Is toch alleen maar goed voor de baas?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:53 schreef cindy10 het volgende:
[..]
echtttt??? met het risico dat dat kreng het huis niet meer hoeft te verlaten om naar een baas te gaan??![]()
![]()
Enig idee wat de oorsprong is dan, wie het heeft gemaakt?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is zo erg omdat hij hem door een post van mij gekregen heeft.![]()
Wat maakt mij dat nou uit, ik zeg alleen maar dat ik het Wilgo en de kindjes gun...als dat betekent dat Natasia nooit meer hoeft te werken dan is dat voor haar een prettige bijkomstigheid.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:53 schreef cindy10 het volgende:
[..]
echtttt??? met het risico dat dat kreng het huis niet meer hoeft te verlaten om naar een baas te gaan??![]()
![]()
Ik heb hem weer uit de SC geplukt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Enig idee wat de oorsprong is dan, wie het heeft gemaakt?
Brian zit er al 9 maanden, dat vind ik best wel knap.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Totnogtoe wel ja... met Jaap op de tweede plaats. Alhoewel ik van mening zou kunnen veranderen als er een ongelooflijke eikel/trut even hard ging werken - die zou ik het misschien weer niet gunnen.
Maar neem nou Brian en Amanda... die doen er helemaal niets voor.
Nou dat sufneuken is anders hard werken hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Totnogtoe wel ja... met Jaap op de tweede plaats. Alhoewel ik van mening zou kunnen veranderen als er een ongelooflijke eikel/trut even hard ging werken - die zou ik het misschien weer niet gunnen.
Maar neem nou Brian en Amanda... die doen er helemaal niets voor.
vind het zo zielig dat wilgo en the kids niet eens een break krijgen van dat krijsende wijf.....quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:56 schreef Day het volgende:
[..]
Is toch alleen maar goed voor de baas?
Ik gun niemand die prijs. Van mij mogen ze er allemaal ineens uitgepleurd worden.
Ik kan me nog herinneren toen Jaap net in het huis was en Eric en Huub nachtenlang opbleven om Jaap te pesten. Huub zei toen dat hij makkelijk maaanden afkon met een paar uurtjes slaap per nacht. Ik zei toen dat hij zich daar nog heel erg in kon vergissen. Hij zat er toen pas 3 maanden of zo. Nu 6+ maanden verder is duidelijk te zien dat hij kapot is. Huub zit nu nog op pure wilskracht in dat huis, maar er moet niet veel meer fout gaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die is sinds de komst van Lieke schijndood
tja nadat ze in haar blote prutje stond....is ze van gedachten veranderdquote:Op woensdag 11 juli 2007 03:00 schreef mootie het volgende:
De enorme terror die Nadia vanavond zou gaan uitoefen is veranderd in een rukje en een tukje?
weet niet of dat waar is....of dat huub geremd word in zn activiteiten en daardoor zn moed verliest....quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:02 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren toen Jaap net in het huis was en Eric en Huub nachtenlang opbleven om Jaap te pesten. Huub zei toen dat hij makkelijk maaanden afkon met een paar uurtjes slaap per nacht. Ik zei toen dat hij zich daar nog heel erg in kon vergissen. Hij zat er toen pas 3 maanden of zo. Nu 6+ maanden verder is duidelijk te zien dat hij kapot is. Huub zit nu nog op pure wilskracht in dat huis, maar er moet niet veel meer fout gaan.
Het is gewoon slopend om zo geremd te worden in je activiteiten als de bewoners in die villa... ze hebben amper contact buiten de deur, doen nix, mogen nix... dat breekt uiteindelijk iedereen op.quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:03 schreef cindy10 het volgende:
[..]
weet niet of dat waar is....of dat huub geremd word in zn activiteiten en daardoor zn moed verliest....![]()
drm,is het niet gewoon indutten door te weinig actie??quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is gewoon slopend om zo geremd te worden in je activiteiten als de bewoners in die villa... ze hebben amper contact buiten de deur, doen nix, mogen nix... dat breekt uiteindelijk iedereen op.
Ja, maar de uitdaging is, naar mijn mening, niet het alleen wegterroriseren van andere bewoners, maar het ook vol kunnen houden om zolang in dat huis te zitten. En verveling en saaiheid horen daar evengoed bij. En Huub is niet de enige die geremd wordt, dat worden de andere bewoners ook, hij kan er alleen minder goed tegen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:03 schreef cindy10 het volgende:
[..]
weet niet of dat waar is....of dat huub geremd word in zn activiteiten en daardoor zn moed verliest....![]()
Lieke scheldt niet (itt zo ongeveer iedereen in dat huis) en Lieke gooit niet met dingen (itt zo ongeveer iedereen in dat huis) en Lieke vecht niet (itt zo ongeveer iedereen in dat huis) terwijl ze meermalen onderwerp van een bash is. Lieke verdient het wat mij betreft dus welquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:56 schreef Day het volgende:
[..]
Is toch alleen maar goed voor de baas?
Ik gun niemand die prijs. Van mij mogen ze er allemaal ineens uitgepleurd worden.
Feit is wel dat Huub daar de show maakt. Hoe je het ook wendt of keert. Huub is degene die alle aktie uitvoert. En niet Brain, Natasia, Amanda, Nadia, Dnix, Lieke of Jaap.quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:02 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren toen Jaap net in het huis was en Eric en Huub nachtenlang opbleven om Jaap te pesten. Huub zei toen dat hij makkelijk maaanden afkon met een paar uurtjes slaap per nacht. Ik zei toen dat hij zich daar nog heel erg in kon vergissen. Hij zat er toen pas 3 maanden of zo. Nu 6+ maanden verder is duidelijk te zien dat hij kapot is. Huub zit nu nog op pure wilskracht in dat huis, maar er moet niet veel meer fout gaan.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:02 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja nadat ze in haar blote prutje stond....is ze van gedachten veranderd![]()
De rest reageert idd alleen. Het is Huub waar alles om draait.quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:10 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Feit is wel dat Huub daar de show maakt. Hoe je het ook wendt of keert. Huub is degene die alle aktie uitvoert. En niet Brain, Natasia, Amanda, Nadia, Dnix, Lieke of Jaap.
Oh, maar dat ontken ik ook helemaal niet. Maar helemaal eens ben ik het ook niet, overigens, want hij maakt niet in zijn eentje het programma boeiend.quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:10 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Feit is wel dat Huub daar de show maakt. Hoe je het ook wendt of keert. Huub is degene die alle aktie uitvoert. En niet Brain, Natasia, Amanda, Nadia, Dnix, Lieke of Jaap.
drm denk ik,dat hij voornamelijk ook een last voelt,en dus meer last heeft dan de andere van alle regels en wetten...quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De rest reageert idd alleen. Het is Huub waar alles om draait.
Wat doet ze daar dan! Wat een dom wicht!quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:11 schreef scanman01 het volgende:
[..].... Nadia is bang geworden. Ze zei in het begin al dat ze die terror echt niet aankan.
Iedereen heeft het zelfs zo'n beetje voortdurend over hem als er iets mis is of men een humeur heeft. En Lieke komt op de tweede plaats qua afgeven op. Daarom vind ik de verhoudingen nu zo vervelend.quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De rest reageert idd alleen. Het is Huub waar alles om draait.
Hmm, haar zou ik het inderdaad nog wel gunnen. Hoewel ik me nog steeds afvraagt wie Lieke nu echt is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke scheldt niet (itt zo ongeveer iedereen in dat huis) en Lieke gooit niet met dingen (itt zo ongeveer iedereen in dat huis) en Lieke vecht niet (itt zo ongeveer iedereen in dat huis) terwijl ze meermalen onderwerp van een bash is. Lieke verdient het wat mij betreft dus wel
Ze (redactie) zoeken een middenweg denk ik. Een die gelieft is bij de redaktie en 1 die gelieft is bij de fora. Daarom houden ze hem strak aan de regels. Geen Tikjes, likjes et cetera maar duwen en trekken. Zonder dat er een reactie van de andere kant komt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:13 schreef cindy10 het volgende:
[..]
drm denk ik,dat hij voornamelijk ook een last voelt,en dus meer last heeft dan de andere van alle regels en wetten...
Goede morgenquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:16 schreef pullup het volgende:
Er is gisteren blijkbaar weer eens geknokt zonder dat er consequenties aan verbonden gaan worden.
Ik heb niet eens meer zin om dat filmpje te kijken wie wie beet, sloeg of krabte.
De redactie heeft blijkbaar zijn eigen manier gevonden om terror uit te oefenen door zo te kijken wie het langst met zich laat sollen zonder het huis te verlaten.
Dat gaat dan de winnaar worden
Morgen![]()
Ik heb het niet kunnen zien helaas. Het is wat te ver wegquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goede morgen.
Weet jij wie daar nu op het terras bezig is, het lijkt wel iemand die de boel aan het opruimen is?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:33 schreef Reza-impreza het volgende:
mogguh
Denk jij een beetje aan jouw nachtrustquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goede morgen.
Weet jij wie daar nu op het terras bezig is, het lijkt wel iemand die de boel aan het opruimen is?
we gaan het zienquote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:16 schreef pullup het volgende:
Er is gisteren blijkbaar weer eens geknokt zonder dat er consequenties aan verbonden gaan worden.
Ik heb niet eens meer zin om dat filmpje te kijken wie wie beet, sloeg of krabte.
De redactie heeft blijkbaar zijn eigen manier gevonden om terror uit te oefenen door zo te kijken wie het langst met zich laat sollen zonder het huis te verlaten.
Dat gaat dan de winnaar worden
Morgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |