Dennis kreeg Huub (noch Lieke) helemaal niet 'gelijk tegen zich'.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:20 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het mee hebt gekregen maar Dennis zei ook dat jij Huub ergens wel grappig vond. Maar toen hij erin was en merkte dat hij Huub gelijk tegen zich kreeg heeft Dennis ook gelijk die houding aan genomen.
Dat is idd al een paar keer eerder tussen neus en lippen door verteld...quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:19 schreef Yollie het volgende:
Het is dus nu wel duidelijk dat Jaap Nix moet beschermen van achter. HIj hinte er nu net op bij Huub en al eerder vanavond tegen Lieke in de tuin.
pleur op met je gezeikquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:14 schreef gerdlan het volgende:
WORDT TOCH MAAR LID VAN DE EO DENK IK,VERSCHIL IS BIJNA NIET MEER TE MERKEN.
De mantra was toch: "Kijk Huub eens plezier hebben terwijl de anderen alleen maar met het spel bezig zijn?"quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:18 schreef LoveProfusion het volgende:
het goede aan Huub is ook dat hij van de Kooi houdt..hij gaat ervoor door het vuur..bedenkt domme acties maar ook leuke maar is er altijd mee bezig. Natasja heeft nog nooit een actie of snode plannen bedackt..idem voor Brian.
Ze vallen ook te veel in herhaling de afgelopen maanden, en alledrie vervelen ze zich. Zelfs Jaap voegt steeds minder toe. Misschien toch tijd om voor de overstap naar RTL wat mensen te vervangen...quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:21 schreef cindy10 het volgende:
als ik zowieso die koppen bekijk van degene die er het langst inzitten....lijken ze allemaal wel 10 jaar ouder![]()
Dan heb je dus totaal geen persoonlijkheid, als jij je bui van de ander laat afhangen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:20 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het mee hebt gekregen maar Dennis zei ook dat jij Huub ergens wel grappig vond. Maar toen hij erin was en merkte dat hij Huub gelijk tegen zich kreeg heeft Dennis ook gelijk die houding aan genomen.
Denniks had voor DGK al een voorkeur.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:20 schreef noucky het volgende:
[..]
Ja ík heb joú gemist. Er was geen houwen aan , tegen al die achterlijke Huub-groupies.quote:
Huub heeft groot gelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:24 schreef noucky het volgende:
Huubs laatste stuiptrekkingen zijn begonnen denk ik.
Jaap is gek als hij Huubs kant kiest.
hihihi jij bent ook het voorbeeld van een onbevooroordeelde moderator he?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ík heb joú gemist. Er was geen houwen aan , tegen al die achterlijke Huub-groupies.![]()
Wacht! Je gaat me toch niet zeggen dat dit goedpraten. Een meisje duwen, d'r broek meerdere keren omlaag trekken. Ik had z'n kop eraf geslagen!quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ík heb joú gemist. Er was geen houwen aan , tegen al die achterlijke Huub-groupies.![]()
Hij doet niet veel behalve een beetje schreeuwenquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:25 schreef Day het volgende:
Ik heb het filmpje net terug gezien. What the fuck is er met Huub? Is die nu definitief de weg kwijt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |