quote:Hoi, het gaat redelijk goed met mij, nog wel veel pijn van het gas in mijn buik. Pijnstilling werkt niet voldoende. Loop wel al wat heen en weer af en toe. Helaas nog geen broeders gezien, maar de zusters zijn aardig en mijn kamergenoten ook. Echt bedankt voor al die kaarten! Vind het echt heel leuk.
Ondanks de pijn gaat 't toch goed. Mooi zo..quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:41 schreef teigan het volgende:Goeiemorgen!!
Over octo heb ik gisteravond een update gezien, ik zal even zoeken.
Berichtje van Octo:
[..]
Heb je je computer nou al ingepakt???quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:03 schreef Rewimo het volgende:
Ach ik word al twee dagen mijn bed uitgetimmerd omdat ze met de balkons bezig zijn hier. Anderzijds ook wel weer nuttig voor het inpakken
Oew, zo'n grote doos wil ik ook voor mijn trouwjurkquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:18 schreef Rewimo het volgende:
Ja, ik heb mijn computer ingepaktIk zit nu zelf ook in die doos.
die zou nou toch doorgaan naar de volgende dieetclupper die trouwt? Al moest dat dan wel de langste na jou zijn...quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Oew, zo'n grote doos wil ik ook voor mijn trouwjurk
Nou, niet in dit gedeelte van Nederland hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:37 schreef Fannetje het volgende:
Nogmaals de groetjes uit Bulgarije. We vermaken ons nog goed en ik zie dat het weer in Nederland al aan het opknappen is, dat is mooi! Volgende week maandag zijn we weer terug!
niet goed...quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:00 schreef teigan het volgende:
Pff, ik ben me opeens ziek gaan voelen.. Koppijn, beetje misselijk, duizelig enzo..
Dat is op zich al wel langer bekend (althans bij mij..), maar de risico's zijn wel heel erg klein.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:51 schreef Rewimo het volgende:
Hm... ymme, heb je dit gezien? Hartklep vervangen na tongpiercing
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik drink overigens momenteel braaf water. Heb alleen nog niets (helemaal niets) gegeten
heb je wel nog de hele dag voor jequote:Op woensdag 11 juli 2007 08:43 schreef ymme het volgende:
Goede morgen. Ik moest gewoon om half 8 opstaan. We krijgen (hebben voor de helft) nieuwe goten om het huis. En nu moesten ze vanochtend achter het huis zijn. Dus moest de garage deur open. Phoe wat vroeg als je vakantie hebt
Nuttigquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:21 schreef Isabeau het volgende:
en een halve pannenkoek
en heel veel water. met wat zout
Je zou me toe kunnen voegenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:39 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb jou helemaal niet op MSN freecell. Dus ik kan ook niet met je MSN'en toevallig.
Of eierkoekenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:34 schreef Liejannuh het volgende:
Jullie moeten geheel Sonja Bakker proof crackers met kaas eten.
Dan natuurlijk wel lekkere crackers en volvette kaas nemen.
Smaakte me eigenlijk niet. Maar de kersenbrandewijn weer welquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:36 schreef freecell het volgende:
Nuttig
Maar halve pannekoeken zijn dan wel weer tof
Ik zie de link niet tussen niet kunnen typen en muziekquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Smaakte me eigenlijk niet. Maar de kersenbrandewijn weer wel![]()
En ik luister muziek, kan niet typen op msn
http://www.youtube.com/watch?v=zawn-pKBRjg&mode=related&search=
dat was toch van port?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:54 schreef Isabeau het volgende:
och, 2 glaasjes en ik doe kikkertjes na op een douchegordijn
en ik luister van alles wat: http://www.youtube.com/watch?v=5MyMOi4LEr4
Vrolijk nummer...quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:54 schreef Isabeau het volgende:
och, 2 glaasjes en ik doe kikkertjes na op een douchegordijn
en ik luister van alles wat: http://www.youtube.com/watch?v=5MyMOi4LEr4
Nuhquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:00 schreef Isabeau het volgende:
Dit beter dan? http://www.youtube.com/watch?v=w1mgEQTMVB8
tff is gaafquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:57 schreef dwerg het volgende:
Ik vond de versie van Tears for Fears beter.
En dit nummer van TFF is nóg beter.
Die is heel erg leukquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:30 schreef omearos het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4TM3GbxaNLI
Hij heeft meer liedjes gedaanquote:
afleiding is de grootste boosdoener. Ik heb als schoonmaakster gewerkt, maar thuis kost het me nog steeds veel moeite om het netjes te houden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:59 schreef Liejannuh het volgende:
Moeders hebben meestal jaren lange ervaring in schoonmaken.
en ze zijn veel minder snel afgeleid volgens mij.![]()
Als ik jou was zou ik maar geen liedjes likken neequote:Op woensdag 11 juli 2007 23:18 schreef Isabeau het volgende:
uk ben t edonken om op jullie liedjes te llikken sorry
Lolquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:18 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:18 schreef Isabeau het volgende:
hihihihiquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:18 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:44 schreef Isabeau het volgende:
gelukkig ben ik mofd n kan iksllres mothen verwdijren jeetje dat is wel heel erg slecht nederlands
ik ga slspen
trustwen
mens war kan iemnand slecht typen met drank op en ik doe heel erg mij best
Waar ik zit is het:quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:07 schreef motorbloempje het volgende:
Mn vent gaat ook naar Oostenrijkleuk dat het daar lekker weer wordt, al zal hij het wel te warm vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |