Je gaat toch gewoon houden van zo'n meidquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
Dennis probeert weer te rellen. Lieke geeft hem geen centimeter.
[afbeelding]
Ligt eraan naar wiequote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:03 schreef STAP01 het volgende:
Mogen mensen van FOK! kaarten sturen namens FOK!?
Nee, tenzij het opperhoofd van FOK dat wel wil.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:03 schreef STAP01 het volgende:
Tegen heug en meug........quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je gaat toch gewoon houden van zo'n meid
Alleen als het een actie is zoals toen met Huub.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:03 schreef STAP01 het volgende:
Ja ok, ik bedoel dan kaarten richting Huub en Lieke.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:03 schreef STAP01 het volgende:
Ja, morgen ga ik Dennis fanmail sturen namens de screamers.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:03 schreef STAP01 het volgende:
Ik dacht dat Jaap een hoog IQ had, maar door zijn actie vanavond ga ik daar echt heel sterk aan twijfelen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:06 schreef farceman het volgende:
Wel een beetje flauw dat Jaap nu voor tv kijkend Nederland het zo wilt voorstellena lsof Huub vriendschap heeft geschonden
Nee moet door opper goed gekeurd worden als FOK aktie, net als toen met Huub en Sil. Je mag er wel in zetten STAP01/fokuser.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:05 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja ok, ik bedoel dan kaarten richting Huub en Lieke.
Oh. Tja, mijn persoonlijke mening is dat je dat niet namens iedereen (dus Fok) kunt doen. Iemand schijnt zoiets naar Dennis te hebben gestuurd, en dat vind ik bijvoorbeeld helemaal niet leuk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:05 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ook niet, alleen met goedkeuring van opperhoofd graagquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:05 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Eigen schuld....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:05 schreef akveor het volgende:
Jaap... dit doet me echt fokking pijn man.... echt fokking pijn...![]()
Maar jaap vertelde haast niets aan Huub, maar wel bijna alles aan Nadia binnen 2 dagen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:04 schreef HenrySpencer het volgende:
Was wel slordig van Huub om Jaap niet als vriend te benoemen, nadat Jaap dat richting hem wel deed.
Jaap zegt nu ook dat hij terug naar Huub had gewild als Lieke eenmaal weg zou zijn, 'maar die optie is weg'. Hij zit er ook maar sipjes bij.
je mag de uitslag van de popipoll wel sturenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:03 schreef STAP01 het volgende:
Wij weten toch beter.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:06 schreef farceman het volgende:
Wel een beetje flauw dat Jaap nu voor tv kijkend Nederland het zo wilt voorstellena lsof Huub vriendschap heeft geschonden
Jaap heeft in een paar minuten gewoon zijn ondergang getekend. Die valt weer terug naar waar hij bij de 1e poll stond.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:06 schreef BarryK het volgende:
Achgossie Jaapie moet een beetje huilen (bijna)... zieltjeswinnaar
Jaap doet nu alsof Huub het verbroken heeft... terwijl hij net al beetje aangaf dat hij ook verbrak.
Jaap vindt het zogenaamd zo belangrijk om deals aan te houden (Mislukt met Brian, mislukt met Huub, en mislukt met Nadia en Dennix (sorry dat ik het alvast verklap)).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |