Blauwhelmen? Je bedoelt zoals in Srebrenica?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:15 schreef cindy10 het volgende:
ik ga blauwhelmen tussen de kampen.....iemand een toffee???![]()
Ik ook niet, maar het interesseert me ook geen flikkerquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zou werkelijk niet kunnen zeggen wie jou of Leandra's favo bewoner is.
Sjesus dan duurt het nog tot de herfst voor ie valt...quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:11 schreef petraa het volgende:
Ik vind Huub een eikel!!!!!
ff kijken of ik word afgemaakt
Galante man he, hij moest de smaak van Huub ff wegspoelen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:17 schreef Disana het volgende:
Dennis neemt eerst zelf een slok en geeft het glas dan aan Nadia.
ja dat ja! ik ga bemiddelen tussen de kampen,en lukt het niet,dan krijgen ze een toffee waardoor ze lang moeten kauwen!quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Blauwhelmen? Je bedoelt zoals in Srebrenica?![]()
Geef niet als hij maar valt na Dennix en Nadia en Brian.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Sjesus dan duurt het nog tot de herfst voor ie valt...
Mooi, dan is het kennelijk prima mogelijk om objectief te blijven op een forum... en dan mag je er gelijk van uitgaan dat het gros van de posters idd niet voor dezelfde bewoner is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zou werkelijk niet kunnen zeggen wie jouw of Leandra's favo bewoner is.
Ik weet niet eens of ik zelf een favo bewoner heb, weet wel duidelijk wie het nietzijn, en dan blijven er maar 2 over....quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het interesseert me ook geen flikker![]()
Wat denk jij? Ik kon uit de bewegingen en houdingen niet opmaken dat hij ook nog iets voor Nadia heeft gedaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Galante man he, hij moest de smaak van Huub ff wegspoelen.![]()
Maar als het net zoals in Srebenica is, dan bemiddel je niet, maar kijk je toe hoe ze elkaar afmakenquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja dat ja! ik ga bemiddelen tussen de kampen,en lukt het niet,dan krijgen ze een toffee waardoor ze lang moeten kauwen!![]()
Ik moest ff denken en toen viel het kwartje ...... Dat ben ikquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
Kan die gele eend met die oranje kutsnavel ophoepelen uit onze HuubCOSsen? Ze verstoort de status quo!
Hij begon er anders zelf mee de eerste keer. Nadia lag wakker naast hem. Mijn idee is dat Dennis geen vrouwenman is. Wil niet zeggen dat hij homo is, maar misschien wel dat hij alleen van zichzelf houdt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef Pulu het volgende:
Ff een domme vraag maar waarom neukt Dennis Tamara niet gewoon? Al dat handwerk zou ik gek van worden!!
Stuur een brief en vraag het hem.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef Pulu het volgende:
Ff een domme vraag maar waarom neukt Dennis Tamara niet gewoon? Al dat handwerk zou ik gek van worden!!
Idd een domme vraag.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef Pulu het volgende:
De klap is wel in beeld (zie hier) alleen ze bijt Huub niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
het moment waarop Huub roept "dat kost je 100.000". de klappen en de beet zijn niet in beeld, maar al wel degelijk door nada toegegeven![]()
objectief blijf je het gemakkelijkst door gewoon geen streams te kijken en maar klakkeloos aan te nemen wat de fokkerts hier neerzetten (oh nee, beetje filteren hier en daar). werkelijk, erg intelligent Leandraquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, dan is het kennelijk prima mogelijk om objectief te blijven op een forum... en dan mag je er gelijk van uitgaan dat het gros van de posters idd niet voor dezelfde bewoner is.
Ben ik dat? Heb liever dat je me dan met geile kuteend aanspreekt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
Kan die gele eend met die oranje kutsnavel ophoepelen uit onze HuubCOSsen? Ze verstoort de status quo!
Dat heb ik nou ook en ook aan die 2 erger ik me regelmatig groen en geel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik zelf een favo bewoner heb, weet wel duidelijk wie het nietzijn, en dan blijven er maar 2 over....
1 van de grote mysteries van DGKquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef Pulu het volgende:
Verre van klakkeloos... als ik dat deed dan was ik vast niet objectief meerquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
objectief blijf je het gemakkelijkst door gewoon geen streams te kijken en maar klakkeloos aan te nemen wat de fokkerts hier neerzetten (oh nee, beetje filteren hier en daar). werkelijk, erg intelligent Leandra![]()
Oh jij kan het ook nog zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben ik dat? Heb liever dat je me dan met geile kuteend aanspreekt.
Ja ja, juich jij maar. Hou liever je snavel, je bent goed door de mand gevallen en wat mij betreft niet meer welkom! Huub een eikel noemenquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik moest ff denken en toen viel het kwartje ...... Dat ben ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
in dat geval gooi ik mn blauwe helm af,onthou ze van toffee`s,en kijk vol genoegen naar het bloedbad wat volgt!quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar als het net zoals in Srebenica is, dan bemiddel je niet, maar kijk je toe hoe ze elkaar afmaken![]()
Geschrokken van zijn eigen waas en de daarmee samengaande agressie en/of het feit dat dat hij tot 5 x toe verzocht heeft om psycholoog Jaap (n.a.v. het gebeurde) en dat die door achter nog steeds niet geregeld is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:23 schreef Day het volgende:
Maar ik begreep uit de Villa Vandaag-verslagen dat Huub heeft gehuild? Waarom dan? Is dat nog duidelijk geworden?
Je wilt dat Huub en Liek Tamara nu uitnodigen voor nix ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef Pulu het volgende:
Iets met de redaktie volgens mij, hij moest zeggen dat ie "geduwd" was in plaats van geslagen. Hij was niet happy toen ie van achter kwam. En moest zelfs meerdere keren tot de orde geroepen worden door de plasma.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:23 schreef Day het volgende:
Maar ik begreep uit de Villa Vandaag-verslagen dat Huub heeft gehuild? Waarom dan? Is dat nog duidelijk geworden?
Ja, jij bent de geile kuteend. Jou bedoelde ik dus nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben ik dat? Heb liever dat je me dan met geile kuteend aanspreekt.
Of gezellig mee doen met afmaken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:24 schreef cindy10 het volgende:
[..]
in dat geval gooi ik mn blauwe helm af,onthou ze van toffee`s,en kijk vol genoegen naar het bloedbad wat volgt!![]()
Hij schijnt ook na de streamlock met iemand van de beveiliging op de vuist te zijn gegaan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geschrokken van zijn eigen waas en de daarmee samengaande agressie en/of het feit dat dat hij tot 5 x toe verzocht heeft om psycholoog Jaap (n.a.v. het gebeurde) en dat die door achter nog steeds niet geregeld is.
Toen hij opstond liep hij op Tamara te foeteren. Het eerste echt duidelijke wat we van hem hoorden was tegen Jaap: dat Tamara niet meer mocht komen. Vanavond laat zei hij tegen Lieke dat hij ervan baalde dat hij zich steeds sneller liet gaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:23 schreef Day het volgende:
goed idee,toppie!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of gezellig mee doen met afmaken.
We moeten er wel zeker van zijn dat er niemand overblijft, want dan kunnen we tenminste opnieuw beginnen
De Gouden Kooi deel 2!
En dan gooien we gelijk de Familie Tokkie er in, en de rouwende familie van Amanda, Brian en Natasia.
![]()
![]()
![]()
Dat geeft ie ook zelf toe.... Hij heeft het moelijk met deze Huub... hij vond dat ie het de eerste 100 dagen goed deed en nu steeds verder afzakt...quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:28 schreef Day het volgende:
[..]
Hij schijnt ook na de streamlock met iemand van de beveiliging op de vuist te zijn gegaan?
Die jongen is flink de weg kwijt, de maanden beginnen te tellen, geloof ik.
Je ziet het ook goed aan hem, vind ik. Hij lijkt wel 10 jaar ouder de afgelopen weken.
Niet overdrijven he. Omdat 1 Huub-hater dat schrijft wil nog niet zeggen dat dat zo is natuurlijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:28 schreef Day het volgende:
Hij schijnt ook na de streamlock met iemand van de beveiliging op de vuist te zijn gegaan?
Lieke heeft het zelf verteld: ze moest hem van een beveiligingsman af halen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Niet overdrijven he. Omdat 1 Huub-hater dat schrijft wil nog niet zeggen dat dat zo is natuurlijk
Denk dat Huub gewoon zwaar pissed off was en dat de beveiligingsman last had om hem tot kalmte te manen, en dat Lieke dat dan gedaan had. Iets meer in die trand. Maar dat hij met iemand van de beveiliging gevochten heeft is natuurlijk onzin.
aan de andere kant kan lieke wel van alles zeggen,er waren tenslotte geen streams meerquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke heeft het zelf verteld: ze moest hem van een beveiligingsman af halen.
Ik schreef ook 'schijnt"quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Niet overdrijven he. Omdat 1 Huub-hater dat schrijft wil nog niet zeggen dat dat zo is natuurlijk
Denk dat Huub gewoon zwaar pissed off was en dat de beveiligingsman last had om hem tot kalmte te manen, en dat Lieke dat dan gedaan had. Iets meer in die trand. Maar dat hij met iemand van de beveiliging gevochten heeft is natuurlijk onzin.
Maar daar kan je toch niet van afleiden dat ze gevochten hebben?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:31 schreef Disana het volgende:
Lieke heeft het zelf verteld: ze moest hem van een beveiligingsman af halen.
Lieke heeft gezegd dat ze geprobeerd heeft Huub van de beveilgingsman af te trekken... Huub vertelde daarop dat ie totaal niet in de gaten heeft gehad dat ze dat geprobeerd had... en sprak z'n respect voor d'r uit...quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zelf zei hij dat hij door 4 man werd aangevallen. Daaruit zou je kunnen opmaken dat hij op zijn minst zichzelf heeft verdedigd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar daar kan je toch niet van afleiden dat ze gevochten hebben?
Je kunt idd ook concluderen dat ze stonden te zoenen, maar volgens mij is er een escalatie geweestquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar daar kan je toch niet van afleiden dat ze gevochten hebben?
Ja, jij niet alleen. Huub gebruikt veel energie, die heeft rustperiodes nodig. Ik vond het vaak saai, maar achteraf waren die uurtjes op de japen met Sylvia en Eric en een glaasje wijn zo gek nog niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:32 schreef Day het volgende:
[..]
Ik schreef ook 'schijnt"
Maar ok, dan viel het allemaal wel mee dus.
Maar eerlijk, en dat is niet omdat ik hem weg wil hebben, ik vraag me wel af hoe lang hij het nog vol houdt.
Niet lang. Een combinatie van verveling, en een toenemend conflict met de regie achter de schermen. Nu wilt ie ook niet meer met Anita (psycholoog) praten, alleen maar met die andere (Jaap). Ik denk dat ie de overgang van RTL niet meer gaat meemaken. Zelf heeft ie ook al in die richting gehint, maar met Huub weet je natuurlijk nooit hoe serieus hij is...quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:32 schreef Day het volgende:
Maar eerlijk, en dat is niet omdat ik hem weg wil hebben, ik vraag me wel af hoe lang hij het nog vol houdt.
Dat ging toch over Brian, Nadia, nix, en Natasia...?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelf zei hij dat hij door 4 man werd aangevallen. Daaruit zou je kunnen opmaken dat hij op zijn minst zichzelf heeft verdedigd.
Het was in reactie op het verhaal dat Lieke hem van die beveiligingsman had afgetrokken, dus het is niet onwaarschijnlijk dat hij ook die van zich af heeft gemept.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat ging toch over Brian, Nadia, nix, en Natasia...?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was in reactie op het verhaal dat Lieke hem van die beveiligingsman had afgetrokken, dus het is niet onwaarschijnlijk dat hij ook die van zich af heeft gemept.
Nah, ik denk dat mijn verklaring logischer is. De beveiligingsman probeerde Huub te calmeren, maar Huub was over de rooie en luisterde niet. Vervolgens probeerde Lieke hem tot kalmte te bedaren, en hem dus weg te trekken. Dat zou haar opmerking van wegtrekken verklaren. Want als er echt gevochten zou zijn met de beveiliging dan zou Huub er nu echt niet meer gezeten hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:34 schreef Leandra het volgende:
Je kunt idd ook concluderen dat ze stonden te zoenen, maar volgens mij is er een escalatie geweest
Alleen zei Lieke niet 'wegtrekken'. Ze zei duidelijk twee keer 'aftrekken'. Zo zie je maar weer hoe frustrerend streamlocks zijn; we hebben alleen hun woorden om op af te gaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat mijn verklaring logischer is. De beveiligingsman probeerde Huub te calmeren, maar Huub was over de rooie en luisterde niet. Vervolgens probeerde Lieke hem tot kalmte te bedaren, en hem dus weg te trekken. Dat zou haar opmerking van wegtrekken verklaren. Want als er echt gevochten zou zijn met de beveiliging dan zou Huub er nu echt niet meer gezeten hebben natuurlijk.
Het is een virus in mijn PC die alle teksten diquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... luister ik een keer naar je, zeg je zulke dingen![]()
Ik denk dat je gelijk hebt... maar in het heetst van de strijd wordt het kalmeren door iemand van de beveiliging al snel gezien als het voortzetten van het "gevecht"quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat mijn verklaring logischer is. De beveiligingsman probeerde Huub te calmeren, maar Huub was over de rooie en luisterde niet. Vervolgens probeerde Lieke hem tot kalmte te bedaren, en hem dus weg te trekken. Dat zou haar opmerking van wegtrekken verklaren. Want als er echt gevochten zou zijn met de beveiliging dan zou Huub er nu echt niet meer gezeten hebben natuurlijk.
hmm? dat was niet in 'n ander gesprek, over nada en nix?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen zei Lieke niet 'wegtrekken'. Ze zei duidelijk twee keer 'aftrekken'. Zo zie je maar weer hoe frustrerend streamlocks zijn; we hebben alleen hun woorden om op af te gaan.
Ik moest lachen om het woordje ook... Klonk zo massal in een keer....quote:
?????quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Het is een virus in mijn PC die alle teksten di
VUILE KUTHOER, STERRUFF TOCH ALLEMAAL, ECHT!!!
Dat het onwaarschijnlijk is dat Huub Brian van zich af heeft gemept?quote:
Sterruf Jonguhquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Yoh...quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
We weten toch hoe Huub kan duwen, met twee handen? Goed, is misschien niet met de kracht van Samson, maar het ziet er toch altijd eerder uit als verkapt meppen dan duwenquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:41 schreef Day het volgende:
[..]
Dat het onwaarschijnlijk is dat Huub Brian van zich af heeft gemept?
Ik had het wel gezien hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:41 schreef akveor het volgende:
Sufgeneukt en welquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:46 schreef Day het volgende:
Maar goed, wij zitten hier te discussiëren en morgenochend verschijnt iedereen weer lachend aan het ontbijt.
Het Gilles de la Tourette virus?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik niet hoor.
Oh, ik geloof dat je iets anders bedoelde![]()
Weet je wat nu heel erg is...... mn hand ging al naar mn scherm...quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
(val in herhaling maar vind het zo leuk. Thanx Mootie)
quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je wat nu heel erg is...... mn hand ging al naar mn scherm...![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Gilles_de_la_Tourettequote:
En iets zegt me dat jouw post ook geknipt gaat wordenquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:50 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Gilles_de_la_Tourette
-knip-
quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik niet hoor.
Oh, ik geloof dat je iets anders bedoelde![]()
Je strikje heeft een bewegingstik. Jijzelf speelt gewoon voor echoput... aandachtvrager!quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:50 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Van mij mag Natasia winnen, dat gun ik Wilgo en de kindjes welquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik zelf een favo bewoner heb, weet wel duidelijk wie het nietzijn, en dan blijven er maar 2 over....
Ik gun het degene die er het hardst voor werkt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Van mij mag Natasia winnen, dat gun ik Wilgo en de kindjes wel
echtttt??? met het risico dat dat kreng het huis niet meer hoeft te verlaten om naar een baas te gaan??quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:50 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Geeft niet ik heb een paar dagen geleden ook al gemeptquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je wat nu heel erg is...... mn hand ging al naar mn scherm...![]()
Wilgo en de kindjes gun ik het ook wel...quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:50 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
KNIP!
Huub dusquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik gun het degene die er het hardst voor werkt.
Het is zo erg omdat hij hem door een post van mij gekregen heeft.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Geeft niet ik heb een paar dagen geleden ook al gemept![]()
Totnogtoe wel ja... met Jaap op de tweede plaats. Alhoewel ik van mening zou kunnen veranderen als er een ongelooflijke eikel/trut even hard ging werken - die zou ik het misschien weer niet gunnen.quote:
Is toch alleen maar goed voor de baas?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:53 schreef cindy10 het volgende:
[..]
echtttt??? met het risico dat dat kreng het huis niet meer hoeft te verlaten om naar een baas te gaan??![]()
![]()
Enig idee wat de oorsprong is dan, wie het heeft gemaakt?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is zo erg omdat hij hem door een post van mij gekregen heeft.![]()
Wat maakt mij dat nou uit, ik zeg alleen maar dat ik het Wilgo en de kindjes gun...als dat betekent dat Natasia nooit meer hoeft te werken dan is dat voor haar een prettige bijkomstigheid.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:53 schreef cindy10 het volgende:
[..]
echtttt??? met het risico dat dat kreng het huis niet meer hoeft te verlaten om naar een baas te gaan??![]()
![]()
Ik heb hem weer uit de SC geplukt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Enig idee wat de oorsprong is dan, wie het heeft gemaakt?
Brian zit er al 9 maanden, dat vind ik best wel knap.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Totnogtoe wel ja... met Jaap op de tweede plaats. Alhoewel ik van mening zou kunnen veranderen als er een ongelooflijke eikel/trut even hard ging werken - die zou ik het misschien weer niet gunnen.
Maar neem nou Brian en Amanda... die doen er helemaal niets voor.
Nou dat sufneuken is anders hard werken hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Totnogtoe wel ja... met Jaap op de tweede plaats. Alhoewel ik van mening zou kunnen veranderen als er een ongelooflijke eikel/trut even hard ging werken - die zou ik het misschien weer niet gunnen.
Maar neem nou Brian en Amanda... die doen er helemaal niets voor.
vind het zo zielig dat wilgo en the kids niet eens een break krijgen van dat krijsende wijf.....quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:56 schreef Day het volgende:
[..]
Is toch alleen maar goed voor de baas?
Ik gun niemand die prijs. Van mij mogen ze er allemaal ineens uitgepleurd worden.
Ik kan me nog herinneren toen Jaap net in het huis was en Eric en Huub nachtenlang opbleven om Jaap te pesten. Huub zei toen dat hij makkelijk maaanden afkon met een paar uurtjes slaap per nacht. Ik zei toen dat hij zich daar nog heel erg in kon vergissen. Hij zat er toen pas 3 maanden of zo. Nu 6+ maanden verder is duidelijk te zien dat hij kapot is. Huub zit nu nog op pure wilskracht in dat huis, maar er moet niet veel meer fout gaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die is sinds de komst van Lieke schijndood
tja nadat ze in haar blote prutje stond....is ze van gedachten veranderdquote:Op woensdag 11 juli 2007 03:00 schreef mootie het volgende:
De enorme terror die Nadia vanavond zou gaan uitoefen is veranderd in een rukje en een tukje?
weet niet of dat waar is....of dat huub geremd word in zn activiteiten en daardoor zn moed verliest....quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:02 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren toen Jaap net in het huis was en Eric en Huub nachtenlang opbleven om Jaap te pesten. Huub zei toen dat hij makkelijk maaanden afkon met een paar uurtjes slaap per nacht. Ik zei toen dat hij zich daar nog heel erg in kon vergissen. Hij zat er toen pas 3 maanden of zo. Nu 6+ maanden verder is duidelijk te zien dat hij kapot is. Huub zit nu nog op pure wilskracht in dat huis, maar er moet niet veel meer fout gaan.
Het is gewoon slopend om zo geremd te worden in je activiteiten als de bewoners in die villa... ze hebben amper contact buiten de deur, doen nix, mogen nix... dat breekt uiteindelijk iedereen op.quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:03 schreef cindy10 het volgende:
[..]
weet niet of dat waar is....of dat huub geremd word in zn activiteiten en daardoor zn moed verliest....![]()
drm,is het niet gewoon indutten door te weinig actie??quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is gewoon slopend om zo geremd te worden in je activiteiten als de bewoners in die villa... ze hebben amper contact buiten de deur, doen nix, mogen nix... dat breekt uiteindelijk iedereen op.
Ja, maar de uitdaging is, naar mijn mening, niet het alleen wegterroriseren van andere bewoners, maar het ook vol kunnen houden om zolang in dat huis te zitten. En verveling en saaiheid horen daar evengoed bij. En Huub is niet de enige die geremd wordt, dat worden de andere bewoners ook, hij kan er alleen minder goed tegen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:03 schreef cindy10 het volgende:
[..]
weet niet of dat waar is....of dat huub geremd word in zn activiteiten en daardoor zn moed verliest....![]()
Lieke scheldt niet (itt zo ongeveer iedereen in dat huis) en Lieke gooit niet met dingen (itt zo ongeveer iedereen in dat huis) en Lieke vecht niet (itt zo ongeveer iedereen in dat huis) terwijl ze meermalen onderwerp van een bash is. Lieke verdient het wat mij betreft dus welquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:56 schreef Day het volgende:
[..]
Is toch alleen maar goed voor de baas?
Ik gun niemand die prijs. Van mij mogen ze er allemaal ineens uitgepleurd worden.
Feit is wel dat Huub daar de show maakt. Hoe je het ook wendt of keert. Huub is degene die alle aktie uitvoert. En niet Brain, Natasia, Amanda, Nadia, Dnix, Lieke of Jaap.quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:02 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren toen Jaap net in het huis was en Eric en Huub nachtenlang opbleven om Jaap te pesten. Huub zei toen dat hij makkelijk maaanden afkon met een paar uurtjes slaap per nacht. Ik zei toen dat hij zich daar nog heel erg in kon vergissen. Hij zat er toen pas 3 maanden of zo. Nu 6+ maanden verder is duidelijk te zien dat hij kapot is. Huub zit nu nog op pure wilskracht in dat huis, maar er moet niet veel meer fout gaan.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:02 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja nadat ze in haar blote prutje stond....is ze van gedachten veranderd![]()
De rest reageert idd alleen. Het is Huub waar alles om draait.quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:10 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Feit is wel dat Huub daar de show maakt. Hoe je het ook wendt of keert. Huub is degene die alle aktie uitvoert. En niet Brain, Natasia, Amanda, Nadia, Dnix, Lieke of Jaap.
Oh, maar dat ontken ik ook helemaal niet. Maar helemaal eens ben ik het ook niet, overigens, want hij maakt niet in zijn eentje het programma boeiend.quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:10 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Feit is wel dat Huub daar de show maakt. Hoe je het ook wendt of keert. Huub is degene die alle aktie uitvoert. En niet Brain, Natasia, Amanda, Nadia, Dnix, Lieke of Jaap.
drm denk ik,dat hij voornamelijk ook een last voelt,en dus meer last heeft dan de andere van alle regels en wetten...quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De rest reageert idd alleen. Het is Huub waar alles om draait.
Wat doet ze daar dan! Wat een dom wicht!quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:11 schreef scanman01 het volgende:
[..].... Nadia is bang geworden. Ze zei in het begin al dat ze die terror echt niet aankan.
Iedereen heeft het zelfs zo'n beetje voortdurend over hem als er iets mis is of men een humeur heeft. En Lieke komt op de tweede plaats qua afgeven op. Daarom vind ik de verhoudingen nu zo vervelend.quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De rest reageert idd alleen. Het is Huub waar alles om draait.
Hmm, haar zou ik het inderdaad nog wel gunnen. Hoewel ik me nog steeds afvraagt wie Lieke nu echt is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke scheldt niet (itt zo ongeveer iedereen in dat huis) en Lieke gooit niet met dingen (itt zo ongeveer iedereen in dat huis) en Lieke vecht niet (itt zo ongeveer iedereen in dat huis) terwijl ze meermalen onderwerp van een bash is. Lieke verdient het wat mij betreft dus wel
Ze (redactie) zoeken een middenweg denk ik. Een die gelieft is bij de redaktie en 1 die gelieft is bij de fora. Daarom houden ze hem strak aan de regels. Geen Tikjes, likjes et cetera maar duwen en trekken. Zonder dat er een reactie van de andere kant komt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:13 schreef cindy10 het volgende:
[..]
drm denk ik,dat hij voornamelijk ook een last voelt,en dus meer last heeft dan de andere van alle regels en wetten...
Goede morgenquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:16 schreef pullup het volgende:
Er is gisteren blijkbaar weer eens geknokt zonder dat er consequenties aan verbonden gaan worden.
Ik heb niet eens meer zin om dat filmpje te kijken wie wie beet, sloeg of krabte.
De redactie heeft blijkbaar zijn eigen manier gevonden om terror uit te oefenen door zo te kijken wie het langst met zich laat sollen zonder het huis te verlaten.
Dat gaat dan de winnaar worden
Morgen![]()
Ik heb het niet kunnen zien helaas. Het is wat te ver wegquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goede morgen.
Weet jij wie daar nu op het terras bezig is, het lijkt wel iemand die de boel aan het opruimen is?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:33 schreef Reza-impreza het volgende:
mogguh
Denk jij een beetje aan jouw nachtrustquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goede morgen.
Weet jij wie daar nu op het terras bezig is, het lijkt wel iemand die de boel aan het opruimen is?
we gaan het zienquote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:16 schreef pullup het volgende:
Er is gisteren blijkbaar weer eens geknokt zonder dat er consequenties aan verbonden gaan worden.
Ik heb niet eens meer zin om dat filmpje te kijken wie wie beet, sloeg of krabte.
De redactie heeft blijkbaar zijn eigen manier gevonden om terror uit te oefenen door zo te kijken wie het langst met zich laat sollen zonder het huis te verlaten.
Dat gaat dan de winnaar worden
Morgen![]()
Ach ja je moet toch iets doen om er zo af en toe een streamlock in te kunnen voeren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Wat mij nog het meest verbaast is het feit dat Flens zelfs gezegd heeft tegen Nada dat ze het OK vond dat zij Huub heeft geslagen. Zo is het eind toch zoek.
Ik ben weer helemaal bijquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:07 schreef beequeen het volgende:
En nu volgt het zeer objectieve relaas van Natasja![]()
och, ze zegt tenminste dat Huub 2 keer geslagen en 2 keer gebeten is. Er zit enige vooruitgang inquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:09 schreef riri het volgende:
natasia verteld even haar versie van het verhaal.....klopt niets van
Tis een grof schandaal.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:10 schreef avonne het volgende:
Natasia
"De Grote Boze Buurvrouw, ik zeg het gewoon, hoor, de Grote Boze Buurvrouw was er en die mag hem helemaal niet. Hij heeft Jetje-Kletje gekregen. Hij krijgt nog wel een boete."
Heeft huub haar enkel nu echt kapot getrapt ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:12 schreef avonne het volgende:
[..]
och, ze zegt tenminste dat Huub 2 keer geslagen en 2 keer gebeten is. Er zit enige vooruitgang in
*zoekt kaartje om naar Lieke te sturen
Ja, er mag weer geslagen wordenquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Wat mij nog het meest verbaast is het feit dat Flens zelfs gezegd heeft tegen Nada dat ze het OK vond dat zij Huub heeft geslagen. Zo is het eind toch zoek.
Maak je niet druk...die mensen die nu zo doen komen straks heel bedrogen uit....mensen die alles verdraaien en liegen trekken op den duur altijd aan het korste eindquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:11 schreef beequeen het volgende:
Dit is niet goed voor een mens, dit soort gesprekken op de vroege ochtend. Mijn bloeddruk schiet weer omhoog.
Word er strontziek van dat het steeds maar over Huub gaat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:09 schreef beequeen het volgende:
En weer ''de grote boze buurvrouw'' die anti-Huub is. Dat het allemaal kan.![]()
Ze stond in glas, maar Nadia zei dat huub haar had geschopt ofzoiets.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Heeft huub haar enkel nu echt kapot getrapt ?
Dat zei Dennis. Huub zei dat het de onderkant van haar voet was en dat het glas was.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:13 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze stond in glas, maar Nadia zei dat huub haar had geschopt ofzoiets.
wat ik begrepen had (maar het is mij eigenlijk geheel onduidelijk) is dat Nadia een glas naar Huub had gegooid, en dat ze in het glas is getraptquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe zou hij dat gedaan hebben, lijkt me wat lastig. Schijnbaar was haar hiel al kapot toen ze op de catwalk liep.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had iets gelezen in de VARA-gids wat hier mooi van toepassing op is. Even zoeken...quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:12 schreef DrsH het volgende:
Heerlijk die arme Natasja die al haar eigen ellende tracht te verbloemen door de dagelijkse roddels aan de interieuerverzorgsters door te briefen
Nee...wat denk je nou...ze heeft zelf ergens ingetrapt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat valt me dat tegen zeg, ook al partijdig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:17 schreef petraa het volgende:
K: Ik moest dit nog doen van me man, ik moest je een hele dikke kus geven.
bahhh
Knap gevonden hoor van Flens. Zo ongeveer de enige Fok gerelateerde persoon die pro Natasia is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:18 schreef blomst het volgende:
De nieuwe HHH moest natasia een hele grote kus geven, dus nu weten we zeker waar die staat.
Ik had niet anders verwacht.Het word daar met de dag gekker.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:18 schreef blomst het volgende:
De nieuwe HHH moest natasia een hele grote kus geven, dus nu weten we zeker waar die staat.
Ah joh, die dekt zich alvast in voor de dreigementen van Natasia...quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:18 schreef blomst het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:17 schreef petraa het volgende:
K: Ik moest dit nog doen van me man, ik moest je een hele dikke kus geven.
bahhh
quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat valt me dat tegen zeg, ook al partijdig.
Heeft Amanda gisteravond Lieke dan geslagen ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:22 schreef noekje het volgende:
Maar als Huub een boete krijgt dan neem ik aan dat Amanda er ook één krijgt voor het slaan van Lieke?
Lieke is juist degene die nooit slaat.
weet je dat niet dan....in een groep loopt men altijd mee met de grootste groep...iemand die dat niet doet krijgt het vaak heel moeilijk...maar zijn altijd de grootste persoonlijkheden,mensen met durf en lef zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat valt me dat tegen zeg, ook al partijdig.
Ik schreef het gisteren ook al maar ik blijf het volhouden. Dat achterlijke kutpersoneel moet gewoon eens gaan werken.quote:
thanksquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:16 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het filmje waarop te zien is dat Nada Huub slaat, ook in slowmo. Voor de liefhebber.
http://goudenkooi.headlin(...)ia-in-de-slaapkamer/
Edit; Rond 7.30 min.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik schreef het gisteren ook al maar ik blijf het volhouden. Dat achterlijke kutpersoneel moet gewoon eens gaan werken.
Haar man zal wel de nieuwe butler worden binnenkort.
Dat heb ik dus ook gemist.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft Amanda gisteravond Lieke dan geslagen ?
En de boze buurvrouw vond het goedquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:24 schreef riri het volgende:
Voor de goede orde...Nadia heeft Huub geslagen
Ik wijs er maar even op voordat iedereen dat vergeet
Dat vind ik nog helemaal niet zo erg want er kom toch weinig zinvols uit. Dat uur weer in haar onderbroekje lopen vind ik irritant. Gaan flaneren ermee terwijl het eigenlijk niks is. Ik snap wel dat zij haar sterke punten wil benadrukken maar dat is haar kont zeker niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:23 schreef beequeen het volgende:
En weer loopt Nada zonder zender.
Karima doet dus net zo hard meequote:Op woensdag 11 juli 2007 09:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Die KUT Herma moet er ook eens uit ondertussen, die stookt de hele zooi op
![]()
Jaap zei dat Amanda hem geslagen heeft, omdat hij Brian van Huub aftrokquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft Amanda gisteravond Lieke dan geslagen ?
Of gooi er eens echt personeel in, wat een 'normale' mening heeft, niet zo gekleurd, en zeker niet deze foute kleur.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik schreef het gisteren ook al maar ik blijf het volhouden. Dat achterlijke kutpersoneel moet gewoon eens gaan werken.
Haar man zal wel de nieuwe butler worden binnenkort.
Precies, en gisteren maar janken dat ze de catwalk niet op wilde. Wat een aandachttrekkerij zeg, die snol spoort echt niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat vind ik nog helemaal niet zo erg want er kom toch weinig zinvols uit. Dat uur weer in haar onderbroekje lopen vind ik irritant. Gaan flaneren ermee terwijl het eigenlijk niks is. Ik snap wel dat zij haar sterke punten wil benadrukken maar dat is haar kont zeker niet.
Even een vraagje aan jou, wie was de golddigger vriendin van Brian, Nathalia of Tamara?quote:
Ik dacht Nathaliaquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Even een vraagje aan jou, wie was de golddigger vriendin van Brian, Nathalia of Tamara?
Dat weet niemand....niemand heeft het haar horen zeggen en niemand was bij het gesprek wat achter heeft plaatsgevonden...wat een bewoner ook zegt,neem het altijd met een korreltje zoutquote:
Lieke gaf aan ook geslagen te zijn. Was volgens mij met een borstel maar dat weet ik niet zeker. Ik weet wel zeker dat ze zei geslagen te zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Jaap zei dat Amanda hem geslagen heeft, omdat hij Brian van Huub aftrok
doe effe normaalquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:28 schreef DrsH het volgende:
Met een beetje geluk krijgt Nadia de gehele mannelijke Marokaanse mannengemeenschap over zich heen als ze de kooi uitkomt. Dit zal uiteindelijk resulteren in een halal noodslachting.
Beste Avonne, Ik heb geen moment de indruk gewekt dat Nadia ritueel geslacht wordt, het is immers geen schaap!!!!!!!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:32 schreef avonne het volgende:
[..]
doe effe normaal
Met een beetje geluk krijgt Nadia de gehele mannelijke Marokaanse mannengemeenschap veel kritiek over zich heen als ze de kooi uitkomt. Dit zal uiteindelijk resulteren in een halal noodslachting. jarenlange schaamte en spijt
het is een onsmakelijke beeldspraak bij mijn ontbijtquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:35 schreef DrsH het volgende:
[..]
Beste Avonne, Ik heb geen moment de indruk gewekt dat Nadia ritueel geslacht wordt, het is immers geen schaap!!!!!!!!!![]()
![]()
Ja ik was al om vijf uur wakker, dus had al lang ontbetenquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:36 schreef avonne het volgende:
[..]
het is een onsmakelijke beeldspraak bij mijn ontbijt
ik vind het wel een dom schaapquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:35 schreef DrsH het volgende:
[..]
Beste Avonne, Ik heb geen moment de indruk gewekt dat Nadia ritueel geslacht wordt, het is immers geen schaap!!!!!!!!!![]()
![]()
Sorry, maar ik geloof het onmiddellijk als Natasja dat zegt. We weten toch dat Flens een hekel heeft aan Huub, en Natasja vindt het maar al te mooi om dit te zeggen als ''Kindje van God''.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:30 schreef riri het volgende:
[..]
Dat weet niemand....niemand heeft het haar horen zeggen en niemand was bij het gesprek wat achter heeft plaatsgevonden...wat een bewoner ook zegt,neem het altijd met een korreltje zout
Ze kan gewoon gaan sporten in haar gewone kleding, zweten doet ze toch niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:41 schreef avonne het volgende:
Nadia zegt dat Huub en Lieke al haar sportkleding verstopt hebben.
Gezien alle leugens die ze gisteren heeft verteld, ga ik er van uit dat dit ook een leugen is.
Anders... lekker puh!
Ik ook, niet te geloven, maar jij hebt het voordeel dat je over een paar dagen lekker op vakantie gaat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:46 schreef Copycat het volgende:
Ik heb even bijgelezen, maar geloof dat ik het echt helemaal gehad heb met die kooizooi.
absoluut niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:46 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, Sharon vindt bij toeval het horloge van nix in de kleding van Huub. Je gelooft het toch niet.
Foeiquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:47 schreef avonne het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa.... Huub is een dief!!!
Para-gevoelens slaan nu extra hard toe.
Iemand doorzoekt Huubs jasje en vind een horloge waarvan Dennis zegt dat hij het naar achteren had gebracht.
Flens is een kuthoer, had ik dat al gezegd?
Geplant, zeg ik
Wil je je wel aan het script houden, het is de bedoeling dat je dat wel geloofd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:46 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, Sharon vindt bij toeval het horloge van nix in de kleding van Huub. Je gelooft het toch niet.
En een nieuw mysterie is geboren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:46 schreef beequeen het volgende:
hoe paranoide kan je dus na een paar weken al zijn:quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:41 schreef noekje het volgende:
Natasia: ze hebben al haar sportkleding weggehaald.
Brian: kut kut kutmensen zijn het
Nadia: ze hebben de hele nacht plannen liggen bekokstoven
Huub en Lieke hebben dat mandje wel achterover gedrukt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:49 schreef beequeen het volgende:
De FEBO heeft zelf de spullen voor de deur gezet. Kutredactie.
Ja en ? Blijft het feit dat de FEBO hierachter zit en Huub er dus aan het inluizen is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub en Lieke hebben dat mandje wel achterover gedrukt.
Flens voor de broodnodige variatiequote:Op woensdag 11 juli 2007 09:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja en ? Blijft het feit dat de FEBO hierachter zit en Huub er dus aan het inluizen is.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:50 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
hoe paranoide kan je dus na een paar weken al zijn:
ik heb huub en lieke geen kleding zien jatten en verder hebben ze alleen gepraat over huub's agressie.
nadia is al netzo achterdochtig als de rest van BANND.
en meteen weer een ebschuldigend vingertje wijzen naar huub/lieke.
het lijkt de lagere school wel, waarbij de hele klas er opuit is om het kind dat het laagst in de pikorde staat te treiteren totdat het huilend naar huis gaat. (je kunt namelijk nog beter pesten dan gepest worden).
Nadia is voor mij door de mand gevallen, een meisje met enorme honger naar aandacht, als ze die niet krijgt gaat ze dramatisch janken. Vanaf het moment dat ik haar naar Lieke heb hore schreeuwen dat Lieke haar pik tussen haar benen moest verbergen , vind ik het dus gewoon net zo'n ordinaire , laag bij de grondse snol als amanda. Nadia heeft een klein vernisje van beschaving over zich heen met haar CC_oorbellen, uiterlijk en goois accentje, maar het is helemaal nep en alleen maar buitenkant.![]()
Standaardprocedure voor pussy's, die krijgen altijd iets langer te tijd om te aclimatiseren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:51 schreef riri het volgende:
Dennix heeft sinds hij in het huis is geen enkele terror van de groep over zich heen gehad...voor mij is dat onbegrijpelijk voor een nieuwe bewoner.......
De FEBO heeft de spullen van nix voor de deur gezet en Huub en Lieke hebben dat gevonden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:53 schreef TherAngelina het volgende:
Misschien heeft de redactie dat horloge wel in zijn jasje gestopt, ik word helemaal para braddah, zou zomaar kunnen.
De vraag is, waarom heeft de redactie die spullen weer het huis in gebracht?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub en Lieke hebben dat mandje wel achterover gedrukt.
Mooie combinatie van post en capquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:53 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Eerst janken dat je je zo schaamt. Vervolgens uren in je string blijven lopen en zeggen dat Lieke lelijk is.
Attention whore!
[afbeelding]
en ik begrijp niet wat die huishouding in huub jasje te zoeken heeft. (die was dus duidelijk op zoek naar iets )quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:54 schreef Margo37 het volgende:
[..]
De vraag is, waarom heeft de redactie die spullen weer het huis in gebracht?
Het is toch te gek voor woorden als we zulke dingen al moeten denken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:53 schreef TherAngelina het volgende:
Misschien heeft de redactie dat horloge wel in zijn jasje gestopt, ik word helemaal para braddah, zou zomaar kunnen.
Tenzij het jasje klaar lag voor de stomerij? Maar dan nog komen die spulen die in kleding wordt gevonden terug via de stomerij toch?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:55 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
en ik begrijp niet wat die huishouding in huub jasje te zoeken heeft. (die was dus duidelijk op zoek naar iets )
underdog-positie bedoel je. heeft hij al eens eerder meegemaakt, en dat pakte goed uit.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:55 schreef riri het volgende:
Voor huub is deze positie alleen maar hartstikke goed....het helpt hem alleen maar het gedrag van de andere bewoners te ontmaskeren
Hij doet het zichzelf aan, daar heeft de redactie weinig mee te maken. Ik denk dat ze Huub helemaal niet weg willen hebben, dan blijft er te weinig DGK over.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:54 schreef marky het volgende:
De redaktie werkt waarschijnlijk mee aan het steeds moeilijker maken voor Huub. Ze proberen gewoon hem er zo op die manier uit te pesten. Als Huub uit eigenbeweging vertrekt zou voor hun de mooiste oplossing zijn.
Word tijd dat Stijn terug komt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:57 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
underdog-positie bedoel je. heeft hij al eens eerder meegemaakt, en dat pakte goed uit.
alleen hopen dat hij die agressie-beheersing waar hij het gisteren met lieke over had wat beter kan handelen.
raar overigens dat hij na 5 verzoeken nog steeds geen gesprek met de psych heeft mogen voeren, terwijl natas om de haverklap zo'n gesprek kan krijgen als ze dat wil
Aan zijn smoelwerk te zien, voelt hij zich op dit moment behoorlijk door achter genaaid.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:56 schreef beequeen het volgende:
nix kan wel bellen met de FEBO, maar ik ben dan wel benieuwd wat ze tegen hem zeggen.
Ben bang dat dat nooit zal gebeuren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:59 schreef riri het volgende:
wat denkt dat BANND groepje nou....dat ze gewoon met schatje dit en schatje dat de tijd in het huis kunnen doorbrengen?
Het wordt tijd dat het ze eens heeeeeel moeilijk wordt gemaakt.
En ooooh....wat is het erg dat dennix zijn spulletjes kwijt zijn.....voor die grote egoist is het alleen maar goed dat hem dat eens gebeurt
Hij heeft Nadia's voet geamputeerdquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:00 schreef noekje het volgende:
Maar waar krijgt Huub nu precies een boete voor? Is dat voor het uittrekken van het broekje want zo lust ik er nog wel een paar?
we moeten maar even afwachten. Maar het wordt steeds gekker.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:00 schreef noekje het volgende:
Maar waar krijgt Huub nu precies een boete voor? Is dat voor het uittrekken van het broekje want zo lust ik er nog wel een paar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |