ja dit is wel leukquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:47 schreef HenrySpencer het volgende:
Kom je met 6 man een kamer binnenstormen om 2 man te terroriseren,
wordt je onder tafel geluld door die twee![]()

Lieke is heel Cool hierquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:48 schreef FdW het volgende:
Nou Scan, ik zit even mee te lezen, maar dit is een eitje voor je, dus ik ga met een gerust hart slapen. Indien nodig zet Lieke nog wel een tandje bij. Veel plezier allemaal.![]()

Ik weet niet hoor maar dat staat letterlijk in hun contract.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat iedereen hier zoveel respect heeft voor Huub die de meest walgelijke dingen doet in opdracht van de redactie.

quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat iedereen hier zoveel respect heeft voor Huub die de meest walgelijke dingen doet in opdracht van de redactie.

woohoo, FUCK DIE KUTREDACTIEquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:47 schreef APK het volgende:
[..]

Ik denk dat het niet zo zeer is dat iedereen respect heeft voor Huub, maar dat ze totaal geen respect hebben voor de rest.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:47 schreef APK het volgende:
[..]

Dat heet een duwtje in de goede richting....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:42 schreef Pavement het volgende:
het is eruit leider iemand anders de exit van eric was gescript , zie je wel SCAN !!!

quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zo zeer is dat iedereen respect heeft voor Huub, maar dat ze totaal geen respect hebben voor de rest.

Welterustenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:48 schreef FdW het volgende:
Nou Scan, ik zit even mee te lezen, maar dit is een eitje voor je, dus ik ga met een gerust hart slapen. Indien nodig zet Lieke nog wel een tandje bij. Veel plezier allemaal.![]()

Onzin, het gaat erom dat het programma snel afgerond kan worden dit gezeik gaat veel te lang durenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:43 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja en redactie verander dan ook gelijk DGK in BB![]()

De spijker op de kop!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zo zeer is dat iedereen respect heeft voor Huub, maar dat ze totaal geen respect hebben voor de rest.

Trustequote:

Natasja niet, maar die is dan ook zo verweven met de redactie dat die naar de pijpen van haar clan danst.quote:

Jaap viel nogal door de mand toen Huub vertelde wat Jaap en dennik's plannetje omtrent Nada zou zijn. En tja, snollie en rat zullen toch ook wel even gaan nadenken nu de plannen van het drietal open op tafel liggenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:49 schreef farceman het volgende:
Vind Huub en ok Lieke toot nu heel erg sterk, Jaap ook.
Amanda is er zichzelf Natsia en Brian ook.
Nix .......rijp voor toneelhaak

Nou volgens mij gaan de meeste opmerkingen over zijn en Lieke's optreden van vanavond. En dat is toch vrij sterk te noemen. Wil niet zeggen dat ik gecharmeerd ben van al zijn eerdere optredens.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:47 schreef APK het volgende:
[..]

Zoiets zei ik eerder ook... als streamer heb ik geen favoriet meer maar iemand die je liever kwijt dan rijk bent een soort van anti-favo....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:49 schreef petraa het volgende:
[..]

In elk geval iemand die inhoudelijk aangeeft waarom Huub en Lieke hier de 6 niet onder tafel lullen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:52 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Goh weer een nieuw iemand, familie van Dennis......broertje?

Ik zwaaide naar FdW. Ga jij nu ook, of dacht je dat ik ging?quote:

Ik lees alleen maar een beetje en kijk een beetje de streamsquote:

Weet je, hoe meer jij van hem walgt, hoe meer respect ik krijg voor Huub.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:47 schreef APK het volgende:
[..]

Goh en zij durven alleen maar met 6 man "sterk"quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:53 schreef Meganog het volgende:
[..]
In elk geval iemand die inhoudelijk aangeeft waarom Huub en Lieke hier de 6 niet onder tafel lullen.

quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zwaaide naar FdW. Ga jij nu ook, of dacht je dat ik ging?![]()
Het is geen menigte tegen twee meer, we hebben nu groepsgesprekjes. Heel goed van Huub.

AMENquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:54 schreef wolferl het volgende:
[..]
Weet je, hoe meer jij van hem walgt, hoe meer respect ik krijg voor Huub.
Dank je, ga zo door.![]()
HUUB is echt een held nu, 6 tegen 2 en ze winnen het op intelligentie (H&L dan).
Straks krijg je van BANNDJ een evaluatie bijeenkomst, en dan zijn ze er nog trots op ook.

exact, en daarom is Brian nu druk met inpalmen van Jaap.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jaap viel nogal door de mand toen Huub vertelde wat Jaap en dennik's plannetje omtrent Nada zou zijn. En tja, snollie en rat zullen toch ook wel even gaan nadenken nu de plannen van het drietal open op tafel liggen

Ik denk dat de meeste opmerkingen betrekking hebben op opluchting dat hij de eerste test heeft doorstaan en (nog) niet in een hoekje zit te janken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:52 schreef Sebi het volgende:
Nou volgens mij gaan de meeste opmerkingen over zijn en Lieke's optreden van vanavond. En dat is toch vrij sterk te noemen. Wil niet zeggen dat ik gecharmeerd ben van al zijn eerdere optredens.

quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:52 schreef riri het volgende:
terror mag niet meer

Zo heb ik er ook nog eentjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
Ik weet niet eens meer wat ze zei. Te grappig, die kop.
[afbeelding]

De rest wil ook niets begrijpen; uitgezonderd Jaap waren ze helemaal klaar voor een rondje rellen - wat ze lekker niet kregen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
Te erg voor worden dat lieke en huub alles 5x moeten herhalen voordat de helft het begrijpt, dan nog 800x voor dat de andere helft het snapt

Met deze streams kan je het geluid wel wat zachter zettenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar een beetje en kijk een beetje de streams![]()

Oh mannnnn... eigenlijk is het te laat voor dit soort plaatjesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:56 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Zo heb ik er ook nog eentje
[afbeelding]

Gisteren niet hoor. Jaap vertrouwt Brian niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:56 schreef Suikeroom het volgende:
echt mooi die eerlijkheid van Jaap, Brian is echt zijn maatje![]()

Brian heeft op de PC een backup of zo van Liekes brief gevonden (tja, gezocht, misschien)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:50 schreef BarryK het volgende:
Hoe is Natasia te weten gekomen dat Lieke had geschreven dat ze Natasia ziet als 2e backup

quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:56 schreef Suikeroom het volgende:

Jaap is nog niet klaar met Brian vanwege dat adres, dat zegt hij tegen iedereen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:56 schreef Suikeroom het volgende:

Whahahahahhaha , laat me niet lachen... Brian met z'n neppe gelul dat nergens op slaat...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:56 schreef Suikeroom het volgende:

Gelukkig eindeljik hebben ze elkaar gevondenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:56 schreef Suikeroom het volgende:

was even op vakantie (6 weken)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Met deze streams kan je het geluid wel wat zachter zetten![]()
Maar leuk dat je er weer bent![]()

dan moet Dennis een nieuwe kopen, en aangezien die nog niet in de handel is, zal Dennis die bij de kweker moeten kopen, en de kweker..... is Huub fanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:58 schreef rooie3 het volgende:
Die bloem die Dennis kapot heeft gemaakt was dat de Huub bloem.

Met haar vieze putten-kin......jarenlang van die zware zwarte baardharen eruit trekken met de pincet....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
Ik weet niet eens meer wat ze zei. Te grappig, die kop.
[afbeelding]

Dennis schijt bagger voor haar (terecht) en kan alleen maar oergeluiden als antwoord geven als Lieke wat vraagtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
Dennis probeert weer te rellen. Lieke geeft hem geen centimeter.

Ok dankje...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:57 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian heeft op de PC een backup of zo van Liekes brief gevonden (tja, gezocht, misschien)

En daarom heeft ze het ook zo nodig op vrouwen als Lieke af te gevenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:00 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Met haar vieze putten-kin......jarenlang van die zware zwarte baardharen eruit trekken met de pincet....![]()

Ja, Natasia neemt het al heel snel over.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dennis schijt bagger voor haar (terecht) en kan alleen maar oergeluiden als antwoord geven als Lieke wat vraagt![]()

ik zag hem in de chill roomquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:01 schreef BarryK het volgende:
Is Huub achter?

Ben ik wel met je eens, maar toch gaat hij het niet redden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:58 schreef Hanekrooi het volgende:
Iedereen die anti Huub is kan zeggen wat ie wil, hij is nog steeds de slimste speler in de villa. De intelligente schaakJaap haalt het er niet bij.

Iemand schijnt dat gedaan te hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:03 schreef STAP01 het volgende:
Mogen mensen van FOK! kaarten sturen namens FOK!?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |