denk inderdaad dat die niet ontstaan zijn vanuit een zeer gelukkig leven.....quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:07 schreef wolferl het volgende:
[..]
Of ze had niemand om te kleineren (vandaar Nadia's gedrag, eet, uiterlijk en alcohol stoornisen).
Je gaat me niet vertellen dat je iemands posts gaat terug lezen....quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:05 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Volgens je post-history was je een Huub-fan tot ver in Mei'2007...en je was er zelfs van overtuigd dat Brian XTC in Huub's drinken gedaan had tijdens Natasja's verjaardagDus eigenlijk ben je nog maar een "newbie Huub-hater"
dank voor dit verhaal,dit verklaard een hoopquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:08 schreef noucky het volgende:
[..]
Mijn favo is op dit moment Dennis, hij heeft iedereen perfect door en hij weet hoe die aan te moeten pakken.
Voordat hij al binnen kwam was iedereen nerveus doordat ze hem hadden gecheckt op internet.
Hij is nog niet binnen of Huub raakt over de seik, komt nogeens Rotterdam en het poker.
Huub was nergens meer, wat deed Dennis ? Gewoon erg weinig, latne zien wie hij was, hij bereikte veel.
Zo staat Dennis er nog in, hij ziet alles aan en wacht zijn moment af.
Als het dan gaat om het spel dan vind ik Dennis erg sterk, hij overziet alles.
Huub is totaal de werg kwijt na Sylvia en de oude Huub zullen wij nooit meer terug zien.
Toen was het genieten met zijn gesprekken, nu zien we alleen nog maar agressie en een plezier meer.
In allerlei bochten gaat wringen om zich staande te houden, maar zijn val komt naderbij.
ik ook niet moet steeds werken of ben aan het klussen. Nou moet ik zeggen dat op het fok forum ook wel veel word verdraaid maar de uitzenidingen die ik heb gezien klopte echt geen drol vanquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begin me toch af te vragen hoe ze e.e.a. in de uitzendingen neerzetten. Die heb ik al een tijdje niet meer gezien.
Eigenlijk wel... een nieuwe speler zou open en objectief het spel in moeten komen en keuzes maken op eigen ervaringen... Nu lijkt het erop dat ze op hun anti Huub zijn geselecteerd.... Kan me heel goed voorstellen dat spelers Huub niet mogen.... maar om ze bij voorbaat al anti Huub te laten zijn lijkt me niet eerlijk.quote:
neeu, nederlands kotjochquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, kijk jij ook nog een keer?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:06 schreef STAP01 het volgende:
Maar hij discrimineert hier toch niet mee. Ze is half marokkaans.
zo beter!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:05 schreef wolferl het volgende:
[..]
Leer eerst eens quoten.
Ik bedoelde over vanavond.
Zelfs Huub haters kunnen er niet onderuit dat het puur een hetze was tegen Huub en Lieke.
Nadia mag slaan, schoppen, bijten en krabben. Maargoed datvind jijals Huubhater natuurlijk prima.
Zolang het maar tegen Huub is.![]()
Ben ik deels met je eens, maar Denniks is een gluiperig rot joch. Hij laat andere het vuile werk opknappen en strijkt zelf met de eer. Ook die ziekelijke haat tegen Huub. Het is niet normaal, het is ziek. Hij heeft het 24 uur per dag over Huub. En dat geeft al aan dat hij meer met Huub bezig is dan met zijn haar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:08 schreef noucky het volgende:
[..]
Mijn favo is op dit moment Dennis, hij heeft iedereen perfect door en hij weet hoe die aan te moeten pakken.
Voordat hij al binnen kwam was iedereen nerveus doordat ze hem hadden gecheckt op internet.
Hij is nog niet binnen of Huub raakt over de seik, komt nogeens Rotterdam en het poker.
Huub was nergens meer, wat deed Dennis ? Gewoon erg weinig, latne zien wie hij was, hij bereikte veel.
Huub is totaal de werg kwijt na Sylvia en de oude Huub zullen wij nooit meer terug zien.
Toen was het genieten met zijn gesprekken, nu zien we alleen nog maar agressie en een plezier meer.
In allerlei bochten gaat wringen om zich staande te houden, maar zijn val komt naderbij.
net zoals een vrouw die aanstoot neemt bij het feit dat ze travo genoemd word??quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:10 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat de meeste mensen "Je bloed uit je kut, stinkhoer" al redelijk aanstootgevend vinden als ze een wondje aan hun voet hebben.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:10 schreef gerdlan het volgende:
WAT EEN GELEUTER ZEG.DIT IS DE LAATSTE KEER DAT IK BETAALD HEB. IK NOK HIERMEE. SLAAT NERGEMS OP,WATJES REGELS SOMS LINK MET EO OFZO??????????????????
Ik heb hetzelfde... en soms baal ik er echt van dat Huub mij meer vermaakt dan die andere dombo's...quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:06 schreef cindy10 het volgende:
snap ook niet wrm er hele kampen ontstaan voor en tegen huub,brian etc....
de ene keer geef ik bv brian gelijk,andere keer huub ,al gelang de situatie op dat moment!
![]()
I feel you.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:08 schreef noucky het volgende:
[..]
ben het wel met je eens als je klauwen iet kan thuis houden eruitquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:10 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
zo beter!!
ik haat iemand niet snel hoor.. het is ook geen echte haat. vind het gewoon een irritant aggresief bijdehand ventje![]()
ik zag straks dat filmpje met die ruzie tussen huub en nadia.. vond ze allebei gewoon zwaar waardeloos. van mij mogen ze er allebei wel uit.. inclusief miscast dennix...
iedereen zegt wel dat er geen vervanger voor huub is. nou die zijn er dus echt wel!!
Fijn, boeit niemand hier. Dag.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:10 schreef gerdlan het volgende:
BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE
Als je Brain zou noemen als je favoriet zou ik het nog een beetje begrijpen maar DNX!quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:08 schreef noucky het volgende:
[..]
Schreeuw niet zoquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:12 schreef gerdlan het volgende:
ECHT RTL VERTONING BAHBAHBAH BAH BAHA AAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Probeer je hier nou zo te schreeuwen vanwege verbale tekortkomingen of vanwege een tekort aan aandacht?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:10 schreef gerdlan het volgende:
BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE
dat heb ik met paul de leeuw ook....lig er dubbel om,maar veel mensen vinden hem te hard en te grofquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde... en soms baal ik er echt van dat Huub mij meer vermaakt dan die andere dombo's...
Mooie theorie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:08 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als het waar is dat zowel Natasja en Brian binnenkort weggaan, dan zullen Dennix en Nadia wel specifiek gecast zijn als hun vervangers. Zou veel verklaren, qua karakter zitten ze allemaal dicht bij elkaar.
Toch maar weer eens kijken en zien hoe de twee nieuwkomers worden neergezet. Wat hier betreft, ik probeer altijd wel precies te zijn (of erbij te zeggen dat ik denk dat iets zus of zo etc), maar ook ik vergis me natuurlijk wel eens.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ook niet moet steeds werken of ben aan het klussen. Nou moet ik zeggen dat op het fok forum ook wel veel word verdraaid maar de uitzenidingen die ik heb gezien klopte echt geen drol van
Ik vond hem te mildquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb er overigens totaal geen problemen mee dat hij haar uitschold
Huub grootste en enigste probleem is Alcohol. En wat zijn de bijwerkingen daarvan, juist agressief worden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:10 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
zo beter!!
ik haat iemand niet snel hoor.. het is ook geen echte haat. vind het gewoon een irritant aggresief bijdehand ventje![]()
ik zag straks dat filmpje met die ruzie tussen huub en nadia.. vond ze allebei gewoon zwaar waardeloos. van mij mogen ze er allebei wel uit.. inclusief miscast dennix...
iedereen zegt wel dat er geen vervanger voor huub is. nou die zijn er dus echt wel!!
is hij daar niet wat ruimschoots laat mee??quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:16 schreef dahlia het volgende:
is dennis nu nadia aan het troosten?
Laat Huub maar niet horen dat je denkt dat hij een vrouw is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:11 schreef cindy10 het volgende:
net zoals een vrouw die aanstoot neemt bij het feit dat ze travo genoemd word??![]()
Nou dan rot je toch lekker op naar de EO..... of ga je aftrekken ofzo.... zielige schreeuwerd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:14 schreef gerdlan het volgende:
WORDT TOCH MAAR LID VAN DE EO DENK IK,VERSCHIL IS BIJNA NIET MEER TE MERKEN.
bedoelde niet huub,maar zn afgetrainde egaaquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Laat Huub maar niet horen dat je denkt dat hij een vrouw is.
Nee, dat was de enige man die het hart op de juiste plek heeft..... Brian.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:16 schreef dahlia het volgende:
is dennis nu nadia aan het troosten?
dus dat hart ligt op een tafel om te doneren??quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, dat was de enige man die het hart op de juiste plek heeft..... Brian.
Jawel hoor, dat komt allemaal wel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:16 schreef wolferl het volgende:
Huub is alleen rete populair en als hij wegvalt zal dat zeker invloed hebben op de kijkcijfers (voor zover die er nog zijn). Iedereen ziet hoe opzichtig en gluiperig Denniks is, hij laat andere de stront opruimen voor zijn voeten, en pronkt er zelf mee. En dat zien wij (streamers) maar de kijkers (tv) niet.
Ik weet niet of je het mee hebt gekregen maar Dennis zei ook dat jij Huub ergens wel grappig vond. Maar toen hij erin was en merkte dat hij Huub gelijk tegen zich kreeg heeft Dennis ook gelijk die houding aan genomen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Eigenlijk wel... een nieuwe speler zou open en objectief het spel in moeten komen en keuzes maken op eigen ervaringen... Nu lijkt het erop dat ze op hun anti Huub zijn geselecteerd.... Kan me heel goed voorstellen dat spelers Huub niet mogen.... maar om ze bij voorbaat al anti Huub te laten zijn lijkt me niet eerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |