Karima doet dus net zo hard meequote:Op woensdag 11 juli 2007 09:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Die KUT Herma moet er ook eens uit ondertussen, die stookt de hele zooi op
![]()
Jaap zei dat Amanda hem geslagen heeft, omdat hij Brian van Huub aftrokquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft Amanda gisteravond Lieke dan geslagen ?
Of gooi er eens echt personeel in, wat een 'normale' mening heeft, niet zo gekleurd, en zeker niet deze foute kleur.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik schreef het gisteren ook al maar ik blijf het volhouden. Dat achterlijke kutpersoneel moet gewoon eens gaan werken.
Haar man zal wel de nieuwe butler worden binnenkort.
Precies, en gisteren maar janken dat ze de catwalk niet op wilde. Wat een aandachttrekkerij zeg, die snol spoort echt niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat vind ik nog helemaal niet zo erg want er kom toch weinig zinvols uit. Dat uur weer in haar onderbroekje lopen vind ik irritant. Gaan flaneren ermee terwijl het eigenlijk niks is. Ik snap wel dat zij haar sterke punten wil benadrukken maar dat is haar kont zeker niet.
Even een vraagje aan jou, wie was de golddigger vriendin van Brian, Nathalia of Tamara?quote:
Ik dacht Nathaliaquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Even een vraagje aan jou, wie was de golddigger vriendin van Brian, Nathalia of Tamara?
Dat weet niemand....niemand heeft het haar horen zeggen en niemand was bij het gesprek wat achter heeft plaatsgevonden...wat een bewoner ook zegt,neem het altijd met een korreltje zoutquote:
Lieke gaf aan ook geslagen te zijn. Was volgens mij met een borstel maar dat weet ik niet zeker. Ik weet wel zeker dat ze zei geslagen te zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Jaap zei dat Amanda hem geslagen heeft, omdat hij Brian van Huub aftrok
doe effe normaalquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:28 schreef DrsH het volgende:
Met een beetje geluk krijgt Nadia de gehele mannelijke Marokaanse mannengemeenschap over zich heen als ze de kooi uitkomt. Dit zal uiteindelijk resulteren in een halal noodslachting.
Beste Avonne, Ik heb geen moment de indruk gewekt dat Nadia ritueel geslacht wordt, het is immers geen schaap!!!!!!!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:32 schreef avonne het volgende:
[..]
doe effe normaal
Met een beetje geluk krijgt Nadia de gehele mannelijke Marokaanse mannengemeenschap veel kritiek over zich heen als ze de kooi uitkomt. Dit zal uiteindelijk resulteren in een halal noodslachting. jarenlange schaamte en spijt
het is een onsmakelijke beeldspraak bij mijn ontbijtquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:35 schreef DrsH het volgende:
[..]
Beste Avonne, Ik heb geen moment de indruk gewekt dat Nadia ritueel geslacht wordt, het is immers geen schaap!!!!!!!!!![]()
![]()
Ja ik was al om vijf uur wakker, dus had al lang ontbetenquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:36 schreef avonne het volgende:
[..]
het is een onsmakelijke beeldspraak bij mijn ontbijt
ik vind het wel een dom schaapquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:35 schreef DrsH het volgende:
[..]
Beste Avonne, Ik heb geen moment de indruk gewekt dat Nadia ritueel geslacht wordt, het is immers geen schaap!!!!!!!!!![]()
![]()
Sorry, maar ik geloof het onmiddellijk als Natasja dat zegt. We weten toch dat Flens een hekel heeft aan Huub, en Natasja vindt het maar al te mooi om dit te zeggen als ''Kindje van God''.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:30 schreef riri het volgende:
[..]
Dat weet niemand....niemand heeft het haar horen zeggen en niemand was bij het gesprek wat achter heeft plaatsgevonden...wat een bewoner ook zegt,neem het altijd met een korreltje zout
Ze kan gewoon gaan sporten in haar gewone kleding, zweten doet ze toch niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:41 schreef avonne het volgende:
Nadia zegt dat Huub en Lieke al haar sportkleding verstopt hebben.
Gezien alle leugens die ze gisteren heeft verteld, ga ik er van uit dat dit ook een leugen is.
Anders... lekker puh!
Ik ook, niet te geloven, maar jij hebt het voordeel dat je over een paar dagen lekker op vakantie gaat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:46 schreef Copycat het volgende:
Ik heb even bijgelezen, maar geloof dat ik het echt helemaal gehad heb met die kooizooi.
absoluut niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:46 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, Sharon vindt bij toeval het horloge van nix in de kleding van Huub. Je gelooft het toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |