abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 09:54:17 #276
135305 beequeen
Lost.
pi_51352131
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:53 schreef TherAngelina het volgende:
Misschien heeft de redactie dat horloge wel in zijn jasje gestopt, ik word helemaal para braddah, zou zomaar kunnen .
De FEBO heeft de spullen van nix voor de deur gezet en Huub en Lieke hebben dat gevonden.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_51352138
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:50 schreef blomst het volgende:

[..]

Huub en Lieke hebben dat mandje wel achterover gedrukt.
De vraag is, waarom heeft de redactie die spullen weer het huis in gebracht?
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  woensdag 11 juli 2007 @ 09:54:41 #278
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_51352139
De redaktie werkt waarschijnlijk mee aan het steeds moeilijker maken voor Huub. Ze proberen gewoon hem er zo op die manier uit te pesten. Als Huub uit eigenbeweging vertrekt zou voor hun de mooiste oplossing zijn.
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 09:55:19 #279
135305 beequeen
Lost.
pi_51352156
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:53 schreef noekje het volgende:

[..]

Eerst janken dat je je zo schaamt. Vervolgens uren in je string blijven lopen en zeggen dat Lieke lelijk is.
Attention whore!
[afbeelding]
Mooie combinatie van post en cap
― Mark Twain
pi_51352162
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:54 schreef Margo37 het volgende:

[..]

De vraag is, waarom heeft de redactie die spullen weer het huis in gebracht?
en ik begrijp niet wat die huishouding in huub jasje te zoeken heeft. (die was dus duidelijk op zoek naar iets )
pi_51352168
Voor huub is deze positie alleen maar hartstikke goed....het helpt hem alleen maar het gedrag van de andere bewoners te ontmaskeren
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_51352176
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:53 schreef TherAngelina het volgende:
Misschien heeft de redactie dat horloge wel in zijn jasje gestopt, ik word helemaal para braddah, zou zomaar kunnen .
Het is toch te gek voor woorden als we zulke dingen al moeten denken.
Waar zijn ze allemaal toch mee bezig.
Huub en Lieke moeten kapot,maar zijn elke keer zo sterk om terug te komen.
De rest was allang knettergek die villa uitgerend als ze zo moesten vechten als Lieke en Huub.
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 09:56:40 #283
135305 beequeen
Lost.
pi_51352191
nix kan wel bellen met de FEBO, maar ik ben dan wel benieuwd wat ze tegen hem zeggen.
― Mark Twain
pi_51352210
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:55 schreef jacqjacq het volgende:

[..]

en ik begrijp niet wat die huishouding in huub jasje te zoeken heeft. (die was dus duidelijk op zoek naar iets )
Tenzij het jasje klaar lag voor de stomerij? Maar dan nog komen die spulen die in kleding wordt gevonden terug via de stomerij toch?
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_51352212
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:55 schreef riri het volgende:
Voor huub is deze positie alleen maar hartstikke goed....het helpt hem alleen maar het gedrag van de andere bewoners te ontmaskeren
underdog-positie bedoel je. heeft hij al eens eerder meegemaakt, en dat pakte goed uit.
alleen hopen dat hij die agressie-beheersing waar hij het gisteren met lieke over had wat beter kan handelen.
raar overigens dat hij na 5 verzoeken nog steeds geen gesprek met de psych heeft mogen voeren, terwijl natas om de haverklap zo'n gesprek kan krijgen als ze dat wil
pi_51352239
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:54 schreef marky het volgende:
De redaktie werkt waarschijnlijk mee aan het steeds moeilijker maken voor Huub. Ze proberen gewoon hem er zo op die manier uit te pesten. Als Huub uit eigenbeweging vertrekt zou voor hun de mooiste oplossing zijn.
Hij doet het zichzelf aan, daar heeft de redactie weinig mee te maken. Ik denk dat ze Huub helemaal niet weg willen hebben, dan blijft er te weinig DGK over.
pi_51352253
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:57 schreef jacqjacq het volgende:

[..]

underdog-positie bedoel je. heeft hij al eens eerder meegemaakt, en dat pakte goed uit.
alleen hopen dat hij die agressie-beheersing waar hij het gisteren met lieke over had wat beter kan handelen.
raar overigens dat hij na 5 verzoeken nog steeds geen gesprek met de psych heeft mogen voeren, terwijl natas om de haverklap zo'n gesprek kan krijgen als ze dat wil
Word tijd dat Stijn terug komt.
Maar die flens zal wel zorgen dat Stijn ook weg moet net als Frans.
pi_51352266
wat denkt dat BANND groepje nou....dat ze gewoon met schatje dit en schatje dat de tijd in het huis kunnen doorbrengen?
Het wordt tijd dat het ze eens heeeeeel moeilijk wordt gemaakt.

En ooooh....wat is het erg dat dennix zijn spulletjes kwijt zijn.....voor die grote egoist is het alleen maar goed dat hem dat eens gebeurt
pi_51352270
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:56 schreef beequeen het volgende:
nix kan wel bellen met de FEBO, maar ik ben dan wel benieuwd wat ze tegen hem zeggen.
Aan zijn smoelwerk te zien, voelt hij zich op dit moment behoorlijk door achter genaaid.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_51352275
Maar waar krijgt Huub nu precies een boete voor? Is dat voor het uittrekken van het broekje want zo lust ik er nog wel een paar?
Go hard or go home
pi_51352297
Goedemorgen :W
pi_51352305
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:59 schreef riri het volgende:
wat denkt dat BANND groepje nou....dat ze gewoon met schatje dit en schatje dat de tijd in het huis kunnen doorbrengen?
Het wordt tijd dat het ze eens heeeeeel moeilijk wordt gemaakt.

En ooooh....wat is het erg dat dennix zijn spulletjes kwijt zijn.....voor die grote egoist is het alleen maar goed dat hem dat eens gebeurt
Ben bang dat dat nooit zal gebeuren.
  woensdag 11 juli 2007 @ 10:02:14 #293
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51352322
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 10:00 schreef noekje het volgende:
Maar waar krijgt Huub nu precies een boete voor? Is dat voor het uittrekken van het broekje want zo lust ik er nog wel een paar?
Hij heeft Nadia's voet geamputeerd .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_51352328
Ik zou hoogst persoonlijk een aansteker bij het haar van die dennix willen houden

Brian:...weer verliest die...hij heeft allang verloren
pi_51352329
Dennis: "Huub heeft gisteren op alle fronten verloren"
pi_51352335
Wat een galbakken die lui, ik ga de streams uitzetten, er is geen lol meer aan op deze manier. De HH, de FEBO alles en iedereen is tegen Huub, het enige wat je de hele dag door hoort is Huub, Huub, Lieke, Lieke en de kindjes van God vinden zichzelf geweldig. Jammer dat ze negatieve post tegen laten houden, want anders zou ik *#($*@#)_$*)_
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_51352356
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 10:00 schreef noekje het volgende:
we moeten maar even afwachten. Maar het wordt steeds gekker.
  woensdag 11 juli 2007 @ 10:04:18 #298
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51352368
Ik ben niet voor en niet tegen iemand, maar het zou voor Hubert beter zijn om uit te stappen. Niet omdat ik dat vind maar meer om hem tegen zichzelf te beschermen want zijn impulsbeheersing gaat naar onder het nulpunt
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_51352381
Dennis liegt tegen Ban..
Dolf is de baas
Insaantje
pi_51352382
en weer een doodsbedreiging van Dennix richting Huub

Dennix:"het aantal mensen die huub nu willen pakken buiten het huis".....zegt Dennix...het is gewoon een oproep van dennix aan mensen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')