abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51425999
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Pff .. laat ook maar, ik ben raar
Kga morgen gewoon naar dat feest toe en een te gekke avond hebben. En ik weet echt bij God niet hoe en waar het zal eindigen maja.. who gives a fuck... ben nog jong

Jullie zijn wel heel serieus nu
Godsamme doe ik al zo mijn best om de jongen in kwestie niet gelijk als relatiemateriaal te zien, doen jullie er nog eens een extra schepje bovenop
wees gewoon eerlijk tegen jezelf en speel geen spelletjes met hem (en al helemaal niet met jezelf)
dat je hem leuk vind en dat jij achter hem aan loopt
hoe graag je ook wil dat hij achter je aan loopt
pi_51426152
Oww ik haat spelletjes .. echt sjongejonge

Okay okay ik geef het toe... ik weet waarschijnlijk al hoe dat feestje van morgen zal eindigen
Ik ben echt zwak
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:40:06 #103
101353 mrbox
Miep miep
pi_51426274
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:36 schreef Twinkle20 het volgende:

Okay okay ik geef het toe... ik weet waarschijnlijk al hoe dat feestje van morgen zal eindigen
Ik ben echt zwak
En ik denk dat hij daar gebruik van maakt... Ach als je er maar bewust van bent
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:41:04 #104
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_51426301
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:36 schreef Twinkle20 het volgende:

Ik ben echt zwak
Daarom zeg ik, zie jezelf als wegwerp bestek. Niet goed genoeg om in de lade te liggen, maar wel lekker makkelijk om te gebruiken.

Heeft niets met zwak te maken, des te meer met zelfrespect en zelfvertrouwen...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_51426365
Aan zelfvertrouwen zal het niet liggen.
Aan zelfrespect ook niet. Alleen ik bepaal hoe ik mijn leven leid en hoe andere mensen daar tegenaan kijken is hun probleem.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:45:53 #106
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_51426455
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Aan zelfrespect ook niet. Alleen ik bepaal hoe ik mijn leven leid en hoe andere mensen daar tegenaan kijken is hun probleem.
Het heeft niets met andere mensen te maken. Lees je eigen posts eens terug. Je vond hem leuk, hij ging op vakantie met zn ex, je was ontzettend kwaad op hm, je wilde geen tweede keus zijn, en 10 minuten later zeg je dat je wel weet wat er morgen gaat gebeuren omdat je zwak bent.

Dus leg mij eens uit hoe dat niet met zelfrespect en zelfvertrouwen te maken heeft.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_51426594
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Je posts pleiten anders niet voor je.
Wat Joe zegt dus.
pi_51426660
Heb nu na een tijdje single te zijn ook alweer de pest d'r in ja. Vooral sexueel ga je dingen erg missen. Voor de versierkunde ben ik nooit echt geslaagd.
pi_51426681
Oww zo, ik begrijp.
Kga nu werken, misschien dat ik straks even tijd heb om inhoudelijk op de post te reageren.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 13:14:10 #110
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_51427467
jha nog steeets vrij gezel
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 13 juli 2007 @ 14:14:43 #111
101353 mrbox
Miep miep
pi_51429710
Bah ben het zat !!

Elke keer weer als je bent worden ze weer bruut
pi_51435075
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:14 schreef ook_gek het volgende:
jha nog steeets vrij gezel
Ook_vrijgezel
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:48:39 #113
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_51435137
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:46 schreef _Drake_ het volgende:

[..]

Ook_vrijgezel
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_51465294
Na een aantal weken van afwezigheid hier (stage was afgelopen en ik had wel betere dingen te doen dan te internetten.... nou jah eigenlijk niet ik vergat gewoon hier te kijken *schaam*). Heb ik ook maar weer het idee gehad om me te melden in de singles reeks, ik heb geen vorderingen meegemaakt de afgelopen tijd. Behalve dat ik mezelf op heb lopen vreten de eerste twee weken omdat ik niets wist te doen -_-'. Maar ik heb nu vakantiewerk dus ik kan normaal aan me vakantie beginnen .

Op het eind nog even een vraagje wat ben ik kwijt om me single-abonnement te verlengen? (arme student enzo) want als ik zelfs al geen single meer kan zijn, er zijn vorderingen voor de rest dus ik ben dan ook niet gebonden, wat moet ik dan zijn :|?
pi_51465744
Mag ik mijzelf bij deze aanmelden??

Van de ene kant heel verdrietig, van de andere kant weet ik dat het niet anders kon. We hebben samengewoond, maar hij is nu weer terug naar de andere kant van het land....
live life
  zaterdag 14 juli 2007 @ 18:16:44 #116
179239 Poekel
That orphanage attacked ME!
pi_51466502
Ik wilde mijn abonnement stopzetten!

Goed gevoel erover.
"The meaning of life is 'bucket'."
  zaterdag 14 juli 2007 @ 20:43:50 #117
101353 mrbox
Miep miep
pi_51470362
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 18:16 schreef Poekel het volgende:

Goed gevoel erover.
Ja sorry je hebt nog een maand opzeg termijn
  zaterdag 14 juli 2007 @ 20:55:28 #118
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_51470709
Ik moet echt eens op volle zee gaan vissen. Dit vijvertje begint me te vervelen

ja, nog steeds vrijgezel dus
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_51471566
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 18:16 schreef Poekel het volgende:
Ja, ik ook. Maar het is net Reader's Digest: ik kom er niet vanaf.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 22:38:24 #120
131278 moemoe
#teampanda
pi_51474056
Wat vinden jullie van speeddaten?
pi_51476137
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 22:38 schreef moemoe het volgende:
Wat vinden jullie van speeddaten?
Persoonlijk lijkt me dat niks. Een beetje een soort van vleeskeuring. Ik zou het ook niet kunnen, daar ben ik te verlegen voor. Helaas moet ik het hebben van de langere termijn.

Je gaat het echt doorzetten, hè?
pi_51476512
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 21:18 schreef RealZeus het volgende:
Ja, ik ook. Maar het is net Reader's Digest: ik kom er niet vanaf.
Ik blijf er juist nooit lang aan

Speeddaten? Geen idee, nog nooit gedaan, lijkt me een leuke ervaring.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_51477825
Check de nieuwe header van Fok!, vind m echt nice! (gezien t zoenen vond ik m wel bij dit topic passen )
  zondag 15 juli 2007 @ 00:27:57 #124
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_51477854
quote:
Op zondag 15 juli 2007 00:26 schreef MNR het volgende:
Check de nieuwe header van Fok!, vind m echt nice! (gezien t zoenen vond ik m wel bij dit topic passen )
Idd, zag hem maar ik ging met een bookmark glijk naar R&P dus dacht eerst ff dat het daarbij hoorde, maar het is FOK! algemeen
Thinking about thinking of you.
  zondag 15 juli 2007 @ 00:32:12 #125
131278 moemoe
#teampanda
pi_51477953
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 23:35 schreef RealZeus het volgende:
Je gaat het echt doorzetten, hè?
.

Hoe zouden jullie het vinden om te speeddaten met uitsluitend Fokkers?
pi_51477981
nooit geen vriendin gehad, ook geen behoefte aan
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  zondag 15 juli 2007 @ 01:30:29 #127
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_51479360
quote:
Op zondag 15 juli 2007 00:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nooit geen vriendin gehad, ook geen behoefte aan
Wat je niet kent kun je niet missen.
Sad panda..
Thinking about thinking of you.
pi_51479784
quote:
Op zondag 15 juli 2007 00:32 schreef moemoe het volgende:

[..]

.

Hoe zouden jullie het vinden om te speeddaten met uitsluitend Fokkers?
Fok!sters in mijn geval dan
Lijkt me wel grappig, al zou het denk ik meer op een soort meeting gaan lijken dan op een echt speeddate-event alhoewel ik daar ook geen ervaring mee heb
  zondag 15 juli 2007 @ 02:17:59 #129
131278 moemoe
#teampanda
pi_51480103
Ik wil speeddating voor Fokkers organiseren, ben even de animo ervoor aan het peilen.
  † In Memoriam † zondag 15 juli 2007 @ 02:25:23 #130
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_51480196
quote:
Op zondag 15 juli 2007 02:17 schreef moemoe het volgende:
Ik wil speeddating voor Fokkers organiseren, ben even de animo ervoor aan het peilen.
Binnenkort in groningen een meet, doe daar maar een voorproef. fzo
pi_51480592
Speeddaten is denk ik niks voor mij.
Je gaat er dan echt voor om een date te scoren met iemand.
Ik ben meer een persoon om eens af te spreken om elkaar beter te leren kennen en naderhand te bekijken of het klikt.

Vanavond dat feest gehad waar ik het onlangs over had. De jongen in kwestie was er niet. Hij had me vanmiddag nog gebeld en gesmst.. Had gezegd dat hij zou bellen vanavond omdat ik druk aan het werk was. Niks gehoord, niks van die jongen gezien. Dan laat maar zitten. Als ie me echt wil dan had ie er wel moeite voor gedaan. Ik trek me handen er vanaf en ik ben er klaar mee, echt.

Ondertussen wel genoeg sjans en aandacht gehad en daarbij met verschillende mensen telefoonnummers uitgewisseld. En nu zit ik hier thuis. En denk je dat ik tevreden ben? Echt niet.. Ja, ik had een onwijs gave avond, dat klopt. Maar, hoe zeg je dat.. Ik krijg er geen voldaan gevoel van.

Tuurlijk is het leuk om van mensen te horen dat je een leuke lieve en knappe meid bent.
Maar ik denk dat ik meer verlang naar vastigheid, een iemand die dat tegen me zegt en voor de rest boeit het me allemaal niet. Ik ben dat sjansen behoorlijk zat aan het worden, hoe raar dat ook mag klinken.

Nou ja, ik ga eerst maar eens lekker slapen want ik ben doodop. Vannacht ook al geen oog dicht gedaan omdat ik maar bleef piekeren en piekeren.. daar moet ik ook echt wat op gaan vinden want daar word ik ook doodziek van. Niet dat ik twijfel over de keuzes die ik heb gemaakt.. maar meer omdat ik speculeer hoe het er de komende dagen uit zal gaan zien, of in de toekomst.

Ik moet echt een maniertje vinden om dat van me af te kunnen zetten allemaal, want ik word er wel een beetje moe van.
Iemand tips toevallig?

Een dagboek gaat niet helpen. Overdag en 's avonds heb ik geen last van het piekeren. Dat komt pas wanneer ik in bed lig. Op dat moment groeien de briljanste plannen over o.a. mijn werk en dergelijke. Eerder krijg ik dat gewoonweg niet opgewerkt.

Ik ga eerst lekker een dutje doen en morgen zie ik wel weer wat de dag brengt.
pi_51483373
quote:
Op zondag 15 juli 2007 03:04 schreef Twinkle20 het volgende:

Tuurlijk is het leuk om van mensen te horen dat je een leuke lieve en knappe meid bent.
Maar ik denk dat ik meer verlang naar vastigheid, een iemand die dat tegen me zegt en voor de rest boeit het me allemaal niet. Ik ben dat sjansen behoorlijk zat aan het worden, hoe raar dat ook mag klinken.

Nou ja, ik ga eerst maar eens lekker slapen want ik ben doodop. Vannacht ook al geen oog dicht gedaan omdat ik maar bleef piekeren en piekeren.. daar moet ik ook echt wat op gaan vinden want daar word ik ook doodziek van. Niet dat ik twijfel over de keuzes die ik heb gemaakt.. maar meer omdat ik speculeer hoe het er de komende dagen uit zal gaan zien, of in de toekomst.

Ik moet echt een maniertje vinden om dat van me af te kunnen zetten allemaal, want ik word er wel een beetje moe van.
Iemand tips toevallig?

Een dagboek gaat niet helpen. Overdag en 's avonds heb ik geen last van het piekeren. Dat komt pas wanneer ik in bed lig. Op dat moment groeien de briljanste plannen over o.a. mijn werk en dergelijke. Eerder krijg ik dat gewoonweg niet opgewerkt.
Nu gaat je avatar nog bij je stemming passen ook
Misschien moet je even een uitdaging zoeken buiten de relaties, want je komt nu echt wanhopig over. Ga ook even wat leuks doen met die goede vriend(in), die je al te lang niet gezien hebt.
pi_51483589
Haha dat kwam wel heel depri over he. Nee maar tis echt iets wat me de laatste tijd behoorlijk begint te storen. Dat ik in bed lig te malen over hoe de volgende dag eruit zal zien, omdat er wat spannende dingen staan te gebeuren. Terwijl ik niets liever zou willen dan slapen haha.

Zojuist een sms gekregen van de bewuste jongen. Vol met 'sorry sorry sorry' en blabla.
Kga dadelijk lekker in de zon liggen bij mijn beste vriendin met een boek en de rest van de middag lekker bruin worden. De komende 3 weken moet ik 6 dagen in de week werken dus dan zit dat er niet in haha.

Fijne middag nog allemaal!
  zondag 15 juli 2007 @ 11:28:34 #134
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51483798
mag ik een abbo voor het leven.... ik zal er wel niet geschikt voor zijn...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_51483998
quote:
Op zondag 15 juli 2007 11:28 schreef Lips het volgende:
mag ik een abbo voor het leven.... ik zal er wel niet geschikt voor zijn...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezelf een dergelijke peptalk geven zal je dan ook niet veel goed doen.
  zondag 15 juli 2007 @ 11:51:35 #136
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51484383
quote:
Op zondag 15 juli 2007 11:37 schreef dawg het volgende:

[..]

Jezelf een dergelijke peptalk geven zal je dan ook niet veel goed doen.
niet bepaald nee... Zelfs peptalks van anderen haalden niet uit... (fijn dat ze daar nog net tijd voor konden maken om daarna te melden dat ze echt weg moeten)
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  zondag 15 juli 2007 @ 12:09:04 #137
101353 mrbox
Miep miep
pi_51484878
quote:
Op zondag 15 juli 2007 11:51 schreef Lips het volgende:

[..]

niet bepaald nee... Zelfs peptalks van anderen haalden niet uit... (fijn dat ze daar nog net tijd voor konden maken om daarna te melden dat ze echt weg moeten)
Oeh ken dat
Vooral als je van een persoon juist een knuffel wil hebben maar die niet krijgt, dat terwijl juist die persoon anderen wel knuffelt
staat er nu beetje kansloos maar in het echt is het allemaal wat subtieler
pi_51485231
quote:
Op zondag 15 juli 2007 11:51 schreef Lips het volgende:

[..]

Het is dat ik straks weg moet, anders had ik je wel mee op sleeptouw genomen naar een heerlijk terrasje in de zon, met een lekker koud witbiertje.
  zondag 15 juli 2007 @ 12:28:03 #139
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51485428
quote:
Op zondag 15 juli 2007 12:09 schreef mrbox het volgende:

[..]

Oeh ken dat
Vooral als je van een persoon juist een knuffel wil hebben maar die niet krijgt, dat terwijl juist die persoon anderen wel knuffelt
staat er nu beetje kansloos maar in het echt is het allemaal wat subtieler
Je snapt inderdaad precies wat ik bedoel! En iedereen blijft maar anderen knuffelen
Miauw
pi_51486135
Hallo "lotgenoten"

Ik heb nu alweer 1,5 jaar een abonnement, want in het begin goed beviel maar de laatste tijd steeds minder...

Dus druk bezig met rondkijken maar ja.. met kijken alleen kom je niet ver dus kom op! stap er op af!
Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.. (voor mij dan)

Sta ik dan met al me moed bij elkaar geraapt in de rij in de supermarkt, met maar de helft van de boodschappen die ik moest hebben de rest was ik vergeten door de zenuwen.
Mijn "doelwit" zag er weer goddelijk uit en keek me zoals altijd weer erg lief aan..

Ik opende me mond om het zinnetje wat ik al duizenden keren in me hoofd had uitgesproken te zeggen..
Er kwam alleen maar een hoop gebrabbel uit voor mijn gevoel.. kreeg een vreselijk rode kop en durfde haar niet meer aantekijken.. achter me begonnen verschillende mensen in de rij te gniffelen.

Op dat moment wou ik echt door de grond zakken .... betaalde, en propte snel me boodschappen in de tas en draaide me om... "he! je vergeet je bon" riep ze.. toen pas keek ik haar weer aan en zag dat ze nog liever keek en een blos op d'r wangen had.. op de bon prijkte haar telefoonnummer!

Trots als een pauw keek ik rond. . de mensen achter me keken er vertederd bij.. Zowat huppelend de winkel uitgegaan...

Thuis aangekomen (ik woon 50 meter van de supermarkt af) kwam ik erachter dat ik dus niet alle boodschappen had dus kon weer terug.
Ze begon hard te lachen en vroeg of ik haar nu al miste ..

Weer thuis aangekomen begon ik enthousiast aan me eten .. met een sierlijke beweging van me mes prik ik zo in me duim .. bloed overal.. op zoek naar pleisters.. Godsamme die heb ik niet!.. kon ik weer naar de super..
Sta ik daar met een halve rol bloed doordrenkt keukenpapier om me duim gewikkelt
"jeetje ben je zo wanhopig om me te zien"?? zei ze met een vette ..

Ik kon alleen maar blozen..

Dit is 4 dagen geleden gebeurd, morgen maar is bellen....
  zondag 15 juli 2007 @ 12:58:34 #141
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51486356
quote:
Op zondag 15 juli 2007 12:51 schreef Vrijbuitertje het volgende:
*verhaal*
En nu heb je speciaal een account aangemaakt om ons te vertellen dat het jou wel meezit?
Miauw
  zondag 15 juli 2007 @ 13:02:06 #142
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_51486455
ik geloof er werkelijk waar niks van
pi_51486505
sorry hoor lips, ik dacht dat je hier gewoon je verhaal kwijt kon..

Ik was al een tijdje aan het tikken en zag niet dat het met jou blijkbaar zo klote gaat..
Wat kan ik zeggen.. voelde me een tijd geleden net zoals jij.. kop op! maar ja daar heb je nu natuurlijk ook weinig aan..

(wat maakt het uit dat ik een nieuw acount aanmaak.. je moet toch ergens beginnen..)

@Ook_gek .. Dan toch niet
  zondag 15 juli 2007 @ 13:10:31 #144
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51486687
quote:
Op zondag 15 juli 2007 13:03 schreef Vrijbuitertje het volgende:
sorry hoor lips, ik dacht dat je hier gewoon je verhaal kwijt kon..

Ik was al een tijdje aan het tikken en zag niet dat het met jou blijkbaar zo klote gaat..
Wat kan ik zeggen.. voelde me een tijd geleden net zoals jij.. kop op! maar ja daar heb je nu natuurlijk ook weinig aan..

(wat maakt het uit dat ik een nieuw acount aanmaak.. je moet toch ergens beginnen..)

@Ook_gek .. Dan toch niet
Ik heb vandaag gewoon zo'n kort lontje dat je 'm niet eens kan zien... tuurlijk kan je hier gewoon je verhaal kwijt!
Miauw
  zondag 15 juli 2007 @ 13:19:33 #145
101353 mrbox
Miep miep
pi_51486921
quote:
Op zondag 15 juli 2007 03:04 schreef Twinkle20 het volgende:

Iemand tips toevallig?
Als je zit te piekeren zeg dan tegen jezelf "stop" en denk aan wat anders.
quote:
Op zondag 15 juli 2007 13:10 schreef Lips het volgende:

[..]

Ik heb vandaag gewoon zo'n kort lontje dat je 'm niet eens kan zien... tuurlijk kan je hier gewoon je verhaal kwijt!
Ga wat geks doen, Luister wat muziek.
Iemand anders tips om zondag dip tegen te gaan
pi_51488243
Oww een zondagdip valt wel mee hoor.. kheb 110 dingen te doen op een vrije dag als vandaag, zeker omdat ik de komende 3 weken 6 dagen in de week mag gaan werken.

Anieweej.. zit ik hier lekker in de zon te genieten van een cocktail met mijn beste vriendin... belt de jongen in kwestie op om te vragen of ik vanmiddag tijd heb om te praten. Ik zeg: ik zit bij *naam vriendin* maar die is er nu niet (ben nu alleen bij haar).

Dus hij is zojuist geweest om bij te kletsen...
Pfff ksnap hem echt niet. Kvolg het echt nie meer.

Maar twas gezellig, dat dan weer wel
pi_51488701
quote:
Op zondag 15 juli 2007 14:07 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww een zondagdip valt wel mee hoor.. kheb 110 dingen te doen op een vrije dag als vandaag, zeker omdat ik de komende 3 weken 6 dagen in de week mag gaan werken.

Anieweej.. zit ik hier lekker in de zon te genieten van een cocktail met mijn beste vriendin... belt de jongen in kwestie op om te vragen of ik vanmiddag tijd heb om te praten. Ik zeg: ik zit bij *naam vriendin* maar die is er nu niet (ben nu alleen bij haar).

Dus hij is zojuist geweest om bij te kletsen...
Pfff ksnap hem echt niet. Kvolg het echt nie meer.

Maar twas gezellig, dat dan weer wel
ik weet niet hoe het precies zit, maar ik krijg de indruk dat je het teveel van hem af laat hangen.
Je probeert steeds te begrijpen waarom hij dit en dat doet en de ene keer wil je van hem af en dan toch weer niet.
Maar je hoeft hem niet te begrijpen, je moet alleen duidelijk zijn. Laat maar merken dat jij geschikt voor hem bent, zorg ervoor dat hij zich door jou goed gaat voelen
pi_51488746
En dat doe k dan natuurlijk ook.
Dat heb ik hem vanmiddag nog eens haarfijn onder zijn neus gewreven

Hij weet het diep in zijn hart ook wel..gaf ie ook toe.

En maar blijven zeggen dat ik veel te goed vor hem ben en beter verdien blablabla.
pi_51488802
Gevalletje slachtofferrol dus?

Maar laat je dan wel merken dat je hem ook geweldig vindt? want als jij te dominant bent kan dat hem ook afschrikken...

oh en als je hem niet begrijpt kun je ook gewoon vragen waarom hij zich zo gedraagt

[ Bericht 34% gewijzigd door Dididi op 15-07-2007 14:52:14 ]
pi_51490286
@Vrijbuitertje: superleuk verhaal! Update na telefoongesprek?
quote:
Op zondag 15 juli 2007 13:19 schreef mrbox het volgende:
Ga wat geks doen, Luister wat muziek.
Iemand anders tips om zondag dip tegen te gaan
Heerlijk zondagen!:
- muziek luisteren
- films kijken
- lezen (!)
- lekker uitslapen
- doen waar je zin hebt (op dit moment experimenteren met code)
quote:
Op zondag 15 juli 2007 14:25 schreef Twinkle20 het volgende:
En maar blijven zeggen dat ik veel te goed vor hem ben en beter verdien blablabla.
Dat vind ik altijd eng als mannen dat zeggen.. Eng als in: wat gaat er in die kop van je om? Maar goed, is zijn beslissing. Hij zorgt er maar voor dat hij mij waard is. En als ik te goed voor hem ben, dan heb ik altijd het idee dat ze willen zeggen "ik ben te min voor jou want..." (en dat is dan echt niet omdat ze een laag zelfbeeld hebben)
  zondag 15 juli 2007 @ 15:36:50 #151
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_51490740
quote:
Op zondag 15 juli 2007 12:51 schreef Vrijbuitertje het volgende:
-verhaal over supermarkt-meisje-
Dit verzin je ook niet
pi_51490765
quote:
Op zondag 15 juli 2007 14:25 schreef Twinkle20 het volgende:

Hij wil je gewoon niet, hij houdt je aan het lijntje. Dit blijft eindeloos gezever, totdat jij op je strepen gaat staan.
  zondag 15 juli 2007 @ 15:44:23 #153
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51490961
Ik ga gewoon nog een keer een gok doen met internetdaten

Heb ik met een beetje geluk wat minder alleen-op-de-bank-met-de-katten-avonden
Miauw
  zondag 15 juli 2007 @ 16:09:37 #154
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_51491717
quote:
Op zondag 15 juli 2007 15:44 schreef Lips het volgende:
Ik ga gewoon nog een keer een gok doen met internetdaten

Heb ik met een beetje geluk wat minder alleen-op-de-bank-met-de-katten-avonden
Gewoon doen, successtories genoeg . Zit je nu wel hele avonden achter de computer (met je kat op schoot)
  zondag 15 juli 2007 @ 16:17:53 #155
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51492016
quote:
Op zondag 15 juli 2007 16:09 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Gewoon doen, successtories genoeg . Zit je nu wel hele avonden achter de computer (met je kat op schoot)
Ja in het begin Maar ik wil het actief aan gaan pakken! Niet te lang zeveren over de mail, gewoon lekker iets gaan drinken!
We hoeven ook niet meteen te trouwen en 2,3 kind te maken, ik wil gewoon lol hebben!
Miauw
  zondag 15 juli 2007 @ 16:48:29 #156
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_51493189
quote:
Op zondag 15 juli 2007 15:18 schreef MNR het volgende:
Dat vind ik altijd eng als mannen dat zeggen.. Eng als in: wat gaat er in die kop van je om? Maar goed, is zijn beslissing. Hij zorgt er maar voor dat hij mij waard is. En als ik te goed voor hem ben, dan heb ik altijd het idee dat ze willen zeggen "ik ben te min voor jou want..." (en dat is dan echt niet omdat ze een laag zelfbeeld hebben)
Het wordt ook vollop door het vrouwelijke geslacht gebruikt hoor, . En het is natuurlijk gewoon een smoesje om je weer even af te poeieren.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  zondag 15 juli 2007 @ 18:27:01 #157
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_51496532
quote:
Op zondag 15 juli 2007 16:17 schreef Lips het volgende:

[..]

Ja in het begin Maar ik wil het actief aan gaan pakken! Niet te lang zeveren over de mail, gewoon lekker iets gaan drinken!
We hoeven ook niet meteen te trouwen en 2,3 kind te maken, ik wil gewoon lol hebben!
iig veel succes ermee
pi_51501989
quote:
Op zondag 15 juli 2007 02:17 schreef moemoe het volgende:
lijkt mij leuk maar het zal:
10% vrouwen.
90% mannen zijn.

Verder ben ik ook eigenlijk niet een voorstander van :"gedwongen" daten maarja zelfs ik begin een beetje depri te worden terwijk ik enorm nuchter ben, vandaag in zeeland geweest en de hele dag leuk lopen praten met een toffe meid, maar ik denk niet dat zij iets in mij zal zien, dat heeft wat redenen helaas en daar kan ik niets aan veranderen maar het is wel erg jammer . Als iemand mij nu gewoon durft te nemen zoals ik ben (en ik ben gewoon een doodnormaal iemand daar niet van maar dat is het prob ook ik blink nergens echt in uit, compleet neutraal ) dan zou het al een stuk prettiger worden .

En zoals Lips ook zegt, gewoon lol hebben en zien waar het schip strand
  zondag 15 juli 2007 @ 21:52:46 #159
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_51502639
quote:
Op zondag 15 juli 2007 21:32 schreef _Drake_ het volgende:
Verder ben ik ook eigenlijk niet een voorstander van :"gedwongen" daten maarja zelfs ik begin een beetje depri te worden terwijk ik enorm nuchter ben, vandaag in zeeland geweest en de hele dag leuk lopen praten met een toffe meid, maar ik denk niet dat zij iets in mij zal zien, dat heeft wat redenen helaas en daar kan ik niets aan veranderen maar het is wel erg jammer . Als iemand mij nu gewoon durft te nemen zoals ik ben (en ik ben gewoon een doodnormaal iemand daar niet van maar dat is het prob ook ik blink nergens echt in uit, compleet neutraal ) dan zou het al een stuk prettiger worden .
De meeste mensen zijn "gewoon doodnormaal", al zal men dat niet snel van zichzelf zeggen. Maar die meeste mensen hebben/krijgen vanzelf ook wel een relatie, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  zondag 15 juli 2007 @ 22:00:16 #160
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51502863
Ik ben noch normaal, nog dood

Miauw
  zondag 15 juli 2007 @ 22:12:38 #161
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_51503268
, dat je niet dood bent valt me ook op ja.
  zondag 15 juli 2007 @ 22:14:16 #162
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51503323
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:12 schreef Frezer het volgende:
, dat je niet dood bent valt me ook op ja.
Opmerkingsvermogen is zeer goed! Dat kan je vast als USP gebruiken
Miauw
  zondag 15 juli 2007 @ 22:17:09 #163
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_51503408
Laat ik net volop aan het solliciteren zijn!
  zondag 15 juli 2007 @ 22:25:31 #164
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51503674
quote:
Op zondag 15 juli 2007 21:52 schreef Frezer het volgende:

[..]

De meeste mensen zijn "gewoon doodnormaal", al zal men dat niet snel van zichzelf zeggen. Maar die meeste mensen hebben/krijgen vanzelf ook wel een relatie, .
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_51503935
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:25 schreef Plato1980 het volgende:

er staat toch de meeste mensen, niet alle mensen.

en, al iets ondernomen om van je single-status af te geraken?
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51503944
Krijg net sms van jongen met wie ik vorige week 2 keer had afgesproken. Hij is een weekje op vakantie geweest en smst nu dat hij graag aankomende week af wil spreken. Weet alleen niet of ik dat nu leuk vind of niet..
  zondag 15 juli 2007 @ 22:35:29 #167
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_51504019
Ohjee....
pi_51504142
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:33 schreef MNR het volgende:
Krijg net sms van jongen met wie ik vorige week 2 keer had afgesproken. Hij is een weekje op vakantie geweest en smst nu dat hij graag aankomende week af wil spreken. Weet alleen niet of ik dat nu leuk vind of niet..
pfff, dat weet je toch wel...
pi_51504214
ik ben het zat. zo zat, alles en iedereen en vooral mezelf en zou niks liever dan tegen iemand aankruipen nu, maar hey er is niemand bij wie dat kan

zondag 15 juli 2007 @ 22:44:28 #170
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_51504345
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben het zat. zo zat, alles en iedereen en vooral mezelf en zou niks liever dan tegen iemand aankruipen nu, maar hey er is niemand bij wie dat kan

.

Het heerst wel zeg, die baalstemming tav het single zijn. Komt dat door de zomer ofzo
pi_51504475
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:44 schreef Frezer het volgende:

[..]

.

Het heerst wel zeg, die baalstemming tav het single zijn. Komt dat door de zomer ofzo
denk het wel! Zon zee strand en geile wijven/lekkere mannen* wakkert de verlangens wel aan he
*doorhalen wat niet van toepassing is
  zondag 15 juli 2007 @ 22:48:34 #172
141482 Q.
JurassiQ
pi_51504505
quote:

[..]

.

Ik heb er geen last van.
For great justice!
pi_51504571
quote:

[..]

.

ik ben het al tijden flink zat hoor en ene relatie an sich hoef ik nog niet eens, als ik maar gewoon iemand had tegen wie ik eens kan aankruipen
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:47 schreef winterapfel het volgende:

[..]

denk het wel! Zon zee strand en geile wijven/lekkere mannen* wakkert de verlangens wel aan he
*doorhalen wat niet van toepassing is
Mja dat geldt niet eens voor mij want seks ofzo is wel het laatste waar ik zin in heb
  zondag 15 juli 2007 @ 23:01:11 #174
101353 mrbox
Miep miep
pi_51505024
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik ben het al tijden flink zat hoor en ene relatie an sich hoef ik nog niet eens, als ik maar gewoon iemand had tegen wie ik eens kan aankruipen
[..]

Mja dat geldt niet eens voor mij want seks ofzo is wel het laatste waar ik zin in heb
Mja ik ben het ook mega zat, maar wat ik wel wil is nog mistig
Laatste tijd vooral zondag erg last van.... toch maar eens aan werken
pi_51505121
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:38 schreef petitlapin2 het volgende:
pfff, dat weet je toch wel...
Ja, eigenlijk niet. Hij is echt wel leuk, hij is ook heel lief, kan echt super met hem kletsen, maar ik voel me niet seksueel tot hem aangetrokken, geloof ik (en hij probeerde me de vorige keer al subtiel te zoenen). Dat is eigenlijk het enige waar ik me zorgen over maak, of ik hem wel seksueel aantrekkelijk genoeg vind.

Ik ben echt zo'n muts

[edit] Heel eerlijk: for the time being vind ik hem wel leuk genoeg, maar ik vind het zo lullig om hem straks misschien te moeten kwetsen. Iedere keer als ik twijfelde in t begin liep t uit op niets,
pi_51505718
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Ik denk dat dit voor de meeste mensen (in in iedergeval mij wel) opgaat, gewoon iemand waar je samen mee kan zijn.
Een relatie moet je niet dwingen zoiets komt eventueel zelf en dan heb je meestal niet eens echt door dat het om een "relatie" gaat.
pi_51505867
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:21 schreef _Drake_ het volgende:

[..]

Ik denk dat dit voor de meeste mensen (in in iedergeval mij wel) opgaat, gewoon iemand waar je samen mee kan zijn.
Een relatie moet je niet dwingen zoiets komt eventueel zelf en dan heb je meestal niet eens echt door dat het om een "relatie" gaat.
mja en ik heb ook geen goede vrienden of vriendinnen die ik op kan bellen van hey ik voel me kut, kan ik lamngskomen of dat ze dan hier komen en dat mis is gewoon wel, iemand bij wie je je ei kwijt kan enzo mja ach
pi_51507485
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

mja en ik heb ook geen goede vrienden of vriendinnen die ik op kan bellen van hey ik voel me kut, kan ik lamngskomen of dat ze dan hier komen en dat mis is gewoon wel, iemand bij wie je je ei kwijt kan enzo mja ach
Dat las ik net voordat ik wilde posten of je geen goede vrienden had waar je even een knuffel kon scoren.

Dan krijg je van mij de volgende keer dat ik je zie een dikke knuffel.
  maandag 16 juli 2007 @ 07:13:17 #179
141482 Q.
JurassiQ
pi_51511668
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Je kan mij altijd bellen voor een knuffel hoor.
For great justice!
pi_51512226
Ik moet bij deze mijn abonnement beëindigen.
  maandag 16 juli 2007 @ 08:44:20 #181
141482 Q.
JurassiQ
pi_51512233
quote:
Op maandag 16 juli 2007 08:43 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik moet bij deze mijn abonnement beëindigen.
Verrader!

Ik blijf eeuwig lid!
For great justice!
  maandag 16 juli 2007 @ 09:07:35 #182
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51512559
quote:
Op maandag 16 juli 2007 08:44 schreef Q. het volgende:

[..]

Verrader!

Ik blijf eeuwig lid!
We shall go on to the end, we shall fight in France, we shall fight on the seas and oceans, we shall fight with growing confidence and growing strength in the air, we shall defend our Island, whatever the cost may be, we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_51513793
Nou wordt ie helemaal mooi!!
Gister een paar uur gepraat met die jongen.
Helemaal verliefd op mij... geeft er niks om als zijn relatie op de klippen loopt want het stelt toch niks meer voor.
Maar hij gaat het niet uitmaken omdat hij haar geen pijn wil doen. Hij wacht gewoon net zo lang totdat zij het uit maakt. Nee dat is de oplossing natuurlijk!

Ik heb het echt helemaal gehad nu.
Waaaaaaaaaaah
pi_51513879
Twinkle, je doet me denken aan jewelsophie.
  maandag 16 juli 2007 @ 10:14:00 #185
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_51513888
wat een heerlijke dramatiek in dit topic!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_51513900
quote:
Op maandag 16 juli 2007 10:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Helemaal verliefd op mij... geeft er niks om als zijn relatie op de klippen loopt want het stelt toch niks meer voor.
Maar hij gaat het niet uitmaken omdat hij haar geen pijn wil doen. Hij wacht gewoon net zo lang totdat zij het uit maakt. Nee dat is de oplossing natuurlijk!

Waaaaaaaaaaah
zozo... helemaal verliefd ... hij blijft wel bij zijn vriendin...

zeg me nu niet dat je gelooft dat hij helemaal verliefd op je is
  maandag 16 juli 2007 @ 10:20:12 #187
94676 Garisson72
pi_51514083
ow en Twinkle... zulke twijfelaars moeten uiteraard zonder omhaal in een baan om de aarde worden geschoten. Ze gooien het goede image van De Man in het Algemeen te grabbel.
pi_51514167
Sure... en hij voelt helemaal niets meer voor haar. Right...
Ow meid, wat begeef jij je in een k*tsituatie!
pi_51514281
precies, als je echt ergens voor gaat dan is dat geen enkel punt, je moet mensen niet in een waan laten, op die manier maak je het alleen maar erger.
pi_51514412
quote:
Op maandag 16 juli 2007 10:14 schreef Garisson72 het volgende:
wat een heerlijke dramatiek in dit topic!
Echt he!
  maandag 16 juli 2007 @ 10:35:05 #191
94676 Garisson72
pi_51514484
quote:
Op maandag 16 juli 2007 10:32 schreef MNR het volgende:

Echt he!
it's fingerlickin' good.
pi_51514522
En dan toch blijven posten.
pi_51514524
quote:
Op maandag 16 juli 2007 10:10 schreef Twinkle20 het volgende:

Waaaaaaaaaaah
Je word lekker aan het lijntje gehouden dus. De jongen in kwestie gaat lekker z'n gangetje met z'n vriendin, maar als 'ie effe tekort komt dan komt 'ie wel weer naar jou. Jij doet 'm toch wel want jullie zijn verliefd, toch?
pi_51514632
quote:
Op maandag 16 juli 2007 10:36 schreef dawg het volgende:
En dan toch blijven posten.
Says who?
(lees: moet je horen wie t zegt)
pi_51514633
Bord, kop, liefde, blind. Enzo.
pi_51514671
Hey Tuvai, what's your news? Ik las dat je weer aan de vrouw bent? (ik hoop dat je sterk in je schoenen staat )
pi_51514675
quote:
Op maandag 16 juli 2007 10:40 schreef MNR het volgende:

[..]

Says who?
(lees: moet je horen wie t zegt)
Ik ben hier alleen maar om andere single vrouwen te verschalken met mijn non-drama-posts, wat denk jij dan?

Maar MNR, als mod in spe zou je ons eigenlijk moeten wijzen op het SC-gehalte. En zelf moet je natuurlijk het goede voorbeeld geven.
pi_51514782
quote:
Op maandag 16 juli 2007 10:41 schreef MNR het volgende:
Hey Tuvai, what's your news? Ik las dat je weer aan de vrouw bent? (ik hoop dat je sterk in je schoenen staat )
Ja, toch nog maar een keer proberen met m'n ex. We willen toch niet zomaar 3 jaren weggooien en de afgelopen weken als singles zijn ons allebei niet bepaald bevallen.
pi_51514892
quote:
Op maandag 16 juli 2007 10:42 schreef dawg het volgende:
Ik ben hier alleen maar om andere single vrouwen te verschalken met mijn non-drama-posts, wat denk jij dan?

Maar MNR, als mod in spe zou je ons eigenlijk moeten wijzen op het SC-gehalte. En zelf moet je natuurlijk het goede voorbeeld geven.
Ow, wat ben jij een l*l!! Wat laag!!! hahaha (was me trouwens niet eens bewust van het SC-gehalte).
*trekt riem aan*
Maar vertel eens dawg, wat brengt jou in dit topic?
quote:
Op maandag 16 juli 2007 10:46 schreef Tuvai.net het volgende:
Ja, toch nog maar een keer proberen met m'n ex. We willen toch niet zomaar 3 jaren weggooien en de afgelopen weken als singles zijn ons allebei niet bepaald bevallen.
Hey gaaf! Vind ik wel gewaagd hoor. Is er iets veranderd tussen jullie? (bedoel, meestal moet 1 van de 2 of allebei iets aanpassen omdat anders de kans op herhaling groot is). Maar nice, wish you all the luck
pi_51515034
quote:
Op maandag 16 juli 2007 10:50 schreef MNR het volgende:
Hey gaaf! Vind ik wel gewaagd hoor. Is er iets veranderd tussen jullie? (bedoel, meestal moet 1 van de 2 of allebei iets aanpassen omdat anders de kans op herhaling groot is). Maar nice, wish you a the luck
Ja, zeker wel. We zagen allebei wel in dat we met een hoop dingen fout zaten en zijn d'r toch zo van geschrokken dat we plechtig gezworen hebben ons te beteren. Maarja, ben in ieder geval blij dat 't toch goed gekomen is. De ontwenningsverschijnselen en het gebrek aan gezelschap en een lifemate, vreselijk gewoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')