vriendin aan de telefoon, niet laten ontdooien en geen geduld meer hebbenquote:
hmm, ik snap het..naja jammerquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:15 schreef SYCO het volgende:
schrok al, wie bant mij nou!
----------------------------------
[..]
vriendin aan de telefoon, niet laten ontdooien en geen geduld meer hebben
enne hoezo 100, komt er dan een meeting??
thanksquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:15 schreef dvdfreak het volgende:
vooruit dan maar
2 wekenquote:
Vooruit dan maarquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:14 schreef Emel het volgende:
mag het centraal, mod? Dankje!
quote:
kortquote:
geen ideequote:
Ja hoor, de meeste turken die ik ken zijn tofquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:32 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
We hebben weinig mods hier, heel jammer.
Wil jij geen Turken leren kennen?![]()
Leuk om te horenquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hoor, de meeste turken die ik ken zijn tof![]()
ach jaquote:
dank!quote:
Geniet ervan! 2 weken is ook heerlijk.quote:
Hoe is het nou?quote:
antalya, isparta, sutculerquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:41 schreef Emel het volgende:
[..]
Geniet ervan! 2 weken is ook heerlijk.
Antalya?
waarom gaat scorp niet?quote:
Gaaf!quote:
Jij kent ons al?quote:
Dacht ik maar kan me vergissenquote:
Iets beter. Maar mijn wandeling buiten heeft wel duidelijk gemaakt dat ik nog lang niet beter ben. Ging bijna weer van mijn stokje in een winkel, niet goed, niet goed.quote:
quote:
bikkelquote:
oh bahh..je bent fysiek nog zwak dusquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:47 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Iets beter. Maar mijn wandeling buiten heeft wel duidelijk gemaakt dat ik nog lang niet beter ben. Ging bijna weer van mijn stokje in een winkel, niet goed, niet goed.
Maar ik ga nu testen hoe het is, mijn stamppot andijvi en mijn fluri (of hoe heten die nieuwe ola toetjes?) waren prima en nu ga ik een kop thee drinken met een lekker stuk koek![]()
Nee, fysiek veels te zwak, dan zit ik vrijdag weer thuis. Ik snap er niets van, ik herstel de laatste tijd slecht, ook met trainen. Vrijdag ga ik wel weer werken en misschien als ik me goed voel ga ik morgenmiddag thuis al wat dingetjes doen voor werk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:49 schreef Emel het volgende:
[..]
oh bahh..je bent fysiek nog zwak dus
Je gaat morgen niet werken toch?![]()
quote:
Fuck, da's een mooie avatarquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:51 schreef ClioSporT het volgende:
ik kan lekker in Turkije mijn werk doen
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:52 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Waarom hier moet je van profiteren Als ik ziek ben en na 3 dagen weer beter blijf ik die andere 2 dagen thuis Je bent toch ziek
![]()
Probeer nou even goed te herstellen, je gunt jezelf geen tijd om beter te worden. Daarom gaat het niet snel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:51 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nee, fysiek veels te zwak, dan zit ik vrijdag weer thuis. Ik snap er niets van, ik herstel de laatste tijd slecht, ook met trainen. Vrijdag ga ik wel weer werken en misschien als ik me goed voel ga ik morgenmiddag thuis al wat dingetjes doen voor werk.
in Turkije harstikke vrolijk hier manisch deppresiefquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:52 schreef Emel het volgende:
Ik ook wel, mijn clienten zitten al in Turkije
Duh, hier hebben we geen zonquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:55 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
in Turkije harstikke vrolijk hier manisch deppresief![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:56 schreef Emel het volgende:
nou zeg..ik werk zelfs terwijl ik ziek ben. Ik loop met koorts rond en ga zelfs overwerken omdat een collega ziek naar huis gaat
ik weet het al..ik ben er niet trots op
Perfectionisme en loyaliteitquote:
doe maar Risperdalquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:03 schreef dvdfreak het volgende:
hier een recept
psychiater xxxx
xxxx
xxxx
Haloperidol
R/ 2xd 2 mg haloperdidol
interacties ken ik niet
naam.......
adres
plaats
geboortedatum
hantekening psych
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:04 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nee, jij zit in een instelling![]()
scorp!![]()
Wie blijft nog thuis terwijl hij al beter is?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:05 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal dom Wie gaat er nou werken als je koorts hebt![]()
Ik ben dan ook een lapzwans die nooit wat doetquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:07 schreef Emel het volgende:
[..]
Wie blijft nog thuis terwijl hij al beter is?![]()
Ik wil mijn werk afmaken wel of niet ziek.
johquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:07 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een lapzwans die nooit wat doet![]()
succesquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:06 schreef dvdfreak het volgende:
misschien toch geneeskunde gaan studeren![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:06 schreef saban het volgende:
Hoi!
Indicaties Risperdalquote:
Iyilik, seni sormali?quote:
dan zou ik wat anders studerenquote:
en interacties?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:12 schreef Emel het volgende:
[..]
Indicaties Risperdal
namelijk:
de behandeling van schizofrenie, zowel voor de initiële als voor de onderhoudstherapie;
de behandeling van ernstige agressie bij patiënten met vergevorderde vormen van dementie;
de behandeling van matig tot ernstig manische episoden
Mogelijke wisselwerkingen (= interacties) o.a.quote:
Beetje moe.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:04 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nee, jij zit in een instelling![]()
scorp!![]()
Korsakov hierquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:12 schreef Emel het volgende:
[..]
Indicaties Risperdal
namelijk:
de behandeling van schizofrenie, zowel voor de initiële als voor de onderhoudstherapie;
de behandeling van ernstige agressie bij patiënten met vergevorderde vormen van dementie;
de behandeling van matig tot ernstig manische episoden
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:20 schreef zarGon het volgende:
GHB en Chloroform zijn genoeg. Wat een lange waslijst.
Ik?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:19 schreef dvdfreak het volgende:
waarom niet voor psychiatrie gekozen.Wil je niet voor gek uitgemaakt worden![]()
![]()
Ik dacht eerder schizofrenie omdat je ervan overtuigd bent dat je een kangeroe bent.quote:
Je zoekt de pyscho's gewoon op.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:23 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik?
Ik werk al in de psychiatrie, in het weekend.
Je was er niet vanmorgen joh. Alles goed met je?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:20 schreef zarGon het volgende:
GHB en Chloroform zijn genoeg. Wat een lange waslijst.
Ik vind het leukquote:
Dan ken ik al twee mensen die in de psychiatrie werkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:23 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik?
Ik werk al in de psychiatrie, in het weekend.
Ik ben een KANGEROEquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:24 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik dacht eerder schizofrenie omdat je ervan overtuigd bent dat je een kangeroe bent.
Jep. Diploma enzo opgehaald. Het gaat goed.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:25 schreef Emel het volgende:
[..]
Je was er niet vanmorgen joh. Alles goed met je?
Psychiater?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:26 schreef dvdfreak het volgende:
ik bedoel als vak
Onder welke alias zou hij hier nog meer posten dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:24 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik dacht eerder schizofrenie omdat je ervan overtuigd bent dat je een kangeroe bent.
Klaar met je opleiding?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jep. Diploma enzo opgehaald. Het gaat goed.
Kon je je dag nog doorkomen zonder ik?
Bedanktquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:29 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Onder welke alias zou hij hier nog meer posten dan?Ik ben benieuwd, misschien is het wel een van jullie
Denkt ie dat ie of een kangeroe of een turk is
![]()
ikquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:31 schreef saban het volgende:
Wie doet mee? HHS binnenstormen, alles kapot gooien?
Ze laten me niet toe
je voldoet niet aan de eisen ofzo?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:19 schreef saban het volgende:
[..]
Beetje moe.
Vandaag naar HHS geweest, ik kan geen opleiding beginnen daar
Ik beloon mezelf met een extra 3,5 half jaar school. Omdat ik er goed in ben. HBO,quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:30 schreef Emel het volgende:
[..]
Klaar met je opleiding?
Jahoor, de dag ging snel voorbij
quote:
Ja?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:28 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dan ken ik al twee mensen die in de psychiatrie werken![]()
Blijf af van de HHS. Het moet er nog staan, ik ben zowaar binnen,quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:31 schreef saban het volgende:
Wie doet mee? HHS binnenstormen, alles kapot gooien?
Ze laten me niet toe
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:33 schreef -scorpione- het volgende:
de HHS, is dat bij station Hollands Spoor daar?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |