Zelf zei hij dat hij door 4 man werd aangevallen. Daaruit zou je kunnen opmaken dat hij op zijn minst zichzelf heeft verdedigd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar daar kan je toch niet van afleiden dat ze gevochten hebben?

Je kunt idd ook concluderen dat ze stonden te zoenen, maar volgens mij is er een escalatie geweestquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar daar kan je toch niet van afleiden dat ze gevochten hebben?

Ja, jij niet alleen. Huub gebruikt veel energie, die heeft rustperiodes nodig. Ik vond het vaak saai, maar achteraf waren die uurtjes op de japen met Sylvia en Eric en een glaasje wijn zo gek nog niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:32 schreef Day het volgende:
[..]
Ik schreef ook 'schijnt"
Maar ok, dan viel het allemaal wel mee dus.
Maar eerlijk, en dat is niet omdat ik hem weg wil hebben, ik vraag me wel af hoe lang hij het nog vol houdt.

Niet lang. Een combinatie van verveling, en een toenemend conflict met de regie achter de schermen. Nu wilt ie ook niet meer met Anita (psycholoog) praten, alleen maar met die andere (Jaap). Ik denk dat ie de overgang van RTL niet meer gaat meemaken. Zelf heeft ie ook al in die richting gehint, maar met Huub weet je natuurlijk nooit hoe serieus hij is...quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:32 schreef Day het volgende:
Maar eerlijk, en dat is niet omdat ik hem weg wil hebben, ik vraag me wel af hoe lang hij het nog vol houdt.

Dat ging toch over Brian, Nadia, nix, en Natasia...?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelf zei hij dat hij door 4 man werd aangevallen. Daaruit zou je kunnen opmaken dat hij op zijn minst zichzelf heeft verdedigd.

Het was in reactie op het verhaal dat Lieke hem van die beveiligingsman had afgetrokken, dus het is niet onwaarschijnlijk dat hij ook die van zich af heeft gemept.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat ging toch over Brian, Nadia, nix, en Natasia...?

quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was in reactie op het verhaal dat Lieke hem van die beveiligingsman had afgetrokken, dus het is niet onwaarschijnlijk dat hij ook die van zich af heeft gemept.

Nah, ik denk dat mijn verklaring logischer is. De beveiligingsman probeerde Huub te calmeren, maar Huub was over de rooie en luisterde niet. Vervolgens probeerde Lieke hem tot kalmte te bedaren, en hem dus weg te trekken. Dat zou haar opmerking van wegtrekken verklaren. Want als er echt gevochten zou zijn met de beveiliging dan zou Huub er nu echt niet meer gezeten hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:34 schreef Leandra het volgende:
Je kunt idd ook concluderen dat ze stonden te zoenen, maar volgens mij is er een escalatie geweest

Alleen zei Lieke niet 'wegtrekken'. Ze zei duidelijk twee keer 'aftrekken'. Zo zie je maar weer hoe frustrerend streamlocks zijn; we hebben alleen hun woorden om op af te gaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat mijn verklaring logischer is. De beveiligingsman probeerde Huub te calmeren, maar Huub was over de rooie en luisterde niet. Vervolgens probeerde Lieke hem tot kalmte te bedaren, en hem dus weg te trekken. Dat zou haar opmerking van wegtrekken verklaren. Want als er echt gevochten zou zijn met de beveiliging dan zou Huub er nu echt niet meer gezeten hebben natuurlijk.

Het is een virus in mijn PC die alle teksten diquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... luister ik een keer naar je, zeg je zulke dingen![]()

Ik denk dat je gelijk hebt... maar in het heetst van de strijd wordt het kalmeren door iemand van de beveiliging al snel gezien als het voortzetten van het "gevecht"quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat mijn verklaring logischer is. De beveiligingsman probeerde Huub te calmeren, maar Huub was over de rooie en luisterde niet. Vervolgens probeerde Lieke hem tot kalmte te bedaren, en hem dus weg te trekken. Dat zou haar opmerking van wegtrekken verklaren. Want als er echt gevochten zou zijn met de beveiliging dan zou Huub er nu echt niet meer gezeten hebben natuurlijk.

hmm? dat was niet in 'n ander gesprek, over nada en nix?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen zei Lieke niet 'wegtrekken'. Ze zei duidelijk twee keer 'aftrekken'. Zo zie je maar weer hoe frustrerend streamlocks zijn; we hebben alleen hun woorden om op af te gaan.

Ik moest lachen om het woordje ook... Klonk zo massal in een keer....quote:

?????quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Het is een virus in mijn PC die alle teksten di
VUILE KUTHOER, STERRUFF TOCH ALLEMAAL, ECHT!!!

Dat het onwaarschijnlijk is dat Huub Brian van zich af heeft gemept?quote:

Sterruf Jonguhquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]

Yoh...quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]

We weten toch hoe Huub kan duwen, met twee handen? Goed, is misschien niet met de kracht van Samson, maar het ziet er toch altijd eerder uit als verkapt meppen dan duwenquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:41 schreef Day het volgende:
[..]
Dat het onwaarschijnlijk is dat Huub Brian van zich af heeft gemept?

Ik had het wel gezien hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:41 schreef akveor het volgende:

Sufgeneukt en welquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:46 schreef Day het volgende:
Maar goed, wij zitten hier te discussiëren en morgenochend verschijnt iedereen weer lachend aan het ontbijt.

Het Gilles de la Tourette virus?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik niet hoor.
Oh, ik geloof dat je iets anders bedoelde![]()

Weet je wat nu heel erg is...... mn hand ging al naar mn scherm...quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
(val in herhaling maar vind het zo leuk. Thanx Mootie)

quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je wat nu heel erg is...... mn hand ging al naar mn scherm...![]()

http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Gilles_de_la_Tourettequote:

En iets zegt me dat jouw post ook geknipt gaat wordenquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:50 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Gilles_de_la_Tourette
-knip-

quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik niet hoor.
Oh, ik geloof dat je iets anders bedoelde![]()

Je strikje heeft een bewegingstik. Jijzelf speelt gewoon voor echoput... aandachtvrager!quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:50 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]

Van mij mag Natasia winnen, dat gun ik Wilgo en de kindjes welquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik zelf een favo bewoner heb, weet wel duidelijk wie het nietzijn, en dan blijven er maar 2 over....

Ik gun het degene die er het hardst voor werkt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Van mij mag Natasia winnen, dat gun ik Wilgo en de kindjes wel

echtttt??? met het risico dat dat kreng het huis niet meer hoeft te verlaten om naar een baas te gaan??quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:50 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]

Geeft niet ik heb een paar dagen geleden ook al gemeptquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je wat nu heel erg is...... mn hand ging al naar mn scherm...![]()

Wilgo en de kindjes gun ik het ook wel...quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:50 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
KNIP!

Huub dusquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik gun het degene die er het hardst voor werkt.

Het is zo erg omdat hij hem door een post van mij gekregen heeft.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Geeft niet ik heb een paar dagen geleden ook al gemept![]()

Totnogtoe wel ja... met Jaap op de tweede plaats. Alhoewel ik van mening zou kunnen veranderen als er een ongelooflijke eikel/trut even hard ging werken - die zou ik het misschien weer niet gunnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |