Jammer. Al iets nieuws op het oog?quote:
nee, maar daar heb ik nu ook even geen zin inquote:
333 is de helft van 666quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:48 schreef Kuukske het volgende:
Half duivels? Sorry hoor. Maar ik ben erg duivels.
Scherp.quote:
quote:
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, maar daar heb ik nu ook even geen zin in
ik heb even een beetje veel aan mijn hoofd, en moet enorm veel regelen deze zomer voor ik ook maar aan mijn nieuwe scooljaar mag beginnen. Ergens vind ik het dus niet zo erg dat het voorbij is
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:48 schreef Kuukske het volgende:
Half duivels? Sorry hoor. Maar ik ben erg duivels.
Soms.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:50 schreef MPG het volgende:Jamaar... jamaar.... jij bent toch blond en lief??
http://www.kei.nl/index.htm?./KEI/linkskei.htm&./KEI/welkom.htmquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:47 schreef shifto het volgende:
hoe vinden jullie mijn TT, kei leuk of niet?
En het omgekeerde van 333...quote:
huh?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:59 schreef OA het volgende:
[..]
En het omgekeerde van 333... [afbeelding]
Palindroom dus!![]()
Joyquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:59 schreef OA het volgende:
[..]
En het omgekeerde van 333... [afbeelding]
Palindroom dus!![]()
Dat is een droom over een paling maar dan zonder de g. De g van googelen.quote:
Ik had het niet beter uit kunnen leggenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is een droom over een paling maar dan zonder de g. De g van googelen.
Waar?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:05 schreef Aarti het volgende:
heyhallohetwordtzomer!
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:05 schreef Aarti het volgende:
heyhallohetwordtzomer!
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gras, liggen, drankje, zwoele avonden, weinig kleren, zwemmen, lachende mensen, blote meisjes
![]()
!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:10 schreef Pheno het volgende:
.
quote:
okquote:
Waar is " jouw place" ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:14 schreef cablegunmaster het volgende:
Feest @ my place Parents arent here![]()
Veeehht. Mogen we de hele hut nu komen afbreken?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:14 schreef cablegunmaster het volgende:
over een paar dagen op mijn balkonquote:
Als je Aarti uitnodigt kom ik langs met drank en gitaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:14 schreef cablegunmaster het volgende:
@quote:
^quote:
Oehquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je wat leuke dames uitnodigt kom ik langs met drank en gitaar.
tofquote:
dat is niet duivels?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:20 schreef Jo0Lz het volgende:
Half duivels.
En kuukske opende niet eens!.
That was a nice surprise...
Ergens in een uithoek van groningen dusquote:
Ik heb nog een leuk ding voor op je balkon.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk ding voor op je balkon.![]()
Nou dan kom ik ook wel langs.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je Aarti uitnodigt kom ik langs met drank en gitaar.
Aah. jij zorgt voor de gitaar en het bespelen daarvan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mag ik alleen de gitaar bespelen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Aah. jij zorgt voor de gitaar en het bespelen daarvan?
Wat jij wilquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Aah. jij zorgt voor de gitaar en het bespelen daarvan?
wat voor ding?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil het wel proberen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mag ik alleen de gitaar bespelen?![]()
ikzelf!quote:
Dat was niet precies de intentie van mijn vraag. Het gaat mij er niet om of alleen IK de gitaar mag bespelen, maar of ik alleen de GITAAR mag bespelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik wil het wel proberen.
Heb het nog nooit gedaan, dus verwacht geen muziek. Eerder geluid. Of lawaai, hoe je het wil.
Jij wil gewoon Aarti bespelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat was niet precies de intentie van mijn vraag. Het gaat mij er niet om of alleen IK de gitaar mag bespelen, maar of ik alleen de GITAAR mag bespelen.
Ben ik geen lekker ding?quote:
Er zijn intelligente mensen die dit soort dingen wel snappen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Jij wil gewoon Aarti bespelen.
Draai er dan niet zo omheen!
lekker romantischquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Maar tegenwoordig heeft men geen zin in spelletjes, je komt elkaar in de kroeg tegen en dan vraag je:"neuken?"
Niet bepaald nee. Maar schone jonkvrouw, heeft U tot nu toe een plezierige dag gehad?quote:
Whehequote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mag ik alleen de gitaar bespelen?![]()
Whehehe, kijk, you know what women want!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zijn intelligente mensen die dit soort dingen wel snappen.![]()
Maar tegenwoordig heeft men geen zin in spelletjes, je komt elkaar in de kroeg tegen en dan vraag je:"neuken?"
Of niet.quote:
Goedenmiddag.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuke foto, wie/welke is Jason?![]()
Middag.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zijn intelligente mensen die dit soort dingen wel snappen.![]()
Hij begon lekker, maar nu moet ik toch echt in actie gaan komenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niet bepaald nee. Maar schone jonkvrouw, heeft U tot nu toe een plezierige dag gehad?![]()
Middag Bengelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Middag.
Niet meer genieten van het zonnetje?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
Hij begon lekker, maar nu moet ik toch echt in actie gaan komen![]()
Bengelkequote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Middag.
Zo rond 10-voor-drie moet je plotseling werken?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
Hij begon lekker, maar nu moet ik toch echt in actie gaan komen![]()
niet iedereen he!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:46 schreef MPG het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig![]()
![]()
niks laten ze meer over van de romantiek
![]()
Anderhalf!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:50 schreef shifto het volgende:
nog maar 2 uurkes ofzow!
ik moet boodschappen doenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zo rond 10-voor-drie moet je plotseling werken?![]()
Of moet je nog boodschappen doen?![]()
![]()
La lalala... lalalalaa ♪♪♫♪♫♫quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:51 schreef shifto het volgende:
[..]
precies, houniet heeft altijd romantische avatars!
Er zijn uitzonderingen. Maar de meeste jongelui tegenwoordigquote:
quote:
Mwa mwa, het mocht van mij wel wat warmer.quote:
In dat geval rest mij niets meer dan met tranen in mijn ogen en pijn in mijn hart afscheid van u te moeten nemenquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:46 schreef MPG het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig![]()
![]()
niks laten ze meer over van de romantiek
![]()
Verleeden tijd....quote:De romantiek was een stroming in de Westerse cultuur die zich aan het einde van de 18e eeuw en het begin van de 19e eeuw sterk deed gelden in de kunst en het intellectuele leven van met name Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk.
Shhhht!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mwa mwa, het mocht van mij wel wat warmer.
En de stoelen op mijn werk zitten brak.![]()
Hoe is het bij jou.![]()
Hier posten de meeste volgens mij ook onder werktijd he.
Hehe, ja idd! Nog anderhalf!quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In dat geval rest mij niets meer dan met tranen in mijn ogen en pijn in mijn hart afscheid van u te moeten nemen![]()
Ahhuhquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:55 schreef Bengeltje het volgende:
Hier ook gebrek aan warmte en goede stoelenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mwa mwa, het mocht van mij wel wat warmer.
En de stoelen op mijn werk zitten brak.![]()
Hoe is het bij jou.![]()
Een drama is het he...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In dat geval rest mij niets meer dan met tranen in mijn ogen en pijn in mijn hart afscheid van u te moeten nemen![]()
WKzquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
prcsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen. Maar de meeste jongelui tegenwoordig![]()
....
quote:
Jij mocht dat toch eigenlijk niet meer? Heb je pauze?quote:
Een kat op schoot geeft warmte, maar die mag niet mee naar het werk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier ook gebrek aan warmte en goede stoelen
Verder wel ok
[..]
Een drama is het he...
Van jou had ik het eigenlijk niet verwacht.quote:
Nouja zeg. Ga jij me nu ook al teleurstellen? Heb jij OAdinnetje in een kroeg geschaakt, onder het uitsprken van de woorden: "Jij bent lekker. Neuken?"quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:56 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Verleeden tijd....![]()
![]()
NEXT.... [afbeelding]
je eert mij, en eet iets anders.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:01 schreef cablegunmaster het volgende:
* gaap moet nog bedenken wat k eer vanavond *
Zeg! Ga je mond spoelen! En vlug godverdomme.... Beetje zitten vloeken hierquote:
Nee, in de kas, onder het uitspreken van de woorden: "Zo hé, jij hebt me daar een paar ballen hangen zeg!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Nouja zeg. Ga jij me nu ook al teleurstellen? Heb jij OAdinnetje in een kroeg geschaakt, onder het uitsprken van de woorden: "Jij bent lekker. Neuken?"Waar gaat het heen met deze wereld
[afbeelding] ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Was jij niet blauw of word ik gek?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal het ook nooit worden ben ik bang.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:01 schreef Houniet het volgende:
Intergalactic [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Volgens mij heeft zij gisteren gezegd geen druppel alcohol aan te raken...quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:07 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, in de kas, onder het uitspreken van de woorden: "Zo hé, jij hebt me daar een paar ballen hangen zeg!!!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dubbelzinnige opmerkingen
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Je hebt gelijk. We leven in het post-moderne quick-fix coma-zuip pjoeter-date he!-neuken? tijdperk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:56 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Verleeden tijd....![]()
![]()
NEXT.... [afbeelding]
Niemand verteld mij ietsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:09 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij gisteren gezegd geen druppel alcohol aan te raken...![]()
hahahahahahahaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. We leven in het post-moderne quick-fix coma-zuip pjoeter-date he!-neuken? tijdperk.
retorisch?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:09 schreef Kuukske het volgende:
Waarom is het minder erg om nog maar anderhalf uur te moeten, dan twee uur?
Je moet maar gewoon goed oplettenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Niemand verteld mij iets
Ik verwacht updates over de PM! van nu af aan, OA is verantwoordelijk als koffiemod
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. We leven in het post-moderne quick-fix coma-zuip pjoeter-date he!-neuken? tijdperk.
Nee. Serieuze vraag. Geen retorische. Ik heb het gevoel alsof ik bijna naar huis mag. Maar als ik nu indenk.. ik moet tot 5 uur dan heb ik zoiets van.. OMFG NO.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:10 schreef shifto het volgende:
retorisch?
Het was tijdens het plukken van die dingen de bedoeling dat ook de tomaten die op de grond vielen werden opgeraapt...quote:
Het psychologisch halfuurtjequote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Serieuze vraag. Geen retorische. Ik heb het gevoel alsof ik bijna naar huis mag. Maar als ik nu indenk.. ik moet tot 5 uur dan heb ik zoiets van.. OMFG NO.
Mja, true, ik zie ook liever dat ik NOG MAAR iets minder dan 2 uur moet ipv dat ik TOT 5 uur moet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Serieuze vraag. Geen retorische. Ik heb het gevoel alsof ik bijna naar huis mag. Maar als ik nu indenk.. ik moet tot 5 uur dan heb ik zoiets van.. OMFG NO.
Ik ben wel om 8 uur begonnen..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:13 schreef MPG het volgende:
Het psychologisch halfuurtje
Jij bent een half uur eerder klaar dan de meeste andere mensen, dat maakt dat het lijkt dat jij veel mindernog hoeft te doen
Whehe... viespeukenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:13 schreef OA het volgende:
[..]
Het was tijdens het plukken van die dingen de bedoeling dat ook de tomaten die op de grond vielen werden opgeraapt...
Nou je raadt het al... in de zomer mochten de bevallige jonge dames, met weinig verhullende niemendalletjes onder toeziend oog van de heeren controleurs, waartoe ik zelf ook behoorde, de tomaten van de grond rapen!![]()
Oe, er wordt echt opgelet hier.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:09 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij gisteren gezegd geen druppel alcohol aan te raken...![]()
Whehe... ook dat is pure psychologie. Dan lijkt het alsof jij keiveel meer werk hebt verzet alquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:13 schreef OA het volgende:
[..]
Het was tijdens het plukken van die dingen de bedoeling dat ook de tomaten die op de grond vielen werden opgeraapt...
Nou je raadt het al... in de zomer mochten de bevallige jonge dames, met weinig verhullende niemendalletjes onder toeziend oog van de heeren controleurs, waartoe ik zelf ook behoorde, de tomaten van de grond rapen!![]()
dat is uhh... uniekquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:17 schreef Kuukske het volgende:
Het raam naast me begint te kraken.
goed gezegdquote:
Dat voorspelt weinig goeds.....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:17 schreef Kuukske het volgende:
Het raam naast me begint te kraken.
Huh. Jij zit toch thuus, te lamballenquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:17 schreef shifto het volgende:
[..]
zodra jij drinkt, lul ik je me bed in
Das normaal in de tomatenbranche hoorquote:
Tuurlijk, ik lul je erin maar ik ga er niet bij liggen, mijn fucking 1 persoons bed, ligt niet lekker, ik ga dan wel compjoeteren .quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zolang ik daar dan maar alleen lig is het me nu ook al prima.![]()
viezerik michel danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Nietus.. gewoon vies want ik rook geen peuken meer
Ha, wat ben jij toch gezelligquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik lul je erin maar ik ga er niet bij liggen, mijn fucking 1 persoons bed, ligt niet lekker, ik ga dan wel compjoeteren .
Prima.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik lul je erin maar ik ga er niet bij liggen, mijn fucking 1 persoons bed, ligt niet lekker, ik ga dan wel compjoeteren .
Dat gebeurt bij tomaten ook wel, maar minder...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt? Ik ken alleen de aardbeienbranche.Daar wordt er gewoon mee geworpen.
preciesquote:
Lui?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef Aarti het volgende:
waarom ben ik nog geen boodschappen aan het doen?
Dat zei mijn ex toenertijd ook wel eens als ik dat deedquote:
Omdat je dit leuker vindt, boodschappen kan zo ook nog wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef Aarti het volgende:
minder FOKKEN meer boodschappenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef Aarti het volgende:
dan gaan we samen fokken!~quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Prima.neem ik mijn laptop mee, kan ik dat vanuit bed doen.
Ja, en slaperigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:22 schreef shifto het volgende:
Lui?
ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lui.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omdat je dit leuker vindt, boodschappen kan zo ook nog wel.
ik ben zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lui.
OMFGquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat zei mijn ex toenertijd ook wel eens als ik dat deed
Je verneukt de layoutquote:
Ik zit al een kwartier te huilen en je bent nog niet weg?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef Aarti het volgende:
Heul niet, dat zei ze na de sexquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:25 schreef MPG het volgende:
[..]
OMFG
En dat heeft dan zo'n grote bakkes over neuken enzo
En terecht. Na de sex schijn je niet meteen pleite te moeten gaan, of in slaap te moeten vallenquote:
Ik en blijven na de sex... eventjes, maar nooit lang, dan verveel ik mequote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:28 schreef MPG het volgende:
[..]
En terecht. Na de sex schijn je niet meteen pleite te moeten gaan, of in slaap te moeten vallen
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:29 schreef shifto het volgende:
omfg omfg omfg omfg, gaat 1 van die 2 nerts hier mij gewoon vertellen dat hij me niet aardig vind en niet van plan is respectvol om te gaan met mij (wat ik minstens zo collegiaal vind aangezien ik dat ook doe).
Serieus, de 1e keer dat ie nu dom doet sla ik hem helemaal de kanker in, ik word zo gek van dit kanker mongooltje, frustratie 2k!~!
Toen telde ik pas 19 lentes...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:14 schreef Kuukske het volgende:
OA. Jij smeerlap. Dat had ik écht niet achter je gezocht.
Waarom vind ie je niet aardig?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:29 schreef shifto het volgende:
omfg omfg omfg omfg, gaat 1 van die 2 nerts hier mij gewoon vertellen dat hij me niet aardig vind en niet van plan is respectvol om te gaan met mij (wat ik minstens zo collegiaal vind aangezien ik dat ook doe).
Serieus, de 1e keer dat ie nu dom doet sla ik hem helemaal de kanker in, ik word zo gek van dit kanker mongooltje, frustratie 2k!~!
En je was zo groen als gras?quote:
En toen ie OAdinnetje voor het eerst zag zo rood als een tomaat?quote:
Pffffquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik en blijven na de sex... eventjes, maar nooit lang, dan verveel ik me
Zeker!quote:
Joah, reken maarquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zit al een kwartier te huilen en je bent nog niet weg?![]()
Romantiek![]()
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En toen ie OAdinnetje voor het eerst zag zo rood als een tomaat?
Jaloers op mijn leven? Ik bedoel, hij is 27, woont nog bij mammie, nooit vriendin, en stinktquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom vind ie je niet aardig?
Naast je lievie liggen na sex en liggen na sex zijn 2 verschillende dingenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Pffff... je vervelen als je na de sex naast je lievie ligt
....
OA ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:19 schreef Bengeltje het volgende:
Jij bent gewoon de enige harde werker hier.![]()
Zeker niet!quote:
Gelukkig, verschilt de Hollandse tomatenbranch niet veul van de Limburgsequote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:31 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Achter de KSC schermen wordt een profiel bijgehouden van elke bezoeker...![]()
[..]
Joah, reken maar![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:29 schreef shifto het volgende:
quote:
Ech nie...quote:
Whehe... HAP HAP HAPquote:
[KSC #333] Half duivels!quote:
Tussendoor ja!quote:
Dan ben ik proquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:38 schreef OA het volgende:
[..]
Tussendoor ja!![]()
Kuuk en ik zijn gewoon heel goed in het werk dat wij doen, dus dan kun je je dit permitteren!![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Jaloers op mijn leven? Ik bedoel, hij is 27, woont nog bij mammie, nooit vriendin, en stinkt
[..]
Uiteraard klaag ik over de jeugd van tegenwoordig...quote:
WOz.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:38 schreef OA het volgende:
Tussendoor ja!![]()
Kuuk en ik zijn gewoon heel goed in het werk dat wij doen, dus dan kun je je dit permitteren!![]()
Maar je bent zelf dus blijkbaar geen haar beterquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:39 schreef OA het volgende:
[..]
Uiteraard klaag ik over de jeugd van tegenwoordig...![]()
Als je zo bent, is het niet nodig dat je überhaupt iets zegt...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Maar wat heeft ie gezegt?![]()
Nja, ik zei zo dat ie onbeleefd was omdat hij me niet liet uitpraten en me onderbrak, toen zei die van " ik luister niet naar jouw want ik vind jouw niet aardig" dus ikke zeggen dat eht wel zo normaal was als collegas dat toch te doen, ging lopen hijgen en zeggen dat het hem neit boeid, toen moest ik me serieus als agressief persoon inhoudenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Maar wat heeft ie gezegt?![]()
Zal ik daar maar niet op ingaan?!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar je bent zelf dus blijkbaar geen haar beter
Doe het eens, voor de grapquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:40 schreef OA het volgende:
[..]
Zal ik daar maar niet op ingaan?! [afbeelding]
Ik ook!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:38 schreef OA het volgende:
[..]
Tussendoor ja!![]()
Goed dat jij je hebt ingehouden!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Nja, ik zei zo dat ie onbeleefd was omdat hij me niet liet uitpraten en me onderbrak, toen zei die van " ik luister niet naar jouw want ik vind jouw niet aardig" dus ikke zeggen dat eht wel zo normaal was als collegas dat toch te doen, ging lopen hijgen en zeggen dat het hem neit boeid, toen moest ik me serieus als agressief persoon inhouden
quote:
I know...quote:Met deze uitspraak bevestig je het alleen maar
Ah schoolplein-ruzie.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Nja, ik zei zo dat ie onbeleefd was omdat hij me niet liet uitpraten en me onderbrak, toen zei die van " ik luister niet naar jouw want ik vind jouw niet aardig" dus ikke zeggen dat eht wel zo normaal was als collegas dat toch te doen, ging lopen hijgen en zeggen dat het hem neit boeid, toen moest ik me serieus als agressief persoon inhouden
Foeiquote:
had leuk geweest als het niet rechtstreeks mijn ontslag had geweest.quote:
Dat maak jij er weer van!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Foei.... beetje op je 14e al rotzooien met de meiskes
Whehe... niet dan?quote:
Neequote:
Je p0wnd hem door je professioneel op te stellen en aardig en beleeft tegen hem te doen, hoe moeilijk hij het je ook maakt. Kan een paar maanden duren, maar hij maakt zichzelf onmogelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:44 schreef shifto het volgende:
[..]
had leuk geweest als het niet rechtstreeks mijn ontslag had geweest.
quote:
Maandag zit ik op me werk plekquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je p0wnd hem door je professioneel op te stellen en aardig en beleeft tegen hem te doen, hoe moeilijk hij het je ook maakt. Kan een paar maanden duren, maar hij maakt zichzelf onmogelijk.
Mag ik niet zeggen van m'n moeder...quote:
Je moeder weet ervan jaquote:
quote:
Mja idd. Ik mag zo naar huis, dus heb wel weer genoeg geslapen vandaag...quote:
Kick --==> Klaagbaakquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:52 schreef Houniet het volgende:
KUT UPC
Ik ook welquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Mja idd. Ik mag zo naar huis, dus heb wel weer genoeg geslapen vandaag...![]()
.
maar vooral luiquote:
quote:
quote:
Wtf?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:58 schreef cablegunmaster het volgende:
vaag verhaal
Nee. Ik heb geen sex voor het huwelijk, dus ze kan nergens vanaf weten...quote:
Zie bovenstaande antwoord.quote:Blijkbaar zit ik goed, met die gok van 13![]()
....
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:00 schreef OA het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen sex voor het huwelijk, dus ze kan nergens vanaf weten...![]()
De smiley verraadt jequote:[..]
Zie bovenstaande antwoord.![]()
Tsja, allemaal 14 jarige maagdjes hequote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het ging over natte poes dat dat functioneel was![]()
en niemand snapte waarom![]()
Maar waarom penguin?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
OMFGquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Of jij nou moet lachen of huilen om die vrienden van jouw is ook niet zeker hequote:
Meisjes van 14 zijn tegenwoordig geen maagd meerquote:
hoe groot is de kans dat ie met een meisje aan het msn was?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Meisjes van 14 zijn tegenwoordig geen maagd meer![]()
![]()
![]()
![]()
Het fenomeen "natte poes" is mij wel bekend.... dat geblaat eromheen alleen nietquote:
Was pretty obvious.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Het fenomeen "natte poes" is mij wel bekend.... dat geblaat eromheen alleen niet
Niet lullen, maar vullen
Ik vind het heerlijk als iemand ook nog hapt en dus gaat uitleggen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Het fenomeen "natte poes" is mij wel bekend.... dat geblaat eromheen alleen niet
Niet lullen, maar vullen
lig jij nou nog niet in me bed?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk als iemand ook nog hapt en dus gaat uitleggen.![]()
Ik had niet anders van je verwacht dat je dat wist.![]()
Whehe... daarom hap ik ook ff lekkerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk als iemand ook nog hapt en dus gaat uitleggen.![]()
Ik had niet anders van je verwacht dat je dat wist.![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Meisjes van 14 zijn tegenwoordig geen maagd meer![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest toch eerst alcohol gaan drinken?quote:
toen ik 14 was, was ik nog lief en onschuldigquote:
13 is wel erg jong hoor...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
... Ik doe ook niet aan sex voor het huwelijk
Ons mam weet dus ook nergens van...
![]()
![]()
[..]
De smiley verraadt je. 13 it is.
tsja, komt door 100 bakken koffie en red bullquote:
Pfffffquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:09 schreef Kuukske het volgende:
Huiswaarts. Geen zin meer.
tuurlijk, ik slaap nooit thuis lol, maarja, heb je alcohol of moet ik klaarzetten op me nachtkastje?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik moest toch eerst alcohol gaan drinken?
Je bed is wel schoon mag ik hopen.
Naar de winkel is.![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:10 schreef Muck het volgende:
[..]
toen ik 14 was, was ik nog lief en onschuldig
maar ja, dat was vroeger....
Dat deed ik ook op mn 13equote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:10 schreef OA het volgende:
[..]
13 is wel erg jong hoor...
Toen speelde ik nog buiten en zat ik braaf met lego te spelen!![]()
die red bull deed het hem denk ikquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:10 schreef shifto het volgende:
[..]
tsja, komt door 100 bakken koffie en red bull
[..]
Pfffffen ik hier nog maar moeten w88 tot ik mag
het is wel lekker, met matequote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:13 schreef Muck het volgende:
[..]
die red bull deed het hem denk ik
red bull![]()
![]()
toen speelde ik nog braaf met knexquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Koken?
Je doet vlees in de koekepan, doet pasta in heet water en ruikt iets raars.
Terwijl je de zwarte vleesresten uit de koekepan bikt, zie je dat de pasta overkookt en de sauspoeder verprutst. Als je klaar bent met het opdweilen van de saus merk je dat de pasta verandert is in een dikke klont slijmerige troep. Die gooi je ook weg en je gaat naar de chinees.
Pasta Recept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |