Nee...wat denk je nou...ze heeft zelf ergens ingetrapt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Heeft huub haar enkel nu echt kapot getrapt ?
Wat valt me dat tegen zeg, ook al partijdig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:17 schreef petraa het volgende:
K: Ik moest dit nog doen van me man, ik moest je een hele dikke kus geven.
bahhh
Knap gevonden hoor van Flens. Zo ongeveer de enige Fok gerelateerde persoon die pro Natasia is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:18 schreef blomst het volgende:
De nieuwe HHH moest natasia een hele grote kus geven, dus nu weten we zeker waar die staat.
Ik had niet anders verwacht.Het word daar met de dag gekker.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:18 schreef blomst het volgende:
De nieuwe HHH moest natasia een hele grote kus geven, dus nu weten we zeker waar die staat.
Ah joh, die dekt zich alvast in voor de dreigementen van Natasia...quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:18 schreef blomst het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:17 schreef petraa het volgende:
K: Ik moest dit nog doen van me man, ik moest je een hele dikke kus geven.
bahhh
quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat valt me dat tegen zeg, ook al partijdig.
Heeft Amanda gisteravond Lieke dan geslagen ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:22 schreef noekje het volgende:
Maar als Huub een boete krijgt dan neem ik aan dat Amanda er ook één krijgt voor het slaan van Lieke?
Lieke is juist degene die nooit slaat.
weet je dat niet dan....in een groep loopt men altijd mee met de grootste groep...iemand die dat niet doet krijgt het vaak heel moeilijk...maar zijn altijd de grootste persoonlijkheden,mensen met durf en lef zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat valt me dat tegen zeg, ook al partijdig.
Ik schreef het gisteren ook al maar ik blijf het volhouden. Dat achterlijke kutpersoneel moet gewoon eens gaan werken.quote:
thanksquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:16 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het filmje waarop te zien is dat Nada Huub slaat, ook in slowmo. Voor de liefhebber.
http://goudenkooi.headlin(...)ia-in-de-slaapkamer/
Edit; Rond 7.30 min.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik schreef het gisteren ook al maar ik blijf het volhouden. Dat achterlijke kutpersoneel moet gewoon eens gaan werken.
Haar man zal wel de nieuwe butler worden binnenkort.
Dat heb ik dus ook gemist.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft Amanda gisteravond Lieke dan geslagen ?
En de boze buurvrouw vond het goedquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:24 schreef riri het volgende:
Voor de goede orde...Nadia heeft Huub geslagen
Ik wijs er maar even op voordat iedereen dat vergeet
Dat vind ik nog helemaal niet zo erg want er kom toch weinig zinvols uit. Dat uur weer in haar onderbroekje lopen vind ik irritant. Gaan flaneren ermee terwijl het eigenlijk niks is. Ik snap wel dat zij haar sterke punten wil benadrukken maar dat is haar kont zeker niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:23 schreef beequeen het volgende:
En weer loopt Nada zonder zender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |