nee hoor, ik haat ruzies.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:31 schreef skippy22 het volgende:
Hebben we nu ruzie emel ?
dan heb je pechquote:
55... Nu al moe? Zolaat is het nog nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:55 schreef Emel het volgende:
zucht
ik ga zo slapen hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:55 schreef saban het volgende:
[..]
55... Nu al moe? Zolaat is het nog niet
54.... Heb vandaag nieuwe banden gekocht voor mn 17" sportvelgenquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:55 schreef Emel het volgende:
jah
nou leukquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:56 schreef saban het volgende:
[..]
54.... Heb vandaag nieuwe banden gekocht voor mn 17" sportvelgenMorgen op laten monteren
![]()
tis saai jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:57 schreef saban het volgende:
53... het is saar geworden, ik ga een potje CS doen
Je haat toch ruziesquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:54 schreef Emel het volgende:
Wees verstandig en doe het niet. Ruzie met mij![]()
jaquote:
Ik vind jullie kinderachtig doenquote:
jullie baggeren het topicquote:
48... je mag het ook recht in mn gezicht zeggen dat ik moet opzouten .. ik ben al wegquote:
niks opzouten..niet baggerenquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef saban het volgende:
[..]
48... je mag het ook recht in mn gezicht zeggen dat ik moet opzouten .. ik ben al weg
quote:
ik zit niet af te tellen..quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:03 schreef dvdfreak het volgende:
en emel is niet goed in baggeren?
quote:
Zit niet zo te miepen mutsquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:01 schreef Emel het volgende:
[..]
niks opzouten..niet baggerenje doet skip na
![]()
1408 was een goed jaartal.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:40 schreef SYCO het volgende:
spooky, jullie hebben het over cijfers en ik heb zonet 1408 gekeken![]()
quote:
ssssstquote:Op donderdag 12 juli 2007 08:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat een leuke smoes om snel bij de honderd te komen.
Tesekkurlerquote:
Gaat goed, iyilik... Senden?quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:49 schreef Emel het volgende:
[..]
Tesekkurler
Ne haber?
Ik moet even een meisje onderzoeken. Laters.
Bende iyiyim, sagol. Yep gelukt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gaat goed, iyilik... Senden?
Gelukt met het meisje?
Rustige dag, zoals altijd,.
jah, lekkerquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:27 schreef simmu het volgende:
volgende week wordt het hier ook mooi: dat start komend weekend al
44... neeh, ga er niet mee op vakantie. Het zijn juist mooie velgenquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:10 schreef SYCO het volgende:
[..]
mooi vakantie auto, wel lelijke velgen![]()
43... topic is al bijna volquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:19 schreef IHVK het volgende:
tvp
quote:
quote:-scorpione-
...
quote:Burakius
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:Devrim_
...
quote:EMEL
lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
...
quote:Jero
snel, goed en gek
quote:saban
...
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ik probeer hem wel een beetje op te leuken, komende tijd.. Maar dit wordt hem in grote lijnen.... Ik weet dat het beter kan, benim elimden bukadar...quote:
Ja... Heb jij die voor me? Of staan ze in de OP?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:30 schreef Emel het volgende:
er ontbreekt nog tekst bij enkele users, Selim.
Komt later allemaal wel..even een beginnetje maken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik probeer hem wel een beetje op te leuken, komende tijd.. Maar dit wordt hem in grote lijnen.... Ik weet dat het beter kan, benim elimden bukadar...
staan in de OP.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja... Heb jij die voor me? Of staan ze in de OP?.
Waarom sta ik der niet bijquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:18 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Hoşgeldiniz - Welkom!
Turken op FOK!?He wat doen die hier, waar komen ze vandaan?
Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.
De Turken op Fok! bleven natuurlijk niet stil en de een na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK?. Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami.![]()
Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Trigger en Vonnuh de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Trigger en Emel.En af en toe ook dialogen tussen deze users.
En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep.
![]()
IHVK en Burakius en Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.
Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan. Leuke dynamische boel dus!![]()
De begintopics 2 t/m 21, voor als je je verveelt:
Turken maken kennis
Turken willen meeten
Turken kunnen ook lachen
Turken hebben altijd honger
Turken en Ramadan
Haat-liefde relatie tussen de Turken
Turken zijn gesteld op Turkije
Turken plannen een meet
Turken zijn lief voor elkaar
Turken kunnen ook flirten
Turken pesten Emel
Turken zijn nachtmensen
Turken zeggen de meet af
Turken kunnen ook serieus zijn
Turken en politiek
Turken zijn gastvrij
Rellen met de Turken
Turken en voetbal
Turken en Grieken
Turken zijn behulpzaam
Dialoog tussen twee Turken
Na topicnr. 21 ben ik maar gestopt, want de dialoog ging eindeloos door tussen twee Turken![]()
De Turken praten veel![]()
[afbeelding]
Wie zijn hier NIET welkom?
Flamers, pubers en Turken/moslim-bashers.![]()
Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]