Er zit inderdaad verschil tussen. Lieke wilde NIETS van Jaap weten, had zelfs geen aanleiding gegeven. Nadia daarentegen wilde wel effe seks hebben met Huub en had al met hem gezoend. Dus ik vind de actie van Jaap toch wel een graatje erger...quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:40 schreef noucky het volgende:
Ik vind dat er verschil in zit, Jaap deed het met een lach en Lieke willen vangen, Huub doet het vanuit agressiviteit !!!!!!!!
Ze stond vanavond ook bewust met haar blote reet naar de camera toe, toen ze demonstratief, Brian, Amanda en Jaap goedenacht kuste en Lieke en Huub oversloeg.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
toe nou hee, iemand's onderbroek weg/uittrekken is een eenvoudige kleedkamerstreek - toe, zo ernstig was het echt niet. had ze maar nooit met zo'n grote bek moeten roepen op de ketwalk dat ze "Huub vanavond wel zal even zal neuken"![]()
Waar is BSOL???quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat ik schrijfZie correctie.
Nee, ik had mijn reactie al rechtgezet. Alhoewel het nu weer stil is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:42 schreef petraa het volgende:
[..]
IK wel of zou het zijn dat het al zo laat is dat ik het niet zuiver meer zie.
Laten we het er maar op houden dat we hierover een iets andere visie hebben.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
toe nou hee, iemand's onderbroek weg/uittrekken is een eenvoudige kleedkamerstreek - toe, zo ernstig was het echt niet. had ze maar nooit met zo'n grote bek moeten roepen op de ketwalk dat ze "Huub vanavond wel zal even zal neuken"![]()
Klik eens op m'n sign en laat eens weten wat je daarvan vind...quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:31 schreef Lady-night het volgende:
Ik denk dat alle agressie voor een groot deel toe te schrijven is aan het gemanipuleer van de redactie/programmamakers.
Ze moeten constant dingen doen die ze in het normale leven niet zouden doen...Bart was een mooi voorbeeld...die wilde niet en die hebben ze gebroken en dat is ook gaande met Tas, Brain en Huub.
Is dat zo?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze stond vanavond ook bewust met haar blote reet naar de camera toe, toen ze demonstratief, Brian, Amanda en Jaap goedenacht kuste en Lieke en Huub oversloeg.
Dit ben ik volkomen bij je eens.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:43 schreef noucky het volgende:
Wat voor spel er ook gespeeld wordt, ik keur agressiviteit ten zeerste af.
In de maatschappij zijn de mensen met de grootste bek en losse handjes ook de losers uiteindelijk, in de kooi ook.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:43 schreef noucky het volgende:
Wat voor spel er ook gespeeld wordt, ik keur agressiviteit ten zeerste af.
In de maatschappij zijn de mensen met de grootste bek en losse handjes ook de losers uiteindelijk, in de kooi ook.
Hoe bedoel je? Ze heeft dat écht zo geroepen. Tel daar de keren bij op dat ze Huub "zonder toestemming" op z'n bek paktequote:Op woensdag 11 juli 2007 01:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat we hierover een iets andere visie hebben.![]()
ik mag jou denk ik welquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat zo?
Nee OK, dan vindt ze het blijkbaar dus leúk om in haar blote reet te lopen en moet ze Huub alleen maar dankbaar zijn voor deze extra kans.![]()
als ik huub had kunnen adviseren had ik het ook anders aangepakt....quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:39 schreef Gert het volgende:
[..]
En ze heeft geslagen. En ze heeft gedreigd dat Huub "na de kooi" dood zou zijn. Bah. Moet ze niet doen.
En tóch maakt dat de aktie van Huub niet minder walgelijk, vind ik.
ps dat dreigen was pas nádat Huub aan haar slipje had gezeten en haar verrot had gescholden.
Ohhhh dus als je er maar bij lacht, dan mag het wel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:40 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik vind dat er verschil in zit, Jaap deed het met een lach en Lieke willen vangen, Huub doet het vanuit agressiviteit !!!!!!!!
Dat is nou juist het probleem, het gros van de kijkers/streamers zit daar kennelijk wel op te wachten, en als de bewoners dus de opdracht krijgen het scherper te spelen, en ook duidelijk merken dat er meer kan, mag of moet dan in het normale leven dan wordt het redelijk lastig in te schatten welke grens nog wel acceptabel is en welke niet...quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dit ben ik volkomen bij je eens.
De redactie had vanaf dag 1 in moeten grijpen.
Ja Huub stribbelde enorm tegen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ze heeft dat écht zo geroepen. Tel daar de keren bij op dat ze Huub "zonder toestemming" op z'n bek pakte![]()
hahahah zijn nog leuke caps van te vinden!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat zo?
Nee OK, dan vindt ze het blijkbaar dus leúk om in haar blote reet te lopen en moet ze Huub alleen maar dankbaar zijn voor deze extra kans.![]()
Ach ik heb het filmpje niet eens gekeken, dus kan niet oordelen of het zo heftig was, ik kijk in principe nix terug waar Dennix en Nadia op staan dus ik ga van de COS af. De een vindt het heftig de ander vindt het niks dusquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat zo?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:46 schreef STAP01 het volgende:
Gisternacht was hier iemand die vertelde dat dit programma doorgaat tot medio 2008 (Dit berust op een vergadering van een kennis van hem met John de Mol en consorten.) Heel veel zou gescript zijn en manipulatie vanuit de redactie is aan de orde van de dag (wat ik zeker geloof) Zelfs een nieuw sportprogramma werd genoemd van Humberto Tan en Daphne Deckers dat Black& Decker gaat heten.
D'r hangt een kwartje in de lucht...quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:46 schreef STAP01 het volgende:
Gisternacht was hier iemand die vertelde dat dit programma doorgaat tot medio 2008 (Dit berust op een vergadering van een kennis van hem met John de Mol en consorten.) Heel veel zou gescript zijn en manipulatie vanuit de redactie is aan de orde van de dag (wat ik zeker geloof) Zelfs een nieuw sportprogramma werd genoemd van Humberto Tan en Daphne Deckers dat Black& Decker gaat heten.
Yep. Ik hou daar niet van! Ik keur alle agressie in dat huis af.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Was jij ook zo boos op Jaap toen hij de kleren van Lieke afrukte, of dat ie Sylvia/Amanda aan het betasten was?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dat is de reden dat Natasja, Huub, Amanda, Brian, Dennix, Nadia en Jaap allemaal onmiddelijk het huis uitgedonderd moeten worden. Zero Tolerance. Maar ik ben dan ook meer van de Bart-Sylvia-Lieke richting, 3 personen die geen geweld of ordinair gedrag nodig hebben.
Huub vies van vrouwen ????? Kom op zeg, heb je een plaat voor de kop ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ze heeft dat écht zo geroepen. Tel daar de keren bij op dat ze Huub "zonder toestemming" op z'n bek pakte(maw. ze heeft er zelf om gevraag om voor paal gezet te worden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |