quote:Hoi, het gaat redelijk goed met mij, nog wel veel pijn van het gas in mijn buik. Pijnstilling werkt niet voldoende. Loop wel al wat heen en weer af en toe. Helaas nog geen broeders gezien, maar de zusters zijn aardig en mijn kamergenoten ook. Echt bedankt voor al die kaarten! Vind het echt heel leuk.
Ondanks de pijn gaat 't toch goed. Mooi zo..quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:41 schreef teigan het volgende:Goeiemorgen!!
Over octo heb ik gisteravond een update gezien, ik zal even zoeken.
Berichtje van Octo:
[..]
Heb je je computer nou al ingepakt???quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:03 schreef Rewimo het volgende:
Ach ik word al twee dagen mijn bed uitgetimmerd omdat ze met de balkons bezig zijn hier. Anderzijds ook wel weer nuttig voor het inpakken
Oew, zo'n grote doos wil ik ook voor mijn trouwjurkquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:18 schreef Rewimo het volgende:
Ja, ik heb mijn computer ingepaktIk zit nu zelf ook in die doos.
die zou nou toch doorgaan naar de volgende dieetclupper die trouwt? Al moest dat dan wel de langste na jou zijn...quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Oew, zo'n grote doos wil ik ook voor mijn trouwjurk
Nou, niet in dit gedeelte van Nederland hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:37 schreef Fannetje het volgende:
Nogmaals de groetjes uit Bulgarije. We vermaken ons nog goed en ik zie dat het weer in Nederland al aan het opknappen is, dat is mooi! Volgende week maandag zijn we weer terug!
niet goed...quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:00 schreef teigan het volgende:
Pff, ik ben me opeens ziek gaan voelen.. Koppijn, beetje misselijk, duizelig enzo..
Dat is op zich al wel langer bekend (althans bij mij..), maar de risico's zijn wel heel erg klein.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:51 schreef Rewimo het volgende:
Hm... ymme, heb je dit gezien? Hartklep vervangen na tongpiercing
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik drink overigens momenteel braaf water. Heb alleen nog niets (helemaal niets) gegeten
heb je wel nog de hele dag voor jequote:Op woensdag 11 juli 2007 08:43 schreef ymme het volgende:
Goede morgen. Ik moest gewoon om half 8 opstaan. We krijgen (hebben voor de helft) nieuwe goten om het huis. En nu moesten ze vanochtend achter het huis zijn. Dus moest de garage deur open. Phoe wat vroeg als je vakantie hebt
Nuttigquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:21 schreef Isabeau het volgende:
en een halve pannenkoek
en heel veel water. met wat zout
Je zou me toe kunnen voegenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:39 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb jou helemaal niet op MSN freecell. Dus ik kan ook niet met je MSN'en toevallig.
Of eierkoekenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:34 schreef Liejannuh het volgende:
Jullie moeten geheel Sonja Bakker proof crackers met kaas eten.
Dan natuurlijk wel lekkere crackers en volvette kaas nemen.
Smaakte me eigenlijk niet. Maar de kersenbrandewijn weer welquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:36 schreef freecell het volgende:
Nuttig
Maar halve pannekoeken zijn dan wel weer tof
Ik zie de link niet tussen niet kunnen typen en muziekquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Smaakte me eigenlijk niet. Maar de kersenbrandewijn weer wel![]()
En ik luister muziek, kan niet typen op msn
http://www.youtube.com/watch?v=zawn-pKBRjg&mode=related&search=
dat was toch van port?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:54 schreef Isabeau het volgende:
och, 2 glaasjes en ik doe kikkertjes na op een douchegordijn
en ik luister van alles wat: http://www.youtube.com/watch?v=5MyMOi4LEr4
Vrolijk nummer...quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:54 schreef Isabeau het volgende:
och, 2 glaasjes en ik doe kikkertjes na op een douchegordijn
en ik luister van alles wat: http://www.youtube.com/watch?v=5MyMOi4LEr4
Nuhquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:00 schreef Isabeau het volgende:
Dit beter dan? http://www.youtube.com/watch?v=w1mgEQTMVB8
tff is gaafquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:57 schreef dwerg het volgende:
Ik vond de versie van Tears for Fears beter.
En dit nummer van TFF is nóg beter.
Die is heel erg leukquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:30 schreef omearos het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4TM3GbxaNLI
Hij heeft meer liedjes gedaanquote:
afleiding is de grootste boosdoener. Ik heb als schoonmaakster gewerkt, maar thuis kost het me nog steeds veel moeite om het netjes te houden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:59 schreef Liejannuh het volgende:
Moeders hebben meestal jaren lange ervaring in schoonmaken.
en ze zijn veel minder snel afgeleid volgens mij.![]()
Als ik jou was zou ik maar geen liedjes likken neequote:Op woensdag 11 juli 2007 23:18 schreef Isabeau het volgende:
uk ben t edonken om op jullie liedjes te llikken sorry
Lolquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:18 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:18 schreef Isabeau het volgende:
hihihihiquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:18 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:44 schreef Isabeau het volgende:
gelukkig ben ik mofd n kan iksllres mothen verwdijren jeetje dat is wel heel erg slecht nederlands
ik ga slspen
trustwen
mens war kan iemnand slecht typen met drank op en ik doe heel erg mij best
Waar ik zit is het:quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:07 schreef motorbloempje het volgende:
Mn vent gaat ook naar Oostenrijkleuk dat het daar lekker weer wordt, al zal hij het wel te warm vinden
Ja dat gaan wij ook doen... en dan is het verschil tussen berg en dal al gauw 15 graden en dat is dan behoorlijk fris...quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
vriendlief gaat hoog de bergen in, wandelen(ben hartstikke bezorgd
)
dus zit wat hoger en zal het wel frisser zijn
Aha, nah wij zitten idd ook in het Zuiden, zo;n 10 Km van Italie... Daar is het behoorlijk warm de komende dag, maar daar zijn ook de leukste bergen om te wandelen...quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
geen ideemaar de precieze camping hoor ik morgen van 'm
![]()
ergens in het zuiden gaan ze heen
![]()
(hij met z'n beste vriend)
Och hemel, ik lijk wel alcoholiste, ik ben ook al een keer dronken geweest bij jou in de buurtquote:Op donderdag 12 juli 2007 07:57 schreef Liejannuh het volgende:
Isabeau dronken, het blijft een bijzonder iets.
Volgende keer iets meer eten Isa, dan slaat de alcohol niet zo hard in.
On topic: ik heb net een uur gefietst en ben nog steeds niet goed wakker.
Succes met de crackertjesquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och hemel, ik lijk wel alcoholiste, ik ben ook al een keer dronken geweest bij jou in de buurt![]()
Ik denk dat ik tot nu toe 5x dronken ben geweest in mijn leven
Maar het sliep wel zalig.
GoeiemorgenGeen kater, beetje misselijk, maar ik begin maar aan de "crackertjes".
Zitten er toch nog voordelen aan je huidige baan haha!quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:03 schreef motorbloempje het volgende:![]()
hier op 't werk hebben ze van die grote pakken bar-le-duc![]()
staat dus op mn bureau en krijg wel litertje per dag binnen, plus koffie en nog thee thuis enzo
gaat lekker
Water jajaquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:00 schreef Isabeau het volgende:
Wat een typische dieetclubopmerking![]()
maar stiekem denk ik dat zelf ook hooralleen be ik bang dat het héél slecht voor mijn spierweefsel is en dat het vooral vochtverlies zal zijn, alhoewel ik wel veel drink. (vnl. water, heus
)
en etenquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb fruitontbijt gehad, dat is ook drinken
whahaquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zitten er toch nog voordelen aan je huidige baan haha!
Gezondquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:40 schreef teigan het volgende:
Ik heb net ff getennist en gehonkbalt..
Nu al?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:11 schreef Liejannuh het volgende:
Ik krijg net een sms-je van Octo. Ze is onderweg naar huis!
Goed nieuwsquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:11 schreef Liejannuh het volgende:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:11 schreef Liejannuh het volgende:
Welnee, waarom zou het slechter zijn?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
wat ik mij gisteren afvroeg:
ik hoorde dat gesmolten kaas slechter voor de lijn is dan gewone kaas vanwege de textuur.. klopt dit?
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:07 schreef octopussy het volgende:
Hallo iedereen![]()
ik ben weer thuis, en het gaat goed. Belgische wegen waren rampzalig voor mijn buik.![]()
maar nu zit ik lekker op de bank bij te lezen.
![]()
Uitgebreid verslag komt later. Ik ga zo eerst even douchen (haren zijn erg vies, komt ook door de narcose) .
Ik wil jullie alvast even hartelijk bedanken voor de zorgen en de hele stapel kaartjes die ik heb gehad![]()
![]()
Van het WLS forum heb ik ook heel veel kaartjes gekregen, dus ik denk dat ze in het ziekenhuis geen inkt meer over hebben in de printer![]()
maar goed, later meer
Is heul simpel, tik het hier wel ff inquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:45 schreef omearos het volgende:
Klinkt lekker Freecell, je mag mij het recept wel mailen.
Ik heb vanavond viscuisine gegeten![]()
ik wou net zeggenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
net een petit-fourtje op
collega kwam met schaaaaaaaaaalen gebak omdat ze jarig was
maar, er zaten ook kleine dingen bij, dus dat maar genomen
verder.. ach.. het schiet niet echt open daar baal ik van
![]()
![]()
En heb je tips voor haar om dit te voorkomen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:54 schreef Miss_S het volgende:
ik wou net zeggen
je klaagt dat het afvallen niet lukt en dan neem je wel gebak
daar klopt iets niet
Wel goed voor de lijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:58 schreef teigan het volgende:
Ik heb de broodbakmachine net maar aangezet,heeft mijn portemonnee in zijn tas zitten, en het brood is op..
gewoon nee zeggenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:57 schreef Pandorah het volgende:
[..]
En heb je tips voor haar om dit te voorkomen?
Afkraken heeft niet zoveel zin.
nah, petitifourtje was ehm.. 3 bij 3 cm geloof ikquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:57 schreef YPPY het volgende:
Dat blijft lastig MB, als je collega's langskomen. Ken je de taktiek van het 'toevallig van je kamer af zijn als iemand rond gaat'? Weten ze allemaal dat je zogenaamd allergisch bent voor een bestanddeel van gebak?Bij mij heeft het echt maanden geduurd voordat ik bijna automatisch overgeslagen werd.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
3 weken zonder gebak, dan heb je geen leven![]()
maar als je zo alles bekijkt dan is het geen wonder dat je niet afvaltquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nah, petitifourtje was ehm.. 3 bij 3 cm geloof iken heb de chocolade en het pure suiker versierseltje eraf gehaald
bleef een bitterkoekje met wat creme over![]()
meestal sla ik het wel af (cake, taart, appeltaart, heb de afgelopen twee weken zeker 3 hele taarten afgeslagen hier)
maargoedals je al geen petit-fourtje mag nemen in 3 weken zonder gebak, dan heb je geen leven
![]()
oh, das lekkerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:09 schreef ymme het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in MB
Mijnkrijgt vandaag vakantie
![]()
Leker 2 weken, leuke dingen samen doen. Oa, dierentuin in Rotterdam
Ik vind taart bijna nooit echt lekker.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:09 schreef Pandorah het volgende:
MB: tip van YPPY is geweldig. Ik zeg tegenwoordig dat ik maagklachten ervan krijg van al die taart die ik niet echt waard vind om op te eten
![]()
hahaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:09 schreef Pandorah het volgende:
MB: tip van YPPY is geweldig. Ik zeg tegenwoordig dat ik maagklachten ervan krijg van al die taart die ik niet echt waard vind om op te eten
![]()
Mee eens.... Aangezien je nooit de rest van je leven alles kan ontwijken, moet je het jezelf zo af en toe toestaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, das lekker![]()
en natuurlijk heb ik daar gelijk in![]()
af en toe iets zoets moet kunnen, net zoals een glaasje wijn op z'n tijd moet kunnen![]()
als je het maar met mate doet
![]()
Kijk, wijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, das lekker![]()
en natuurlijk heb ik daar gelijk in![]()
af en toe iets zoets moet kunnen, net zoals een glaasje wijn op z'n tijd moet kunnen![]()
als je het maar met mate doet
![]()
appeltaartquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vind taart bijna nooit echt lekker.
Veel te zoet allemaal. Ik houd ook niet van koekjes, als ik eens in de twee maanden een koekje eet is het veel.
Wel makkelijk als je niet zo van zoet houdt
Geen glazen maar vatenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:28 schreef Troel het volgende:
Het was toch geniet en drink met maten?
Oe heerlijk! Ik hoop wel dat je een snelstand hebtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:58 schreef teigan het volgende:
Ik heb de broodbakmachine net maar aangezet,heeft mijn portemonnee in zijn tas zitten, en het brood is op..
die heb ik wel, maar vergeten te gebruiken..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oe heerlijk! Ik hoop wel dat je een snelstand hebt
Moet ik brood meenemen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:04 schreef teigan het volgende:
[..]
die heb ik wel, maar vergeten te gebruiken..
Dus het duurt nogheel lang voordat mijn brood klaar is..
nee, daar trap ik niet in..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Moet ik brood meenemen?
Heb nog wel in de diepvries, gaan we ruilen, mag ik jou verse brood
Jammer danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:12 schreef teigan het volgende:
[..]
nee, daar trap ik niet in..
Ik moet nog 2 uur wachten, ik eet voor die tijd wel even een rauwkostsalade ofzo, of pak een afbakbroodje..
Belangrijkste ingredienten zijn (gelei)suiker en pruimenquote:
Eindhovenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:50 schreef teigan het volgende:
Lekker Bubseltje!!
En is dit nu in eindhoven of in Rotterdam?
Waarschijnlijk staat in de handleiding wel een recept voor jam, en anders kun je het beste even googlen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:48 schreef ymme het volgende:
Hoe maak je zelf jam?
Ik heb in de tuin een bramemstruik. En hier zitten sinds vorig jaar, nogal veel bramen aan.
Ik heb overigens een broodbakmachine, hoor wel eens dat mensen hierin jam maken.
Heel simpel: 1200 gram pruimen (ontpit) op 1 kilo geleisuiker. 4 minuten koken (met 6 gekraakte pruimenpitten in een thee-ei), in glazen (uitgekookte) potten doen, potten even op hun kop zetten, af laten koelen, klaarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
recept?
pa heeft hele bak vol pruimen uit eigen boom
Haha, het was voor mij ook een grote omschakeling hoor. Ook al at ik het laatste 1,5 jaar grotendeels gezond, het is toch wel even wennen. Maar goed, het moet er toch eens een keertje af, dat gewichtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:24 schreef omearos het volgende:
klinkt goed
dat van die fasen had ik idd gelezen, is een goed onderdeel om te voorkomen dat je gaat jojo-en
Het zou niks voor mij zijn, te grote omschakeling in 1x, daar wordt ik onrustig van en dan raak ik geobsedeerd enzo.
Ik moet om 18.00 in Sauwerd zijn, dus wordt wat lastig.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb dan geen wii, maar je mag me wel komen helpen met mijn haar verven
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:34 schreef freecell het volgende:
Ik heb net heul lang bij Teigan gewiiiiit.
Was tofzowel het wii-en als Teigan
En nu wil ik ook een wii
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:50 schreef teigan het volgende:
[..]vind jous Mii(je poppetje) goed lijken btw..
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:50 schreef teigan het volgende:
[..]vind jous Mii(je poppetje) goed lijken btw..
fotoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:18 schreef teigan het volgende:
Ik hoop dat het bij jullie wat zonniger is dan hier Troel..
Ik ga zo ff eten, en dan mezelf klaarmaken voor de Friday Fright Skate..
Ik zal het netjes houden, en in een soort van heksenjurk gaan, met nog wat geschmink erbij lijkt het snel wat denk ik
Gaat verder alles goed octo?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:47 schreef octopussy het volgende:
het is hier pas net een beetje mooi weer geworden
Ik geloof dat ik wat moet gaan eten nuvanochtend om 11.00 een cracotte en een beschuitje gehad en sindsdien niets meer. Maar het is ook zo raar dat ik totaal geen hongergevoel heb
![]()
idd of iets van fruit ofzoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:49 schreef Rewimo het volgende:
Je moet zeker in het begin gewoon op de klok eten, octo. Elke twee uur wat. Al is het maar een toastje. Je moet je spijsvertering aan de gang houden. En voldoende drinken.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:49 schreef Rewimo het volgende:
Je moet zeker in het begin gewoon op de klok eten, octo. Elke twee uur wat. Al is het maar een toastje. Je moet je spijsvertering aan de gang houden. En voldoende drinken.
Ja, dat zei ik ook al tegen haar. Echjt onvoorstelbaar dat ze het niet rustig voordoen en het je daarna zelf laten doen. Je kan niet verwachten van patiënten dat ze 'zomaar eventjes' weten om te gaan met dit soort dingen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hebben ze je dat niet voorgedaan in het ziekenhuis? Ik heb ze in het ziekenhuis ook zelf moeten zetten behalve de dag op de ic dan.
Ik hoop voor je dat je seksdrive niet verdwijntquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:50 schreef Rewimo het volgende:
Die tranen dat zijn pure hormonenReken maar dat je hormoonhuishouding redelijk van slag raakt de eerste tijd
schijterd!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:51 schreef Rewimo het volgende:
En ik heb gewoon de thuiszorg laten prikken
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:52 schreef Troel het volgende:
schijterd!
Oja, octo, heb je al een brise one-touch gehaald? Heb je al standaard lucifers in je handtas? Oust luchtverfrisser?quote:
Volgens het boekje wat ik heb meegekregen mag ik ze wel, mits goed gepureerd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:24 schreef Troel het volgende:
Octo, heb je trouwens een lijst meegekregen van dingen die je wel en niet mag eten? Peulvruchten en erwten enzo stonden volgens mij bij ons op de "eerstzeswekenniet-lijst", waarom weet ik niet meer precies...
Ik mocht in weze alles eten behalve vers brood. Gewoon proberen wat gaat en wat niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:24 schreef Troel het volgende:
Octo, heb je trouwens een lijst meegekregen van dingen die je wel en niet mag eten? Peulvruchten en erwten enzo stonden volgens mij bij ons op de "eerstzeswekenniet-lijst", waarom weet ik niet meer precies...
het staat niet in mijn operatieverslag, maar op internet lees ik dat een pouch van een gbp ongeveer 30 cc is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:02 schreef Rewimo het volgende:
Wij hadden meen ik een maag van 300cc na de operatie.
Gaaf! Erg leuk gedaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:32 schreef teigan het volgende:
Foto is hier te vinden!
Groningen stad #103 Waar we rustig doorposten
Da's dus ongeveer een ijsbolletje?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:42 schreef octopussy het volgende:
[..]
het staat niet in mijn operatieverslag, maar op internet lees ik dat een pouch van een gbp ongeveer 30 cc is.
30 ml is hij in het begin. Dat is echt heel klein.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik mocht in weze alles eten behalve vers brood. Gewoon proberen wat gaat en wat niet.
Hoe groot mijn pouch is weet ik nietin het begin een koffiekopje toch ongeveer
![]()
Jullie maag is zoiezo groter dan die van ons zie ik wij hebben 1/6 ongeveer en jullie de helft toch?
Volgens mij worden en cc (centiliters dus) en ml (mililiter, 10 in 1 cl) door elkaar heen gegooid.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:35 schreef Troel het volgende:
[..]
30 ml is hij in het begin. Dat is echt heel klein.
Bij ons was hij 300 ml, dat is ongeveer anderhalf glas drinken.
Ik was ook erg blij dat die morfine er uit ging werd er helemaal raar vanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:28 schreef Troel het volgende:
Ow, dat was in Sint-Niklaas niet anders hoor. Bij ons veroorzaakt suiker dan wel geen dumping, maar je mag het niet hebben omdat je dan minder afvalt. Dus wij hebben ook behoorlijk stennis zitten schoppen dat we de gesuikerde spullen kregen. Pas na die stennis kregen we zoetjes bij de yoghurt enzo.
Wel raar dat jullie geen morfine mochten en wij wel gewoon morfine haddenWij hadden een maagsonde die er pas na een dag uitging en een blaaskatheder zodat we de eerste dagen niet naar het toilet gingen huppelen. Pas toen bij ons het infuus eruit ging voelden wij ons stukken beter, de morfine zorgt ervoor dat je je ook kut voelt.
Ik ben van de PABO af, dus ik kan weer rekenen jaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:43 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, ik zie het alweer. Ik ben beter in prijzen dan in inhoudsmaten.
Bij mij ook, staat ook in de papieren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:55 schreef Troel het volgende:
huh?
Als eerste wordt ongeveer de helft van de maag verwijderd zodat men minder kan eten. De maag heeft nog maar een inhoud van 100 a 150 gram.
Bij mij zeiden ze toch echt dat er nog 300 over was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |