abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 juli 2007 @ 09:11:05 #101
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_51385479
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:07 schreef motorbloempje het volgende:
Mn vent gaat ook naar Oostenrijk leuk dat het daar lekker weer wordt, al zal hij het wel te warm vinden
Waar ik zit is het:

zaterdag: 31 graden
zondag: 32 graden
maandag: 33 graden
dinsdag: 34 graden.

De rest van de week is nog niet bekend... hoop niet dat de trend zich doorzet want dan kook in aan het einde van de vakantie. Als het tussen de 25 en 30 graden blijft ben ik blij!.
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_51385837
vriendlief gaat hoog de bergen in, wandelen (ben hartstikke bezorgd )

dus zit wat hoger en zal het wel frisser zijn
Ja doei.
  donderdag 12 juli 2007 @ 09:36:26 #103
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_51385980
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
vriendlief gaat hoog de bergen in, wandelen (ben hartstikke bezorgd )

dus zit wat hoger en zal het wel frisser zijn
Ja dat gaan wij ook doen... en dan is het verschil tussen berg en dal al gauw 15 graden en dat is dan behoorlijk fris...

Waar gaat ie precies heen dan?
pi_51386003
geen idee maar de precieze camping hoor ik morgen van 'm ergens in het zuiden gaan ze heen (hij met z'n beste vriend)
Ja doei.
  donderdag 12 juli 2007 @ 09:38:55 #105
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_51386034
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
geen idee maar de precieze camping hoor ik morgen van 'm ergens in het zuiden gaan ze heen (hij met z'n beste vriend)
Aha, nah wij zitten idd ook in het Zuiden, zo;n 10 Km van Italie... Daar is het behoorlijk warm de komende dag, maar daar zijn ook de leukste bergen om te wandelen...

Ik denk dat we daar heel wat meters gaan maken daaro, goed voor de conditie....
pi_51387552
Goedemorgen
Klinkt goed al die vakanties

Na de hele opruimsessie gisteren, kom ik er vanmorgen achter dat mn moeder ook nog de hele douche heeft gedaan toen ik even niet keek

Ik zit te ontbijten met knackerbröd, filet americain en een matse. Lekker
En natuurlijk

@Isa: kater?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 juli 2007 @ 10:50:03 #107
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_51387686
Hier is het een bende in huis Maar ik heb me lekker voorgenomen om pas te gaan poetsen als het huis leeg is. Eerder heeft toch geen zin. Alleen de afwas en het toilet een beetje bijhouden, de rest komt na de verhuizing dan wel.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_51387803
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 07:57 schreef Liejannuh het volgende:
Isabeau dronken, het blijft een bijzonder iets.
Volgende keer iets meer eten Isa, dan slaat de alcohol niet zo hard in.

On topic: ik heb net een uur gefietst en ben nog steeds niet goed wakker.
Och hemel, ik lijk wel alcoholiste, ik ben ook al een keer dronken geweest bij jou in de buurt
Ik denk dat ik tot nu toe 5x dronken ben geweest in mijn leven

Maar het sliep wel zalig.

Goeiemorgen Geen kater, beetje misselijk, maar ik begin maar aan de "crackertjes".
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_51388363
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Och hemel, ik lijk wel alcoholiste, ik ben ook al een keer dronken geweest bij jou in de buurt
Ik denk dat ik tot nu toe 5x dronken ben geweest in mijn leven

Maar het sliep wel zalig.

Goeiemorgen Geen kater, beetje misselijk, maar ik begin maar aan de "crackertjes".
Succes met de crackertjes
pi_51388786
Nog steeds geen hap gehad. Het wil niet, ik heb geen zin in eten. Nee, ik heb een beetje weerzin van eten, dat is het meer. En de kersenbrandewijn die ik vanmorgen opborg rook me ook al te zoet
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_51388902
wel goed voor de lijn
Ja doei.
pi_51389824
Wat een typische dieetclubopmerking

maar stiekem denk ik dat zelf ook hoor alleen be ik bang dat het héél slecht voor mijn spierweefsel is en dat het vooral vochtverlies zal zijn, alhoewel ik wel veel drink. (vnl. water, heus )
pi_51389893

hier op 't werk hebben ze van die grote pakken bar-le-duc staat dus op mn bureau en krijg wel litertje per dag binnen, plus koffie en nog thee thuis enzo gaat lekker
Ja doei.
pi_51390121
en kersebrandewijn zal ook wel de nodige kcal hebben geleverd isa..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_51390218
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:03 schreef motorbloempje het volgende:

hier op 't werk hebben ze van die grote pakken bar-le-duc staat dus op mn bureau en krijg wel litertje per dag binnen, plus koffie en nog thee thuis enzo gaat lekker
Zitten er toch nog voordelen aan je huidige baan haha!
pi_51390446
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:00 schreef Isabeau het volgende:
Wat een typische dieetclubopmerking

maar stiekem denk ik dat zelf ook hoor alleen be ik bang dat het héél slecht voor mijn spierweefsel is en dat het vooral vochtverlies zal zijn, alhoewel ik wel veel drink. (vnl. water, heus )
Water jaja
maar misschien iets van een appel oid?
pi_51390469
Ik heb fruitontbijt gehad, dat is ook drinken
pi_51390574
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb fruitontbijt gehad, dat is ook drinken
en eten
pi_51390621
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zitten er toch nog voordelen aan je huidige baan haha!
whaha en het gratis eten van net

omdat er hier geen kantine is, hebben ze op donderdag gratis broodjes voor 't personeel

dus net pistoletje kaas en een volkorenbroodje ham op

zit vol ben niet gewend zoveel te eten
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 juli 2007 @ 12:59:42 #120
13151 crew  Rewimo
pi_51391642
Is er nog nieuw nieuws van octo?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_51391730
Ik ga nu een tosti eten
Vind ik zo lekker, gesmolten kaas

En daarna, niet dieettechnisch, the sims2 spelen op de PS2
Ben verslaafd...
pi_51392216
En ik heb weer een V&A topic, lang leve opruimen
Kameropruiming, boeken en spullen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 juli 2007 @ 13:26:30 #123
13151 crew  Rewimo
pi_51392460
Ik wil je sinaasappelpers
pi_51392851
Ik heb net ff getennist en gehonkbalt..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_51392873
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 13:26 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil je sinaasappelpers
Chipszak ook
pi_51392892
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 13:40 schreef teigan het volgende:
Ik heb net ff getennist en gehonkbalt..
Gezond
Ben je weer helemaal beter? En hoezo honkballen? Of heb je een Wii?
pi_51393408
j,a ik heb een wii aangeschaft..

Ik ben weer zo goed als gezond vind ik..
pi_51393827
Ik krijg net een sms-je van Octo. Ze is onderweg naar huis!
pi_51393909
Wat een geweldig nieuws! Wat leuk
pi_51394176
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 14:11 schreef Liejannuh het volgende:
Nu al? Tof!
pi_51394376
quote:
Goed nieuws
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2007 @ 14:32:35 #132
43556 miss_dynastie
pi_51394452
Da's snel!
pi_51394489
Het is volgens planning, niet bijzonder snel ofzo.
Maar ik werd er ook heel blij van.
pi_51394640
Ik zat het me al af te vragen vanmorgen, of zij niet een dezer dagen weer naar huis toe mocht..

Maar hardstikke goed
pi_51394791
quote:
wat fijn
Ja doei.
pi_51395011
goed bezig octo
pi_51395290
wat ik mij gisteren afvroeg:

ik hoorde dat gesmolten kaas slechter voor de lijn is dan gewone kaas vanwege de textuur.. klopt dit?
Ja doei.
pi_51395427
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
wat ik mij gisteren afvroeg:

ik hoorde dat gesmolten kaas slechter voor de lijn is dan gewone kaas vanwege de textuur.. klopt dit?
Welnee, waarom zou het slechter zijn?
Hooguit minder goed voor je per gram, want het water is er uit, dus het wordt per gram vullender.
Maar 5 gram koude kaas smelten, wat je dan overhoudt (wrs iets minder) is heus niet slechter voor je lijkt me.

Wat zou er dan slecht kunnen zijn aan de textuur?
pi_51395589
nou ja.. ik weet 't niet, is (fabeltje) wat ik hoorde een tijd geleden en moest er door de tosti weer aan denken
Ja doei.
  donderdag 12 juli 2007 @ 15:10:58 #140
35189 Troel
scherp en bot
pi_51395803
Plus dat in veel gevallen het vet eruit gaat (maar dan moet je dat niet van je bord oplikken).

Er is niets lekkerders dan een stukjes stokbrood met een plakje kaas en dan even onder de grill
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51395828
met een paar stukjes ui
Ja doei.
pi_51397669
Hallo iedereen

ik ben weer thuis, en het gaat goed. Belgische wegen waren rampzalig voor mijn buik. maar nu zit ik lekker op de bank bij te lezen.

Uitgebreid verslag komt later. Ik ga zo eerst even douchen (haren zijn erg vies, komt ook door de narcose) .

Ik wil jullie alvast even hartelijk bedanken voor de zorgen en de hele stapel kaartjes die ik heb gehad
Van het WLS forum heb ik ook heel veel kaartjes gekregen, dus ik denk dat ze in het ziekenhuis geen inkt meer over hebben in de printer

maar goed, later meer
pi_51397925
Welkom terug octo!!!!
  donderdag 12 juli 2007 @ 16:17:19 #144
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51397973
Wt octo, het lijkt zo vlug dat je er al weer bent. Ze hebben vast een drukkerij ingeschakeld voor alle kaartjes.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_51398007
Welkom terug octo En geniet van je douche
pi_51398077
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:07 schreef octopussy het volgende:
Hallo iedereen

ik ben weer thuis, en het gaat goed. Belgische wegen waren rampzalig voor mijn buik. maar nu zit ik lekker op de bank bij te lezen.

Uitgebreid verslag komt later. Ik ga zo eerst even douchen (haren zijn erg vies, komt ook door de narcose) .

Ik wil jullie alvast even hartelijk bedanken voor de zorgen en de hele stapel kaartjes die ik heb gehad
Van het WLS forum heb ik ook heel veel kaartjes gekregen, dus ik denk dat ze in het ziekenhuis geen inkt meer over hebben in de printer

maar goed, later meer
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey welkom terug

kom zo snel mogelijk even op ziekenbezoek ergens na het weekend?
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 juli 2007 @ 17:22:57 #147
13151 crew  Rewimo
pi_51400193
Welkom terug, octo, en rustig aan hè?
pi_51401633
Welkom terug octo! Lekker dat je zo snel weer terug bent!
pi_51403763
Octo, wat goed dat je weer thuis bent! Laat je maar lekker verwennen door Stefan
It is your friends who make your world!
pi_51403769
Zonet heb ik heel lekker gegeten

Rijst met kip en saus. Saus: moesterdsaus met honing en stukjes mango.
En véél salade met citroenvinaigrette.

Maarten vond het niet lekker, dus niet voor herhaling vatbaar als hij thuis is En alleen voor mezelf wel erg veel werk.
Maar als iemand nog een lekker sausrecept moet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')