Ach ja je moet toch iets doen om er zo af en toe een streamlock in te kunnen voeren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Wat mij nog het meest verbaast is het feit dat Flens zelfs gezegd heeft tegen Nada dat ze het OK vond dat zij Huub heeft geslagen. Zo is het eind toch zoek.
Ik ben weer helemaal bijquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:07 schreef beequeen het volgende:
En nu volgt het zeer objectieve relaas van Natasja![]()
och, ze zegt tenminste dat Huub 2 keer geslagen en 2 keer gebeten is. Er zit enige vooruitgang inquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:09 schreef riri het volgende:
natasia verteld even haar versie van het verhaal.....klopt niets van
Tis een grof schandaal.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:10 schreef avonne het volgende:
Natasia
"De Grote Boze Buurvrouw, ik zeg het gewoon, hoor, de Grote Boze Buurvrouw was er en die mag hem helemaal niet. Hij heeft Jetje-Kletje gekregen. Hij krijgt nog wel een boete."
Heeft huub haar enkel nu echt kapot getrapt ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:12 schreef avonne het volgende:
[..]
och, ze zegt tenminste dat Huub 2 keer geslagen en 2 keer gebeten is. Er zit enige vooruitgang in
*zoekt kaartje om naar Lieke te sturen
Ja, er mag weer geslagen wordenquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Wat mij nog het meest verbaast is het feit dat Flens zelfs gezegd heeft tegen Nada dat ze het OK vond dat zij Huub heeft geslagen. Zo is het eind toch zoek.
Maak je niet druk...die mensen die nu zo doen komen straks heel bedrogen uit....mensen die alles verdraaien en liegen trekken op den duur altijd aan het korste eindquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:11 schreef beequeen het volgende:
Dit is niet goed voor een mens, dit soort gesprekken op de vroege ochtend. Mijn bloeddruk schiet weer omhoog.
Word er strontziek van dat het steeds maar over Huub gaat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:09 schreef beequeen het volgende:
En weer ''de grote boze buurvrouw'' die anti-Huub is. Dat het allemaal kan.![]()
Ze stond in glas, maar Nadia zei dat huub haar had geschopt ofzoiets.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Heeft huub haar enkel nu echt kapot getrapt ?
Dat zei Dennis. Huub zei dat het de onderkant van haar voet was en dat het glas was.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:13 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze stond in glas, maar Nadia zei dat huub haar had geschopt ofzoiets.
wat ik begrepen had (maar het is mij eigenlijk geheel onduidelijk) is dat Nadia een glas naar Huub had gegooid, en dat ze in het glas is getraptquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe zou hij dat gedaan hebben, lijkt me wat lastig. Schijnbaar was haar hiel al kapot toen ze op de catwalk liep.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had iets gelezen in de VARA-gids wat hier mooi van toepassing op is. Even zoeken...quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:12 schreef DrsH het volgende:
Heerlijk die arme Natasja die al haar eigen ellende tracht te verbloemen door de dagelijkse roddels aan de interieuerverzorgsters door te briefen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |