Blauwhelmen? Je bedoelt zoals in Srebrenica?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:15 schreef cindy10 het volgende:
ik ga blauwhelmen tussen de kampen.....iemand een toffee???![]()
Ik ook niet, maar het interesseert me ook geen flikkerquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zou werkelijk niet kunnen zeggen wie jou of Leandra's favo bewoner is.
Sjesus dan duurt het nog tot de herfst voor ie valt...quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:11 schreef petraa het volgende:
Ik vind Huub een eikel!!!!!
ff kijken of ik word afgemaakt
Galante man he, hij moest de smaak van Huub ff wegspoelen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:17 schreef Disana het volgende:
Dennis neemt eerst zelf een slok en geeft het glas dan aan Nadia.
ja dat ja! ik ga bemiddelen tussen de kampen,en lukt het niet,dan krijgen ze een toffee waardoor ze lang moeten kauwen!quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Blauwhelmen? Je bedoelt zoals in Srebrenica?![]()
Geef niet als hij maar valt na Dennix en Nadia en Brian.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Sjesus dan duurt het nog tot de herfst voor ie valt...
Mooi, dan is het kennelijk prima mogelijk om objectief te blijven op een forum... en dan mag je er gelijk van uitgaan dat het gros van de posters idd niet voor dezelfde bewoner is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zou werkelijk niet kunnen zeggen wie jouw of Leandra's favo bewoner is.
Ik weet niet eens of ik zelf een favo bewoner heb, weet wel duidelijk wie het nietzijn, en dan blijven er maar 2 over....quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het interesseert me ook geen flikker![]()
Wat denk jij? Ik kon uit de bewegingen en houdingen niet opmaken dat hij ook nog iets voor Nadia heeft gedaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Galante man he, hij moest de smaak van Huub ff wegspoelen.![]()
Maar als het net zoals in Srebenica is, dan bemiddel je niet, maar kijk je toe hoe ze elkaar afmakenquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja dat ja! ik ga bemiddelen tussen de kampen,en lukt het niet,dan krijgen ze een toffee waardoor ze lang moeten kauwen!![]()
Ik moest ff denken en toen viel het kwartje ...... Dat ben ikquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
Kan die gele eend met die oranje kutsnavel ophoepelen uit onze HuubCOSsen? Ze verstoort de status quo!
Hij begon er anders zelf mee de eerste keer. Nadia lag wakker naast hem. Mijn idee is dat Dennis geen vrouwenman is. Wil niet zeggen dat hij homo is, maar misschien wel dat hij alleen van zichzelf houdt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef Pulu het volgende:
Ff een domme vraag maar waarom neukt Dennis Tamara niet gewoon? Al dat handwerk zou ik gek van worden!!
Stuur een brief en vraag het hem.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef Pulu het volgende:
Ff een domme vraag maar waarom neukt Dennis Tamara niet gewoon? Al dat handwerk zou ik gek van worden!!
Idd een domme vraag.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef Pulu het volgende:
De klap is wel in beeld (zie hier) alleen ze bijt Huub niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
het moment waarop Huub roept "dat kost je 100.000". de klappen en de beet zijn niet in beeld, maar al wel degelijk door nada toegegeven![]()
objectief blijf je het gemakkelijkst door gewoon geen streams te kijken en maar klakkeloos aan te nemen wat de fokkerts hier neerzetten (oh nee, beetje filteren hier en daar). werkelijk, erg intelligent Leandraquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, dan is het kennelijk prima mogelijk om objectief te blijven op een forum... en dan mag je er gelijk van uitgaan dat het gros van de posters idd niet voor dezelfde bewoner is.
Ben ik dat? Heb liever dat je me dan met geile kuteend aanspreekt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
Kan die gele eend met die oranje kutsnavel ophoepelen uit onze HuubCOSsen? Ze verstoort de status quo!
Dat heb ik nou ook en ook aan die 2 erger ik me regelmatig groen en geel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik zelf een favo bewoner heb, weet wel duidelijk wie het nietzijn, en dan blijven er maar 2 over....
1 van de grote mysteries van DGKquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef Pulu het volgende:
Verre van klakkeloos... als ik dat deed dan was ik vast niet objectief meerquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
objectief blijf je het gemakkelijkst door gewoon geen streams te kijken en maar klakkeloos aan te nemen wat de fokkerts hier neerzetten (oh nee, beetje filteren hier en daar). werkelijk, erg intelligent Leandra![]()
Oh jij kan het ook nog zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben ik dat? Heb liever dat je me dan met geile kuteend aanspreekt.
Ja ja, juich jij maar. Hou liever je snavel, je bent goed door de mand gevallen en wat mij betreft niet meer welkom! Huub een eikel noemenquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik moest ff denken en toen viel het kwartje ...... Dat ben ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
in dat geval gooi ik mn blauwe helm af,onthou ze van toffee`s,en kijk vol genoegen naar het bloedbad wat volgt!quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar als het net zoals in Srebenica is, dan bemiddel je niet, maar kijk je toe hoe ze elkaar afmaken![]()
Geschrokken van zijn eigen waas en de daarmee samengaande agressie en/of het feit dat dat hij tot 5 x toe verzocht heeft om psycholoog Jaap (n.a.v. het gebeurde) en dat die door achter nog steeds niet geregeld is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:23 schreef Day het volgende:
Maar ik begreep uit de Villa Vandaag-verslagen dat Huub heeft gehuild? Waarom dan? Is dat nog duidelijk geworden?
Je wilt dat Huub en Liek Tamara nu uitnodigen voor nix ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef Pulu het volgende:
Iets met de redaktie volgens mij, hij moest zeggen dat ie "geduwd" was in plaats van geslagen. Hij was niet happy toen ie van achter kwam. En moest zelfs meerdere keren tot de orde geroepen worden door de plasma.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:23 schreef Day het volgende:
Maar ik begreep uit de Villa Vandaag-verslagen dat Huub heeft gehuild? Waarom dan? Is dat nog duidelijk geworden?
Ja, jij bent de geile kuteend. Jou bedoelde ik dus nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben ik dat? Heb liever dat je me dan met geile kuteend aanspreekt.
Of gezellig mee doen met afmaken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:24 schreef cindy10 het volgende:
[..]
in dat geval gooi ik mn blauwe helm af,onthou ze van toffee`s,en kijk vol genoegen naar het bloedbad wat volgt!![]()
Hij schijnt ook na de streamlock met iemand van de beveiliging op de vuist te zijn gegaan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geschrokken van zijn eigen waas en de daarmee samengaande agressie en/of het feit dat dat hij tot 5 x toe verzocht heeft om psycholoog Jaap (n.a.v. het gebeurde) en dat die door achter nog steeds niet geregeld is.
Toen hij opstond liep hij op Tamara te foeteren. Het eerste echt duidelijke wat we van hem hoorden was tegen Jaap: dat Tamara niet meer mocht komen. Vanavond laat zei hij tegen Lieke dat hij ervan baalde dat hij zich steeds sneller liet gaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:23 schreef Day het volgende:
goed idee,toppie!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of gezellig mee doen met afmaken.
We moeten er wel zeker van zijn dat er niemand overblijft, want dan kunnen we tenminste opnieuw beginnen
De Gouden Kooi deel 2!
En dan gooien we gelijk de Familie Tokkie er in, en de rouwende familie van Amanda, Brian en Natasia.
![]()
![]()
![]()
Dat geeft ie ook zelf toe.... Hij heeft het moelijk met deze Huub... hij vond dat ie het de eerste 100 dagen goed deed en nu steeds verder afzakt...quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:28 schreef Day het volgende:
[..]
Hij schijnt ook na de streamlock met iemand van de beveiliging op de vuist te zijn gegaan?
Die jongen is flink de weg kwijt, de maanden beginnen te tellen, geloof ik.
Je ziet het ook goed aan hem, vind ik. Hij lijkt wel 10 jaar ouder de afgelopen weken.
Niet overdrijven he. Omdat 1 Huub-hater dat schrijft wil nog niet zeggen dat dat zo is natuurlijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:28 schreef Day het volgende:
Hij schijnt ook na de streamlock met iemand van de beveiliging op de vuist te zijn gegaan?
Lieke heeft het zelf verteld: ze moest hem van een beveiligingsman af halen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Niet overdrijven he. Omdat 1 Huub-hater dat schrijft wil nog niet zeggen dat dat zo is natuurlijk
Denk dat Huub gewoon zwaar pissed off was en dat de beveiligingsman last had om hem tot kalmte te manen, en dat Lieke dat dan gedaan had. Iets meer in die trand. Maar dat hij met iemand van de beveiliging gevochten heeft is natuurlijk onzin.
aan de andere kant kan lieke wel van alles zeggen,er waren tenslotte geen streams meerquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke heeft het zelf verteld: ze moest hem van een beveiligingsman af halen.
Ik schreef ook 'schijnt"quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Niet overdrijven he. Omdat 1 Huub-hater dat schrijft wil nog niet zeggen dat dat zo is natuurlijk
Denk dat Huub gewoon zwaar pissed off was en dat de beveiligingsman last had om hem tot kalmte te manen, en dat Lieke dat dan gedaan had. Iets meer in die trand. Maar dat hij met iemand van de beveiliging gevochten heeft is natuurlijk onzin.
Maar daar kan je toch niet van afleiden dat ze gevochten hebben?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:31 schreef Disana het volgende:
Lieke heeft het zelf verteld: ze moest hem van een beveiligingsman af halen.
Lieke heeft gezegd dat ze geprobeerd heeft Huub van de beveilgingsman af te trekken... Huub vertelde daarop dat ie totaal niet in de gaten heeft gehad dat ze dat geprobeerd had... en sprak z'n respect voor d'r uit...quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |