dan moet Dennis een nieuwe kopen, en aangezien die nog niet in de handel is, zal Dennis die bij de kweker moeten kopen, en de kweker..... is Huub fanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:58 schreef rooie3 het volgende:
Die bloem die Dennis kapot heeft gemaakt was dat de Huub bloem.
Met haar vieze putten-kin......jarenlang van die zware zwarte baardharen eruit trekken met de pincet....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
Ik weet niet eens meer wat ze zei. Te grappig, die kop.
[afbeelding]
Dennis schijt bagger voor haar (terecht) en kan alleen maar oergeluiden als antwoord geven als Lieke wat vraagtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
Dennis probeert weer te rellen. Lieke geeft hem geen centimeter.
Ok dankje...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:57 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian heeft op de PC een backup of zo van Liekes brief gevonden (tja, gezocht, misschien)
En daarom heeft ze het ook zo nodig op vrouwen als Lieke af te gevenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:00 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Met haar vieze putten-kin......jarenlang van die zware zwarte baardharen eruit trekken met de pincet....![]()
Ja, Natasia neemt het al heel snel over.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dennis schijt bagger voor haar (terecht) en kan alleen maar oergeluiden als antwoord geven als Lieke wat vraagt![]()
ik zag hem in de chill roomquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:01 schreef BarryK het volgende:
Is Huub achter?
Ben ik wel met je eens, maar toch gaat hij het niet redden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:58 schreef Hanekrooi het volgende:
Iedereen die anti Huub is kan zeggen wat ie wil, hij is nog steeds de slimste speler in de villa. De intelligente schaakJaap haalt het er niet bij.
Iemand schijnt dat gedaan te hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:03 schreef STAP01 het volgende:
Mogen mensen van FOK! kaarten sturen namens FOK!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |