Hmm, haar zou ik het inderdaad nog wel gunnen. Hoewel ik me nog steeds afvraagt wie Lieke nu echt is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke scheldt niet (itt zo ongeveer iedereen in dat huis) en Lieke gooit niet met dingen (itt zo ongeveer iedereen in dat huis) en Lieke vecht niet (itt zo ongeveer iedereen in dat huis) terwijl ze meermalen onderwerp van een bash is. Lieke verdient het wat mij betreft dus wel
Ze (redactie) zoeken een middenweg denk ik. Een die gelieft is bij de redaktie en 1 die gelieft is bij de fora. Daarom houden ze hem strak aan de regels. Geen Tikjes, likjes et cetera maar duwen en trekken. Zonder dat er een reactie van de andere kant komt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:13 schreef cindy10 het volgende:
[..]
drm denk ik,dat hij voornamelijk ook een last voelt,en dus meer last heeft dan de andere van alle regels en wetten...
Goede morgenquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:16 schreef pullup het volgende:
Er is gisteren blijkbaar weer eens geknokt zonder dat er consequenties aan verbonden gaan worden.
Ik heb niet eens meer zin om dat filmpje te kijken wie wie beet, sloeg of krabte.
De redactie heeft blijkbaar zijn eigen manier gevonden om terror uit te oefenen door zo te kijken wie het langst met zich laat sollen zonder het huis te verlaten.
Dat gaat dan de winnaar worden
Morgen![]()
Ik heb het niet kunnen zien helaas. Het is wat te ver wegquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goede morgen.
Weet jij wie daar nu op het terras bezig is, het lijkt wel iemand die de boel aan het opruimen is?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:33 schreef Reza-impreza het volgende:
mogguh
Denk jij een beetje aan jouw nachtrustquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goede morgen.
Weet jij wie daar nu op het terras bezig is, het lijkt wel iemand die de boel aan het opruimen is?
we gaan het zienquote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:16 schreef pullup het volgende:
Er is gisteren blijkbaar weer eens geknokt zonder dat er consequenties aan verbonden gaan worden.
Ik heb niet eens meer zin om dat filmpje te kijken wie wie beet, sloeg of krabte.
De redactie heeft blijkbaar zijn eigen manier gevonden om terror uit te oefenen door zo te kijken wie het langst met zich laat sollen zonder het huis te verlaten.
Dat gaat dan de winnaar worden
Morgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |