Zo, bezet geraakt?quote:
Haha, ja heb je ook zeker wel gelijk in!quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:14 schreef MNR het volgende:
Bij sommige mannen (relaties) heb ik dat ook gehad, het gevoel dat seks sleur werd of 'omdat het erbij hoorde'. Ken echter ook relaties waarbij dat helemaal niet het geval was. Dus daar trek ik tegenwoordig mijn conclusies uit
Voor mij werkt het wel. Tuurlijk ook wel eens zelf verliefd geworden op diegene. Of dat diegene verliefd werd op mij terwijl ik dat niet wilde. En inderdaad ook dat hij verliefd werd op een ander.quote:Neukvriendje... ja, been there. Was supergezellig! Tot het moment kwam dat ik me aan hem begon te hechten![]()
Nou, en toen hij me daarna vertelde dat hij verliefd (op een ander uiteraard) was geworden.... en ons contact opeens een stuk oppervlakkiger werd, deed dat toch wel zeer. Me = not fit for f*ckbuddy![]()
Jammer.quote:
Last time I checked i was the one with that problemquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:47 schreef Undergod het volgende:
Last time i checked, women have difficulties seperating feelings from sex.
Maar toch ligt het voor mannen heel anders lijkt me. ik moet een man echt vertrouwen voordat ik ook maar iets met hem doe, en je moet ook nog uitkijken dat mannen je niet als 'makkelijk' gaan zien.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:11 schreef Garisson72 het volgende:
En dat is idd exact hoe ik lange tijd ook in elkaar zat, of dacht in elkaar te zitten, Dididi. en dat voor een man, go figure...![]()
Dus ms is het allemaal niet zo in steen gehouwen, geef de moed nog niet op!![]()
Tsja, je hebt zoveel verschillende staten van gemoedstoestand. Bij sommige mensen ben je verliefd, bij sommige gewoon op je gemak en bij sommige geil. Je moet eigenlijk omgaan met de mensen op de manier dat je bij hun bent. Aanpassen aan je omgeving.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:03 schreef Dididi het volgende:
ik voel me er gewoon niet goed bijen zoals ik al zei, ik vind het moeilijk om iemand alleen maar 'leuk' te vinden. en als ik iemand niet echt leuk vind heb ik weinig behoefte aan sex.
maar misschien verandert dat ooit nog![]()
Zolang ik bepaal wanneer en waar en met wie beschouw ik mezelf niet als makkelijk, meer als menselijkquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:44 schreef shifto het volgende:
Ik zou niet inzien waarom vrouwen ook niet gewoon kei hard kunne rond neuken. Mannen doen dat ook, dus zou beetje dom zijn van de vrouwen om niet zo iets leuks te doen. Sommige (Dididi) zijn bang om dan als makkelijk gezien te worden, maar zolang jij bepaald wat je neukt is er niet veel makkelijks aan hoor.
zojaquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:10 schreef Lips het volgende:
[..]
Zolang ik bepaal wanneer en waar en met wie beschouw ik mezelf niet als makkelijk, meer als menselijk
ja kan goed, is mij dus ook gebeurd. Bij mij heeft het te maken met een andere levensfase of zo, een andere kijk op m'n leven (zonder het nou meteen heel zweverig te willen makenquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:03 schreef Dididi het volgende:
ik voel me er gewoon niet goed bijen zoals ik al zei, ik vind het moeilijk om iemand alleen maar 'leuk' te vinden. en als ik iemand niet echt leuk vind heb ik weinig behoefte aan sex.
bij mij is het meer andersomquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja kan goed, is mij dus ook gebeurd. Bij mij heeft het te maken met een andere levensfase of zo, een andere kijk op m'n leven (zonder het nou meteen heel zweverig te willen maken)
Dan ken je mij nog nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:41 schreef Dididi het volgende:
[..]
bij mij is het meer andersomeen paar jaar geleden vond ik mannen snel leuk, en ook veel tegelijk.
Nu heb ik meer behoefte aan vastigheid omdat dat zoveel beter voelt, in een relatie kan ik me gewoon meer laten gaan. ik sluit losse contacten ook niet uit, maar het kan me niet bevredigen
Duh.. maare dit is geen slowchat dus of we gaan heel zwoel PM' en of je voegt me toe op msnquote:
en gaan we dan trouwen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Duh.. maare dit is geen slowchat dus of we gaan heel zwoel PM' en of je voegt me toe op msn
of we krijgen straf
Nou, ik ken er genoeg.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:44 schreef shifto het volgende:
Ik zou niet inzien waarom vrouwen ook niet gewoon kei hard kunne rond neuken.
Er zit natuurlijk wel verschil in vrouwen die genieten van hun vrijheid en breezah sletjes. het is natuurlijk ook niks om trots op te zijn als meer bedpartners hebt gehad dan je op je handen en voeten kan tellen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik ken er genoeg.(en nee, inderdaad, die kiezen mij daar niet voor uit.)
Sex met iemand die ik niet 'leuk' vind daar begin ik ook niet aan. Het idee is, geloof ik, om wel seks te hebben en elkaar leuk te vinden maar weten dat het op de lange termijn niet gaat werken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:03 schreef Dididi het volgende:
Wat gaan we eraan doen MMquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:36 schreef Memento-Mori het volgende:
joepieik wil geen single meer zijn
Idd. Ondertussen maar jezelf vermakenquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:43 schreef Memento-Mori het volgende:
wachten tot de juiste persoon zich aandient, oftewel weinig
Nee, ik ook niet, maar de dame in kwestie denkt daar iets anders over.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:36 schreef Memento-Mori het volgende:
joepieik wil geen single meer zijn
ik ken hetquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar de dame in kwestie denkt daar iets anders over.![]()
If only you were a hot female.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:03 schreef oddman het volgende:
Pffffff.... slowchat is één ding.
Maar slowchat met verschrikkelijke grammatioafouten,.
Ik ben overigens ook nu echt definitief single.
Afgesproken met ex om nu echt finaal alle niet-vriendschappelijke interactie te laten varen.
Ikzelf heb geen zin in vastigheid maar wel in ...andere dingen.
Any takers?
Herkenbaar! Blijf ook nooit lang single. Nu 4 mannen om me heen die me proberen te 'scoren'. Met een van hen afgelopen weekend afgesproken, was echt heel leuk. Heb me niet laten zoenen, want wil niet meteen gebonden worden. En doe dat niet bewust hoor, het voelt gewoon niet fijn, liever nog even wat afstand. En als ik hem nu echt heeeel leuk ga vinden, dan wil ik dat wel. Maar voor nu even rustig, even gevoel van vrijheid voor mezelf.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:41 schreef Dididi het volgende:
bij mij is het meer andersomeen paar jaar geleden vond ik mannen snel leuk, en ook veel tegelijk.
Nu heb ik meer behoefte aan vastigheid omdat dat zoveel beter voelt, in een relatie kan ik me gewoon meer laten gaan. ik sluit losse contacten ook niet uit, maar het kan me niet bevredigen
quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:03 schreef oddman het volgende:
Pffffff.... slowchat is één ding.
Maar slowchat met verschrikkelijke grammatioafouten,.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:36 schreef dawg het volgende:
deze smeekte natuurlijk om ingekopt te worden, verder ben ik het grotendeels wel met jou en Lips eens
En nu zie je liefde/vrouwen wel los van seks? (of begrijp ik het verkeerd?)quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:11 schreef Garisson72 het volgende:
En dat is idd exact hoe ik lange tijd ook in elkaar zat, of dacht in elkaar te zitten, Dididi. en dat voor een man, go figure...![]()
Dus ms is het allemaal niet zo in steen gehouwen, geef de moed nog niet op!![]()
Nu moeten we een groep oprichten en samen allemaal zielig doenquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Nu moeten we een groep oprichten en samen allemaal zielig doen
quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik stel voor dat de eerste meet bij station Amersfoort is en wat er dan nog overblijft kan meeten op station Utrecht.
![]()
![]()
doen we hier toch alquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Nu moeten we een groep oprichten en samen allemaal zielig doen
Ik snap het niet....quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:08 schreef shifto het volgende:
Er zit natuurlijk wel verschil in vrouwen die genieten van hun vrijheid en breezah sletjes. het is natuurlijk ook niks om trots op te zijn als meer bedpartners hebt gehad dan je op je handen en voeten kan tellen.
ehm, als je met iemand zoent ben je gebonden??? Pfff..... kijk mij vaak vastgezeten hebbenquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:17 schreef MNR het volgende:
Herkenbaar! Blijf ook nooit lang single. Nu 4 mannen om me heen die me proberen te 'scoren'. Met een van hen afgelopen weekend afgesproken, was echt heel leuk. Heb me niet laten zoenen, want wil niet meteen gebonden worden. En doe dat niet bewust hoor, het voelt gewoon niet fijn, liever nog even wat afstand. En als ik hem nu echt heeeel leuk ga vinden, dan wil ik dat wel. Maar voor nu even rustig, even gevoel van vrijheid voor mezelf.
Nee, reactie krijg je als ik thuis ben, ff naar huis gaan!quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:45 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik snap het niet....
Zeg je nu dat je, waneer je meer bedpartners hebt gehad dan je op je handen en voeten kan tellen dat je dan een breezahsletje bent??? Of kan je dan ook nog gewoon aan het genieten zijn van je vrijheid???
[..]
ehm, als je met iemand zoent ben je gebonden??? Pfff..... kijk mij vaak vastgezeten hebben![]()
Ik krijg hier een beetje het idee dat ik of een breezahslet ben, of van een andere planeet kom....
Neuj, dat is voor iedereen verschillend. Maar voor mij werkt het op die manier. Niet dat ik bij de eerste zoen direct een vaste relatie heb (kan altijd nog zeggen dat ik het niet zie zitten), maar het is voor mij wel een teken dat ik serieus denk dat ik iets op wil bouwen met die ander.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:45 schreef Lips het volgende:
ehm, als je met iemand zoent ben je gebonden??? Pfff..... kijk mij vaak vastgezeten hebben![]()
Ik krijg hier een beetje het idee dat ik of een breezahslet ben, of van een andere planeet kom....
Dat zal dan inderdaad verschil in beleving zijn. Ik ben altijd nogal makkelijk geweest met zoenen. Heb ook een periode gehad dat ik als ik op stap was met mijn goede vrienden (en vriendinnen) zoende.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Neuj, dat is voor iedereen verschillend. Maar voor mij werkt het op die manier. Niet dat ik bij de eerste zoen direct een vaste relatie heb (kan altijd nog zeggen dat ik het niet zie zitten), maar het is voor mij wel een teken dat ik serieus denk dat ik iets op wil bouwen met die ander.
Dat ligt er een beetje aan hoe oud je bentquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:45 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat had je in m'n profiel kunnen vindenquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan hoe oud je bent![]()
jij hebt 26 jaar gehad om X aantal mannen af te werken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:49 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat had je in m'n profiel kunnen vinden
ehm... ja en nee.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:18 schreef MNR het volgende:
En nu zie je liefde/vrouwen wel los van seks? (of begrijp ik het verkeerd?)
disagree.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:45 schreef Lips het volgende:
nu niet meer zo erin wrijven bij die arme singletjes alhier.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:22 schreef Afwazig het volgende:
Ik ben sinds gister single af... wat nu?
Uitmakenquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:22 schreef Afwazig het volgende:
Ik ben sinds gister single af... wat nu?
Oh, gelukkig maar! Toen ik 16 was kon ik ze op 1 vinger tellenquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:02 schreef shifto het volgende:
[..]
jij hebt 26 jaar gehad om X aantal mannen af te werken.
Een breezerslet ben je gauw als je 16 bent en handen en voeten al bent gepasseerd in de telling.
Ehm, you lost me! Moet je nou meteen aan sex denken bij vrouwen? Of is dat dat omgekeerde wat je bedoelt????quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:17 schreef Garisson72 het volgende:
ehm... ja en nee.
Liefde kan ik nu wel los zien van sex idd. Maar vrouwen los van sex... hmmm...
Sex zie ik iig niet los van vrouwen.Omgekeerd natuurlijk weer wel, haast ik mij te zeggen - vrouwen kan ik wel los zien van sex. moet ik wel echt mijn best doen hoor...
Dat is lievquote:disagree.![]()
Zonder vrouwen geen sex. En hij heeft gelijk. En met vrouwen niet perse sex. En dat klopt ook nog.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:28 schreef Lips het volgende:
Ehm, you lost me! Moet je nou meteen aan sex denken bij vrouwen? Of is dat dat omgekeerde wat je bedoelt????
dat niet, maar bij sex denk ik wel aan vrouwen. 't is een nuance-verschilquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:28 schreef Lips het volgende:
Ehm, you lost me! Moet je nou meteen aan sex denken bij vrouwen? Of is dat dat omgekeerde wat je bedoelt????
quote:Dat is liev![]()
Nou, wat heeft ze aan jou verteld?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:08 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmmzz... jongen die nu op vakantie is met zijn ex en vannacht terug komt heeft allemaal dingen over mij gesmst naar mijn beste vriendin... Die snapt toch ook wel dat ze dat gelijk aan mij doorbrieft of is ie nou echt zo naief
Hey whoopsquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ja, dit is een schaamteloze TVP. Ban me dan, als je kan!
Kortom, nog hetzelfde dus.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Uitstekend. Langzaam maar zeker vooruitgang. Erg verwarrend..en
![]()
Ah okay. Ja, ik vroeg me ff af hoe het nu zat. Maar ik zeg altijd maar zo: als je tevreden bent met de situatie, moet je het zo laten, ben je dat niet, dan verander je hem.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:17 schreef Garisson72 het volgende:
ehm... ja en nee.
Liefde kan ik nu wel los zien van sex idd. Maar vrouwen los van sex... hmmm...
Sex zie ik iig niet los van vrouwen.Omgekeerd natuurlijk weer wel, haast ik mij te zeggen - vrouwen kan ik wel los zien van sex. moet ik wel echt mijn best doen hoor...
Dient zich aanquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:43 schreef Memento-Mori het volgende:
wachten tot de juiste persoon zich aandient, oftewel weinig
Inmiddels een teken van leven van die jongen ontvangen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:20 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Nou, wat heeft ze aan jou verteld?
waarom spelletjes spelen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:47 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Inmiddels een teken van leven van die jongen ontvangen.
Hij wil vanavond langs komen![]()
Ik dnek dat ik hem beter even kan laten zweten en niks van me moet laten horen.
Eigen schuld dikke bult.. had hem van tevorne al gewaarschuwd dat het waarschijnlijk op een grote teleurstelling uit zou lopen.
Dan weten we nog niet wat ie verteld heeft.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:47 schreef Twinkle20 het volgende:
Inmiddels een teken van leven van die jongen ontvangen.
Hij wil vanavond langs komen![]()
Ik dnek dat ik hem beter even kan laten zweten en niks van me moet laten horen.
Eigen schuld dikke bult.. had hem van tevorne al gewaarschuwd dat het waarschijnlijk op een grote teleurstelling uit zou lopen.
Een zucht !?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:21 schreef MNR het volgende:
Damn.. .wat ik net meemaak, ik ben er zelf verbaasd van. Kwam net iemand naast me zitten (van m'n werk) en ik kreeg spontaan een zucht door mijn lijf. WTF?!? Dit kan dus echt niet waar zijn...!
Hij wilde zo snel mogelijk weer terug naar Nederland komen omdat ie het daar helemaal gehad had.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan weten we nog niet wat ie verteld heeft.
Is het niet 'wraak' genoeg dat je weet dat hij het vervelend vindt als je hem afwijst? Bedoel, een ander behandelen zoals je zelf behandeld zou willen worden? (karmaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:42 schreef Twinkle20 het volgende:
Wraak is zoet![]()
Kheb geen zin om de tweede keus te zijn
Je weet wel.. een zucht door je lijf, opwinding, reactie.. in ieder geval een lijfelijke reactie op z'n aanwezigheid (duidt bij mij meestal op beginnende verliefdheid).quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:34 schreef mrbox het volgende:
Een zucht !?
Morgenavond ga ik naar een feest waarvan ik weet dat hij ook komt (en nee om die reden ga ik dus niet!). Nou ja.. misschien een klein beetje danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Is het niet 'wraak' genoeg dat je weet dat hij het vervelend vindt als je hem afwijst? Bedoel, een ander behandelen zoals je zelf behandeld zou willen worden? (karma). Aan het einde is de situatie toch hetzelfde: jij hebt hem afgewezen en hij voelt zich k*t, voor hem maakt het echt niets uit of jij hem nu een paar dagen laat wachten of niet.
maar je wou toch alleen maar wraak?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:12 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
En anders, God knows hoe de avond zal verlopen. Ik zie het wel.
Hoezo tweede keus. Zie t meer als wegwerp bestekquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:42 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Wraak is zoet![]()
Kheb geen zin om de tweede keus te zijn
En dit gaat goed, wat denk je zelfquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:12 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Morgenavond ga ik naar een feest waarvan ik weet dat hij ook komt (en nee om die reden ga ik dus niet!). Nou ja.. misschien een klein beetje dan![]()
Laat gewoon lekker niks van me horen en morgen zie ik hem en dan zien we wel of ie het lef heeft om op me af te stappen. Zo niet, lekker laten varen![]()
En anders, God knows hoe de avond zal verlopen. Ik zie het wel.
wees gewoon eerlijk tegen jezelf en speel geen spelletjes met hem (en al helemaal niet met jezelf)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Pff .. laat ook maar, ik ben raar![]()
Kga morgen gewoon naar dat feest toe en een te gekke avond hebben. En ik weet echt bij God niet hoe en waar het zal eindigen maja.. who gives a fuck... ben nog jong![]()
Jullie zijn wel heel serieus nu![]()
Godsamme doe ik al zo mijn best om de jongen in kwestie niet gelijk als relatiemateriaal te zien, doen jullie er nog eens een extra schepje bovenop![]()
En ik denk dat hij daar gebruik van maakt... Ach als je er maar bewust van bentquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:36 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww ik haat spelletjes .. echt sjongejonge![]()
Okay okay ik geef het toe... ik weet waarschijnlijk al hoe dat feestje van morgen zal eindigen![]()
Ik ben echt zwak![]()
Daarom zeg ik, zie jezelf als wegwerp bestek. Niet goed genoeg om in de lade te liggen, maar wel lekker makkelijk om te gebruiken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:36 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww ik haat spelletjes .. echt sjongejonge![]()
Okay okay ik geef het toe... ik weet waarschijnlijk al hoe dat feestje van morgen zal eindigen![]()
Ik ben echt zwak![]()
Het heeft niets met andere mensen te maken. Lees je eigen posts eens terug. Je vond hem leuk, hij ging op vakantie met zn ex, je was ontzettend kwaad op hm, je wilde geen tweede keus zijn, en 10 minuten later zeg je dat je wel weet wat er morgen gaat gebeuren omdat je zwak bent.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Aan zelfvertrouwen zal het niet liggen.
Aan zelfrespect ook niet. Alleen ik bepaal hoe ik mijn leven leid en hoe andere mensen daar tegenaan kijken is hun probleem.
Je posts pleiten anders niet voor je.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Aan zelfvertrouwen zal het niet liggen.
Aan zelfrespect ook niet. Alleen ik bepaal hoe ik mijn leven leid en hoe andere mensen daar tegenaan kijken is hun probleem.
quote:
Ja sorry je hebt nog een maand opzeg termijnquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:16 schreef Poekel het volgende:
Ik wilde mijn abonnement stopzetten!
![]()
![]()
![]()
Goed gevoel erover.![]()
Ja, ik ook. Maar het is net Reader's Digest: ik kom er niet vanaf.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:16 schreef Poekel het volgende:
Ik wilde mijn abonnement stopzetten!
Persoonlijk lijkt me dat niks. Een beetje een soort van vleeskeuring. Ik zou het ook niet kunnen, daar ben ik te verlegen voor. Helaas moet ik het hebben van de langere termijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:38 schreef moemoe het volgende:
Wat vinden jullie van speeddaten?
Ik blijf er juist nooit lang aanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:18 schreef RealZeus het volgende:
Ja, ik ook. Maar het is net Reader's Digest: ik kom er niet vanaf.![]()
Idd, zag hem maar ik ging met een bookmark glijk naar R&P dus dacht eerst ff dat het daarbij hoorde, maar het is FOK! algemeenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:26 schreef MNR het volgende:
Check de nieuwe header van Fok!, vind m echt nice!(gezien t zoenen vond ik m wel bij dit topic passen
)
Wat je niet kent kun je niet missen.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nooit geen vriendin gehad, ook geen behoefte aan![]()
Fok!sters in mijn geval danquote:Op zondag 15 juli 2007 00:32 schreef moemoe het volgende:
[..].
Hoe zouden jullie het vinden om te speeddaten met uitsluitend Fokkers?
Binnenkort in groningen een meet, doe daar maar een voorproef. fzoquote:Op zondag 15 juli 2007 02:17 schreef moemoe het volgende:
Ik wil speeddating voor Fokkers organiseren, ben even de animo ervoor aan het peilen.
Nu gaat je avatar nog bij je stemming passen ookquote:Op zondag 15 juli 2007 03:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Tuurlijk is het leuk om van mensen te horen dat je een leuke lieve en knappe meid bent.
Maar ik denk dat ik meer verlang naar vastigheid, een iemand die dat tegen me zegt en voor de rest boeit het me allemaal niet. Ik ben dat sjansen behoorlijk zat aan het worden, hoe raar dat ook mag klinken.
Nou ja, ik ga eerst maar eens lekker slapen want ik ben doodop. Vannacht ook al geen oog dicht gedaan omdat ik maar bleef piekeren en piekeren.. daar moet ik ook echt wat op gaan vinden want daar word ik ook doodziek van. Niet dat ik twijfel over de keuzes die ik heb gemaakt.. maar meer omdat ik speculeer hoe het er de komende dagen uit zal gaan zien, of in de toekomst.
Ik moet echt een maniertje vinden om dat van me af te kunnen zetten allemaal, want ik word er wel een beetje moe van.
Iemand tips toevallig?
Een dagboek gaat niet helpen. Overdag en 's avonds heb ik geen last van het piekeren. Dat komt pas wanneer ik in bed lig. Op dat moment groeien de briljanste plannen over o.a. mijn werk en dergelijke. Eerder krijg ik dat gewoonweg niet opgewerkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:28 schreef Lips het volgende:
mag ik een abbo voor het leven.... ik zal er wel niet geschikt voor zijn...Jezelf een dergelijke peptalk geven zal je dan ook niet veel goed doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niet bepaald nee... Zelfs peptalks van anderen haalden niet uit... (fijn dat ze daar nog net tijd voor konden maken om daarna te melden dat ze echt weg moeten)quote:Op zondag 15 juli 2007 11:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Jezelf een dergelijke peptalk geven zal je dan ook niet veel goed doen.
Oeh ken datquote:Op zondag 15 juli 2007 11:51 schreef Lips het volgende:
[..]
niet bepaald nee... Zelfs peptalks van anderen haalden niet uit... (fijn dat ze daar nog net tijd voor konden maken om daarna te melden dat ze echt weg moeten)
Het is dat ik straks weg moet, anders had ik je wel mee op sleeptouw genomen naar een heerlijk terrasje in de zon, met een lekker koud witbiertje.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:51 schreef Lips het volgende:
[..]
niet bepaald nee... Zelfs peptalks van anderen haalden niet uit... (fijn dat ze daar nog net tijd voor konden maken om daarna te melden dat ze echt weg moeten)
Je snapt inderdaad precies wat ik bedoel! En iedereen blijft maar anderen knuffelenquote:Op zondag 15 juli 2007 12:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oeh ken dat![]()
Vooral als je van een persoon juist een knuffel wil hebben maar die niet krijgt, dat terwijl juist die persoon anderen wel knuffelt![]()
staat er nu beetje kansloos maar in het echt is het allemaal wat subtieler
En nu heb je speciaal een account aangemaakt om ons te vertellen dat het jou wel meezit?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:51 schreef Vrijbuitertje het volgende:
*verhaal*
Ik heb vandaag gewoon zo'n kort lontje dat je 'm niet eens kan zien... tuurlijk kan je hier gewoon je verhaal kwijt!quote:Op zondag 15 juli 2007 13:03 schreef Vrijbuitertje het volgende:
sorry hoor lips, ik dacht dat je hier gewoon je verhaal kwijt kon..
Ik was al een tijdje aan het tikken en zag niet dat het met jou blijkbaar zo klote gaat..
Wat kan ik zeggen.. voelde me een tijd geleden net zoals jij.. kop op! maar ja daar heb je nu natuurlijk ook weinig aan..
(wat maakt het uit dat ik een nieuw acount aanmaak.. je moet toch ergens beginnen..)
@Ook_gek .. Dan toch niet![]()
Als je zit te piekeren zeg dan tegen jezelf "stop" en denk aan wat anders.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik moet echt een maniertje vinden om dat van me af te kunnen zetten allemaal, want ik word er wel een beetje moe van.
Iemand tips toevallig?
Ga wat geks doen, Luister wat muziek.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:10 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gewoon zo'n kort lontje dat je 'm niet eens kan zien... tuurlijk kan je hier gewoon je verhaal kwijt!
ik weet niet hoe het precies zit, maar ik krijg de indruk dat je het teveel van hem af laat hangen.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:07 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww een zondagdip valt wel mee hoor.. kheb 110 dingen te doen op een vrije dag als vandaag, zeker omdat ik de komende 3 weken 6 dagen in de week mag gaan werken.
Anieweej.. zit ik hier lekker in de zon te genieten van een cocktail met mijn beste vriendin... belt de jongen in kwestie op om te vragen of ik vanmiddag tijd heb om te praten. Ik zeg: ik zit bij *naam vriendin* maar die is er nu niet (ben nu alleen bij haar).
Dus hij is zojuist geweest om bij te kletsen...
Pfff ksnap hem echt niet. Kvolg het echt nie meer.
Maar twas gezellig, dat dan weer wel![]()
Heerlijk zondagen!:quote:Op zondag 15 juli 2007 13:19 schreef mrbox het volgende:
Ga wat geks doen, Luister wat muziek.
Iemand anders tips om zondag dip tegen te gaan
Dat vind ik altijd eng als mannen dat zeggen.. Eng als in: wat gaat er in die kop van je om? Maar goed, is zijn beslissing. Hij zorgt er maar voor dat hij mij waard is. En als ik te goed voor hem ben, dan heb ik altijd het idee dat ze willen zeggen "ik ben te min voor jou want..." (en dat is dan echt niet omdat ze een laag zelfbeeld hebben)quote:Op zondag 15 juli 2007 14:25 schreef Twinkle20 het volgende:
En maar blijven zeggen dat ik veel te goed vor hem ben en beter verdien blablabla.
Dit verzin je ook nietquote:Op zondag 15 juli 2007 12:51 schreef Vrijbuitertje het volgende:
-verhaal over supermarkt-meisje-
Hij wil je gewoon niet, hij houdt je aan het lijntje. Dit blijft eindeloos gezever, totdat jij op je strepen gaat staan.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:25 schreef Twinkle20 het volgende:
En maar blijven zeggen dat ik veel te goed vor hem ben en beter verdien blablabla.
Gewoon doen, successtories genoegquote:Op zondag 15 juli 2007 15:44 schreef Lips het volgende:
Ik ga gewoon nog een keer een gok doen met internetdaten
Heb ik met een beetje geluk wat minder alleen-op-de-bank-met-de-katten-avonden
Ja in het beginquote:Op zondag 15 juli 2007 16:09 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Gewoon doen, successtories genoeg. Zit je nu wel hele avonden achter de computer
(met je kat op schoot)
Het wordt ook vollop door het vrouwelijke geslacht gebruikt hoor,quote:Op zondag 15 juli 2007 15:18 schreef MNR het volgende:
Dat vind ik altijd eng als mannen dat zeggen.. Eng als in: wat gaat er in die kop van je om? Maar goed, is zijn beslissing. Hij zorgt er maar voor dat hij mij waard is. En als ik te goed voor hem ben, dan heb ik altijd het idee dat ze willen zeggen "ik ben te min voor jou want..." (en dat is dan echt niet omdat ze een laag zelfbeeld hebben)
iig veel succes ermeequote:Op zondag 15 juli 2007 16:17 schreef Lips het volgende:
[..]
Ja in het beginMaar ik wil het actief aan gaan pakken! Niet te lang zeveren over de mail, gewoon lekker iets gaan drinken!
We hoeven ook niet meteen te trouwen en 2,3 kind te maken, ik wil gewoon lol hebben!
lijkt mij leuk maar het zal:quote:Op zondag 15 juli 2007 02:17 schreef moemoe het volgende:
Ik wil speeddating voor Fokkers organiseren, ben even de animo ervoor aan het peilen.
De meeste mensen zijn "gewoon doodnormaal", al zal men dat niet snel van zichzelf zeggen. Maar die meeste mensen hebben/krijgen vanzelf ook wel een relatie,quote:Op zondag 15 juli 2007 21:32 schreef _Drake_ het volgende:
Verder ben ik ook eigenlijk niet een voorstander van :"gedwongen" daten maarja zelfs ik begin een beetje depri te worden terwijk ik enorm nuchter ben, vandaag in zeeland geweest en de hele dag leuk lopen praten met een toffe meid, maar ik denk niet dat zij iets in mij zal zien, dat heeft wat redenen helaas en daar kan ik niets aan veranderen maar het is wel erg jammer. Als iemand mij nu gewoon durft te nemen zoals ik ben (en ik ben gewoon een doodnormaal iemand daar niet van maar dat is het prob ook ik blink nergens echt in uit, compleet neutraal ) dan zou het al een stuk prettiger worden
.
Opmerkingsvermogen is zeer goed! Dat kan je vast als USP gebruikenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:12 schreef Frezer het volgende:
, dat je niet dood bent valt me ook op ja.
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn "gewoon doodnormaal", al zal men dat niet snel van zichzelf zeggen. Maar die meeste mensen hebben/krijgen vanzelf ook wel een relatie,.
er staat toch de meeste mensen, niet alle mensen.quote:
pfff, dat weet je toch wel...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:33 schreef MNR het volgende:
Krijg net sms van jongen met wie ik vorige week 2 keer had afgesproken. Hij is een weekje op vakantie geweest en smst nu dat hij graag aankomende week af wil spreken. Weet alleen niet of ik dat nu leuk vind of niet..![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben het zat. zo zat, alles en iedereen en vooral mezelf en zou niks liever dan tegen iemand aankruipen nu, maar hey er is niemand bij wie dat kan![]()
![]()
![]()
denk het wel! Zon zee strand en geile wijven/lekkere mannen* wakkert de verlangens wel aan hequote:Op zondag 15 juli 2007 22:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
.
Het heerst wel zeg, die baalstemming tav het single zijn. Komt dat door de zomer ofzo![]()
Ik heb er geen last van.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
.
Het heerst wel zeg, die baalstemming tav het single zijn. Komt dat door de zomer ofzo![]()
ik ben het al tijden flink zat hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 22:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
.
Mja dat geldt niet eens voor mij want seks ofzo is wel het laatste waar ik zin in hebquote:Op zondag 15 juli 2007 22:47 schreef winterapfel het volgende:
[..]
denk het wel! Zon zee strand en geile wijven/lekkere mannen* wakkert de verlangens wel aan he
*doorhalen wat niet van toepassing is
Mja ik ben het ook mega zat, maar wat ik wel wil is nog mistigquote:Op zondag 15 juli 2007 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben het al tijden flink zat hooren ene relatie an sich hoef ik nog niet eens, als ik maar gewoon iemand had tegen wie ik eens kan aankruipen
[..]
Mja dat geldt niet eens voor mij want seks ofzo is wel het laatste waar ik zin in heb
Ja, eigenlijk niet. Hij is echt wel leuk, hij is ook heel lief, kan echt super met hem kletsen, maar ik voel me niet seksueel tot hem aangetrokken, geloof ik (en hij probeerde me de vorige keer al subtiel te zoenen). Dat is eigenlijk het enige waar ik me zorgen over maak, of ik hem wel seksueel aantrekkelijk genoeg vind.quote:
Ik denk dat dit voor de meeste mensen (in in iedergeval mij wel) opgaat, gewoon iemand waar je samen mee kan zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben het al tijden flink zat hooren ene relatie an sich hoef ik nog niet eens, als ik maar gewoon iemand had tegen wie ik eens kan aankruipen
mja en ik heb ook geen goede vrienden of vriendinnen die ik op kan bellen van hey ik voel me kut, kan ik lamngskomen of dat ze dan hier komen en dat mis is gewoon wel, iemand bij wie je je ei kwijt kan enzo mja achquote:Op zondag 15 juli 2007 23:21 schreef _Drake_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dit voor de meeste mensen (in in iedergeval mij wel) opgaat, gewoon iemand waar je samen mee kan zijn.
Een relatie moet je niet dwingen zoiets komt eventueel zelf en dan heb je meestal niet eens echt door dat het om een "relatie" gaat.
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja en ik heb ook geen goede vrienden of vriendinnen die ik op kan bellen van hey ik voel me kut, kan ik lamngskomen of dat ze dan hier komen en dat mis is gewoon wel, iemand bij wie je je ei kwijt kan enzo mja ach
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja en ik heb ook geen goede vrienden of vriendinnen die ik op kan bellen van hey ik voel me kut, kan ik lamngskomen of dat ze dan hier komen en dat mis is gewoon wel, iemand bij wie je je ei kwijt kan enzo mja ach
Verrader!quote:Op maandag 16 juli 2007 08:43 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik moet bij deze mijn abonnement beëindigen.![]()
We shall go on to the end, we shall fight in France, we shall fight on the seas and oceans, we shall fight with growing confidence and growing strength in the air, we shall defend our Island, whatever the cost may be, we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender.quote:
zozo... helemaal verliefd ... hij blijft wel bij zijn vriendin...quote:Op maandag 16 juli 2007 10:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Nou wordt ie helemaal mooi!!
Gister een paar uur gepraat met die jongen.
Helemaal verliefd op mij... geeft er niks om als zijn relatie op de klippen loopt want het stelt toch niks meer voor.
Maar hij gaat het niet uitmaken omdat hij haar geen pijn wil doen. Hij wacht gewoon net zo lang totdat zij het uit maakt. Nee dat is de oplossing natuurlijk!
Ik heb het echt helemaal gehad nu.
Waaaaaaaaaaah
Echt he!quote:Op maandag 16 juli 2007 10:14 schreef Garisson72 het volgende:
wat een heerlijke dramatiek in dit topic!
Je word lekker aan het lijntje gehouden dus. De jongen in kwestie gaat lekker z'n gangetje met z'n vriendin, maar als 'ie effe tekort komt dan komt 'ie wel weer naar jou. Jij doet 'm toch wel want jullie zijn verliefd, toch?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Nou wordt ie helemaal mooi!!
Gister een paar uur gepraat met die jongen.
Helemaal verliefd op mij... geeft er niks om als zijn relatie op de klippen loopt want het stelt toch niks meer voor.
Maar hij gaat het niet uitmaken omdat hij haar geen pijn wil doen. Hij wacht gewoon net zo lang totdat zij het uit maakt. Nee dat is de oplossing natuurlijk!
Ik heb het echt helemaal gehad nu.
Waaaaaaaaaaah
Ik ben hier alleen maar om andere single vrouwen te verschalken met mijn non-drama-posts, wat denk jij dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Says who?![]()
(lees: moet je horen wie t zegt)
Ja, toch nog maar een keer proberen met m'n ex.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:41 schreef MNR het volgende:
Hey Tuvai, what's your news? Ik las dat je weer aan de vrouw bent? (ik hoop dat je sterk in je schoenen staat![]()
)
Ow, wat ben jij een l*l!! Wat laag!!! hahaha (was me trouwens niet eens bewust van het SC-gehalte).quote:Op maandag 16 juli 2007 10:42 schreef dawg het volgende:
Ik ben hier alleen maar om andere single vrouwen te verschalken met mijn non-drama-posts, wat denk jij dan?![]()
Maar MNR, als mod in spe zou je ons eigenlijk moeten wijzen op het SC-gehalte. En zelf moet je natuurlijk het goede voorbeeld geven.
Hey gaaf! Vind ik wel gewaagd hoor. Is er iets veranderd tussen jullie? (bedoel, meestal moet 1 van de 2 of allebei iets aanpassen omdat anders de kans op herhaling groot is). Maar nice, wish you all the luckquote:Op maandag 16 juli 2007 10:46 schreef Tuvai.net het volgende:
Ja, toch nog maar een keer proberen met m'n ex.We willen toch niet zomaar 3 jaren weggooien en de afgelopen weken als singles zijn ons allebei niet bepaald bevallen.
Ja, zeker wel.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:50 schreef MNR het volgende:
Hey gaaf! Vind ik wel gewaagd hoor. Is er iets veranderd tussen jullie? (bedoel, meestal moet 1 van de 2 of allebei iets aanpassen omdat anders de kans op herhaling groot is). Maar nice, wish you a the luck![]()
good luckquote:Op maandag 16 juli 2007 10:46 schreef Tuvai.net het volgende:
Ja, toch nog maar een keer proberen met m'n ex.We willen toch niet zomaar 3 jaren weggooien en de afgelopen weken als singles zijn ons allebei niet bepaald bevallen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, wat ben jij een l*l!! Wat laag!!! hahaha (was me trouwens niet eens bewust van het SC-gehalte).
*trekt riem aan*
Niet zo nieuwsgierig jij.quote:Maar vertel eens dawg, wat brengt jou in dit topic?![]()
Voordat ik je hier sprak heb ik ergens anders ooit eens een post van je gelezen (je avatar viel me op, dus vandaar dat ik het onthouden heb). Ging over de ideale vrouw, hoe ze eruit moest zien en wat voor karaktereigenschappen je haar zou geven. En een hele tijd later postte je toen dat je haar gevonden had. Dat was jij toch?quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Voordat ik je hier sprak heb ik ergens anders ooit eens een post van je gelezen (je avatar viel me op, dus vandaar dat ik het onthouden heb). Ging over de ideale vrouw, hoe ze eruit moest zien en wat voor karaktereigenschappen je haar zou geven. En een hele tijd later postte je toen dat je haar gevonden had. Dat was jij toch?
Wat wil je dan horen?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:18 schreef MNR het volgende:
vind ik altijd eng als mannen dat zeggen.. Eng als in: wat gaat er in die kop van je om? Maar goed, is zijn beslissing. Hij zorgt er maar voor dat hij mij waard is. En als ik te goed voor hem ben, dan heb ik altijd het idee dat ze willen zeggen "ik ben te min voor jou want..." (en dat is dan echt niet omdat ze een laag zelfbeeld hebben)
Dat is wel lastig, dat is niet ook iets wat je op de korte termijn snel kan veranderen het enige wat ik kan zeggen is probeer dan op een of andere manier nieuwe contacten te leggen op die manier kom je vanzelf mensen tegenquote:Op zondag 15 juli 2007 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Maak ik me geen zorgen over, ik krijg vaak complimenten over dat ik lekker ruik en m'n libido is afhankelijk van de kunstjes die de man uit de kast weet te halen.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:39 schreef oddman het volgende:
"Je ruikt niet lekker en je bent niet sletterig genoeg voor me."
Krijg eerder het tegenovergestelde te horenquote:Of liever:
"Je kan niet zo goed pijpen als je denkt"
Ik zal de laatste zijn die zich als zijn moeder zal gedragen. Zooi ruimt ie lekker zelf maar op.quote:Of:
"Ik baal er van dat ik niet gewoon mijn vuile kleren kan laten slingeren, dat er altijd gestofzuigd moet worden, gezeemd, geboend... ik voel me als iets dat opgeruimd moet worden en daar heb ik geen trek meer in dus ik gooi jou er uit."
Nee, maak ik me ook geen zorgen over.quote:Of:
"Je hebt teveel kapsones. Doe maar gewoon."
LOL!!! Ook daar hoef ik me geen zorgen over te makenquote:Of:
"Ik heb liever iemand met grote tieten."
Als de man minder slim zou zijn dan ik, zou ik me in eerste instantie ook niet tot hem aangetrokken voelen.quote:Of:
"Jij bent te slim voor me, daardoor voel ik me bedreigd in mijn mannelijkheid."
Hooo, stop. Dat zeggen vrijwel alle vrouwen. Toch valt dat in de praktijk gigantisch vies tegen. Vrouwen willen vertroeteld, gecomplimenteerd en verwend worden. Mede daardoor zie je des te meer vrouwen zichzelf begeven in het bijzijn van véél te foute/verkeerde kerels.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:02 schreef MNR het volgende:
Wat ik wil horen, is gewoon de waarheid.
Zeg, hee, zit jij ook in het singles-topic met een reden? Ja, toch?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Maak ik me geen zorgen over, ik krijg vaak complimenten over dat ik lekker ruik en m'n libido is afhankelijk van de kunstjes die de man uit de kast weet te halen.
[..]
Krijg eerder het tegenovergestelde te horen![]()
[..]
Ik zal de laatste zijn die zich als zijn moeder zal gedragen. Zooi ruimt ie lekker zelf maar op.
[..]
Nee, maak ik me ook geen zorgen over.
[..]
LOL!!! Ook daar hoef ik me geen zorgen over te maken![]()
[..]
Als de man minder slim zou zijn dan ik, zou ik me in eerste instantie ook niet tot hem aangetrokken voelen.
Wat ik wil horen, is gewoon de waarheid. En dat is meestal dat ie bindingsangst heeft. Laat hem maar zeggen dat ie het ontzettend benauwd krijgt van een relatie, laat hem maar zeggen dat hij onwijs gek op me is, maar niet weet wat hij met me aanmoet, laat hem maar zeggen dat hij ruimte nodig heeft, laat hem maar zeggen dat veel met andere vrouwen flirt zodat hij zich nog vrij kan voelen, laat hem maar zeggen wat zijn angsten zijn en wat er werkelijk in hem omgaat.
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:02 schreef MNR het volgende:
Wat ik wil horen, is gewoon de waarheid. En dat is meestal dat ie bindingsangst heeft. Laat hem maar zeggen dat ie het ontzettend benauwd krijgt van een relatie, laat hem maar zeggen dat hij onwijs gek op me is, maar niet weet wat hij met me aanmoet, laat hem maar zeggen dat hij ruimte nodig heeft, laat hem maar zeggen dat veel met andere vrouwen flirt zodat hij zich nog vrij kan voelen, laat hem maar zeggen wat zijn angsten zijn en wat er werkelijk in hem omgaat.
Zal voornamelijk zijn omdat Twinkle geen man is.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:45 schreef dawg het volgende:
Mannen willen de waarheid niet, getuige dit topic. De enige uitzondering is Twinkle.
Even nog een keer deze vraag overdag, dan zijn er wat meer mensen wakkerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:38 schreef moemoe het volgende:
Wat vinden jullie van speeddaten?
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Even nog een keer deze vraag overdag, dan zijn er wat meer mensen wakker.
Ik denk erover speeddating voor uitsluitend fokkers te organiseren, zouden jullie daaraan mee doen?
Neh, eerst de animo peilen. Daarnaast wordt het geen ''vind-hier-de-ware-dating'', eerder een ongeforceerde en ontspannen sfeer.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:13 schreef ook_gek het volgende:hoe wil je dat in gods naam gaan doen. 2% is vrouw en 98% is man
Mijn buurman heeft een kroeg en heeft zo iets ooit gedaan. Een single etentje. Alleen als je single bent mag je komen eten. En dat gratisquote:Op maandag 16 juli 2007 14:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neh, eerst de animo peilen. Daarnaast wordt het geen ''vind-hier-de-ware-dating'', eerder een ongeforceerde en ontspannen sfeer.
uh-huh. ongeforceerd en ontspannen... totdat de eerste felbegeerde singles toezeggen. Benieuwd hoe lang het dan nog ongeforceerd blijft!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:20 schreef moemoe het volgende:
Neh, eerst de animo peilen. Daarnaast wordt het geen ''vind-hier-de-ware-dating'', eerder een ongeforceerde en ontspannen sfeer.
Doe eens uitleggen? Ik zie het verband niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:45 schreef dawg het volgende:
Owkeeeeeeeeeeeee.
Mannen willen de waarheid niet, getuige dit topic. De enige uitzondering is Twinkle.
Maar, waarom denk je dat de welbekende broertjesyndroom-topics altijd van mannen komen? Juist.
En als je helemaal niet gekozen ben kan je naar huis met het idee dat je uit de markt ligt en dat geen enkel vrouwelijk wezen je wilt hebbenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:44 schreef moemoe het volgende:
Het kan idd erg gezellig zijn en het lijkt me ook wel leuk om zoiets een keer te organiseren. 5 minuten per date en doorschuiven maar. Af en toe een pauze en aan het eind van de avond krijg je de matches te horen. Weet je gelijk of diegene die jij leuk vond, jou ook wel zag zitten of hoe je momenteel in de markt ligt Geen enkele match? Dan heb je toch een gezellige avond, na afloop van het speeddaten gaan we lekker aan de bar hangen, dansen etc
.
Een leuke en grappige manier om mensen te leren kennen.
Moet je ook geen Jezusnikes met sokken er onder aandoen, duh!quote:Op maandag 16 juli 2007 15:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En als je helemaal niet gekozen ben kan je naar huis met het idee dat je uit de markt ligt en dat geen enkel vrouwelijk wezen je wilt hebben![]()
Ja, zover was ik al. Het staat er inderdaad een beetje raar.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zal voornamelijk zijn omdat Twinkle geen man is.
Omdat in diezelfde broertjestopics de vrouw in kwestie al ontelbaar vaak heeft aangegeven alleen vrienden te willen zijn. "Maar ze doet zus, of zo. Dat doe je toch niet als je gewoon vrienden bent?"quote:Op maandag 16 juli 2007 14:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Doe eens uitleggen? Ik zie het verband niet.![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Die opmerking waar WD zich laatst aan stoorde, dat ik minder dagboekposts wil zien, was niet alleen voor haar bedoeld. Twinkle en wat anderen maken er een HVJJN voor singles of 'Meld hier dat die ene jongen vandaag in jouw richting heeft gezucht en bespreek wat het zou kunnen betekenen van'. Niet de bedoeling.
Precies! maar net als andere kom ik terug op wat ik eerder zijquote:Op maandag 16 juli 2007 14:44 schreef moemoe het volgende:
Een leuke en grappige manier om mensen te leren kennen.
Waar ben je bang voor dat in de massa wil kunnen vluchten? Dat wat je niet aanstaat?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:19 schreef Fleurezeur het volgende:
Hmmz een update. Ik zit nu al een tijdje een beetje te kletsen met een leuke jongen op msn, ik heb wel het gevoel dat het klikt, heel gezellig en hij ziet er schattig uit enzo
.
Er is alleen één grote maar , hij durft niet met me uit! al verscheidene keren heb ik heel terloops laten ontvallen waar ik zou zijn in het weekend, maar op komen dagen ? Ho maar! Zelfs toen ik later wat minder subtiel was , ik vroeg dus gewoon ,,kom ook" schijnt hij niet te durven!! Erg hé ?
Het probleem ligt volgens mij in het feit dat ik graag in een discotheek o.i.d. wil afspreken en hij ergens waar het rustiger is, waar ik dus geen trek in heb ( ik wil makkelijk in de massa op kunnen gaan als iets me niet aanstaat). En ik plan dus niet van mijn keuze af te wijken.
Heeft iemand misschien een tip hoe ik de jongeman in kwestie over de streep kan trekken? Wat hij is toch stiekem wel errug schattig.
Allebei consessie doen. Zo werken relaties nu eenmaal ookquote:Op maandag 16 juli 2007 21:19 schreef Fleurezeur het volgende:
Hmmz een update. Ik zit nu al een tijdje een beetje te kletsen met een leuke jongen op msn, ik heb wel het gevoel dat het klikt, heel gezellig en hij ziet er schattig uit enzo
.
Er is alleen één grote maar , hij durft niet met me uit! al verscheidene keren heb ik heel terloops laten ontvallen waar ik zou zijn in het weekend, maar op komen dagen ? Ho maar! Zelfs toen ik later wat minder subtiel was , ik vroeg dus gewoon ,,kom ook" schijnt hij niet te durven!! Erg hé ?
Het probleem ligt volgens mij in het feit dat ik graag in een discotheek o.i.d. wil afspreken en hij ergens waar het rustiger is, waar ik dus geen trek in heb ( ik wil makkelijk in de massa op kunnen gaan als iets me niet aanstaat). En ik plan dus niet van mijn keuze af te wijken.
Heeft iemand misschien een tip hoe ik de jongeman in kwestie over de streep kan trekken? Wat hij is toch stiekem wel errug schattig.
Je kent hem alleen via internet?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:19 schreef Fleurezeur het volgende:
. [*knip*]
quote:
Hahaha! Ze zit hier idd met een reden ja, ben ook singlequote:Op maandag 16 juli 2007 13:17 schreef oddman het volgende:
Zeg, hee, zit jij ook in het singles-topic met een reden? Ja, toch? [..]
Heb je wat te doen van het weekend?
EDIT: want we moeten het duidelijk eens hebben over die claims van jou.
"Knowing me is knowing you", dus herken een rasechtequote:Op maandag 16 juli 2007 13:29 schreef Frezer het volgende:, bindingsangst schaar ik anders ook onder de smoesjes zoals "ik ben niet goed genoeg voor je". Uiteindelijk willen de meeste mensen wel een fijne relatie hoor, mensen die echt bindingsangst hebben zijn vrij zeldzaam.
Er is een verschil tussen smoesjes en oprecht aangeven waar je bang voor bent. Ik kan een legio vb's noemenquote:Stel dat meneer wel letterlijk zegt waar het op staat, wat zou je daar mee kunnen? Die (mogelijke) relatie is dan toch al niet meer levensvatbaar. Ik denk dat de meeste mensen dit soort smoesjes zullen gebruiken om aan te geven dat ze je niet zien zitten.
Volgens mij was dat ook het probleem bij de singles-meetings enzoquote:Op maandag 16 juli 2007 14:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]hoe wil je dat in gods naam gaan doen. 2% is vrouw en 98% is man
Probleem, probleem... uitdaging!quote:Op maandag 16 juli 2007 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook het probleem bij de singles-meetings enzo.
Ik zou best wel te porren zijn voor een singles meet, maar dan durft Winterapfel niet te komenquote:
Wanneer weer?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:32 schreef CherryLips het volgende:
singles-meet in wilhelminapark te Utrecht met mooi weer.
Wat dan? Tuurlijk ben ik daarbij.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:30 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik zou best wel te porren zijn voor een singles meet, maar dan durft Winterapfel niet te komen.
en we zijn ook allemaal heel engquote:Op maandag 16 juli 2007 22:35 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Wat dan? Tuurlijk ben ik daarbij.
Trouwens een singles-meet afspraak met een groepje biedt niet echt een mogelijkheid om in de massa opgaan zoals in een discotheek he!
Komt die er? Das idd wel lachen van een afstandjequote:Op maandag 16 juli 2007 22:32 schreef CherryLips het volgende:
(als je dan toch niet mee wilt doen kun je nog altijd gewoon ergens anders gaan zitten en de kneuzen gadeslaan).
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:48 schreef winterapfel het volgende:
Heey mensen, een vraag he: ik zit nu al een tijdje een beetje te kletsen met een leuke meid op msn, ik heb wel het gevoel dat het klikt, ik vind haar echt heel speciaal .
Er is alleen één grote maar , ze wil alleen met met afspreken op haar voorwaarden. Ze laat wel vallen welke discotheek ze naar toe gaat en vraagt of ik ook kom, maar de reden dat ze dat doet is volgens mij zodat ze kan vluchten in de menigte als haar iets niet bevalt.
Ik spreek liever ergens rustiger af de eerste keer, zodat er normaal gepraat kan worden
Heeft iemand misschien een tip hoe ik haar over de streep kan trekken? Want ik wil haar toch wel graag ontmoeten!.
Ik zou het niet doen. Das vragen om problemen.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:48 schreef winterapfel het volgende:
Heey mensen, een vraag he: ik zit nu al een tijdje een beetje te kletsen met een leuke meid op msn, ik heb wel het gevoel dat het klikt, ik vind haar echt heel speciaal .
Er is alleen één grote maar , ze wil alleen met met afspreken op haar voorwaarden. Ze laat wel vallen welke discotheek ze naar toe gaat en vraagt of ik ook kom, maar de reden dat ze dat doet is volgens mij zodat ze kan vluchten in de menigte als haar iets niet bevalt.
Ik spreek liever ergens rustiger af de eerste keer, zodat er normaal gepraat kan worden
Heeft iemand misschien een tip hoe ik haar over de streep kan trekken? Want ik wil haar toch wel graag ontmoeten!.
Dat je er ook al vanuit gaat dat ze wil vluchten...quote:Op maandag 16 juli 2007 22:48 schreef winterapfel het volgende:
blaat...
Ze laat wel vallen welke discotheek ze naar toe gaat en vraagt of ik ook kom, maar de reden dat ze dat doet is volgens mij zodat ze kan vluchten in de menigte als haar iets niet bevalt.
blaat...
eey.. goed lezen he! Zij wil kunnen vluchtenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:57 schreef tommie_b het volgende:
[..]
Dat je er ook al vanuit gaat dat ze wil vluchten...![]()
Kom op gast... Iets meer zelfvertrouwen.. Je kan toch ook lekker met dr tikken, waarom zou een dansje en een zoentje dan niet lukken?![]()
Frank je hebt nu onze verassing met geplanned fototopic verpest! jij ouwe zuurpruim!quote:Op maandag 16 juli 2007 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
fleurezeur en winter spreek gewoon wat af om ergens te drinken, rustig genoeg om te praten en druk genoeg om niet te worden aangerand, klaar opgelost slotje
Als ik het zo klein type ziet die c_c het vast niet., maar frank is dus winterappeltjequote:
Nja...kijk weet je wat het is, ik wil gewoon graag wel dat mijn vriendinnen in de buurt zijn , maar niet ,, lastig" zijn. Als we ergens wat gaan drinken waar het wat rustiger is zijn ze zo opvallend aanwezig, terwijl in een discotheek ik hem met me naar een rustiger zaaltje kan loodsen, waar de muziek zachter staat enzo, terwijl de anderen het gewoon naar hun zin hebben in de zaal erboven/ernaast/whatever.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:
aha maar goed spreek gewoon ergens eens af wat te gaan drinken en daar hoeven je ouders niks van te weten toch?(laatst had je daar problemen over/mee toch
waarom je vriendinnen per se mee? in een restaurant in jouw omgeving zal ie je echt niet aanranden ofzoquote:Op maandag 16 juli 2007 23:16 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Nja...kijk weet je wat het is, ik wil gewoon graag wel dat mijn vriendinnen in de buurt zijn , maar niet ,, lastig" zijn. Als we ergens wat gaan drinken waar het wat rustiger is zijn ze zo opvallend aanwezig, terwijl in een discotheek ik hem met me naar een rustiger zaaltje kan loodsen, waar de muziek zachter staat enzo, terwijl de anderen het gewoon naar hun zin hebben in de zaal erboven/ernaast/whatever.Maar dat wilt die ouwe weer niet
.
Och, dat vind ik gewoon een veeeeeeeeel fijnere gedachte, dat er mensen in de buurt zijn waar ik op kan rekenen mocht( ik ga er zeerzeker niet vanuit, maar je weet het nooit) er iets naars gebeuren, is dat zo vreemd danquote:Op maandag 16 juli 2007 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waarom je vriendinnen per se mee? in een restaurant in jouw omgeving zal ie je echt niet aanranden ofzo
ik vind het nogal raar er zal in een restaurant/cafe echt niets gebeuren er zijn altijd mensen in de buurt. Ik zou het juist irritant vinden dat er bekenden/vriendinnen in de buurt zijn die gaan (zeker als ze er vanaf weten) alleen maar irritant lopen doen uit nieuwsgierigheid etcquote:Op maandag 16 juli 2007 23:22 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Och, dat vind ik gewoon een veeeeeeeeel fijnere gedachte, dat er mensen in de buurt zijn waar ik op kan rekenen mocht( ik ga er zeerzeker niet vanuit, maar je weet het nooit) er iets naars gebeuren, is dat zo vreemd dan?
Of nog leuker, een van de vrienden van je gaat aan de haal met je datequote:Op maandag 16 juli 2007 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind het nogal raar er zal in een restaurant/cafe echt niets gebeuren er zijn altijd mensen in de buurt. Ik zou het juist irritant vinden dat er bekenden/vriendinnen in de buurt zijn die gaan (zeker als ze er vanaf weten) alleen maar irritant lopen doen uit nieuwsgierigheid etc
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:57 schreef CherryLips het volgende:
Oja, die gaan alles bekijken en later zeggen wat je beter anders had kunnen doen, plus ze gaan hem bekritiseren. Ik zou er echt de zenuwen van krijgen. Kun je net zo goed je moeder meenemen.
hoe lang is te lang?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:50 schreef nicoo het volgende:
ik wil m niet verlengen, k heb m al veel te lang![]()
ik ben ere-lid, al bijna 31 jaar abonnee.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:50 schreef nicoo het volgende:
ik wil m niet verlengen, k heb m al veel te lang![]()
aan de fotos in je fotoboek te zien is een singlemeet voor jou toch niet nodig ?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:30 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik zou best wel te porren zijn voor een singles meet, maar dan durft Winterapfel niet te komen.
Door jezelf daar aan te herinneren, op die manier schiet je niets mee op. En vrouwen pikken dat natuurlijk ook op.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:59 schreef RealZeus het volgende:
ik ben ere-lid, al bijna 31 jaar abonnee.![]()
![]()
![]()
Die airmiles heb je nou wel bij elkaar voor een mooie wereldreis.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:22 schreef CherryLips het volgende:
ik krijg vasteklant-korting ondertussen.
Iedereen heeft ongeveer 5 minuten en als er geen match is, is die er simpelweg niet op dat moment.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:37 schreef Garisson72 het volgende:
uh-huh. ongeforceerd en ontspannen... totdat de eerste felbegeerde singles toezeggen. Benieuwd hoe lang het dan nog ongeforceerd blijft!
Om dit te staven... check de desperate ondertoon in dit topic.
Ik heb ook nagedacht over speeddating in combinatie met een picknick, alleen jammer dat je dan zo afhankelijk bent van het weer. Telkens van kleedje wisselen etc en daarnaast zijn er ook nog eens kosten aan verbonden. Zouden jullie dat ervoor betalen? Bij een picknick hoort tenslotte voedselquote:Op maandag 16 juli 2007 22:32 schreef CherryLips het volgende:
(als je dan toch niet mee wilt doen kun je nog altijd gewoon ergens anders gaan zitten en de kneuzen gadeslaan).
In 5 minuten heb je een indruk van de persoon tegenover je, een eerste indruk dat wel. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat de eerste indruk de beste is. Bij elke tafel komt sowieso een kaartenbakje te staan met allerlei verschillende vragen, als je dan ff niks weet te zeggen pak je gewoon een kaartquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:44 schreef Frezer het volgende:
Tav speeddating, In 5/10 minuten heb je alleen wat vooroordelen gevormd over iemand. Bovendien zou ik echt niks te vertellen hebben tegen iemand die echt totaal onbekend voor me is: hoe oud ben je, hoe heet je enz. is ook zo suf. Ik heb liever een wat langer durende date met 50/50 man/vrouw verhouding, maximaal 2 personen en onder het genot van een hapje en een drankje.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:48 schreef Tuvai.net het volgende:
Als ik nog vrijgezel was, en moemoe ook, dan kwam ik zeer zeker wel naar een Fok! meet, ongeacht de man/vrouw verhouding.![]()
Ik houd je niet tegen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:57 schreef CherryLips het volgende:
bij speeddating heb ik waarschijnlijk ook drank nodig, hoor.
Ongetwijfeld. Maar ik ben niet nog niet dement en dus weet ik dondersgoed dat ik mijn hele leven al single ben.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Door jezelf daar aan te herinneren, op die manier schiet je niets mee op. En vrouwen pikken dat natuurlijk ook op.
Gewoon eens wat doen en durven.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar ik ben niet nog niet dement en dus weet ik dondersgoed dat ik mijn hele leven al single ben.
Het is niet iets wat je vergeet of zo.
Nou, als er goede muziek gedraaid word sta ik wel op de dansvloer hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:07 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Gewoon eens wat doen en durven.Geen een vrouw vind een kerel aantrekkelijk die alleen maar de hele avond somber in een hoekje zit teruggetrokken, al dan niet "Ik zal altijd vrijgezel blijven!" jankend.
doe jij dan ook mee? Dan zal ik om de 5 min aan een andere kant van je tafeltje gaan zittenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:31 schreef moemoe het volgende:
Ik zal later ff terug komen op het man-vrouw probleem met betrekking tot speeddating. Er zijn geen problemen alleen uitdagingen.
Waar komt je kwaadheid nu vandaan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:03 schreef RealZeus het volgende:
Ongetwijfeld. Maar ik ben niet nog niet dement en dus weet ik dondersgoed dat ik mijn hele leven al single ben.
Tsja, dan niet, hè. Als ze mij niks vindt houdt het wel op, dat weet ik. Alleen , als ik iemand leuk vind vind ik diegene leuk en de rest kan me gestolen worden en ja, ik WEET dat dat niet goed en gezond is, maar liefde maakt blind , zeker bij mij.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:14 schreef Tuvai.net het volgende:
@RealZeus: Ja nou, ik ben ook niet bepaald cum laude geslaagd in de versierkunde, maar ik denk altijd maar zo: "niet geschoten is altijd mis." En wat die meid betreft die je nu leuk vind. Als die echt op zo'n 'ander soort' types valt, is zo'n meid dan überhaubt wel een type voor jou?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:18 schreef RealZeus het volgende:
Huh? Hoe kom je er bij dat ik kwaad ben??? Ik reageer gewoon op zijn post.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:03 schreef RealZeus het volgende:
Je denkt toch niet serieus dat dat gaat werken hoop ik?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:25 schreef _Drake_ het volgende:
Als het idee van Moemoe slaagt dan is er een grote kans dat er alleen nog maar "happy" singles zijn in dit topic die niet klagen om het single zijn.... voor even dan
![]()
Ja, dat dan weer wel. Maar goed, het zijn allemaal dingen die ik wel weet, maar het lukt me niet om mijn gevoel zover te krijgen. En dat duurt al zeker een jaar of 10. Ik weet ook wel dat ik te graag wil, maar is dat raar? Ik ben niet de knapste maar ik ben ook maar een mens. Ik wil ook knuffelen, romantisch klef doen , horen dat er iemand van me houdt en natuurlijk keiharde nueksex hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |