Waar ik zit is het:quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:07 schreef motorbloempje het volgende:
Mn vent gaat ook naar Oostenrijkleuk dat het daar lekker weer wordt, al zal hij het wel te warm vinden
Ja dat gaan wij ook doen... en dan is het verschil tussen berg en dal al gauw 15 graden en dat is dan behoorlijk fris...quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
vriendlief gaat hoog de bergen in, wandelen(ben hartstikke bezorgd
)
dus zit wat hoger en zal het wel frisser zijn
Aha, nah wij zitten idd ook in het Zuiden, zo;n 10 Km van Italie... Daar is het behoorlijk warm de komende dag, maar daar zijn ook de leukste bergen om te wandelen...quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
geen ideemaar de precieze camping hoor ik morgen van 'm
![]()
ergens in het zuiden gaan ze heen
![]()
(hij met z'n beste vriend)
Och hemel, ik lijk wel alcoholiste, ik ben ook al een keer dronken geweest bij jou in de buurtquote:Op donderdag 12 juli 2007 07:57 schreef Liejannuh het volgende:
Isabeau dronken, het blijft een bijzonder iets.
Volgende keer iets meer eten Isa, dan slaat de alcohol niet zo hard in.
On topic: ik heb net een uur gefietst en ben nog steeds niet goed wakker.
Succes met de crackertjesquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och hemel, ik lijk wel alcoholiste, ik ben ook al een keer dronken geweest bij jou in de buurt![]()
Ik denk dat ik tot nu toe 5x dronken ben geweest in mijn leven
Maar het sliep wel zalig.
GoeiemorgenGeen kater, beetje misselijk, maar ik begin maar aan de "crackertjes".
Zitten er toch nog voordelen aan je huidige baan haha!quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:03 schreef motorbloempje het volgende:![]()
hier op 't werk hebben ze van die grote pakken bar-le-duc![]()
staat dus op mn bureau en krijg wel litertje per dag binnen, plus koffie en nog thee thuis enzo
gaat lekker
Water jajaquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:00 schreef Isabeau het volgende:
Wat een typische dieetclubopmerking![]()
maar stiekem denk ik dat zelf ook hooralleen be ik bang dat het héél slecht voor mijn spierweefsel is en dat het vooral vochtverlies zal zijn, alhoewel ik wel veel drink. (vnl. water, heus
)
en etenquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb fruitontbijt gehad, dat is ook drinken
whahaquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zitten er toch nog voordelen aan je huidige baan haha!
Gezondquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:40 schreef teigan het volgende:
Ik heb net ff getennist en gehonkbalt..
Nu al?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:11 schreef Liejannuh het volgende:
Ik krijg net een sms-je van Octo. Ze is onderweg naar huis!
Goed nieuwsquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:11 schreef Liejannuh het volgende:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:11 schreef Liejannuh het volgende:
Welnee, waarom zou het slechter zijn?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
wat ik mij gisteren afvroeg:
ik hoorde dat gesmolten kaas slechter voor de lijn is dan gewone kaas vanwege de textuur.. klopt dit?
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:07 schreef octopussy het volgende:
Hallo iedereen![]()
ik ben weer thuis, en het gaat goed. Belgische wegen waren rampzalig voor mijn buik.![]()
maar nu zit ik lekker op de bank bij te lezen.
![]()
Uitgebreid verslag komt later. Ik ga zo eerst even douchen (haren zijn erg vies, komt ook door de narcose) .
Ik wil jullie alvast even hartelijk bedanken voor de zorgen en de hele stapel kaartjes die ik heb gehad![]()
![]()
Van het WLS forum heb ik ook heel veel kaartjes gekregen, dus ik denk dat ze in het ziekenhuis geen inkt meer over hebben in de printer![]()
maar goed, later meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |