Huub heeft steeds vaker aanvaringen met de redaktie, en tegenwoordig praat hij er zelfs openlijk over, denk dus dat hij nog voor de overstap naar RTL op zal stappen. Zelf heeft ie ook al zoiets voorspeld, wat ie in het verleden nooit gedaan zou hebben.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:31 schreef Lady-night het volgende:
Ik denk dat alle agressie voor een groot deel toe te schrijven is aan het gemanipuleer van de redactie/programmamakers.
tja maar hetzelfde lieve meisje maakte lieke uit voor travo,en zou huub wel even neuken om haar gram te halen!quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou dit niet onder vóóroordeel willen scharen inderdaad.
Het goedpraten dat je een meisje de onderbroek van d'r kont trekt en haar uitmaakt voor een "Marokkaanse stinkhoer" die "uit haar kut bloedt"... dan ben je denk ik niet helemaal fris meer in je hoofd.
Volgens mij begon het daar niet mee, dat was een gevolg, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik toen net of bijna de deur uit was... en toen ik een paar uur later terug was ben ik gelijk maar verder gegaan de lopende COS bij te lezen want Tamara ging toen net weg.... en alles wordt hier toch nog tig keer herhaald in de uren daarnaquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:35 schreef Day het volgende:
[..]
Thx Leandra!
Maar valt er dan niemand over het broekje naar beneden trekken?! Wat ik uit de beelden terug heb gezien begon het daarmee.
Nee lieve Day dat had je niet, lieverdquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:37 schreef Day het volgende:
[..]
Dat gebeurde pas na het broekje naar beneden trekken.
Ik had 'm vermoord, serieus. Of op z'n minst ernstig verwond, de klootzak!
Dat vind ik dus niet.... wel vind ik dat na de eerste escalatie (klap) de redactie meteen dient in te grijpen... Die eerst klap zou bepalend moeten zijn en niet wat er daarna nog gebeurt.....quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Een knal voor je kop en een beet lijken me voldoende aanleiding om een onderbroek van iemand's reet af te trekken![]()
Day heb ik ook gezien real en was niet normaal hoe Huub deed. Hoezo ik doe vrouwen niks, dit vind ik niet meer normaal.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:35 schreef Day het volgende:
[..]
Thx Leandra!
Maar valt er dan niemand over het broekje naar beneden trekken?! Wat ik uit de beelden terug heb gezien begon het daarmee.
Was jij ook zo boos op Jaap toen hij de kleren van Lieke afrukte, of dat ie Sylvia/Amanda aan het betasten was?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:37 schreef Day het volgende:
Ik had 'm vermoord, serieus. Of op z'n minst ernstig verwond, de klootzak!
En ze heeft geslagen. En ze heeft gedreigd dat Huub "na de kooi" dood zou zijn. Bah. Moet ze niet doen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:37 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja maar hetzelfde lieve meisje maakte lieke uit voor travo,en zou huub wel even neuken om haar gram te halen!![]()
Dat klopt, en toen had ze hem en Lieke al een aantal keren gezoend en aangeraakt (o.a. ook het gezicht van Lieke).quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:38 schreef Lobasca het volgende:
Het ging erom dat het Huub ter oren was gekomen dat Nadia met hem wilde neuken om Lieke te treiteren. Dus toen Nadia en Huub ruzie hadden zei Huub, kom dan, dan doen we het nu meteen.
dát vond ik nou weer niet kunnen!quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Was jij ook zo boos op Jaap toen hij de kleren van Lieke afrukte, of dat ie Sylvia/Amanda aan het betasten was?
Ik vind dat er verschil in zit, Jaap deed het met een lach en Lieke willen vangen, Huub doet het vanuit agressiviteit !!!!!!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Was jij ook zo boos op Jaap toen hij de kleren van Lieke afrukte, of dat ie Sylvia/Amanda aan het betasten was?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:31 schreef Lady-night het volgende:
Ik denk dat alle agressie voor een groot deel toe te schrijven is aan het gemanipuleer van de redactie/programmamakers.
Ze moeten constant dingen doen die ze in het normale leven niet zouden doen...Bart was een mooi voorbeeld...die wilde niet en die hebben ze gebroken en dat is ook gaande met Tas, Brain en Huub.
Oke, dus als Huub erbij gaat lachen is het wel goed.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:40 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik vind dat er verschil in zit, Jaap deed het met een lach en Lieke willen vangen, Huub doet het vanuit agressiviteit !!!!!!!!
Hmmm, ik zie niets bewegen. Ja toch, misschien heb je gelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:41 schreef petraa het volgende:
Is Nadia aan het rukken ????? De deken gaat wel heen en weer daar.
toe nou hee, iemand's onderbroek weg/uittrekken is een eenvoudige kleedkamerstreek - toe, zo ernstig was het echt niet. had ze maar nooit met zo'n grote bek moeten roepen op de ketwalk dat ze "Huub vanavond wel even zal neuken"quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:39 schreef Gert het volgende:
[..]
En ze heeft geslagen. En ze heeft gedreigd dat Huub "na de kooi" dood zou zijn. Bah. Moet ze niet doen.
En tóch maakt dat de aktie van Huub niet minder walgelijk, vind ik.
ps dat dreigen was pas nádat Huub aan haar slipje had gezeten en haar verrot had gescholden.
IK wel of zou het zijn dat het al zo laat is dat ik het niet zuiver meer zie.quote:
nee dat is dennis z'n grote hartquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:41 schreef petraa het volgende:
Is Nadia aan het rukken ????? De deken gaat wel heen en weer daar.
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:39 schreef petraa het volgende:
Gert, wat heeft Brian allemaal gezegd tegen Lieke, met je bloed uit je kut op je bed, je veegt je reet af aan je bed, vieze hoer. Trafo. Dat is minder erg dan wanneer Huub het zegt?
Er zit inderdaad verschil tussen. Lieke wilde NIETS van Jaap weten, had zelfs geen aanleiding gegeven. Nadia daarentegen wilde wel effe seks hebben met Huub en had al met hem gezoend. Dus ik vind de actie van Jaap toch wel een graatje erger...quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:40 schreef noucky het volgende:
Ik vind dat er verschil in zit, Jaap deed het met een lach en Lieke willen vangen, Huub doet het vanuit agressiviteit !!!!!!!!
Ze stond vanavond ook bewust met haar blote reet naar de camera toe, toen ze demonstratief, Brian, Amanda en Jaap goedenacht kuste en Lieke en Huub oversloeg.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
toe nou hee, iemand's onderbroek weg/uittrekken is een eenvoudige kleedkamerstreek - toe, zo ernstig was het echt niet. had ze maar nooit met zo'n grote bek moeten roepen op de ketwalk dat ze "Huub vanavond wel zal even zal neuken"![]()
Waar is BSOL???quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat ik schrijfZie correctie.
Nee, ik had mijn reactie al rechtgezet. Alhoewel het nu weer stil is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:42 schreef petraa het volgende:
[..]
IK wel of zou het zijn dat het al zo laat is dat ik het niet zuiver meer zie.
Laten we het er maar op houden dat we hierover een iets andere visie hebben.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
toe nou hee, iemand's onderbroek weg/uittrekken is een eenvoudige kleedkamerstreek - toe, zo ernstig was het echt niet. had ze maar nooit met zo'n grote bek moeten roepen op de ketwalk dat ze "Huub vanavond wel zal even zal neuken"![]()
Klik eens op m'n sign en laat eens weten wat je daarvan vind...quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:31 schreef Lady-night het volgende:
Ze moeten constant dingen doen die ze in het normale leven niet zouden doen...Bart was een mooi voorbeeld...die wilde niet en die hebben ze gebroken en dat is ook gaande met Tas, Brain en Huub.
Is dat zo?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze stond vanavond ook bewust met haar blote reet naar de camera toe, toen ze demonstratief, Brian, Amanda en Jaap goedenacht kuste en Lieke en Huub oversloeg.
Dit ben ik volkomen bij je eens.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:43 schreef noucky het volgende:
Wat voor spel er ook gespeeld wordt, ik keur agressiviteit ten zeerste af.
In de maatschappij zijn de mensen met de grootste bek en losse handjes ook de losers uiteindelijk, in de kooi ook.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:43 schreef noucky het volgende:
Wat voor spel er ook gespeeld wordt, ik keur agressiviteit ten zeerste af.
In de maatschappij zijn de mensen met de grootste bek en losse handjes ook de losers uiteindelijk, in de kooi ook.
Hoe bedoel je? Ze heeft dat écht zo geroepen. Tel daar de keren bij op dat ze Huub "zonder toestemming" op z'n bek paktequote:Op woensdag 11 juli 2007 01:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat we hierover een iets andere visie hebben.![]()
ik mag jou denk ik welquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat zo?
Nee OK, dan vindt ze het blijkbaar dus leúk om in haar blote reet te lopen en moet ze Huub alleen maar dankbaar zijn voor deze extra kans.![]()
als ik huub had kunnen adviseren had ik het ook anders aangepakt....quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:39 schreef Gert het volgende:
[..]
En ze heeft geslagen. En ze heeft gedreigd dat Huub "na de kooi" dood zou zijn. Bah. Moet ze niet doen.
ps dat dreigen was pas nádat Huub aan haar slipje had gezeten en haar verrot had gescholden.
Ohhhh dus als je er maar bij lacht, dan mag het wel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:40 schreef noucky het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem, het gros van de kijkers/streamers zit daar kennelijk wel op te wachten, en als de bewoners dus de opdracht krijgen het scherper te spelen, en ook duidelijk merken dat er meer kan, mag of moet dan in het normale leven dan wordt het redelijk lastig in te schatten welke grens nog wel acceptabel is en welke niet...quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dit ben ik volkomen bij je eens.
De redactie had vanaf dag 1 in moeten grijpen.
Ja Huub stribbelde enorm tegen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ze heeft dat écht zo geroepen. Tel daar de keren bij op dat ze Huub "zonder toestemming" op z'n bek pakte![]()
hahahah zijn nog leuke caps van te vinden!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat zo?
Nee OK, dan vindt ze het blijkbaar dus leúk om in haar blote reet te lopen en moet ze Huub alleen maar dankbaar zijn voor deze extra kans.![]()
Ach ik heb het filmpje niet eens gekeken, dus kan niet oordelen of het zo heftig was, ik kijk in principe nix terug waar Dennix en Nadia op staan dus ik ga van de COS af. De een vindt het heftig de ander vindt het niks dusquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat zo?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:46 schreef STAP01 het volgende:
Gisternacht was hier iemand die vertelde dat dit programma doorgaat tot medio 2008 (Dit berust op een vergadering van een kennis van hem met John de Mol en consorten.) Heel veel zou gescript zijn en manipulatie vanuit de redactie is aan de orde van de dag (wat ik zeker geloof) Zelfs een nieuw sportprogramma werd genoemd van Humberto Tan en Daphne Deckers dat Black& Decker gaat heten.
D'r hangt een kwartje in de lucht...quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:46 schreef STAP01 het volgende:
Gisternacht was hier iemand die vertelde dat dit programma doorgaat tot medio 2008 (Dit berust op een vergadering van een kennis van hem met John de Mol en consorten.) Heel veel zou gescript zijn en manipulatie vanuit de redactie is aan de orde van de dag (wat ik zeker geloof) Zelfs een nieuw sportprogramma werd genoemd van Humberto Tan en Daphne Deckers dat Black& Decker gaat heten.
Yep. Ik hou daar niet van! Ik keur alle agressie in dat huis af.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dat is de reden dat Natasja, Huub, Amanda, Brian, Dennix, Nadia en Jaap allemaal onmiddelijk het huis uitgedonderd moeten worden. Zero Tolerance. Maar ik ben dan ook meer van de Bart-Sylvia-Lieke richting, 3 personen die geen geweld of ordinair gedrag nodig hebben.
Huub vies van vrouwen ????? Kom op zeg, heb je een plaat voor de kop ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ze heeft dat écht zo geroepen. Tel daar de keren bij op dat ze Huub "zonder toestemming" op z'n bek pakte(maw. ze heeft er zelf om gevraag om voor paal gezet te worden)
Dat laatste was nou juist het grapje dat Fons tijdens een vergadering maakte... daardoor zou aan de redactie het waarheidsgehalte van de posts van die user duidelijk gemaakt kunnen wordenquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:46 schreef STAP01 het volgende:
Waarom nou?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach ik heb het filmpje niet eens gekeken, dus kan niet oordelen of het zo heftig was, ik kijk in principe nix terug waar Dennix en Nadia op staan dus ik ga van de COS af. De een vindt het heftig de ander vindt het niks dus![]()
Ik keur inderdaad niets af van wat er op de streams van Huub te zien is geweest vanmiddagquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja Huub stribbelde enorm tegen.![]()
Kijk: ik keur een hele hoop af van wat Nadia vandaag heeft gedaan.
Jij keurt niéts af van wat Huub heeft gedaan.
Dus ik heb zo het gevoel dat we geen compromis gaan bereiken.
Verschrikkelijk veel taalfouten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Klik eens op m'n sign en laat eens weten wat je daarvan vind...
Ze zijn serieus in de fout gegaan, door Natasia erin te laten na die trap. Daarvoor zijn ze zeker ook een aantal keren flink in de fout gegaan, maar nu is er eigenlijk niets meer wat niet mag in de kooi. Beetje jammer, want als dit de afspiegeling is van de maatschappij is, ziet het er triest uit voor deze maatschappij.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem, het gros van de kijkers/streamers zit daar kennelijk wel op te wachten, en als de bewoners dus de opdracht krijgen het scherper te spelen, en ook duidelijk merken dat er meer kan, mag of moet dan in het normale leven dan wordt het redelijk lastig in te schatten welke grens nog wel acceptabel is en welke niet...
quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:49 schreef Day het volgende:
[..]
Yep. Ik hou daar niet van! Ik keur alle agressie in dat huis af.
Maar wat me nu flink tegenvalt van Huub is dat hij laatst pissed was toen Jaap Lieke zat te bekijken (tijdens het Twisterspelletje) en nu bij een andere vrouw haar onderbroek naar beneden trekt. En daar begint het wel degelijk mee, ik heb dat filmpje nou 5 keer gezien. Hij trekt haar aan haar onderbroek naar achteren en duwt haar vervolgens weg. Dan krijgt hij een klap. De redactie had daar wel in moeten grijpen overigens.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:51 schreef petraa het volgende:
Amanda duikt weer in het vooronder.
ondanks de vrouwonvriendelijke toon,onderschrijf ik de weergave van deze posting toch maar!quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik keur inderdaad niets af van wat er op de streams van Huub te zien is geweest vanmiddagmarrokaans kuthoer lijkt me een redelijk rechte beschrijving van nada, waar dat bloed vandaan kwam was ook nog maar even gissen en tja, dat slipje had niets met seksuele intimidatie van doen, maar meer met het voor paal zetten van een sloerie met een veel te grote bek
![]()
Het gaat om de klappen daarvoor... dit is slechts een gevolg daarvan....quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:49 schreef Day het volgende:
[..]
Maar wat me nu flink tegenvalt van Huub is dat hij laatst pissed was toen Jaap Lieke zat te bekijken (tijdens het Twisterspelletje) en nu bij een andere vrouw haar onderbroek naar beneden trekt. En daar begint het wel degelijk mee, ik heb dat filmpje nou 5 keer gezien. Hij trekt haar aan haar onderbroek naar achteren en duwt haar vervolgens weg. Dan krijgt hij een klap. De redactie had daar wel in moeten grijpen overigens.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:46 schreef STAP01 het volgende:
Zelfs een nieuw sportprogramma werd genoemd van Humberto Tan en Daphne Deckers dat Black& Decker gaat heten.
En bovendien was hij bezopen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:46 schreef cindy10 het volgende:
[..]
als ik huub had kunnen adviseren had ik het ook anders aangepakt....
maar kan me goed voorstellen dat hij zoiets had,jij mij naaien,dan naai ik je effe terug en zet je glashard voor lul....![]()
Het begon met discriminerende woorden van Huub en hierop werd Nadia kwaad. Huub kon de tegen reactie niet hebben en werd agressief, zo begon het ongeveer. Ik zou het ook niet hebben gepikt van Huub.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:49 schreef Day het volgende:
[..]
Tis laat, verkeerd geformuleerd, het moet zijn ik ga af op wat er in de COS word geschreven.quote:
Het was ver voor die trap van Natasia al veel te ver gegaan, en niet altijd fysiek... iedere school of werkgever kan aangeklaagd worden als er zo gepest wordt... als dit in een thuissituatie gebeurt dan valt het onder (geestelijke) mishandeling.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze zijn serieus in de fout gegaan, door Natasia erin te laten na die trap. Daarvoor zijn ze zeker ook een aantal keren flink in de fout gegaan, maar nu is er eigenlijk niets meer wat niet mag in de kooi. Beetje jammer, want als dit de afspiegeling is van de maatschappij is, ziet het er triest uit voor deze maatschappij.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was ver voor die trap van Natasia al veel te ver gegaan, en niet altijd fysiek... iedere school of werkgever kan aangeklaagd worden als er zo gepest wordt... als dit in een thuissituatie gebeurt dan valt het onder (geestelijke) mishandeling.
Euh, nee dat programma komt niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:46 schreef STAP01 het volgende:
Zelfs een nieuw sportprogramma werd genoemd van Humberto Tan en Daphne Deckers dat Black& Decker gaat heten.
Ah, ze gaf toespelingen! Nee, dan ben je vogelvrij, zelfs als je het achteraf doet. Korte rokjes dragen => terechte verkrachting immers.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze stond vanavond ook bewust met haar blote reet naar de camera toe, toen ze demonstratief, Brian, Amanda en Jaap goedenacht kuste en Lieke en Huub oversloeg.
Huub was zelf toch ook van plan om Nadia te neuken voor het spel? Daar ging de ruzie met Lieke over de afgelopen 2 dagen. Nadia is hem gewoon voor geweest.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:49 schreef noucky het volgende:
[..]
Huub vies van vrouwen ????? Kom op zeg, heb je een plaat voor de kop ?
DAt Hub dat later anders uitlegt trap jij erin ?
Ah, nu snap ik hetquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis laat, verkeerd geformuleerd, het moet zijn ik ga af op wat er in de COS word geschreven.![]()
Maar het slaan was voor het broekjequote:Op woensdag 11 juli 2007 01:39 schreef Gert het volgende:
[..]
En de Cos geeft geen goed beeld, want velen zijn pro Huub en niks negatiefs durven te zeggen over Huub of iets positiefs over de anderen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis laat, verkeerd geformuleerd, het moet zijn ik ga af op wat er in de COS word geschreven.![]()
Er wordt in dat huis continue gediscrimineerd, als de bewoners daar niet tegen kunnen horen ze daar niet thuis...quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:53 schreef noucky het volgende:
Het begon met discriminerende woorden van Huub en hierop werd Nadia kwaad. Huub kon de tegen reactie niet hebben en werd agressief, zo begon het ongeveer. Ik zou het ook niet hebben gepikt van Huub.
Klopt helemaal, in overleg met Dennis.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:55 schreef Day het volgende:
[..]
Huub was zelf toch ook van plan om Nadia te neuken voor het spel? Daar ging de ruzie met Lieke over de afgelopen 2 dagen. Nadia is hem gewoon voor geweest.
Dat komt hoofdzakelijk omdat Nadia van te voren al had gezegd dat ze Huub zou gaan neuken om Lieke kwaad te maken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:56 schreef noucky het volgende:
[..]
En de Cos geeft geen goed beeld, want velen zijn pro Huub en niks negatiefs durven te zeggen over Huub of iets positiefs over de anderen.
Met andere woorden: iemand die alleen de COS leest zou geen goed beeld kunnen vormen??quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:56 schreef noucky het volgende:
[..]
En de Cos geeft geen goed beeld, want velen zijn pro Huub en niks negatiefs durven te zeggen over Huub of iets positiefs over de anderen.
FOK is ongeveer 50% pro-huub, en 50% anti-huub. Wat ongeveer overeen komt met de popi-poll. Bovendien hebben we 3 anti-huub moderators hier. Dus ik vind het onzin om te schreeuwen dat je hier niets negatiefs over Huub mag zeggen, die mensen zijn er genoeg. Gewoon lef tonen en je mening schrijven. Dit is VOL niet waar 80%+ pro-huub is...quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:56 schreef noucky het volgende:
Ik mag toch inderdaad hopen dat het (informatieve) niveau van sommigen hier iets hoger ligtquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met andere woorden: iemand die alleen de COS leest zou geen goed beeld kunnen vormen??![]()
dat lees ik ook....quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met andere woorden: iemand die alleen de COS leest zou geen goed beeld kunnen vormen??![]()
Mens, je weet niet hoeveel er hier op huub gescholden wordt. Ook door Huubaanhangers.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:56 schreef noucky het volgende:
[..]
Zo is hetquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat komt hoofdzakelijk omdat Nadia van te voren al had gezegd dat ze Huub zou gaan neuken om Lieke kwaad te maken.
Iemand die zo lichtzinnig over sex denkt in haar blote kont zetten is eigenlijk best wel grappig![]()
Ik snap het niet he. Ze doet uren haar best (voor niets), heeft al een keer moeten doorstaan dat hij zelf lag te rukken waardoor het hele bed schudde... en toch verwacht ze kennelijk helemaal niets terug.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:59 schreef petraa het volgende:
Nadia verkracht Dennix in zijn slaap.
Mwah, het is bekend dat ik geen streams heb, en dus mijn info uit de COS moet halen, hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld Voyeur... maar ik ben benieuwd wie mij kan vertellen wie mijn favoriete bewoner isquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik mag toch inderdaad hopen dat het (informatieve) niveau van sommigen hier iets hoger ligt![]()
Ik snap het ook niet, je laat je als man toch niet aftrekken door een vrouwquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap het niet he. Ze doet uren haar best (voor niets), heeft al een keer moeten doorstaan dat hij zelf lag te rukken waardoor het hele bed schudde... en toch verwacht ze kennelijk helemaal niets terug.
dat geeft niet....ze is een vrouw en heet geen huub!quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:59 schreef petraa het volgende:
Nadia verkracht Dennix in zijn slaap.
Heb jij een link naar beelden van die 'klappen daarvoor' ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:52 schreef akveor het volgende:
Het gaat om de klappen daarvoor... dit is slechts een gevolg daarvan....
Ze stelt haar positie binnen de groep veiligquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
Ik snap het niet he. Ze doet uren haar best (voor niets), heeft al een keer moeten doorstaan dat hij zelf lag te rukken waardoor het hele bed schudde... en toch verwacht ze kennelijk helemaal niets terug.
Nogmaals, Huub was van plan Nadia te neuken voor het spel. Hij mag het wel en zij niet?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat komt hoofdzakelijk omdat Nadia van te voren al had gezegd dat ze Huub zou gaan neuken om Lieke kwaad te maken.Iemand die zo lichtzinnig over sex denkt in haar blote kont zetten is eigenlijk best wel grappig![]()
Zoals ik er naar gekeken heb, is het Nadia's plannetje geweest die aan duigen viel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:00 schreef noucky het volgende:
Ik zal de laatste zijn die vind dat Nadia toch wel een mannenverslinder is, maar zij is Huub gewoon voor geweest en Huubs plannetje viel daardoor in duigen.
Vele plannetjes van Huub lukken niet meer, ze zijn te doorzichtig geworden.
het moment waarop Huub roept "dat kost je 100.000". de klappen en de beet zijn niet in beeld, maar al wel degelijk door nada toegegevenquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij een link naar beelden van die 'klappen daarvoor' ?
het plannetje van nadia was meteen al zo doorzichtig,dat haar broekje op haar hielen hing voor ze het kon uitvoerenquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:00 schreef noucky het volgende:
Ik zal de laatste zijn die vind dat Nadia toch wel een mannenverslinder is, maar zij is Huub gewoon voor geweest en Huubs plannetje viel daardoor in duigen.
Vele plannetjes van Huub lukken niet meer, ze zijn te doorzichtig geworden.
Tamara was de golddigger. Maar dat verhaal kwam toentertijd uit Brians mond, en we weten allemaal dat Brian en de waarheid niet bepaald samen gaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:58 schreef STAP01 het volgende:
Toen ik Tamara vanavond zag dacht ik echt bij mezelf: Wat ziet ze in godsnaam in Brain! Hij heeft werkelijk waar NIETS te melden. Als je dan kijkt naar zijn aanhang (familie)........ Netty en ('t) Ken-net pfffffffffffff wat moest ze bij zo'n mofo coño!
En daarbij hitst nix, als een pooier, Nadia op om seks te hebben met Huub.... terwijl Nadia nog uitgesproken heeft hem te zien als bedvriendje... Leuk stel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ikheb de streams hier vanaf ongeveer 2 uur smiddags aanstaan en ik lees de cos hier. Aangezien ik andere dingen heb te doen post ik hier dan niet. Wel valt me dan op dat als ik kutdingen zie van bv Huub dit niet wordt gepost.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
FOK is ongeveer 50% pro-huub, en 50% anti-huub. Wat ongeveer overeen komt met de popi-poll. Bovendien hebben we 3 anti-huub moderators hier. Dus ik vind het onzin om te schreeuwen dat je hier niets negatiefs over Huub mag zeggen, die mensen zijn er genoeg. Gewoon lef tonen en je mening schrijven. Dit is VOL niet waar 80%+ pro-huub is...
Volgens mij was Natalia de golddigger die ook gelijk weer contact opnam (met zijn moeder?) toen hij die 50.000 binnenhad...quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tamara was de golddigger. Maar dat verhaal kwam toentertijd uit Brians mond, en we weten allemaal dat Brian en de waarheid niet bepaald samen gaan.
Zeg het zelf maar, ik ga niet raden. Ik zeg gewoon 'Brian' zodat jij kunt zeggen wie het wel isquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, het is bekend dat ik geen streams heb, en dus mijn info uit de COS moet halen, hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld Voyeur... maar ik ben benieuwd wie mij kan vertellen wie mijn favoriete bewoner is
Hoho, ik ben geen anti-Huub, ik ben alleen geen Huub-aanbidder.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
FOK is ongeveer 50% pro-huub, en 50% anti-huub. Wat ongeveer overeen komt met de popi-poll. Bovendien hebben we 3 anti-huub moderators hier. Dus ik vind het onzin om te schreeuwen dat je hier niets negatiefs over Huub mag zeggen, die mensen zijn er genoeg. Gewoon lef tonen en je mening schrijven. Dit is VOL niet waar 80%+ pro-huub is...
Hahahaha Dus zij is degene die hem met veel geld heeft belazerd! Tha Bich!quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tamara was de golddigger. Maar dat verhaal kwam toentertijd uit Brians mond, en we weten allemaal dat Brian en de waarheid niet bepaald samen gaan.
Dat bedoel ik dus... als ik als COS-lezer zo beïnvloed was door al die zogenaamde pro of anti een bepaalde bewoner posts, dan hadden de meesten toch ook zo kunnen zeggen wie mijn favoriet is?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg het zelf maar, ik ga niet raden. Ik zeg gewoon 'Brian' zodat jij kunt zeggen wie het wel is![]()
En Nadia's moeder? 'Goedzo, meisje, een man heeft dat nodig'? Ik kan er niet over uit dat het zo'n volledig eenrichtingsverkeer is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:06 schreef petraa het volgende:
Nu moet Lieke morgen zeggen tegen Dennix: Wat zal je moeder trots zijn op !!!!!!
Ik weet zeker dat als Huub zijn plannetje had proberen uit te voeren om Nadia te neuken. En Nadia had zijn broek naar beneden getrokken, in precies dezelfde situatie, dat Huub languit op bed was gaan liggen, en had gezegd: "Kom maar!"quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:02 schreef Day het volgende:
[..]
Nogmaals, Huub was van plan Nadia te neuken voor het spel. Hij mag het wel en zij niet?
Waar ging dit nou eigenlijk om? Meneer was in zijn eer aangetast omdat zij hem een stapje voor was?
En dat ze Lieke uitscholdt en aanraakte. Dat uitschelden gebeurt daar dagelijks. Lieke is ook enorm denigrerend naar de rest toe. En ik kan me nog herinneren dat Lieke ook niet met haar klauwen van Palma af kon blijven (klapjes in het gezicht, op de billen) en toen was het wel allemaal goed?
Nu weet ik het ook niet meer hoor! Ik ben blij dat ik niet zo ben in ieder geval!quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij was Natalia de golddigger die ook gelijk weer contact opnam (met zijn moeder?) toen hij die 50.000 binnenhad...
Volgens mij helpt hij nu zelf een handje.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
En Nadia's moeder? 'Goedzo, meisje, een man heeft dat nodig'? Ik kan er niet over uit dat het zo'n volledig eenrichtingsverkeer is.
Ik dacht niet dat dat Tamara was.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:08 schreef Lobasca het volgende:
Help?? Wie was de golddigger?
No way. Ik heb het even bestudeerd (niet lang hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
Eigenlijk heeft het er meer van dat Dennis een beetje met zichzelf speelt.
Volgens mij Natalia, degene die hij vorige week aan de telefoon had en hem zo terugwilde als hij maar met Amanda zou breken...quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:08 schreef Lobasca het volgende:
Help?? Wie was de golddigger?
Maar niet haar, toch? Of wel. Zou de eerste keer zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij helpt hij nu zelf een handje.
Maar daar hebben we jou toch voor? Zorgen dat de mensen die de COS vervuilen met persoonlijke aanvallen aangepakt worden?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:06 schreef Day het volgende:
En wat het lef tonen betreft, ik heb hier vaak users persoonlijk afgemaakt zien worden alleen maar omdat ze het waagden iets negatiefs over Huub te zeggen. De laatste tijd is dat gelukkig minder.
Ik hoor je nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
sta ik op mute?
gofferdomme, je moet wel opletten noucky - rat is vanavond op fok alom geprezenquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:09 schreef noucky het volgende:
En laten we eerlijk zijn, ik vind het te gek voor woorden als hier sommigen zeggen: tja sorry dat ik het moet zeggen maar ik vond dat Brian nu wel gelijk heeft.
Wat ik hier mee wil zeggen is dat je bijna wel pro huub moet zijn, want iedere positivieteit richting bv brian kan blijkbaar niet. De Huubfans zijn blijkbaar groot en hierop wordt je dan ook al aangevallen. Dat vind ik dus een zorgelijke ontwikkeling.
Maak je niet zo druk! Alsjeblieft! This is TV man! Het is niet het echte leven! Pleeeeeeas!quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:09 schreef noucky het volgende:
En laten we eerlijk zijn, ik vind het te gek voor woorden als hier sommigen zeggen: tja sorry dat ik het moet zeggen maar ik vond dat Brian nu wel gelijk heeft.
Wat ik hier mee wil zeggen is dat je bijna wel pro huub moet zijn, want iedere positivieteit richting bv brian kan blijkbaar niet. De Huubfans zijn blijkbaar groot en hierop wordt je dan ook al aangevallen. Dat vind ik dus een zorgelijke ontwikkeling.
Dan heb ik weer eens ongelijk. Ik ben net zo betrouwbaar als Brian.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij Natalia, degene die hij vorige week aan de telefoon had en hem zo terugwilde als hij maar met Amanda zou breken...
Niet door mij, en dat zal ook nooit gebeuren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
gofferdomme, je moet wel opletten noucky - rat is vanavond op fok alom geprezen
Huub is echt de allergrootste looser die ik ooit heb gezien, maar daarom niet een mindere RLS-acteurquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:11 schreef petraa het volgende:
Ik vind Huub een eikel!!!!!
ff kijken of ik word afgemaakt
Wat??quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:11 schreef petraa het volgende:
Volgens mij juist wel? Kan me nog herinneren dat Nettie op bezoek was (1e keer) en dat ze het in de kapsolon met Natasia over Tamara. Natasia vroeg of ze het geld al had gekregen en toen zei Nettie dat ze het niet wilde omdat Brian genoeg schulden had door Tamara. En dat Tamara contact met Netttie op had genomen toen ze hoorde dat Brian het geld aan Nettie wou geven.quote:
En wat ben je nu aan het doen dan? Ik zie nooit commentaren op de streams van je. Ik zie je eigenlijk alleen maar afgeven op een verder niet gespecificeerd aantal Huub fans die het hier ondoenlijk maken voor anderen - voor jou kennelijk. Sorry maar die indruk van mijn mede-users kan ik echt niet delen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:09 schreef noucky het volgende:
Wat ik hier mee wil zeggen is dat je bijna wel pro huub moet zijn, want iedere positivieteit richting bv brian kan blijkbaar niet. De Huubfans zijn blijkbaar groot en hierop wordt je dan ook al aangevallen als je tegen bent. Dat vind ik dus een zorgelijke ontwikkeling.
Tis zo ingewikkeld allemaalquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:13 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij juist wel? Kan me nog herinneren dat Nettie op bezoek was (1e keer) en dat ze het in de kapsolon met Natasia over Tamara. Natasia vroeg of ze het geld al had gekregen en toen zei Nettie dat ze het niet wilde omdat Brian genoeg schulden had door Tamara. En dat Tamara contact met Netttie op had genomen toen ze hoorde dat Brian het geld aan Nettie wou geven.
Tamara is ook de ex die kort nadat het met Brian uitging het met 1 of andere miljonair aanlegde.
Natalia de Brian's ex van een aantal jaar terug.
En Copycat. Hoewel ik soms wel eens een paar dagen streams kijk, maar inderdaad vraag ik me af hoe mensen mijn favo bewoner denken te kennen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, het is bekend dat ik geen streams heb, en dus mijn info uit de COS moet halen, hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld Voyeur... maar ik ben benieuwd wie mij kan vertellen wie mijn favoriete bewoner is
Ik snap de gouden kooi niet en ik snap mezelf al helemaal niet!!!!quote:
Ok, af en toe is hij ook een eikel maar hij is meestal wel eerlijk en oprecht en dat is wat ik in hem waardeer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:11 schreef petraa het volgende:
Ik ben Bart-Sylvia-Lieke fan. Wil je weten welke denigrerende dingen er in de afgelopen 9 maanden allemaal over die 3 personen geschreven zijn hier? Maar dat heeft me nooit tegengehouden om hier te posten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:09 schreef noucky het volgende:
Wat ik hier mee wil zeggen is dat je bijna wel pro huub moet zijn, want iedere positivieteit richting bv brian kan blijkbaar niet. De Huubfans zijn blijkbaar groot en hierop wordt je dan ook al aangevallen als je tegen bent. Dat vind ik dus een zorgelijke ontwikkeling.
Ik zou werkelijk niet kunnen zeggen wie jou of Leandra's favo bewoner is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:15 schreef voyeur het volgende:
[..]
En Copycat. Hoewel ik soms wel eens een paar dagen streams kijk, maar inderdaad vraag ik me af hoe mensen mijn favo bewoner denken te kenen.
Ik ben gerehabiliteerdquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:13 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij juist wel? Kan me nog herinneren dat Nettie op bezoek was (1e keer) en dat ze het in de kapsolon met Natasia over Tamara. Natasia vroeg of ze het geld al had gekregen en toen zei Nettie dat ze het niet wilde omdat Brian genoeg schulden had door Tamara. En dat Tamara contact met Netttie op had genomen toen ze hoorde dat Brian het geld aan Nettie wou geven.
Tamara is ook de ex die kort nadat het met Brian uitging het met 1 of andere miljonair aanlegde.
Natalia de Brian's ex van een aantal jaar terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |