abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50996551
Ik sloot de vorige
FoK! Dieetclub #173

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_50996606
ik was dus net aan het klagen over dames boxers die gewoon oprollen, en dientengevolge pijnlijke benen
  zaterdag 30 juni 2007 @ 12:29:03 #3
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_50996765
Balen MM, dat die dingen toch nog gewoon oprollen.

De weegschaal op de sportschool was trouwens aardig voor me vanochtend -0.9 kilo. Ik kom dus weer richting de 85.
pi_50997051
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik was dus net aan het klagen over dames boxers die gewoon oprollen, en dientengevolge pijnlijke benen
Mja damesboxers hebben te korte pijpjes denk ik. Het sportbroekje wat ik onder een rok draagt komt ong, 10 cm boven mijn knie en dan pas rolt het niet meer op.

Maar damesboxers onder een witte broek
pi_50997060
Cutie

MissieMirjam: als ze oprollen ligt het bij mij vaak aan de maat. Vaak helpt een maatje groter wel
pi_50997407
Zoo ik kom ook weer ff langsgluren. Maar eerst koffie ^^
pi_50998511
quote:
Nestosylzalf smeren op de pijnlijke plekken. Werkt heel goed.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 14:00:49 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_50999565
Calendula werkt ook prima, gewoon van VSM
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 30 juni 2007 @ 14:02:06 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_50999608
Owja en Cutie gefeliciteerd, wat een opluchting

Enne MM, echt waar, gewoon die Ten Cate broekjes halen, dat is een verademing!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51001169
Heel fijn, Cutie!
  zaterdag 30 juni 2007 @ 15:19:37 #11
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51001569
Cutie, wat fijn.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_51002890
tvp'tje..

Net een heleboel groenten en fruit gehaald, en vanavond een zelfgemaakt pizza eten, volgeladen met groenten..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_51003799
quote:
sportbroekjes zijn vaak langer en blijven daarom ook beter zitten
maarja ligt eraan hoe kort rokje het is.....anders kan je er geen broekjes met langere pijpjes onder doen
pi_51005293
Bedankt voor alle cheers!*O*

Ik heb eigenlijk nooit last van oprollende boxershortjes. Misschien is het het merk ofzo?

Klinkt lekker die zelfgemaakte pizza teigan! Sowieso vind ik het altijd een fijn idee lekker wat groente en fruit in huis te hebben!
pi_51005899
sinds wij zelf pizza's beleggen eten we ook eigenlijk geen pizza meer uit de winkel..

We nemen zo'n turks brood als bodem, wat pastasaus erop, en beleggen maar... Meestal zit er ook een enorme berg groentes op..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_51006012
Nog even een verlate voor Cutie!
Wat moet jij blij zijn geweest gister!
pi_51008091
tvp
It is your friends who make your world!
pi_51009593
Cutie, da's goed nieuws !
  zaterdag 30 juni 2007 @ 20:06:03 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_51009860
Ik voel me supergoed vandaag

Ik heb de hele dag al het gevoel dat ik alles fout doe, dat ik alles fout ga doen en weet ik veel wat nog meer. Mijn ouders zijn terug van vakantie en ik had gehoopt dat mijn moeder dinsdag mee zou gaan naar het ziekenhuis, maar ze moet oppassen en reageerde een beetje zo van "ach nee joh, dat moet helemaal niet". Ik kreeg een beetje het gevoel dat ze dacht dat ik het vroeg omdat zij dat misschien zou willen, in plaats dat ik het graag wil.
Met de misselijkheid gaat het wel beter, maar dat is ook niet gek, want ik slaap zowat driekwart van de dag en tja, als je slaapt, dan eet je niet en dan kots je niet.
Voor eind januari moet ik mantelzorg gaan zoeken, want ja, er komt natuurlijk niet de hele dag iemand helpen, maar ik heb geen flauw idee waar ik die zou moeten zoeken. Bert zegt dan wel heel stoer dat hij wel kan koken, maar hij doet altijd zo moeilijk als ik vraag of hij wil koken. Als ik er niet ben en hij kookt, dan zijn het of stoomgroenten, of van die wokgroenten die hij in de pan mietert. En laat dat nou net niet echt mijn kostje zijn. Maar het zal allemaal wel loslopen zegt ie dan, want misschien voel ik me wel weer goed en lig ik niet twee weken voor pampus zoals mijn schoonzusje.
Ik baal gewoon zoals mijn leven er op dit moment uitziet. Ik weet me gewoon geen raad met dat gezeik met mijn schoonfamilie.
Ik voel me gewoon verdrietig en zielig.

En om nou te zeggen dat het typen oplucht, nee niet echt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51010331
He meid, wat vervelend joh..

Ik wil wel heel veel antwoordden op dit moment, maar ik weet de woorden niet te vinden.

In ieder geval een hele dikke knuffel vanaf hier...
  zaterdag 30 juni 2007 @ 20:22:19 #21
79550 Ymke
your ghost
pi_51010416
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef Troel het volgende:
Ah troel , wat rot dat je je nu zo moet voelen , kom hier
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_51010419
Als jij eind januari heel erg dringend hulp nodig hebt, dan is er altijd wel iemand die kan komen helpen. Echt waar Troel.
En anders bel je mij maar.
* Liejannuh geeft een dikke knuffel!
  zaterdag 30 juni 2007 @ 20:30:49 #23
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51010685
Troel, niet te veel panieken nu, leef bij de dag, ook al is dat moeilijk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  zaterdag 30 juni 2007 @ 20:39:10 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_51010907
Ik heb trouwens nog een serviesset in de aanbieding. Iets voor jou Liejannuh

Hij staat hier in de weg, 8 delig, grote borden zelfs 12 geloof ik. Soepkommen, kleine borden, grote borden, mokken en kop en schotels.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51011013
Hoezo? Vond je mijn borden niet mooi?
  zaterdag 30 juni 2007 @ 20:44:43 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_51011068
Ik wel, Christan wat minder
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51011152
Ik heb nog 11 platte borden staan.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 20:49:26 #28
35189 Troel
scherp en bot
pi_51011171
Bert zegt: daar kunnen er best 12 bij

23 is een veel mooier getal dan 11!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51011333
Krijg ik er dan ook een grotere keuken bij van Bert?
  zaterdag 30 juni 2007 @ 21:28:11 #30
4177 Jojogirl
pi_51012167
Troel Het komt echt goed
  zaterdag 30 juni 2007 @ 21:47:08 #31
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51012637
Ik heb je maar gemaild Troel.

Morgen ga ik meeten, mijn aandeel daarin is het fruit. Lekker gezond.
*OUD heilige*
  zaterdag 30 juni 2007 @ 22:52:02 #32
35189 Troel
scherp en bot
pi_51014371
Nou, vooruit, je bent gespaard Lianne, ik heb een ander slachtoffer gevonden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51014526
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 22:52 schreef Troel het volgende:
Nou, vooruit, je bent gespaard Lianne, ik heb een ander slachtoffer gevonden
Tof! Dank je wel!
pi_51014618
zo ik afgelopen week niet zo actief. ga ik nu wel actief mee doen hier verkapte tvp
pi_51014720
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 23:01 schreef BlueCurl het volgende:
zo ik afgelopen week niet zo actief. ga ik nu wel actief mee doen hier verkapte tvp
Mijn week was ook dramatisch.
Maandag en dinsdag de hele dag in overleg gezeten buiten de deur, maandagavond uit eten geweest met collega's. Woensdag een dagje naar Heerlen voor mijn werk en donderdag en vrijdag mocht ik eindelijk weer gewoon op kantoor zitten.
Heb dus maar 2 dagen gefietst deze week, niet hardgelopen en mijn voetbaltraining ook maar overgeslagen.

Morgenochtend weer hardlopen.

Kortom: ik doe met je mee BlueCurl!
pi_51015182
hihi. nou ik had echt en enorme dip. echt geen bal aan school gedaan terwijl ik best wel moet stressen! kung fu moest ik wel want ik moest lesgeven anders stond er niemand. maar wel last van me knie.. maargoed dan maar wat minder voor doen en meer roepen zielige mensjes vanaf vandaag weer beetje positief! morgen word het dus hele dag lekker school bikkelen! en dan de rest van de aankomende 4 weken volgens mij heb ik nog een week of 4 school ofzo kan ook 5 weken zijn!
pi_51015254
Ik wil dit weekend een eerste versie van mijn scriptie afmaken.
Dus ik heb nog wel wat te doen morgen. En maandag ook vrees ik.
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2007 @ 23:27:30 #38
43556 miss_dynastie
pi_51015323
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 23:25 schreef Liejannuh het volgende:
Ik wil dit weekend een eerste versie van mijn scriptie afmaken.
Dus ik heb nog wel wat te doen morgen. En maandag ook vrees ik.
Lang weekend?
pi_51015442
Hier gaat t met dieeten niet echt voorspoedig, maar in ieder geval val ik nog steeds wel af. Het geeft alleen een rotgevoel als je er veel moeite voor doet maar dan na een week weinig resultaat ziet :S
pi_51015529
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 23:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Lang weekend?
Deadline.
  † In Memoriam † zondag 1 juli 2007 @ 00:41:25 #41
43556 miss_dynastie
pi_51017281
Schoonmaken met miss_d :
Al honderd jaar vlekjes op de keukenkasten, nergens mee te verwijderen, yuk yuk yuk, geen mooi gezicht.
Jippie, middeltje gevonden dat werkt, vlekken verdwijnen, lijkt het.
Nat doekje om het schoonmaakmiddel te verwijderen... komt de verf mee
  zondag 1 juli 2007 @ 00:42:15 #42
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_51017302
quote:
Op zondag 1 juli 2007 00:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Schoonmaken met miss_d [afbeelding]:
Al honderd jaar vlekjes op de keukenkasten, nergens mee te verwijderen, yuk yuk yuk, geen mooi gezicht.
oi, da's minder
pi_51021117
hm, dat wordt dus keukenkastjes verven miss_d?

mijn maandweging was een beetje negatief, 5 ons erbij, maar dat was ook wel te verwachten, ook al heb ik veel gesport. volgende maand beter zal ik maar zeggen.
  zondag 1 juli 2007 @ 09:53:49 #44
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_51021334
quote:
Haha, sorry ik moest lachen

Ik had laatst ook iets leuks. Had mijn muren in de keuken wat grondig schoongemaakt en hier
en daar was er ook verf meegekomen. Toen ik paar weken geleden beetje creatief een kistje
stond te beitsen viel het me ineens op dat de kleur van de beits zo goed als dezelfde was als
van mijn keukenmuur. Hey das handig, dacht ik nog, neem ik meteen even alle plekjes mee

Het viel wel op dat er zoveel glans opzat toen ik alle lelijke plekjes had weggewerkt, maar ik
nam aan dat het gewoon was omdat het nat was en dat het wel mooi op zou drogen.
Nou niet natuurlijk!!! Muurverf is mat en de beits die ik eroverheen gesmeerd heb die blijft dus
zwaar glansen. Tis geen gezicht en ik kan dus nu mijn hele keukenmuren opnieuw doen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_51022081
quote:
Yep, ik heb een deur in de keuken met vreemde lichte vegen. Dat was van een (ajax?) schoonmaakmiddel met bleekmiddel. Ook dag verf Maar zijn je vlekken weg?

En dat van jou, Faat, is wel heel knullig Je kan altijd zeggen dat het zo bedoeld is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_51022631
Whaha! Wat maken jullie allemaal grondig schoon zeg
Miss_d, ik moest ook lachen

Ik ben trouwens ziek. Echt ziek deze keer. Spierpijn, hoofdpijn en extreem misselijk.
En alles wat ik eet of drink komt er 5 à 10 minuten later na veel kramp, koffiemetmelk-kleurig weer uit
Eten en drinken voorlopig maar opgegeven.

Ik lig nu dus op mn zij in bed te tikken (best lastig ) Als ik opsta is het duizelig en misselijk en zweten, dus opstaan heb ik ook opgegeven.
Het is toch helemaal geen seizoen voor griep??

Jaina vindt het wel tof trouwens. Lekker bij vrouwtje op bed liggen, af en toe een aai, volmaakt tevreden
pi_51022755
freecell, neem jij wel de tijd om je lichaam te laten genezen als je ziek bent? Als ik zo aan de afgelopen weken/maanden denk ben je langdurig een beetje ziek, maar je werkt ook heel hard en hebt het erg druk met allerlei activiteiten. Neem eens wat langer rust tot je goed opgeknapt bent...

En nee, het is niet het seizoen voor griep, maar zolang je niet hoest, geen keelpijn hebt of andere luchtweginfectieverschijnselen dan heb je geen griep Dit klinkt meer als een maag-darmprobleem. Spierpijn bij een ziek gevoel past vooral bij een viraal infect. Gaat niet altijd op trouwens.

Drinken niet opgeven, kleine slokjes water drinken. Glas hoeft niet leeg, maar steeds een beetje is goed. Maar ik vertel je vast niets nieuws Beterschap, lieverd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_51022764
Hm, het heeft dus echt flink doorgezet freecell.
Wat vervelend zeg. Heb je al vakantie?

Beterschap in ieder geval..
  zondag 1 juli 2007 @ 11:45:18 #49
4177 Jojogirl
pi_51022977
beterschap Freecell. En wat Isa zegt, wel goed uitzieken anders blijf je maar kwakkelen.
  zondag 1 juli 2007 @ 11:51:28 #50
35189 Troel
scherp en bot
pi_51023099
Beterschap freecell. Klinkt niet fijn in ieder geval
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: