Mja damesboxers hebben te korte pijpjes denk ik. Het sportbroekje wat ik onder een rok draagt komt ong, 10 cm boven mijn knie en dan pas rolt het niet meer op.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik was dus net aan het klagen over dames boxers die gewoon oprollen, en dientengevolge pijnlijke benen
Nestosylzalf smeren op de pijnlijke plekken. Werkt heel goed.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik was dus net aan het klagen over dames boxers die gewoon oprollen, en dientengevolge pijnlijke benen
sportbroekjes zijn vaak langer en blijven daarom ook beter zittenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
Ah troel , wat rot dat je je nu zo moet voelen , kom hierquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef Troel het volgende:
Tof! Dank je wel!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:52 schreef Troel het volgende:
Nou, vooruit, je bent gespaard Lianne, ik heb een ander slachtoffer gevonden
Mijn week was ook dramatisch.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:01 schreef BlueCurl het volgende:
zo ik afgelopen week niet zo actief. ga ik nu wel actief mee doen hierverkapte tvp
Lang weekend?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:25 schreef Liejannuh het volgende:
Ik wil dit weekend een eerste versie van mijn scriptie afmaken.
Dus ik heb nog wel wat te doen morgen. En maandag ook vrees ik.
Deadline.quote:
:
oi, da's minderquote:Op zondag 1 juli 2007 00:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Schoonmaken met miss_d [afbeelding]:
Al honderd jaar vlekjes op de keukenkasten, nergens mee te verwijderen, yuk yuk yuk, geen mooi gezicht.
Jippie, middeltje gevonden dat werkt, vlekken verdwijnen, lijkt het.
Nat doekje om het schoonmaakmiddel te verwijderen... komt de verf mee
Haha, sorry ik moest lachenquote:Op zondag 1 juli 2007 00:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Al honderd jaar vlekjes op de keukenkasten, nergens mee te verwijderen, yuk yuk yuk, geen mooi gezicht.
Yep, ik heb een deur in de keuken met vreemde lichte vegen. Dat was van een (ajax?) schoonmaakmiddel met bleekmiddel. Ook dag verfquote:Op zondag 1 juli 2007 00:41 schreef miss_dynastie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |