quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:49 schreef Rewimo het volgende:Je moet zeker in het begin gewoon op de klok eten, octo. Elke twee uur wat. Al is het maar een toastje. Je moet je spijsvertering aan de gang houden. En voldoende drinken.
![]()
ik ga er hard op letten vanaf nu.
En ik ga ook bezig met mijn uitgebreide verslag vanaf nu
Ymme, ik voel me goed. Heb vandaag al boodschappen gedaan (ja ik weet het, is misschien een beetje snel), maar ik wilde veel dingen even zelf uitzoeken in de winkel omdat ik niet precies wist wat er beschikbaar was. En ik heb mezelf heel dapper een spuitje tegen trombose gegeven (wat echt heel erg meevalt, voelde er bijna niets van).
Daarvoor wel een beetje een kutmoment gehad
Ik moet nog 10 dagen elke dag een spuitje hebben tegen trombose. Nu heb ik dus nog nooit een spuitje in mijn handen gehad, dus ik braaf de bijsluiter lezen. Staat er op (met plaatje) dat ik de beschermhuls moet vastklikken. Dus ik trek licht aan de achterkant (het duwertje zeg maar) en floept dat ding er dus uit. Vloeistof over me heen en ik barst in huilen uit.
1 spuitje verpest.
Nouja 2e spuitje dan maar. Dit keer trek ik wel aan het goede onderdeel en de beschermhuls klikt mooi vast.....over de naald met dopje heen
Ik snap er niets van en roep stefan erbij, die nog eens even de bijsluiter leest. Blijkt dus dat de beschermhuls er NA injectie overheen moet om ongelukjes met de naald te voorkomen
Wist ik veel, ik harder huilen....
Stefan weet de beschermhuls weer terug te duwen en ik heb mezelf daarna dus een spuitje gegeven