Is heul simpel, tik het hier wel ff inquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:45 schreef omearos het volgende:
Klinkt lekker Freecell, je mag mij het recept wel mailen.
Ik heb vanavond viscuisine gegeten![]()
ik wou net zeggenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
net een petit-fourtje op
collega kwam met schaaaaaaaaaalen gebak omdat ze jarig was
maar, er zaten ook kleine dingen bij, dus dat maar genomen
verder.. ach.. het schiet niet echt open daar baal ik van
![]()
![]()
En heb je tips voor haar om dit te voorkomen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:54 schreef Miss_S het volgende:
ik wou net zeggen
je klaagt dat het afvallen niet lukt en dan neem je wel gebak
daar klopt iets niet
Wel goed voor de lijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:58 schreef teigan het volgende:
Ik heb de broodbakmachine net maar aangezet,heeft mijn portemonnee in zijn tas zitten, en het brood is op..
gewoon nee zeggenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:57 schreef Pandorah het volgende:
[..]
En heb je tips voor haar om dit te voorkomen?
Afkraken heeft niet zoveel zin.
nah, petitifourtje was ehm.. 3 bij 3 cm geloof ikquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:57 schreef YPPY het volgende:
Dat blijft lastig MB, als je collega's langskomen. Ken je de taktiek van het 'toevallig van je kamer af zijn als iemand rond gaat'? Weten ze allemaal dat je zogenaamd allergisch bent voor een bestanddeel van gebak?Bij mij heeft het echt maanden geduurd voordat ik bijna automatisch overgeslagen werd.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
3 weken zonder gebak, dan heb je geen leven![]()
maar als je zo alles bekijkt dan is het geen wonder dat je niet afvaltquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nah, petitifourtje was ehm.. 3 bij 3 cm geloof iken heb de chocolade en het pure suiker versierseltje eraf gehaald
bleef een bitterkoekje met wat creme over![]()
meestal sla ik het wel af (cake, taart, appeltaart, heb de afgelopen twee weken zeker 3 hele taarten afgeslagen hier)
maargoedals je al geen petit-fourtje mag nemen in 3 weken zonder gebak, dan heb je geen leven
![]()
oh, das lekkerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:09 schreef ymme het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in MB
Mijnkrijgt vandaag vakantie
![]()
Leker 2 weken, leuke dingen samen doen. Oa, dierentuin in Rotterdam
Ik vind taart bijna nooit echt lekker.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:09 schreef Pandorah het volgende:
MB: tip van YPPY is geweldig. Ik zeg tegenwoordig dat ik maagklachten ervan krijg van al die taart die ik niet echt waard vind om op te eten
![]()
hahaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:09 schreef Pandorah het volgende:
MB: tip van YPPY is geweldig. Ik zeg tegenwoordig dat ik maagklachten ervan krijg van al die taart die ik niet echt waard vind om op te eten
![]()
Mee eens.... Aangezien je nooit de rest van je leven alles kan ontwijken, moet je het jezelf zo af en toe toestaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, das lekker![]()
en natuurlijk heb ik daar gelijk in![]()
af en toe iets zoets moet kunnen, net zoals een glaasje wijn op z'n tijd moet kunnen![]()
als je het maar met mate doet
![]()
Kijk, wijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, das lekker![]()
en natuurlijk heb ik daar gelijk in![]()
af en toe iets zoets moet kunnen, net zoals een glaasje wijn op z'n tijd moet kunnen![]()
als je het maar met mate doet
![]()
appeltaartquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vind taart bijna nooit echt lekker.
Veel te zoet allemaal. Ik houd ook niet van koekjes, als ik eens in de twee maanden een koekje eet is het veel.
Wel makkelijk als je niet zo van zoet houdt
Geen glazen maar vatenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:28 schreef Troel het volgende:
Het was toch geniet en drink met maten?
Oe heerlijk! Ik hoop wel dat je een snelstand hebtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:58 schreef teigan het volgende:
Ik heb de broodbakmachine net maar aangezet,heeft mijn portemonnee in zijn tas zitten, en het brood is op..
die heb ik wel, maar vergeten te gebruiken..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oe heerlijk! Ik hoop wel dat je een snelstand hebt
Moet ik brood meenemen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:04 schreef teigan het volgende:
[..]
die heb ik wel, maar vergeten te gebruiken..
Dus het duurt nogheel lang voordat mijn brood klaar is..
nee, daar trap ik niet in..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Moet ik brood meenemen?
Heb nog wel in de diepvries, gaan we ruilen, mag ik jou verse brood
Jammer danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:12 schreef teigan het volgende:
[..]
nee, daar trap ik niet in..
Ik moet nog 2 uur wachten, ik eet voor die tijd wel even een rauwkostsalade ofzo, of pak een afbakbroodje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |