abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51433904
Haha, ja het promopraatje is niet echt flitsend te noemen

Ik volg het dieet nu 3 weken, overigens op advies van mijn huisarts. Het houdt in dat ik op dit moment 4 a 5 keer per dag een zakje met eiwitrijk eten neem. Hierbij kun je denken aan chocolademelk, brood (speciaal brood dus), de befaamde chocolademousse, aardbeiendessert, omeletten, pannenkoeken en nog véél meer! Daarnaast mag ik bij het avondeten onbeperkt groenten eten.

Tot nu toe alleen de eerste paar dagen een beetje honger gehad, maar verder is het héél goed te doen. Het is het eerste dieet wat ik goed vol hou, zonder te smokkelen.

Om een gezond gewicht te bereiken én te behouden bestaat het dieet uit 5 fases. Ik zit nu in fase 1. In fase 2 mag je een zakje vervangen voor vlees, in fase 3 vervang je een zakje voor een lunch. Zo bouw je dus af naar een gezond eetpatroon volgens de schijf van 5.

En nee, dit is geen reclamepraatje, haha. Ik wil gewoon even laten weten dat dit voor mij heel erg goed werkt en dat ik me fantastisch voel!
It is your friends who make your world!
pi_51434199
klinkt goed
dat van die fasen had ik idd gelezen, is een goed onderdeel om te voorkomen dat je gaat jojo-en

Het zou niks voor mij zijn, te grote omschakeling in 1x, daar wordt ik onrustig van en dan raak ik geobsedeerd enzo.
pi_51434254
"chocolademelk, brood (speciaal brood dus), de befaamde chocolademousse, aardbeiendessert, omeletten, pannenkoeken"

ligt het aan mij of is dat een beetje een raar dieet?
lijkt me dat je een gezond eet patroon moet worden aan geleerd en daar hoord chocolade melk of mouse of pudding en pannenkoeken toch niet bij...
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 juli 2007 @ 16:30:35 #229
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_51434448
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
recept?

pa heeft hele bak vol pruimen uit eigen boom
Heel simpel: 1200 gram pruimen (ontpit) op 1 kilo geleisuiker. 4 minuten koken (met 6 gekraakte pruimenpitten in een thee-ei), in glazen (uitgekookte) potten doen, potten even op hun kop zetten, af laten koelen, klaar
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_51434525
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:24 schreef omearos het volgende:
klinkt goed
dat van die fasen had ik idd gelezen, is een goed onderdeel om te voorkomen dat je gaat jojo-en

Het zou niks voor mij zijn, te grote omschakeling in 1x, daar wordt ik onrustig van en dan raak ik geobsedeerd enzo.
Haha, het was voor mij ook een grote omschakeling hoor. Ook al at ik het laatste 1,5 jaar grotendeels gezond, het is toch wel even wennen. Maar goed, het moet er toch eens een keertje af, dat gewicht
It is your friends who make your world!
pi_51434586
Ik heb net heul lang bij Teigan gewiiiiit.
Was tof zowel het wii-en als Teigan

En nu wil ik ook een wii
pi_51434663
Ik heb dan geen wii, maar je mag me wel komen helpen met mijn haar verven
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_51434697
Wii'en is leuk ja!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_51434779
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb dan geen wii, maar je mag me wel komen helpen met mijn haar verven
Ik moet om 18.00 in Sauwerd zijn, dus wordt wat lastig.
TARA en ik moeten morgen toevallig nog wel naar Hoogeveen op en neer geloof ik
pi_51435092
Morgen naar Hoogeveen? Oh, dan zou ik zeker langskomen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_51435179
heeft de controllers mee op vakantie met vrienden, dus ik kan niet Wii-en Maandag weer, maar dan begint ook mijn stage weer
pi_51435211
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:34 schreef freecell het volgende:
Ik heb net heul lang bij Teigan gewiiiiit.
Was tof zowel het wii-en als Teigan

En nu wil ik ook een wii
vind jous Mii(je poppetje) goed lijken btw..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_51435364
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:50 schreef teigan het volgende:

[..]

pi_51435366
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:50 schreef teigan het volgende:

[..]

vrijdag 13 juli 2007 @ 17:03:41 #240
35189 Troel
scherp en bot
pi_51435631
Wij gaan vanavond barbecuen. Ik heb lekker stokbrood gehaald, maar helaas drinken we beiden geen wijn. Maarja, het is weekend he Lekker met zelfgemaakte sateetjes.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51436087
Ik hoop dat het bij jullie wat zonniger is dan hier Troel..
Ik ga zo ff eten, en dan mezelf klaarmaken voor de Friday Fright Skate..

Ik zal het netjes houden, en in een soort van heksenjurk gaan, met nog wat geschmink erbij lijkt het snel wat denk ik
pi_51436317
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:18 schreef teigan het volgende:
Ik hoop dat het bij jullie wat zonniger is dan hier Troel..
Ik ga zo ff eten, en dan mezelf klaarmaken voor de Friday Fright Skate..

Ik zal het netjes houden, en in een soort van heksenjurk gaan, met nog wat geschmink erbij lijkt het snel wat denk ik
foto
  vrijdag 13 juli 2007 @ 17:33:03 #243
35189 Troel
scherp en bot
pi_51436506
Het is hier echt heerlijk weer

Zonnetje schijnt en ik had zelfs de airco aan in de auto
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 juli 2007 @ 17:42:29 #244
13151 crew  Rewimo
pi_51436785
Hier is het ook heerlijk weer Ik zit hier in het zonnetje te computeren Maar aangezien we morgen al gaan bbq-en bij een heus kasteel eten we vandaag gewoon AVG
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_51436915
het is hier pas net een beetje mooi weer geworden

Ik geloof dat ik wat moet gaan eten nu vanochtend om 11.00 een cracotte en een beschuitje gehad en sindsdien niets meer. Maar het is ook zo raar dat ik totaal geen hongergevoel heb
pi_51436929
Hier is het ook heerlijk weer gewoon.
We gaan zo ff naar de makro, daar dus maar wat eten
pi_51436965
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:47 schreef octopussy het volgende:
het is hier pas net een beetje mooi weer geworden

Ik geloof dat ik wat moet gaan eten nu vanochtend om 11.00 een cracotte en een beschuitje gehad en sindsdien niets meer. Maar het is ook zo raar dat ik totaal geen hongergevoel heb
Gaat verder alles goed octo?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 juli 2007 @ 17:49:18 #248
13151 crew  Rewimo
pi_51436970
Je moet zeker in het begin gewoon op de klok eten, octo. Elke twee uur wat. Al is het maar een toastje. Je moet je spijsvertering aan de gang houden. En voldoende drinken.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 18:03:12 #249
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_51437332
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:49 schreef Rewimo het volgende:
Je moet zeker in het begin gewoon op de klok eten, octo. Elke twee uur wat. Al is het maar een toastje. Je moet je spijsvertering aan de gang houden. En voldoende drinken.
idd of iets van fruit ofzo
pi_51437394
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:49 schreef Rewimo het volgende:
ik ga er hard op letten vanaf nu.

En ik ga ook bezig met mijn uitgebreide verslag vanaf nu

Ymme, ik voel me goed. Heb vandaag al boodschappen gedaan (ja ik weet het, is misschien een beetje snel), maar ik wilde veel dingen even zelf uitzoeken in de winkel omdat ik niet precies wist wat er beschikbaar was. En ik heb mezelf heel dapper een spuitje tegen trombose gegeven (wat echt heel erg meevalt, voelde er bijna niets van).

Daarvoor wel een beetje een kutmoment gehad
Ik moet nog 10 dagen elke dag een spuitje hebben tegen trombose. Nu heb ik dus nog nooit een spuitje in mijn handen gehad, dus ik braaf de bijsluiter lezen. Staat er op (met plaatje) dat ik de beschermhuls moet vastklikken. Dus ik trek licht aan de achterkant (het duwertje zeg maar) en floept dat ding er dus uit. Vloeistof over me heen en ik barst in huilen uit.
1 spuitje verpest.
Nouja 2e spuitje dan maar. Dit keer trek ik wel aan het goede onderdeel en de beschermhuls klikt mooi vast.....over de naald met dopje heen
Ik snap er niets van en roep stefan erbij, die nog eens even de bijsluiter leest. Blijkt dus dat de beschermhuls er NA injectie overheen moet om ongelukjes met de naald te voorkomen
Wist ik veel, ik harder huilen....

Stefan weet de beschermhuls weer terug te duwen en ik heb mezelf daarna dus een spuitje gegeven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')