abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51284221
Vorige topic:

Fok! Dieetclub deel 175

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.

en door
Ja doei.
pi_51284249
Thnx Motorbloempje
pi_51284254
De lucht is weer blauw hier, maar ik hoor het nog wel onweren!
pi_51284267
over octopussy gesproken ik zie dat bubseltje niet meer in de lijst staat
pi_51284269
en HIER heb ik trek in...

*neemt hap van pruim*

Ja doei.
pi_51284273
wat maf zeg Liejannuh..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_51284275
Hardlopen met onweer zou ik niet doen, lijkt me niet zo verstandig.
  maandag 9 juli 2007 @ 11:09:23 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_51284281
Hij was er al wel, maar hij vernieuwde weer niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51284291
quote:
Op maandag 9 juli 2007 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
[afbeelding] en HIER heb ik trek in...

dat heb ik net lekker op
pi_51284297
quote:
Op maandag 9 juli 2007 11:09 schreef Miss_S het volgende:
over octopussy gesproken ik zie dat bubseltje niet meer in de lijst staat
Bubseltje heeft ws. al een maand niet meer een update gedaan, dan verdwijn je automatisch..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_51284350
quote:
Op maandag 9 juli 2007 11:09 schreef teigan het volgende:

[..]

Bubseltje heeft ws. al een maand niet meer een update gedaan, dan verdwijn je automatisch..
ja ik weet dat het automatisch gaat
maar is er een reden voor geen updates meer dan?
lijkt me dat het afvallen toch door blijft gaan
pi_51284375
quote:
Op maandag 9 juli 2007 11:09 schreef Plukie86 het volgende:
Hardlopen met onweer zou ik niet doen, lijkt me niet zo verstandig.
en al helemaal niet op het strand
Ja doei.
pi_51284433
ga morgen weer lekker spinnen dus dat maakt mijn niet hardlopen van vandaag weer goed

en voor 70 euro in de maand kan ik straks een jaar lang onbeperkt fitnessen in de sportschool van de Hogeschool in Arnhem dus dat is iig beter dan de 40 euro per MAAND hier

sporten is leuk, maar 't moet wel betaalbaar blijven (crosstrainer )
Ja doei.
  maandag 9 juli 2007 @ 11:14:30 #14
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_51284443
Zaterdag gaan we lekker op vakantie, hoop dat ik een beetje kan afblijven van al dat lekkere Oostenrijkse etenswaren....
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_51284503
tvp
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_51284607
quote:
Op maandag 9 juli 2007 11:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja ik weet dat het automatisch gaat
maar is er een reden voor geen updates meer dan?
lijkt me dat het afvallen toch door blijft gaan
gezien haar lichamelijke klachten van de laatste tijd, denk ik dat ze gewoon wat anders aan haar hoofd heeft... Zo vaak postte ze hier nou ook weer niet..
pi_51284653
pfff ben eindelijk weer een beetje aan het bijkomen van die busreis. ben rond 10 uur me bed in gedoken, en geslapen tot half 11 vanmorgen maar nog steeds geen problemen om met de bus op vakantie te gaan, is wel een stuk gezelliger dan met het vliegtuig
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 juli 2007 @ 11:33:54 #18
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_51285138
Bus is helemaal niet slecht. Alleen raak je wel doorgezeten Ik heb even theepauze tussen het inpakken door

Inpakken met Guus is trouwens helemaal niet eenvoudig
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_51285195
quote:
Op maandag 9 juli 2007 11:33 schreef Rewimo het volgende:
Bus is helemaal niet slecht. Alleen raak je wel doorgezeten Ik heb even theepauze tussen het inpakken door

Inpakken met Guus is trouwens helemaal niet eenvoudig
Laat me raden, elke doos/plastic zak die je opendoet moet eerst grondig gekeurd worden of aflikkwaliteit, sloopkwaliteit en slaapkwaliteit?
  † In Memoriam † maandag 9 juli 2007 @ 11:36:14 #20
43556 miss_dynastie
pi_51285208
Ik wil nooit meer met de bus op vakantie (jeugdtrauma )
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 juli 2007 @ 11:38:43 #21
13151 crew  Rewimo
pi_51285307
quote:
Op maandag 9 juli 2007 11:35 schreef teigan het volgende:
Laat me raden, elke doos/plastic zak die je opendoet moet eerst grondig gekeurd worden of aflikkwaliteit, sloopkwaliteit en slaapkwaliteit?
Overal in, op, aan, tussen je benen door als je opstaat, haren verspreiden en vooral overal in, op en aan.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_51285339
quote:
Op maandag 9 juli 2007 11:38 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Overal in, op, aan, tussen je benen door als je opstaat, haren verspreiden en vooral overal in, op en aan.
Ja, klinkt als typisch kattengedrag...

Misschien kun je hem alvast inpakken in een doos..... (moet je alleen niet vergeten welke..)
pi_51285655
Nog net een goede morgen.

Ik heb een onwijs gezellig, feestelijk weekend gehad heb enorm genoten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 juli 2007 @ 11:51:49 #24
13151 crew  Rewimo
pi_51285743
quote:
Op maandag 9 juli 2007 11:39 schreef teigan het volgende:
Ja, klinkt als typisch kattengedrag...

Misschien kun je hem alvast inpakken in een doos..... (moet je alleen niet vergeten welke..)
De neiging is zeker aanwezig. Maar er wordt inmiddels aan de ren gewerkt, en volgende week gaan de katten als het goed is vast verhuizen

pi_51286137
Ik heb hier net de kattenvervoersmand maar opengezet, Anisha probeerde het ding open te krijgen, en dat was erg irritant..

Nu zit ze daar dus prinsheerlijk te kijken, met een jaloerse Tijger op de achtergrond..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')