Foeiquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:47 schreef avonne het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa.... Huub is een dief!!!
Para-gevoelens slaan nu extra hard toe.
Iemand doorzoekt Huubs jasje en vind een horloge waarvan Dennis zegt dat hij het naar achteren had gebracht.
Flens is een kuthoer, had ik dat al gezegd?
Geplant, zeg ik

Wil je je wel aan het script houden, het is de bedoeling dat je dat wel geloofd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:46 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, Sharon vindt bij toeval het horloge van nix in de kleding van Huub. Je gelooft het toch niet.

En een nieuw mysterie is geboren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:46 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, Sharon vindt bij toeval het horloge van nix in de kleding van Huub. Je gelooft het toch niet.

hoe paranoide kan je dus na een paar weken al zijn:quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:41 schreef noekje het volgende:
Natasia: ze hebben al haar sportkleding weggehaald.
Brian: kut kut kutmensen zijn het
Nadia: ze hebben de hele nacht plannen liggen bekokstoven

Huub en Lieke hebben dat mandje wel achterover gedrukt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:49 schreef beequeen het volgende:
De FEBO heeft zelf de spullen voor de deur gezet. Kutredactie.

Ja en ? Blijft het feit dat de FEBO hierachter zit en Huub er dus aan het inluizen is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub en Lieke hebben dat mandje wel achterover gedrukt.

Flens voor de broodnodige variatiequote:Op woensdag 11 juli 2007 09:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja en ? Blijft het feit dat de FEBO hierachter zit en Huub er dus aan het inluizen is.

quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:50 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
hoe paranoide kan je dus na een paar weken al zijn:
ik heb huub en lieke geen kleding zien jatten en verder hebben ze alleen gepraat over huub's agressie.
nadia is al netzo achterdochtig als de rest van BANND.
en meteen weer een ebschuldigend vingertje wijzen naar huub/lieke.
het lijkt de lagere school wel, waarbij de hele klas er opuit is om het kind dat het laagst in de pikorde staat te treiteren totdat het huilend naar huis gaat. (je kunt namelijk nog beter pesten dan gepest worden).
Nadia is voor mij door de mand gevallen, een meisje met enorme honger naar aandacht, als ze die niet krijgt gaat ze dramatisch janken. Vanaf het moment dat ik haar naar Lieke heb hore schreeuwen dat Lieke haar pik tussen haar benen moest verbergen , vind ik het dus gewoon net zo'n ordinaire , laag bij de grondse snol als amanda. Nadia heeft een klein vernisje van beschaving over zich heen met haar CC_oorbellen, uiterlijk en goois accentje, maar het is helemaal nep en alleen maar buitenkant.![]()

Standaardprocedure voor pussy's, die krijgen altijd iets langer te tijd om te aclimatiseren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:51 schreef riri het volgende:
Dennix heeft sinds hij in het huis is geen enkele terror van de groep over zich heen gehad...voor mij is dat onbegrijpelijk voor een nieuwe bewoner.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |