Ik denk dat dit voor de meeste mensen (in in iedergeval mij wel) opgaat, gewoon iemand waar je samen mee kan zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben het al tijden flink zat hooren ene relatie an sich hoef ik nog niet eens, als ik maar gewoon iemand had tegen wie ik eens kan aankruipen
mja en ik heb ook geen goede vrienden of vriendinnen die ik op kan bellen van hey ik voel me kut, kan ik lamngskomen of dat ze dan hier komen en dat mis is gewoon wel, iemand bij wie je je ei kwijt kan enzo mja achquote:Op zondag 15 juli 2007 23:21 schreef _Drake_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dit voor de meeste mensen (in in iedergeval mij wel) opgaat, gewoon iemand waar je samen mee kan zijn.
Een relatie moet je niet dwingen zoiets komt eventueel zelf en dan heb je meestal niet eens echt door dat het om een "relatie" gaat.
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja en ik heb ook geen goede vrienden of vriendinnen die ik op kan bellen van hey ik voel me kut, kan ik lamngskomen of dat ze dan hier komen en dat mis is gewoon wel, iemand bij wie je je ei kwijt kan enzo mja ach
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja en ik heb ook geen goede vrienden of vriendinnen die ik op kan bellen van hey ik voel me kut, kan ik lamngskomen of dat ze dan hier komen en dat mis is gewoon wel, iemand bij wie je je ei kwijt kan enzo mja ach
Verrader!quote:Op maandag 16 juli 2007 08:43 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik moet bij deze mijn abonnement beëindigen.![]()
We shall go on to the end, we shall fight in France, we shall fight on the seas and oceans, we shall fight with growing confidence and growing strength in the air, we shall defend our Island, whatever the cost may be, we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender.quote:
zozo... helemaal verliefd ... hij blijft wel bij zijn vriendin...quote:Op maandag 16 juli 2007 10:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Nou wordt ie helemaal mooi!!
Gister een paar uur gepraat met die jongen.
Helemaal verliefd op mij... geeft er niks om als zijn relatie op de klippen loopt want het stelt toch niks meer voor.
Maar hij gaat het niet uitmaken omdat hij haar geen pijn wil doen. Hij wacht gewoon net zo lang totdat zij het uit maakt. Nee dat is de oplossing natuurlijk!
Ik heb het echt helemaal gehad nu.
Waaaaaaaaaaah
Echt he!quote:Op maandag 16 juli 2007 10:14 schreef Garisson72 het volgende:
wat een heerlijke dramatiek in dit topic!
Je word lekker aan het lijntje gehouden dus. De jongen in kwestie gaat lekker z'n gangetje met z'n vriendin, maar als 'ie effe tekort komt dan komt 'ie wel weer naar jou. Jij doet 'm toch wel want jullie zijn verliefd, toch?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Nou wordt ie helemaal mooi!!
Gister een paar uur gepraat met die jongen.
Helemaal verliefd op mij... geeft er niks om als zijn relatie op de klippen loopt want het stelt toch niks meer voor.
Maar hij gaat het niet uitmaken omdat hij haar geen pijn wil doen. Hij wacht gewoon net zo lang totdat zij het uit maakt. Nee dat is de oplossing natuurlijk!
Ik heb het echt helemaal gehad nu.
Waaaaaaaaaaah
Ik ben hier alleen maar om andere single vrouwen te verschalken met mijn non-drama-posts, wat denk jij dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Says who?![]()
(lees: moet je horen wie t zegt)
Ja, toch nog maar een keer proberen met m'n ex.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:41 schreef MNR het volgende:
Hey Tuvai, what's your news? Ik las dat je weer aan de vrouw bent? (ik hoop dat je sterk in je schoenen staat![]()
)
Ow, wat ben jij een l*l!! Wat laag!!! hahaha (was me trouwens niet eens bewust van het SC-gehalte).quote:Op maandag 16 juli 2007 10:42 schreef dawg het volgende:
Ik ben hier alleen maar om andere single vrouwen te verschalken met mijn non-drama-posts, wat denk jij dan?![]()
Maar MNR, als mod in spe zou je ons eigenlijk moeten wijzen op het SC-gehalte. En zelf moet je natuurlijk het goede voorbeeld geven.
Hey gaaf! Vind ik wel gewaagd hoor. Is er iets veranderd tussen jullie? (bedoel, meestal moet 1 van de 2 of allebei iets aanpassen omdat anders de kans op herhaling groot is). Maar nice, wish you all the luckquote:Op maandag 16 juli 2007 10:46 schreef Tuvai.net het volgende:
Ja, toch nog maar een keer proberen met m'n ex.We willen toch niet zomaar 3 jaren weggooien en de afgelopen weken als singles zijn ons allebei niet bepaald bevallen.
Ja, zeker wel.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:50 schreef MNR het volgende:
Hey gaaf! Vind ik wel gewaagd hoor. Is er iets veranderd tussen jullie? (bedoel, meestal moet 1 van de 2 of allebei iets aanpassen omdat anders de kans op herhaling groot is). Maar nice, wish you a the luck![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |