Belangrijkste ingredienten zijn (gelei)suiker en pruimenquote:
Eindhovenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:50 schreef teigan het volgende:
Lekker Bubseltje!!
En is dit nu in eindhoven of in Rotterdam?
Waarschijnlijk staat in de handleiding wel een recept voor jam, en anders kun je het beste even googlen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:48 schreef ymme het volgende:
Hoe maak je zelf jam?
Ik heb in de tuin een bramemstruik. En hier zitten sinds vorig jaar, nogal veel bramen aan.
Ik heb overigens een broodbakmachine, hoor wel eens dat mensen hierin jam maken.
Heel simpel: 1200 gram pruimen (ontpit) op 1 kilo geleisuiker. 4 minuten koken (met 6 gekraakte pruimenpitten in een thee-ei), in glazen (uitgekookte) potten doen, potten even op hun kop zetten, af laten koelen, klaarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
recept?
pa heeft hele bak vol pruimen uit eigen boom
Haha, het was voor mij ook een grote omschakeling hoor. Ook al at ik het laatste 1,5 jaar grotendeels gezond, het is toch wel even wennen. Maar goed, het moet er toch eens een keertje af, dat gewichtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:24 schreef omearos het volgende:
klinkt goed
dat van die fasen had ik idd gelezen, is een goed onderdeel om te voorkomen dat je gaat jojo-en
Het zou niks voor mij zijn, te grote omschakeling in 1x, daar wordt ik onrustig van en dan raak ik geobsedeerd enzo.
Ik moet om 18.00 in Sauwerd zijn, dus wordt wat lastig.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb dan geen wii, maar je mag me wel komen helpen met mijn haar verven
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:34 schreef freecell het volgende:
Ik heb net heul lang bij Teigan gewiiiiit.
Was tofzowel het wii-en als Teigan
En nu wil ik ook een wii
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:50 schreef teigan het volgende:
[..]vind jous Mii(je poppetje) goed lijken btw..
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:50 schreef teigan het volgende:
[..]vind jous Mii(je poppetje) goed lijken btw..
fotoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:18 schreef teigan het volgende:
Ik hoop dat het bij jullie wat zonniger is dan hier Troel..
Ik ga zo ff eten, en dan mezelf klaarmaken voor de Friday Fright Skate..
Ik zal het netjes houden, en in een soort van heksenjurk gaan, met nog wat geschmink erbij lijkt het snel wat denk ik
Gaat verder alles goed octo?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:47 schreef octopussy het volgende:
het is hier pas net een beetje mooi weer geworden
Ik geloof dat ik wat moet gaan eten nuvanochtend om 11.00 een cracotte en een beschuitje gehad en sindsdien niets meer. Maar het is ook zo raar dat ik totaal geen hongergevoel heb
![]()
idd of iets van fruit ofzoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:49 schreef Rewimo het volgende:
Je moet zeker in het begin gewoon op de klok eten, octo. Elke twee uur wat. Al is het maar een toastje. Je moet je spijsvertering aan de gang houden. En voldoende drinken.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:49 schreef Rewimo het volgende:
Je moet zeker in het begin gewoon op de klok eten, octo. Elke twee uur wat. Al is het maar een toastje. Je moet je spijsvertering aan de gang houden. En voldoende drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |