Gelul... De redactie zorgt ervoor dat de kijkers nog veel fanatieker worden. Is een televisie wet zo ongeveer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:16 schreef APK het volgende:
Lijkt mij niet leuk voor Huub, hij moet nu wel snappen dat hij eruit geschreven wordt.
Een beetje op dezelfde walgelijke manier waarop hij Erik weggewerkt heeft.![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:16 schreef APK het volgende:
Lijkt mij niet leuk voor Huub, hij moet nu wel snappen dat hij eruit geschreven wordt.
Een beetje op dezelfde walgelijke manier waarop hij Erik weggewerkt heeft.![]()
Juist, het zal dan wel weer zwak zijn, maar er zijn grenzen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:15 schreef carpediem23 het volgende:
Dat kneuzen clubje is onwijs dom. Alleen een beetje schelden en iemand op het uiterlijk aanvallen. Lieke is mentaal heel sterk, Huub moet gewoon oppassen dat hij niet gaat slaan (helaas hebben de domme mensen dit ook door) Dan denk ik dat Lieke en Huub het een week kunnen volhouden. Daarna zal er toch iets moeten veranderen (achter, jaap (??) want anders gaan ze dit niet lang volhouden. Ik had dit niet kunnen volhouden, fucking bloed onder je nagels vandaan halen.....dan wil je toch juist iemand slaan.
naai zn zakken dicht en epileer zn wenkbrauwenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:18 schreef riri het volgende:
lieke...opstaan en spullen uit de kast trekken van Dennix nu
Omdat hij weggewerkt gaat worden, logisch dat ze over hem praten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Hij is de as waar echt ALLES om draait in het programma. Iedere actie. Maar goed, Huub voegt niets meer toe![]()
och, achter heeft gesprokenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat een sukkel, zou een leuke stunt zijn geweest na al die lulkoek met Nadia en Dennis![]()
Dus nu je idd Brian niet meer kunt verdedigen begin je maar over dat Huub ook niet normaal isquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:16 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
En Huub is volkomen normaalGelukkig ben ik in de beschaafde wereld nog nooit een Huub tegengekomen, ik zou op zeker een ommetje maken en niet in de nabijheid van iemand met zo'n slecht karma blijven staan
![]()
Sorry hoor, maar als ik als hond betiteld zou worden zou ik ook mijn mond niet houden Pleur op.quote:
mee eens maar laat die dennis en nada dan eerst ff oprottenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:19 schreef HellFreez het volgende:
Lekker aanpakken die kutkabouter en zn neukertje![]()
Joh als Huub wegvalt, kunnen ze gelijk die hele toko opdoeken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat hij weggewerkt gaat worden, logisch dat ze over hem praten.
Hij was de poplairste en ze ruiken bloed.
Verder voert hij helemaal niets meer uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |