Ik snap niet waarom Sylvia zo aan Lieke twijfelt.. Ik heb een aantal weken m'n twijfels gehad.. maar ze heeft zich toch echt wel bewezen vind ik...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is echt niet nodig. Die kan iedereen aan.. Zelfs allemaal tegelijk.

quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, van mij hoeft dat niet. Laat die energie maar gaan naar het pesten van Dennisje.

WELKOMquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:07 schreef willem-jozef het volgende:
Hoi, ik lees al maanden de cossen en vind dit erg leuk. Ben nu zo teleurgesteld in de ontwikkelingen en het weggenomen kijkplezier, da'k maar is wat schrijf(het mot d'r uut..). Wat ik onbegrijpelijk vind is dat de redactie van dit programma kennelijk een groep 'lager dan laag' de kans geeft om met een meerderheid(die bewust geselecteerd is) zo'n positie te gunnen. Lijkt er echt op dat er achter de schermen sprake is van e.e.a. betreffende druk uit het criminele circui/angst om aso's naar huis te sturen. Het is toch te gek voor woorden dat aso-natasia, brian de retard en amanda(dat zo'n wezen bestaat) en.. sinds kort ook de halve marokkaanse border-liner, bedreigingen kunnen uiten, nog los van de psychopathologie van dezelfde personen. Dat zo'n kotsfiguur als dennis niet gewoon door de redactie dat huis uit wordt geflikkerd is me ook een raadsel, hoop in ieder geval dat ik dennis nooit tegen kom op straat, dan plas ik m zeker in z'n gezicht.Dat ik me ooit zo zou laten opfokken door een rls verbaasd me flink, ik begrijp scanman steeds beter...). Anyways, het is niet om aan te zien, die aso's, kan me niet voorstellen dat er in 1 huis 5 zulke gemene kuddeschapen lopen (jaap is gewoon een sneu persoon). Ook de haat jegens Lieke is me een compleet raadsel, echt ongelooflijk...ik ga nog hele ff verder met mn hartslag opnaaien en hoop dan te kunnen slapen. Jezus, die geluidjes ook van die dennis, alleen daarom alleen verdient die gaylord de brandstapel. Wat een verschrikkelijke teksten nu by the way van die donkere heks..jeetje. Leeters en bedankt voor alle updates etc. Ik hoop dat 't posten lukt, heb het in ieder geval van me afgeschreven haha. hoihoi

pfff, die Jaap, wat een afgangquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:13 schreef Prospera het volgende:
Jaap is er weer fucking stuk van.
Natas zit weer met een spuitbus te zwaaien en de rest zit nog steeds Lieke te bashen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Huub: ze kan die 4 verbaal wel aan.
Jaap: ik ben er fucking beroerd van hoe ik voor je gelobbyed heb.

quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
zo mee eens
Nou truste mensen ik kan die dennis gewoon iet aanhoren ik word ecth agressief hier, en ik wil vredig slapen.![]()

Dan kan ik nu dus wel echt naar je zwaaien: slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
zo mee eens
Nou truste mensen ik kan die dennis gewoon iet aanhoren ik word ecth agressief hier, en ik wil vredig slapen.![]()

die quote is helemaal foutquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:13 schreef avonne het volgende:
Jaap komt met hangende pootjes bij Huub
"Ik dacht echt dat ze sterk waren, man"
Huub geniet met volle teugen van Lieke, hoe ze weerstand biedt tegen 4 personen

nee jij hebt het allemaal wel doorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
die quote is helemaal fouthoor je alleen wat je wilt horen ofzo?
![]()

Ik denk niet dat ze voor die tijd de villa zal verlaten... ze kan die 10.000 niet missen.. Wilgo zal woedend zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:16 schreef BarryK het volgende:
Tas weet zelf ook dat ze voor de 23e weggaat, da's t leukste van allemaal...
Je moet zelf weten voor wie je gaat kiezen Jaap , zegt Huub.
Jaap zegt nogmaals dat het hem pijn heeft gedaan.

Wat heeft hem pijn gedaan dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:16 schreef BarryK het volgende:
Tas weet zelf ook dat ze voor de 23e weggaat, da's t leukste van allemaal...
Je moet zelf weten voor wie je gaat kiezen Jaap , zegt Huub.
Jaap zegt nogmaals dat het hem pijn heeft gedaan.

Precies...wat huub deed kon niet en kost hem 100.000 euro....hebben ze achter bepaald....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:13 schreef tipsch het volgende:
wat een wanvertoning - KUTFLENS, WEES MAAR TROTS OP DIT PRODUCT![]()

quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:13 schreef BarryK het volgende:
Gesprek tussen Jaap en Huub: "iedereen in de kooi weet dat natasia er eerder uitgaat dan 23e"
Huub zegt dat Lieke ze allemaal aankan, en dat Jaap een domme keuze maakt
Jaap zegt van niet , het heeft hem echt pijn gedaan
Jaap dacht echt dat ze goed waren, huub wil niet weten hoe jaap voor hem gelobbyed heeft (zegt Jaap).

Ja, hij huilde een beetje.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:17 schreef HenrySpencer het volgende:
Jaap ziet in dat het om Nadia draait.
Hij gaat nogal emo, huilt ie nu zelfs bijna?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |