Zo, bezet geraakt?quote:
Haha, ja heb je ook zeker wel gelijk in!quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:14 schreef MNR het volgende:
Bij sommige mannen (relaties) heb ik dat ook gehad, het gevoel dat seks sleur werd of 'omdat het erbij hoorde'. Ken echter ook relaties waarbij dat helemaal niet het geval was. Dus daar trek ik tegenwoordig mijn conclusies uit
Voor mij werkt het wel. Tuurlijk ook wel eens zelf verliefd geworden op diegene. Of dat diegene verliefd werd op mij terwijl ik dat niet wilde. En inderdaad ook dat hij verliefd werd op een ander.quote:Neukvriendje... ja, been there. Was supergezellig! Tot het moment kwam dat ik me aan hem begon te hechten![]()
Nou, en toen hij me daarna vertelde dat hij verliefd (op een ander uiteraard) was geworden.... en ons contact opeens een stuk oppervlakkiger werd, deed dat toch wel zeer. Me = not fit for f*ckbuddy![]()
Jammer.quote:
Last time I checked i was the one with that problemquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:47 schreef Undergod het volgende:
Last time i checked, women have difficulties seperating feelings from sex.
Maar toch ligt het voor mannen heel anders lijkt me. ik moet een man echt vertrouwen voordat ik ook maar iets met hem doe, en je moet ook nog uitkijken dat mannen je niet als 'makkelijk' gaan zien.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:11 schreef Garisson72 het volgende:
En dat is idd exact hoe ik lange tijd ook in elkaar zat, of dacht in elkaar te zitten, Dididi. en dat voor een man, go figure...![]()
Dus ms is het allemaal niet zo in steen gehouwen, geef de moed nog niet op!![]()
Tsja, je hebt zoveel verschillende staten van gemoedstoestand. Bij sommige mensen ben je verliefd, bij sommige gewoon op je gemak en bij sommige geil. Je moet eigenlijk omgaan met de mensen op de manier dat je bij hun bent. Aanpassen aan je omgeving.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:03 schreef Dididi het volgende:
ik voel me er gewoon niet goed bijen zoals ik al zei, ik vind het moeilijk om iemand alleen maar 'leuk' te vinden. en als ik iemand niet echt leuk vind heb ik weinig behoefte aan sex.
maar misschien verandert dat ooit nog![]()
Zolang ik bepaal wanneer en waar en met wie beschouw ik mezelf niet als makkelijk, meer als menselijkquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:44 schreef shifto het volgende:
Ik zou niet inzien waarom vrouwen ook niet gewoon kei hard kunne rond neuken. Mannen doen dat ook, dus zou beetje dom zijn van de vrouwen om niet zo iets leuks te doen. Sommige (Dididi) zijn bang om dan als makkelijk gezien te worden, maar zolang jij bepaald wat je neukt is er niet veel makkelijks aan hoor.
zojaquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:10 schreef Lips het volgende:
[..]
Zolang ik bepaal wanneer en waar en met wie beschouw ik mezelf niet als makkelijk, meer als menselijk
ja kan goed, is mij dus ook gebeurd. Bij mij heeft het te maken met een andere levensfase of zo, een andere kijk op m'n leven (zonder het nou meteen heel zweverig te willen makenquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:03 schreef Dididi het volgende:
ik voel me er gewoon niet goed bijen zoals ik al zei, ik vind het moeilijk om iemand alleen maar 'leuk' te vinden. en als ik iemand niet echt leuk vind heb ik weinig behoefte aan sex.
bij mij is het meer andersomquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja kan goed, is mij dus ook gebeurd. Bij mij heeft het te maken met een andere levensfase of zo, een andere kijk op m'n leven (zonder het nou meteen heel zweverig te willen maken)
Dan ken je mij nog nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:41 schreef Dididi het volgende:
[..]
bij mij is het meer andersomeen paar jaar geleden vond ik mannen snel leuk, en ook veel tegelijk.
Nu heb ik meer behoefte aan vastigheid omdat dat zoveel beter voelt, in een relatie kan ik me gewoon meer laten gaan. ik sluit losse contacten ook niet uit, maar het kan me niet bevredigen
Duh.. maare dit is geen slowchat dus of we gaan heel zwoel PM' en of je voegt me toe op msnquote:
en gaan we dan trouwen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Duh.. maare dit is geen slowchat dus of we gaan heel zwoel PM' en of je voegt me toe op msn
of we krijgen straf
Nou, ik ken er genoeg.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:44 schreef shifto het volgende:
Ik zou niet inzien waarom vrouwen ook niet gewoon kei hard kunne rond neuken.
Er zit natuurlijk wel verschil in vrouwen die genieten van hun vrijheid en breezah sletjes. het is natuurlijk ook niks om trots op te zijn als meer bedpartners hebt gehad dan je op je handen en voeten kan tellen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik ken er genoeg.(en nee, inderdaad, die kiezen mij daar niet voor uit.)
Sex met iemand die ik niet 'leuk' vind daar begin ik ook niet aan. Het idee is, geloof ik, om wel seks te hebben en elkaar leuk te vinden maar weten dat het op de lange termijn niet gaat werken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:03 schreef Dididi het volgende:
Wat gaan we eraan doen MMquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:36 schreef Memento-Mori het volgende:
joepieik wil geen single meer zijn
Idd. Ondertussen maar jezelf vermakenquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:43 schreef Memento-Mori het volgende:
wachten tot de juiste persoon zich aandient, oftewel weinig
Nee, ik ook niet, maar de dame in kwestie denkt daar iets anders over.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:36 schreef Memento-Mori het volgende:
joepieik wil geen single meer zijn
ik ken hetquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar de dame in kwestie denkt daar iets anders over.![]()
If only you were a hot female.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:03 schreef oddman het volgende:
Pffffff.... slowchat is één ding.
Maar slowchat met verschrikkelijke grammatioafouten,.
Ik ben overigens ook nu echt definitief single.
Afgesproken met ex om nu echt finaal alle niet-vriendschappelijke interactie te laten varen.
Ikzelf heb geen zin in vastigheid maar wel in ...andere dingen.
Any takers?
Herkenbaar! Blijf ook nooit lang single. Nu 4 mannen om me heen die me proberen te 'scoren'. Met een van hen afgelopen weekend afgesproken, was echt heel leuk. Heb me niet laten zoenen, want wil niet meteen gebonden worden. En doe dat niet bewust hoor, het voelt gewoon niet fijn, liever nog even wat afstand. En als ik hem nu echt heeeel leuk ga vinden, dan wil ik dat wel. Maar voor nu even rustig, even gevoel van vrijheid voor mezelf.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:41 schreef Dididi het volgende:
bij mij is het meer andersomeen paar jaar geleden vond ik mannen snel leuk, en ook veel tegelijk.
Nu heb ik meer behoefte aan vastigheid omdat dat zoveel beter voelt, in een relatie kan ik me gewoon meer laten gaan. ik sluit losse contacten ook niet uit, maar het kan me niet bevredigen
quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:03 schreef oddman het volgende:
Pffffff.... slowchat is één ding.
Maar slowchat met verschrikkelijke grammatioafouten,.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:36 schreef dawg het volgende:
deze smeekte natuurlijk om ingekopt te worden, verder ben ik het grotendeels wel met jou en Lips eens
En nu zie je liefde/vrouwen wel los van seks? (of begrijp ik het verkeerd?)quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:11 schreef Garisson72 het volgende:
En dat is idd exact hoe ik lange tijd ook in elkaar zat, of dacht in elkaar te zitten, Dididi. en dat voor een man, go figure...![]()
Dus ms is het allemaal niet zo in steen gehouwen, geef de moed nog niet op!![]()
Nu moeten we een groep oprichten en samen allemaal zielig doenquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Nu moeten we een groep oprichten en samen allemaal zielig doen
quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik stel voor dat de eerste meet bij station Amersfoort is en wat er dan nog overblijft kan meeten op station Utrecht.
![]()
![]()
doen we hier toch alquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Nu moeten we een groep oprichten en samen allemaal zielig doen
Ik snap het niet....quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:08 schreef shifto het volgende:
Er zit natuurlijk wel verschil in vrouwen die genieten van hun vrijheid en breezah sletjes. het is natuurlijk ook niks om trots op te zijn als meer bedpartners hebt gehad dan je op je handen en voeten kan tellen.
ehm, als je met iemand zoent ben je gebonden??? Pfff..... kijk mij vaak vastgezeten hebbenquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:17 schreef MNR het volgende:
Herkenbaar! Blijf ook nooit lang single. Nu 4 mannen om me heen die me proberen te 'scoren'. Met een van hen afgelopen weekend afgesproken, was echt heel leuk. Heb me niet laten zoenen, want wil niet meteen gebonden worden. En doe dat niet bewust hoor, het voelt gewoon niet fijn, liever nog even wat afstand. En als ik hem nu echt heeeel leuk ga vinden, dan wil ik dat wel. Maar voor nu even rustig, even gevoel van vrijheid voor mezelf.
Nee, reactie krijg je als ik thuis ben, ff naar huis gaan!quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:45 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik snap het niet....
Zeg je nu dat je, waneer je meer bedpartners hebt gehad dan je op je handen en voeten kan tellen dat je dan een breezahsletje bent??? Of kan je dan ook nog gewoon aan het genieten zijn van je vrijheid???
[..]
ehm, als je met iemand zoent ben je gebonden??? Pfff..... kijk mij vaak vastgezeten hebben![]()
Ik krijg hier een beetje het idee dat ik of een breezahslet ben, of van een andere planeet kom....
Neuj, dat is voor iedereen verschillend. Maar voor mij werkt het op die manier. Niet dat ik bij de eerste zoen direct een vaste relatie heb (kan altijd nog zeggen dat ik het niet zie zitten), maar het is voor mij wel een teken dat ik serieus denk dat ik iets op wil bouwen met die ander.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:45 schreef Lips het volgende:
ehm, als je met iemand zoent ben je gebonden??? Pfff..... kijk mij vaak vastgezeten hebben![]()
Ik krijg hier een beetje het idee dat ik of een breezahslet ben, of van een andere planeet kom....
Dat zal dan inderdaad verschil in beleving zijn. Ik ben altijd nogal makkelijk geweest met zoenen. Heb ook een periode gehad dat ik als ik op stap was met mijn goede vrienden (en vriendinnen) zoende.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Neuj, dat is voor iedereen verschillend. Maar voor mij werkt het op die manier. Niet dat ik bij de eerste zoen direct een vaste relatie heb (kan altijd nog zeggen dat ik het niet zie zitten), maar het is voor mij wel een teken dat ik serieus denk dat ik iets op wil bouwen met die ander.
Dat ligt er een beetje aan hoe oud je bentquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:45 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat had je in m'n profiel kunnen vindenquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan hoe oud je bent![]()
jij hebt 26 jaar gehad om X aantal mannen af te werken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:49 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat had je in m'n profiel kunnen vinden
ehm... ja en nee.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:18 schreef MNR het volgende:
En nu zie je liefde/vrouwen wel los van seks? (of begrijp ik het verkeerd?)
disagree.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:45 schreef Lips het volgende:
nu niet meer zo erin wrijven bij die arme singletjes alhier.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:22 schreef Afwazig het volgende:
Ik ben sinds gister single af... wat nu?
Uitmakenquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:22 schreef Afwazig het volgende:
Ik ben sinds gister single af... wat nu?
Oh, gelukkig maar! Toen ik 16 was kon ik ze op 1 vinger tellenquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:02 schreef shifto het volgende:
[..]
jij hebt 26 jaar gehad om X aantal mannen af te werken.
Een breezerslet ben je gauw als je 16 bent en handen en voeten al bent gepasseerd in de telling.
Ehm, you lost me! Moet je nou meteen aan sex denken bij vrouwen? Of is dat dat omgekeerde wat je bedoelt????quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:17 schreef Garisson72 het volgende:
ehm... ja en nee.
Liefde kan ik nu wel los zien van sex idd. Maar vrouwen los van sex... hmmm...
Sex zie ik iig niet los van vrouwen.Omgekeerd natuurlijk weer wel, haast ik mij te zeggen - vrouwen kan ik wel los zien van sex. moet ik wel echt mijn best doen hoor...
Dat is lievquote:disagree.![]()
Zonder vrouwen geen sex. En hij heeft gelijk. En met vrouwen niet perse sex. En dat klopt ook nog.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:28 schreef Lips het volgende:
Ehm, you lost me! Moet je nou meteen aan sex denken bij vrouwen? Of is dat dat omgekeerde wat je bedoelt????
dat niet, maar bij sex denk ik wel aan vrouwen. 't is een nuance-verschilquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:28 schreef Lips het volgende:
Ehm, you lost me! Moet je nou meteen aan sex denken bij vrouwen? Of is dat dat omgekeerde wat je bedoelt????
quote:Dat is liev![]()
Nou, wat heeft ze aan jou verteld?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:08 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmmzz... jongen die nu op vakantie is met zijn ex en vannacht terug komt heeft allemaal dingen over mij gesmst naar mijn beste vriendin... Die snapt toch ook wel dat ze dat gelijk aan mij doorbrieft of is ie nou echt zo naief
Hey whoopsquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ja, dit is een schaamteloze TVP. Ban me dan, als je kan!
Kortom, nog hetzelfde dus.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Uitstekend. Langzaam maar zeker vooruitgang. Erg verwarrend..en
![]()
Ah okay. Ja, ik vroeg me ff af hoe het nu zat. Maar ik zeg altijd maar zo: als je tevreden bent met de situatie, moet je het zo laten, ben je dat niet, dan verander je hem.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:17 schreef Garisson72 het volgende:
ehm... ja en nee.
Liefde kan ik nu wel los zien van sex idd. Maar vrouwen los van sex... hmmm...
Sex zie ik iig niet los van vrouwen.Omgekeerd natuurlijk weer wel, haast ik mij te zeggen - vrouwen kan ik wel los zien van sex. moet ik wel echt mijn best doen hoor...
Dient zich aanquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:43 schreef Memento-Mori het volgende:
wachten tot de juiste persoon zich aandient, oftewel weinig
Inmiddels een teken van leven van die jongen ontvangen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:20 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Nou, wat heeft ze aan jou verteld?
waarom spelletjes spelen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:47 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Inmiddels een teken van leven van die jongen ontvangen.
Hij wil vanavond langs komen![]()
Ik dnek dat ik hem beter even kan laten zweten en niks van me moet laten horen.
Eigen schuld dikke bult.. had hem van tevorne al gewaarschuwd dat het waarschijnlijk op een grote teleurstelling uit zou lopen.
Dan weten we nog niet wat ie verteld heeft.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:47 schreef Twinkle20 het volgende:
Inmiddels een teken van leven van die jongen ontvangen.
Hij wil vanavond langs komen![]()
Ik dnek dat ik hem beter even kan laten zweten en niks van me moet laten horen.
Eigen schuld dikke bult.. had hem van tevorne al gewaarschuwd dat het waarschijnlijk op een grote teleurstelling uit zou lopen.
Een zucht !?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:21 schreef MNR het volgende:
Damn.. .wat ik net meemaak, ik ben er zelf verbaasd van. Kwam net iemand naast me zitten (van m'n werk) en ik kreeg spontaan een zucht door mijn lijf. WTF?!? Dit kan dus echt niet waar zijn...!
Hij wilde zo snel mogelijk weer terug naar Nederland komen omdat ie het daar helemaal gehad had.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan weten we nog niet wat ie verteld heeft.
Is het niet 'wraak' genoeg dat je weet dat hij het vervelend vindt als je hem afwijst? Bedoel, een ander behandelen zoals je zelf behandeld zou willen worden? (karmaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:42 schreef Twinkle20 het volgende:
Wraak is zoet![]()
Kheb geen zin om de tweede keus te zijn
Je weet wel.. een zucht door je lijf, opwinding, reactie.. in ieder geval een lijfelijke reactie op z'n aanwezigheid (duidt bij mij meestal op beginnende verliefdheid).quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:34 schreef mrbox het volgende:
Een zucht !?
Morgenavond ga ik naar een feest waarvan ik weet dat hij ook komt (en nee om die reden ga ik dus niet!). Nou ja.. misschien een klein beetje danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Is het niet 'wraak' genoeg dat je weet dat hij het vervelend vindt als je hem afwijst? Bedoel, een ander behandelen zoals je zelf behandeld zou willen worden? (karma). Aan het einde is de situatie toch hetzelfde: jij hebt hem afgewezen en hij voelt zich k*t, voor hem maakt het echt niets uit of jij hem nu een paar dagen laat wachten of niet.
maar je wou toch alleen maar wraak?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:12 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
En anders, God knows hoe de avond zal verlopen. Ik zie het wel.
Hoezo tweede keus. Zie t meer als wegwerp bestekquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:42 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Wraak is zoet![]()
Kheb geen zin om de tweede keus te zijn
En dit gaat goed, wat denk je zelfquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:12 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Morgenavond ga ik naar een feest waarvan ik weet dat hij ook komt (en nee om die reden ga ik dus niet!). Nou ja.. misschien een klein beetje dan![]()
Laat gewoon lekker niks van me horen en morgen zie ik hem en dan zien we wel of ie het lef heeft om op me af te stappen. Zo niet, lekker laten varen![]()
En anders, God knows hoe de avond zal verlopen. Ik zie het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |