Ik voel me supergoed vandaag
![]()
Ik heb de hele dag al het gevoel dat ik alles fout doe, dat ik alles fout ga doen en weet ik veel wat nog meer. Mijn ouders zijn terug van vakantie en ik had gehoopt dat mijn moeder dinsdag mee zou gaan naar het ziekenhuis, maar ze moet oppassen en reageerde een beetje zo van "ach nee joh, dat moet helemaal niet". Ik kreeg een beetje het gevoel dat ze dacht dat ik het vroeg omdat zij dat misschien zou willen, in plaats dat ik het graag wil.
Met de misselijkheid gaat het wel beter, maar dat is ook niet gek, want ik slaap zowat driekwart van de dag en tja, als je slaapt, dan eet je niet en dan kots je niet.
Voor eind januari moet ik mantelzorg gaan zoeken, want ja, er komt natuurlijk niet de hele dag iemand helpen, maar ik heb geen flauw idee waar ik die zou moeten zoeken. Bert zegt dan wel heel stoer dat hij wel kan koken, maar hij doet altijd zo moeilijk als ik vraag of hij wil koken. Als ik er niet ben en hij kookt, dan zijn het of stoomgroenten, of van die wokgroenten die hij in de pan mietert. En laat dat nou net niet echt mijn kostje zijn. Maar het zal allemaal wel loslopen zegt ie dan, want misschien voel ik me wel weer goed en lig ik niet twee weken voor pampus zoals mijn schoonzusje.
Ik baal gewoon zoals mijn leven er op dit moment uitziet. Ik weet me gewoon geen raad met dat gezeik met mijn schoonfamilie.
Ik voel me gewoon verdrietig en zielig.
En om nou te zeggen dat het typen oplucht, nee niet echt