abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:25:29 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_51121620
Fok! Dieetclub Deel 174

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings
We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook!
Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld. Dat is ook de reden van dit topic: Dames van de dieettopics, kom eens hier? . En er wordt echt ingegrepen als je je misdraagt .

-------

Nog wat dingen.
Een pan water in je vriezer zetten is FUNEST voor het ding!

En ik baal van het mislukken van het bloedprikken

[ Bericht 52% gewijzigd door Troel op 04-07-2007 10:32:45 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51121634
jij bent snel zeg...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † woensdag 4 juli 2007 @ 10:28:29 #3
43556 miss_dynastie
pi_51121709
D'r staat bij ons in de boekjes dat je juist geen pan water in de vriezer mag zetten bij het ontdooien

Ik ben niet medisch of zo, maar hoe kan bloed prikken nou mislukken als het al gelukt is
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:29:02 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_51121722
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:26 schreef teigan het volgende:
jij bent snel zeg...
Overtoom

Ik vraag me toch af wat er mis kan gaan met bloedprikken. Alle buisjes moeten over, dus misschien hebben ze ze laten vallen ofzo?
Was toch al raar, want het was een heel ander systeem dan normaal, niet met zo'n manchet maar met kleinere buisjes en buisjes met korreltjes erin enzo
Oja, en ik heb nog nooit last van mijn arm gehad van bloedprikken en dat heb ik nu nog steeds.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51121805
he! een nieuwe
Ja doei.
pi_51121894
Jeetje wat balen zeg Troel, moet je nog een keer om het over te laten doen dus...
Mijn moeder kan trouwens heel goed prikken, maarja, die woont dan weer wat te ver weg om jou ff te prikken..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:35:27 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_51121918
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:34 schreef teigan het volgende:
Jeetje wat balen zeg Troel, moet je nog een keer om het over te laten doen dus...
Mijn moeder kan trouwens heel goed prikken, maarja, die woont dan weer wat te ver weg om jou ff te prikken..
Nou, normaal heb ik geen moeite met prikken hoor, draai er mijn hand niet voor om. Maar dit meisje was nog een beetje onbekend met deze buisjes, wellicht dat dat het probleem was Ik weet het niet, ik zal het volgende week maar eens vragen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 juli 2007 @ 10:36:40 #8
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_51121948
Wel gek ja, heb ik ook nog nooit van gehoord. Hooguit dat ze vergeten om het bloed voor het parathormoon op ijs te zetten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_51122132
Eh ja teigan, ik ga alweer op vakantie. Wat een luxe leven he?
pi_51122166
als ik ook zo jouw rijtje van toekomstige vakanties zie staan, ja, dan heb je echt een luxe leventje..
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:45:18 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_51122214
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:42 schreef Fannetje het volgende:
Eh ja teigan, ik ga alweer op vakantie. Wat een luxe leven he?
Jullie gaan elk jaar opnieuw naar Orlando? Heb je daar familie wonen of is het daar gewoon zo mooi?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51122380
* motorbloempje is ook al 3 keer op vakantie geweest dit jaar dus je bent niet de enige

en in augustus ga ik weer een lang weekend waarschijnlijk
Ja doei.
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:53:26 #13
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_51122476
Ik ga dit jaar "maar" 2 maal op vakantie. Twee weekjes Oostenrijk en 1 weekje huwelijksreis misschien ook naar Oostenrijk
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_51122523
Ik ga eigenlijk helemaal niet..

Een weekendje naar Center parcs geweest in Duitsland, maar dat is alles....
Misschien dat het anders wordt als we allebei een (vaste) baan hebben, maarja, ik krijg van alle kanten te horen dat ik vooral niet meer als 0,5 fte moet gaan werken het eerste jaar, dus dat is nog geen vetpot...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 juli 2007 @ 10:56:43 #15
13151 crew  Rewimo
pi_51122577
Wij gaan ook niet meer op vakantie dit jaar. Denk ik Maar dat hoeft ook niet
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_51122678
Nee, jullie zitten gewoon in een vakantiehuis zeg maar..

Als je kamers zou gaan verhuren zou je denk ik best populair zijn onder vakantiegangers
  † In Memoriam † woensdag 4 juli 2007 @ 11:03:42 #17
43556 miss_dynastie
pi_51122774
Wij hebben ook geen vakantie gepland (fijn he, eigen zaak en veeeeeeeeeeeeeel werk ), maar willen wel een paar weekendjes weg nog, dit jaar als het ff kan. Hij wil heel graag naar centerparcs, dus dat zal sowieso wel gebeuren
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 juli 2007 @ 11:04:18 #18
13151 crew  Rewimo
pi_51122791
Je kunt natuurlijk ook een weekendje boerderij komen doen, miss_d
pi_51123025
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:29 schreef Troel het volgende:

Ik vraag me toch af wat er mis kan gaan met bloedprikken. Alle buisjes moeten over, dus misschien hebben ze ze laten vallen ofzo?
Was toch al raar, want het was een heel ander systeem dan normaal, niet met zo'n manchet maar met kleinere buisjes en buisjes met korreltjes erin enzo
Oja, en ik heb nog nooit last van mijn arm gehad van bloedprikken en dat heb ik nu nog steeds.
Het eerste wat ik dacht toen ik het las was ook al: "hebben ze het laten vallen?" of ze hebben idd verkeerde buisjes gebruikt, maar dat is gewoon stom. Laten vallen overigens ook In ieder geval is het stom dat je iemand weer terug moet laten komen omdat je fouten hebt gemaakt, want dat het bloedprikken fout is gegaan kan nooit de fout van de patiënt zijn.

Ik heb een paar dagen niet aan lijnen gedacht en gegeten waar ik zin in had. Hop, direct 2 kilo zwaarder Het slaat echt nergens op.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:12:14 #20
35189 Troel
scherp en bot
pi_51123036
Weekendje Marveld heeft ook wel wat
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:13:00 #21
79550 Ymke
your ghost
pi_51123060
Geen pannetje ??? Maar het is niet de vriezer het is de koelkast met zo'n vriesplaat ding
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:13:08 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_51123065
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het eerste wat ik dacht toen ik het las was ook al: "hebben ze het laten vallen?" of ze hebben idd verkeerde buisjes gebruikt, maar dat is gewoon stom. Laten vallen overigens ook In ieder geval is het stom dat je iemand weer terug moet laten komen omdat je fouten hebt gemaakt, want dat het bloedprikken fout is gegaan kan nooit de fout van de patiënt zijn.

Ik heb een paar dagen niet aan lijnen gedacht en gegeten waar ik zin in had. Hop, direct 2 kilo zwaarder Het slaat echt nergens op.
ja, maar het waren plastic buisjes, dus gaan die ook kapot? En ze had veel verschillende buisjes, dus er zal toch op zijn minst wel 1 goede bijgezeten hebben

Achja, ik vind het voor dat meisje ook wel erg vervelend als het aan haar prikken lag, daaorm hoop ik inderdaad dat het te maken heeft met het laten vallen ofzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51123069
Jeetje, wat een tegenvaller dan Isa..
Mag ik vragen wat je dan wel niet eet? 2 kilo is wel erg drastisch gelijk..

Ik ben nu aan het opletten dat ik genoeg drink, aangezien dat de bottleneck is bij mij op dit moment..
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:14:02 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_51123098
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:13 schreef Ymke het volgende:
Geen pannetje ??? Maar het is niet de vriezer het is de koelkast met zo'n vriesplaat ding
Nee, je moet nooit een pan met heet water in een vriesgedeelte zetten. Net zoals je bevroren ruiten van je auto niet met kokend water moet schoonmaken.

Koud water en lappen mogen geloof ik wel, tenminste, dat heb ik mijn moeder wel zien doen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:15:20 #25
79550 Ymke
your ghost
pi_51123138
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik schommel ook zo snel hoor , bij mij zit er ook zo 1 a 2 kilo aan , eraf gaat nooit zo snel

Ik zit nu lekker aan een vers broodje Mario
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')