gelukkig.... want een echte vriend doet niet zo als jaap heeft gedaan,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:04 schreef HenrySpencer het volgende:
Was wel slordig van Huub om Jaap niet als vriend te benoemen, nadat Jaap dat richting hem wel deed.
Jaap zegt nu ook dat hij terug naar Huub had gewild als Lieke eenmaal weg zou zijn, 'maar die optie is weg'. Hij zit er ook maar sipjes bij.
Doe gelijk wat antrax in zijn envelopje.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, morgen ga ik Dennis fanmail sturen namens de screamers.
Ik moet zeggen, dat sjaaltje doet het hem hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:59 schreef Prospera het volgende:
Dennis zit Lieke te bashen
Wat een kleuter![]()
[afbeelding]
Met zijn iq zit het wel oke, alleen zijn eq zit ergens rond het nulpunt. Jaap is een labielo.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jaap een hoog IQ had, maar door zijn actie vanavond ga ik daar echt heel sterk aan twijfelen.
Inderdaad, dat zei ik ook al... ach ja heeft de redactie weer mooi materiaal om mensen zwart te maken en een kant te kiezenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:06 schreef farceman het volgende:
Wel een beetje flauw dat Jaap nu voor tv kijkend Nederland het zo wilt voorstellena lsof Huub vriendschap heeft geschonden
Ik juist niet, die jongen heeft een zeer hoog IQ maar is totaal niet streetwise.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:06 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht dat Jaap een hoog IQ had, maar door zijn actie vanavond ga ik daar echt heel sterk aan twijfelen.
Eenschquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:07 schreef Pavement het volgende:
pfff hopenloos dat gekakel en het herhalen, van die wijven
mijn conlusie banndj vs hl 0-1
![]()
![]()
dat deed hij al op het moment toen hij voor Dennix koosquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap heeft in een paar minuten gewoon zijn ondergang getekend. Die valt weer terug naar waar hij bij de 1e poll stond.
Goed plan, zal vooral Huub zeker blij mee zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:08 schreef STAP01 het volgende:
Ok, doe ik dat van STAP01 FOKSTER
Is echt niet nodig. Die kan iedereen aan.. Zelfs allemaal tegelijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:11 schreef Kimberleyy het volgende:
Had dit niet verwacht.. maar heb medelijden met lieke![]()
Ik vind het geniaal!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
Oh. Tja, mijn persoonlijke mening is dat je dat niet namens iedereen (dus Fok) kunt doen. Iemand schijnt zoiets naar Dennis te hebben gestuurd, en dat vind ik bijvoorbeeld helemaal niet leuk.
Och, van mij hoeft dat niet. Laat die energie maar gaan naar het pesten van Dennisje.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:11 schreef scanman01 het volgende:
Jaap moet gewoon keihard uit die vila geflikkerd worden. Huub en Lieke moeten alles wat ze in zich hebben op Jaap gaan richten. Dat hij totaal geen stemmen meer krijgt is vrij zeker, maar het moet nog een stap verder gaan. Ze moeten hem net zoals Eric gaan aanpakken. Jaap is de persoon die gisteren nog plechtig aan Huub beloofde dat het ABSOLUUT geen 6 tegen 2 zou gaan worden.
Ja die jongen heeft een zeer hoog IQ maar is een man en een man die verliefd is, is een mak lammetjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik juist niet, die jongen heeft een zeer hoog IQ maar is totaal niet streetwise.![]()
Hij snapt er volgens mij écht geen ruk meer van, waarschijnlijk een beetje blind door alle aandacht die zijn weblog kreeg en de tweede plaats in de poppoll.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |