Zo, bezet geraakt?quote:
Haha, ja heb je ook zeker wel gelijk in!quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:14 schreef MNR het volgende:
Bij sommige mannen (relaties) heb ik dat ook gehad, het gevoel dat seks sleur werd of 'omdat het erbij hoorde'. Ken echter ook relaties waarbij dat helemaal niet het geval was. Dus daar trek ik tegenwoordig mijn conclusies uit
Voor mij werkt het wel. Tuurlijk ook wel eens zelf verliefd geworden op diegene. Of dat diegene verliefd werd op mij terwijl ik dat niet wilde. En inderdaad ook dat hij verliefd werd op een ander.quote:Neukvriendje... ja, been there. Was supergezellig! Tot het moment kwam dat ik me aan hem begon te hechten![]()
Nou, en toen hij me daarna vertelde dat hij verliefd (op een ander uiteraard) was geworden.... en ons contact opeens een stuk oppervlakkiger werd, deed dat toch wel zeer. Me = not fit for f*ckbuddy![]()
Jammer.quote:
Last time I checked i was the one with that problemquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:47 schreef Undergod het volgende:
Last time i checked, women have difficulties seperating feelings from sex.
Maar toch ligt het voor mannen heel anders lijkt me. ik moet een man echt vertrouwen voordat ik ook maar iets met hem doe, en je moet ook nog uitkijken dat mannen je niet als 'makkelijk' gaan zien.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:11 schreef Garisson72 het volgende:
En dat is idd exact hoe ik lange tijd ook in elkaar zat, of dacht in elkaar te zitten, Dididi. en dat voor een man, go figure...![]()
Dus ms is het allemaal niet zo in steen gehouwen, geef de moed nog niet op!![]()
Tsja, je hebt zoveel verschillende staten van gemoedstoestand. Bij sommige mensen ben je verliefd, bij sommige gewoon op je gemak en bij sommige geil. Je moet eigenlijk omgaan met de mensen op de manier dat je bij hun bent. Aanpassen aan je omgeving.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:03 schreef Dididi het volgende:
ik voel me er gewoon niet goed bijen zoals ik al zei, ik vind het moeilijk om iemand alleen maar 'leuk' te vinden. en als ik iemand niet echt leuk vind heb ik weinig behoefte aan sex.
maar misschien verandert dat ooit nog![]()
Zolang ik bepaal wanneer en waar en met wie beschouw ik mezelf niet als makkelijk, meer als menselijkquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:44 schreef shifto het volgende:
Ik zou niet inzien waarom vrouwen ook niet gewoon kei hard kunne rond neuken. Mannen doen dat ook, dus zou beetje dom zijn van de vrouwen om niet zo iets leuks te doen. Sommige (Dididi) zijn bang om dan als makkelijk gezien te worden, maar zolang jij bepaald wat je neukt is er niet veel makkelijks aan hoor.
zojaquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:10 schreef Lips het volgende:
[..]
Zolang ik bepaal wanneer en waar en met wie beschouw ik mezelf niet als makkelijk, meer als menselijk
ja kan goed, is mij dus ook gebeurd. Bij mij heeft het te maken met een andere levensfase of zo, een andere kijk op m'n leven (zonder het nou meteen heel zweverig te willen makenquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:03 schreef Dididi het volgende:
ik voel me er gewoon niet goed bijen zoals ik al zei, ik vind het moeilijk om iemand alleen maar 'leuk' te vinden. en als ik iemand niet echt leuk vind heb ik weinig behoefte aan sex.
bij mij is het meer andersomquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja kan goed, is mij dus ook gebeurd. Bij mij heeft het te maken met een andere levensfase of zo, een andere kijk op m'n leven (zonder het nou meteen heel zweverig te willen maken)
Dan ken je mij nog nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:41 schreef Dididi het volgende:
[..]
bij mij is het meer andersomeen paar jaar geleden vond ik mannen snel leuk, en ook veel tegelijk.
Nu heb ik meer behoefte aan vastigheid omdat dat zoveel beter voelt, in een relatie kan ik me gewoon meer laten gaan. ik sluit losse contacten ook niet uit, maar het kan me niet bevredigen
Duh.. maare dit is geen slowchat dus of we gaan heel zwoel PM' en of je voegt me toe op msnquote:
en gaan we dan trouwen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Duh.. maare dit is geen slowchat dus of we gaan heel zwoel PM' en of je voegt me toe op msn
of we krijgen straf
Nou, ik ken er genoeg.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:44 schreef shifto het volgende:
Ik zou niet inzien waarom vrouwen ook niet gewoon kei hard kunne rond neuken.
Er zit natuurlijk wel verschil in vrouwen die genieten van hun vrijheid en breezah sletjes. het is natuurlijk ook niks om trots op te zijn als meer bedpartners hebt gehad dan je op je handen en voeten kan tellen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik ken er genoeg.(en nee, inderdaad, die kiezen mij daar niet voor uit.)
Sex met iemand die ik niet 'leuk' vind daar begin ik ook niet aan. Het idee is, geloof ik, om wel seks te hebben en elkaar leuk te vinden maar weten dat het op de lange termijn niet gaat werken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:03 schreef Dididi het volgende:
Wat gaan we eraan doen MMquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:36 schreef Memento-Mori het volgende:
joepieik wil geen single meer zijn
Idd. Ondertussen maar jezelf vermakenquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:43 schreef Memento-Mori het volgende:
wachten tot de juiste persoon zich aandient, oftewel weinig
Nee, ik ook niet, maar de dame in kwestie denkt daar iets anders over.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:36 schreef Memento-Mori het volgende:
joepieik wil geen single meer zijn
ik ken hetquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar de dame in kwestie denkt daar iets anders over.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |