Ik denk dat de meeste opmerkingen betrekking hebben op opluchting dat hij de eerste test heeft doorstaan en (nog) niet in een hoekje zit te janken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:52 schreef Sebi het volgende:
Nou volgens mij gaan de meeste opmerkingen over zijn en Lieke's optreden van vanavond. En dat is toch vrij sterk te noemen. Wil niet zeggen dat ik gecharmeerd ben van al zijn eerdere optredens.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:52 schreef riri het volgende:
terror mag niet meer
Zo heb ik er ook nog eentjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
Ik weet niet eens meer wat ze zei. Te grappig, die kop.
[afbeelding]
De rest wil ook niets begrijpen; uitgezonderd Jaap waren ze helemaal klaar voor een rondje rellen - wat ze lekker niet kregen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
Te erg voor worden dat lieke en huub alles 5x moeten herhalen voordat de helft het begrijpt, dan nog 800x voor dat de andere helft het snapt
Met deze streams kan je het geluid wel wat zachter zettenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar een beetje en kijk een beetje de streams![]()
Oh mannnnn... eigenlijk is het te laat voor dit soort plaatjesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:56 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Zo heb ik er ook nog eentje
[afbeelding]
Gisteren niet hoor. Jaap vertrouwt Brian niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:56 schreef Suikeroom het volgende:
echt mooi die eerlijkheid van Jaap, Brian is echt zijn maatje![]()
Brian heeft op de PC een backup of zo van Liekes brief gevonden (tja, gezocht, misschien)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:50 schreef BarryK het volgende:
Hoe is Natasia te weten gekomen dat Lieke had geschreven dat ze Natasia ziet als 2e backup
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:56 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap is nog niet klaar met Brian vanwege dat adres, dat zegt hij tegen iedereen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:56 schreef Suikeroom het volgende:
Whahahahahhaha , laat me niet lachen... Brian met z'n neppe gelul dat nergens op slaat...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:56 schreef Suikeroom het volgende:
Gelukkig eindeljik hebben ze elkaar gevondenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:56 schreef Suikeroom het volgende:
was even op vakantie (6 weken)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Met deze streams kan je het geluid wel wat zachter zetten![]()
Maar leuk dat je er weer bent![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |