abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juli 2007 @ 01:28:14 #126
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_51347839
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 00:49 schreef wolferl het volgende:
Waar:

Huub van alles de schuld krijgt en geslagen en gebeten is.
Denniks claimt alles te hebben geregisseerd.
Jaap zich op de vlakte houdt maar wel partij koos.
Natasia een eerste klas loeder is die over 52 dagen oprot.
Brian een gezellig avondje had met zijn ex vriendin Tamara.
Lieke Amanda schaakmat heeft gezet.
Nadia.......tja........euhm.........walgelijk is?
Amanda over de zeik gaat tegen Brian.

[afbeelding]
Hello is this the black hole to hell?

[afbeelding]
De slag bij Huuberloo en Liekedam wordt uitgebreid gevierd door Nada&Nix

[afbeelding]
Kijk Amanda, dit is nou een klasse vrouw, ken je dat woord? KLASSE

[afbeelding]
Pssst Amanda ik ben het, Fries het paard. Ja ik kan praten, je hebt te diep in het glaasje gekeken.

[afbeelding]
Dit is niet wat jullie denken.
Sorry, maar wat een afzichtelijk slechte humor heb jij
pi_51347840
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 01:25 schreef Day het volgende:
Ik heb het filmpje net terug gezien. What the fuck is er met Huub? Is die nu definitief de weg kwijt?
Er gaat nog een heel verhaal aan vooraf, die je niet op het filmpje ziet.... dat is wel jammer
Kijk anders even op VOL bij de dagverslagen.....
  Moderator woensdag 11 juli 2007 @ 01:28:45 #128
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51347847
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 01:27 schreef Day het volgende:

[..]

Wacht! Je gaat me toch niet zeggen dat dit goedpraten. Een meisje duwen, d'r broek meerdere keren omlaag trekken. Ik had z'n kop eraf geslagen!
Lees de COS'sen maar niet terug dan.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_51347848
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 01:25 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja ík heb joú gemist. Er was geen houwen aan , tegen al die achterlijke Huub-groupies.
Nou dat viel toch mee? ik heb zeker een paar reacties gezien van mensen die wel ogen in hun kop hebben!
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 01:28:53 #130
137949 Disana
pi_51347850
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 01:27 schreef Day het volgende:

[..]

Wacht! Je gaat me toch niet zeggen dat dit goedpraten. Een meisje duwen, d'r broek meerdere keren omlaag trekken. Ik had z'n kop eraf geslagen!
Nadia was al van plan hem en vooral Lieke te terroriseren (haar eigen woord). Ze had Lieke al meermaals aangeraakt en uitgescholden, en zowel haar als Huub diverse keren onuitgenodigd gezoend.
  woensdag 11 juli 2007 @ 01:28:53 #131
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51347851
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 01:28 schreef OudFruit het volgende:

[..]

Sorry, maar wat een afzichtelijk slechte humor heb jij
Nog altijd beter dan jij.
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 01:30:36 #132
137949 Disana
pi_51347884
Huub: Dit is wel een heeeele lange 48 uur geweest.
  woensdag 11 juli 2007 @ 01:30:46 #133
58921 Day
You can fly!
pi_51347888
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 01:28 schreef Disana het volgende:

[..]

Nadia was al van plan hem en vooral Lieke te terroriseren (haar eigen woord). Ze had Lieke al meermaals aangeraakt en uitgescholden, en zowel haar als Huub diverse keren onuitgenodigd gezoend.
ja, dat heb ik alemaal gezien, maar dat geeft hem nog geen recht om haar broek naar beneden te trekken.

En wat het terroriseren betreft, Huub en Lieke doen hetzelfde, dus dat praat niks goed.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  woensdag 11 juli 2007 @ 01:30:49 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51347889
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 01:23 schreef Day het volgende:
Jezusmina, wat heb ik allemaal gemist?!
Een vleeskeuring waarbij de heren niet al te diplomatiek waren met hun commentaar.
Voorafgaand hieraan had Nadia Huub een tongzoen gegeven, wat hij gelijk aan iedereen vertelde, dit maakte hem echter niets milder over Nadia, en hij hield zich dan ook niet in toen hij de kans kreeg haar af te zeiken.
Na de catwalkshow en het zwemmen escaleerde de heleboel in de slaapkamer, waarbij Nadia Lieke uitschold, Huub vervolgens ruzie met Nadia kreeg en hem beet en geslagen heeft, hierna heeft Huub kennelijk een waas voor z'n ogen gekregen en Lieke moest hem schijnbaar van de security meneer aftrekken.

Lieke en Huub hebben Tamara (ex van Brian) uitgenodigd en Brian schijnt ook wel leuk en normaal te kunnen zijn, Amanda vond het allemaal maar niets dus die gaf een setje zeiken en zuigen weg zodra Tamara weg was.... op weg naar achter, waar haar vriendin stond te wachten... (zou ze na Brian de lust voor mannen verloren hebben?)

Huub heeft nogal moeite met het feit dat hij zo'n waas voor zijn ogen heeft gehad en Nadia lijkt zich definitief bij BAN te hebben aangesloten, en als neukertje voor Dennis te gaan fungeren.

Verder ben ik ook nog weggeweest en heb sowieso geen streams, maar volgens mij heb ik dit zo ongeveer uit de COSsen kunnen halen
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_51347900
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 01:28 schreef Disana het volgende:
Das aanranding, maar als een vrouw het doet bij een man dan mag het.
  woensdag 11 juli 2007 @ 01:31:24 #136
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51347901
Op woensdag 11 juli 2007 01:26 schreef wolferl het volgende:

[..]

Huub heeft groot gelijk.
Ik zou ook geen minuut langer in een huis vol met randdebielen willen zitten.
Huub eruit=einde Gouden Kooi.
Vroeger was het met Huub lachen, nu is het met de anderen lachen.
Einde Huub en de Kooi gaat weer leuker worden.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  woensdag 11 juli 2007 @ 01:31:47 #138
156669 Lady-night
dames eerst
pi_51347907
Ik denk dat alle agressie voor een groot deel toe te schrijven is aan het gemanipuleer van de redactie/programmamakers.
Ze moeten constant dingen doen die ze in het normale leven niet zouden doen...Bart was een mooi voorbeeld...die wilde niet en die hebben ze gebroken en dat is ook gaande met Tas, Brain en Huub.
Hangplek voor vrije gedachten
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 01:31:51 #139
137949 Disana
pi_51347908
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 01:30 schreef Day het volgende:

[..]

ja, dat heb ik alemaal gezien, maar dat geeft hem nog geen recht om haar broek naar beneden te trekken.

En wat het terroriseren betreft, Huub en Lieke doen hetzelfde, dus dat praat niks goed.
Ik dacht dat je vroeg wat je allemaal had gemist
  woensdag 11 juli 2007 @ 01:32:51 #140
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51347921
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 01:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een vleeskeuring waarbij de heren niet al te diplomatiek waren met hun commentaar.
Voorafgaand hieraan had Nadia Huub een tongzoen gegeven, wat hij gelijk aan iedereen vertelde, dit maakte hem echter niets milder over Nadia, en hij hield zich dan ook niet in toen hij de kans kreeg haar af te zeiken.
Na de catwalkshow en het zwemmen escaleerde de heleboel in de slaapkamer, waarbij Nadia Lieke uitschold, Huub vervolgens ruzie met Nadia kreeg en hem beet en geslagen heeft, hierna heeft Huub kennelijk een waas voor z'n ogen gekregen en Lieke moest hem schijnbaar van de security meneer aftrekken.

Lieke en Huub hebben Tamara (ex van Brian) uitgenodigd en Brian schijnt ook wel leuk en normaal te kunnen zijn, Amanda vond het allemaal maar niets dus die gaf een setje zeiken en zuigen weg zodra Tamara weg was.... op weg naar achter, waar haar vriendin stond te wachten... (zou ze na Brian de lust voor mannen verloren hebben?)

Huub heeft nogal moeite met het feit dat hij zo'n waas voor zijn ogen heeft gehad en Nadia lijkt zich definitief bij BAN te hebben aangesloten, en als neukertje voor Dennis te gaan fungeren.

Verder ben ik ook nog weggeweest en heb sowieso geen streams, maar volgens mij heb ik dit zo ongeveer uit de COSsen kunnen halen
kort, bonding en goed samengevat...
  Moderator woensdag 11 juli 2007 @ 01:34:31 #141
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51347945
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 01:26 schreef cindy10 het volgende:

[..]

hihihi jij bent ook het voorbeeld van een onbevooroordeelde moderator he?
Ik zou dit niet onder vóóroordeel willen scharen inderdaad.
Het goedpraten dat je een meisje de onderbroek van d'r kont trekt en haar uitmaakt voor een "Marokkaanse stinkhoer" die "uit haar kut bloedt"... dan ben je denk ik niet helemaal fris meer in je hoofd.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_51347948
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 01:30 schreef Day het volgende:

[..]

Een knal voor je kop en een beet lijken me voldoende aanleiding om een onderbroek van iemand's reet af te trekken
  woensdag 11 juli 2007 @ 01:35:31 #143
58921 Day
You can fly!
pi_51347957
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 01:30 schreef Leandra het volgende:

[..]
Heel verhaal!
Thx Leandra!

Maar valt er dan niemand over het broekje naar beneden trekken?! Wat ik uit de beelden terug heb gezien begon het daarmee.
I am gonna shine
  Moderator woensdag 11 juli 2007 @ 01:35:41 #144
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51347961
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 01:28 schreef dahlia het volgende:

[..]

Nou dat viel toch mee? ik heb zeker een paar reacties gezien van mensen die wel ogen in hun kop hebben!
Klopt hoor, die waren er zéker ook.
pi_51347967
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 01:31 schreef Lady-night het volgende:
Ik denk dat alle agressie voor een groot deel toe te schrijven is aan het gemanipuleer van de redactie/programmamakers.
Ze moeten constant dingen doen die ze in het normale leven niet zouden doen...Bart was een mooi voorbeeld...die wilde niet en die hebben ze gebroken en dat is ook gaande met Tas, Brain en Huub.
zou het echt?
pi_51347976
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 01:23 schreef wolferl het volgende:

[..]

Denniks had voor DGK al een voorkeur.
Namelijk Huub kapot maken.
Hoe het ook zit, ik sta er volkomen achter dat Huubs zijn ego een gigantische deuk mag krijgen.
Dat gunn ik Huub van harte.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  woensdag 11 juli 2007 @ 01:36:26 #147
6941 APK
Factual, I think.
pi_51347979
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 01:25 schreef Day het volgende:
Ik heb het filmpje net terug gezien. What the fuck is er met Huub? Is die nu definitief de weg kwijt?
Hij zegt net tegen Lieke: Heb ik vandaag teveel gedronken? Wat vond je van mijn gedrag?

Inderdaad helemaal de weg kwijt, een paar maanden geleden was hij nog trots op zijn alcoholvergiftiging.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_51347984
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 01:35 schreef Day het volgende:

[..]

Thx Leandra!

Maar valt er dan niemand over het broekje naar beneden trekken?! Wat ik uit de beelden terug heb gezien begon het daarmee.
Nee, daar eindigde het bijna mee.... maar dat broekje naar beneden trekken en kapot trekken vond ik ook te ver gaan.... zeker wel
  woensdag 11 juli 2007 @ 01:37:05 #149
58921 Day
You can fly!
pi_51347990
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 01:34 schreef tipsch het volgende:

[..]

Een knal voor je kop en een beet lijken me voldoende aanleiding om een onderbroek van iemand's reet af te trekken
Dat gebeurde pas na het broekje naar beneden trekken.

Ik had 'm vermoord, serieus. Of op z'n minst ernstig verwond, de klootzak!
I am gonna shine
pi_51347993
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 01:31 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Das aanranding, maar als een vrouw het doet bij een man dan mag het.
GVD, ik hoek 'r neer, écht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')