De FEBO heeft de spullen van nix voor de deur gezet en Huub en Lieke hebben dat gevonden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:53 schreef TherAngelina het volgende:
Misschien heeft de redactie dat horloge wel in zijn jasje gestopt, ik word helemaal para braddah, zou zomaar kunnen.
De vraag is, waarom heeft de redactie die spullen weer het huis in gebracht?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub en Lieke hebben dat mandje wel achterover gedrukt.
Mooie combinatie van post en capquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:53 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Eerst janken dat je je zo schaamt. Vervolgens uren in je string blijven lopen en zeggen dat Lieke lelijk is.
Attention whore!
[afbeelding]
en ik begrijp niet wat die huishouding in huub jasje te zoeken heeft. (die was dus duidelijk op zoek naar iets )quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:54 schreef Margo37 het volgende:
[..]
De vraag is, waarom heeft de redactie die spullen weer het huis in gebracht?
Het is toch te gek voor woorden als we zulke dingen al moeten denken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:53 schreef TherAngelina het volgende:
Misschien heeft de redactie dat horloge wel in zijn jasje gestopt, ik word helemaal para braddah, zou zomaar kunnen.
Tenzij het jasje klaar lag voor de stomerij? Maar dan nog komen die spulen die in kleding wordt gevonden terug via de stomerij toch?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:55 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
en ik begrijp niet wat die huishouding in huub jasje te zoeken heeft. (die was dus duidelijk op zoek naar iets )
underdog-positie bedoel je. heeft hij al eens eerder meegemaakt, en dat pakte goed uit.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:55 schreef riri het volgende:
Voor huub is deze positie alleen maar hartstikke goed....het helpt hem alleen maar het gedrag van de andere bewoners te ontmaskeren
Hij doet het zichzelf aan, daar heeft de redactie weinig mee te maken. Ik denk dat ze Huub helemaal niet weg willen hebben, dan blijft er te weinig DGK over.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:54 schreef marky het volgende:
De redaktie werkt waarschijnlijk mee aan het steeds moeilijker maken voor Huub. Ze proberen gewoon hem er zo op die manier uit te pesten. Als Huub uit eigenbeweging vertrekt zou voor hun de mooiste oplossing zijn.
Word tijd dat Stijn terug komt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:57 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
underdog-positie bedoel je. heeft hij al eens eerder meegemaakt, en dat pakte goed uit.
alleen hopen dat hij die agressie-beheersing waar hij het gisteren met lieke over had wat beter kan handelen.
raar overigens dat hij na 5 verzoeken nog steeds geen gesprek met de psych heeft mogen voeren, terwijl natas om de haverklap zo'n gesprek kan krijgen als ze dat wil
Aan zijn smoelwerk te zien, voelt hij zich op dit moment behoorlijk door achter genaaid.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:56 schreef beequeen het volgende:
nix kan wel bellen met de FEBO, maar ik ben dan wel benieuwd wat ze tegen hem zeggen.
Ben bang dat dat nooit zal gebeuren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:59 schreef riri het volgende:
wat denkt dat BANND groepje nou....dat ze gewoon met schatje dit en schatje dat de tijd in het huis kunnen doorbrengen?
Het wordt tijd dat het ze eens heeeeeel moeilijk wordt gemaakt.
En ooooh....wat is het erg dat dennix zijn spulletjes kwijt zijn.....voor die grote egoist is het alleen maar goed dat hem dat eens gebeurt
Hij heeft Nadia's voet geamputeerdquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:00 schreef noekje het volgende:
Maar waar krijgt Huub nu precies een boete voor? Is dat voor het uittrekken van het broekje want zo lust ik er nog wel een paar?
we moeten maar even afwachten. Maar het wordt steeds gekker.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:00 schreef noekje het volgende:
Maar waar krijgt Huub nu precies een boete voor? Is dat voor het uittrekken van het broekje want zo lust ik er nog wel een paar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |