Tuurlijk, ik lul je erin maar ik ga er niet bij liggen, mijn fucking 1 persoons bed, ligt niet lekker, ik ga dan wel compjoeteren .quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zolang ik daar dan maar alleen lig is het me nu ook al prima.![]()
viezerik michel danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Nietus.. gewoon vies want ik rook geen peuken meer
Ha, wat ben jij toch gezelligquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik lul je erin maar ik ga er niet bij liggen, mijn fucking 1 persoons bed, ligt niet lekker, ik ga dan wel compjoeteren .
Prima.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik lul je erin maar ik ga er niet bij liggen, mijn fucking 1 persoons bed, ligt niet lekker, ik ga dan wel compjoeteren .
Dat gebeurt bij tomaten ook wel, maar minder...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt? Ik ken alleen de aardbeienbranche.Daar wordt er gewoon mee geworpen.
preciesquote:
Lui?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef Aarti het volgende:
waarom ben ik nog geen boodschappen aan het doen?
Dat zei mijn ex toenertijd ook wel eens als ik dat deedquote:
Omdat je dit leuker vindt, boodschappen kan zo ook nog wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef Aarti het volgende:
minder FOKKEN meer boodschappenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef Aarti het volgende:
dan gaan we samen fokken!~quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Prima.neem ik mijn laptop mee, kan ik dat vanuit bed doen.
Ja, en slaperigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:22 schreef shifto het volgende:
Lui?
ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lui.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omdat je dit leuker vindt, boodschappen kan zo ook nog wel.
ik ben zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lui.
OMFGquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat zei mijn ex toenertijd ook wel eens als ik dat deed
Je verneukt de layoutquote:
Ik zit al een kwartier te huilen en je bent nog niet weg?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef Aarti het volgende:
Heul niet, dat zei ze na de sexquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:25 schreef MPG het volgende:
[..]
OMFG
En dat heeft dan zo'n grote bakkes over neuken enzo
En terecht. Na de sex schijn je niet meteen pleite te moeten gaan, of in slaap te moeten vallenquote:
Ik en blijven na de sex... eventjes, maar nooit lang, dan verveel ik mequote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:28 schreef MPG het volgende:
[..]
En terecht. Na de sex schijn je niet meteen pleite te moeten gaan, of in slaap te moeten vallen
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:29 schreef shifto het volgende:
omfg omfg omfg omfg, gaat 1 van die 2 nerts hier mij gewoon vertellen dat hij me niet aardig vind en niet van plan is respectvol om te gaan met mij (wat ik minstens zo collegiaal vind aangezien ik dat ook doe).
Serieus, de 1e keer dat ie nu dom doet sla ik hem helemaal de kanker in, ik word zo gek van dit kanker mongooltje, frustratie 2k!~!
Toen telde ik pas 19 lentes...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:14 schreef Kuukske het volgende:
OA. Jij smeerlap. Dat had ik écht niet achter je gezocht.
Waarom vind ie je niet aardig?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:29 schreef shifto het volgende:
omfg omfg omfg omfg, gaat 1 van die 2 nerts hier mij gewoon vertellen dat hij me niet aardig vind en niet van plan is respectvol om te gaan met mij (wat ik minstens zo collegiaal vind aangezien ik dat ook doe).
Serieus, de 1e keer dat ie nu dom doet sla ik hem helemaal de kanker in, ik word zo gek van dit kanker mongooltje, frustratie 2k!~!
En je was zo groen als gras?quote:
En toen ie OAdinnetje voor het eerst zag zo rood als een tomaat?quote:
Pffffquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik en blijven na de sex... eventjes, maar nooit lang, dan verveel ik me
Zeker!quote:
Joah, reken maarquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zit al een kwartier te huilen en je bent nog niet weg?![]()
Romantiek![]()
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En toen ie OAdinnetje voor het eerst zag zo rood als een tomaat?
Jaloers op mijn leven? Ik bedoel, hij is 27, woont nog bij mammie, nooit vriendin, en stinktquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom vind ie je niet aardig?
Naast je lievie liggen na sex en liggen na sex zijn 2 verschillende dingenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Pffff... je vervelen als je na de sex naast je lievie ligt
....
OA ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:19 schreef Bengeltje het volgende:
Jij bent gewoon de enige harde werker hier.![]()
Zeker niet!quote:
Gelukkig, verschilt de Hollandse tomatenbranch niet veul van de Limburgsequote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:31 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Achter de KSC schermen wordt een profiel bijgehouden van elke bezoeker...![]()
[..]
Joah, reken maar![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:29 schreef shifto het volgende:
quote:
Ech nie...quote:
Whehe... HAP HAP HAPquote:
[KSC #333] Half duivels!quote:
Tussendoor ja!quote:
Dan ben ik proquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:38 schreef OA het volgende:
[..]
Tussendoor ja!![]()
Kuuk en ik zijn gewoon heel goed in het werk dat wij doen, dus dan kun je je dit permitteren!![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Jaloers op mijn leven? Ik bedoel, hij is 27, woont nog bij mammie, nooit vriendin, en stinkt
[..]
Uiteraard klaag ik over de jeugd van tegenwoordig...quote:
WOz.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:38 schreef OA het volgende:
Tussendoor ja!![]()
Kuuk en ik zijn gewoon heel goed in het werk dat wij doen, dus dan kun je je dit permitteren!![]()
Maar je bent zelf dus blijkbaar geen haar beterquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:39 schreef OA het volgende:
[..]
Uiteraard klaag ik over de jeugd van tegenwoordig...![]()
Als je zo bent, is het niet nodig dat je überhaupt iets zegt...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Maar wat heeft ie gezegt?![]()
Nja, ik zei zo dat ie onbeleefd was omdat hij me niet liet uitpraten en me onderbrak, toen zei die van " ik luister niet naar jouw want ik vind jouw niet aardig" dus ikke zeggen dat eht wel zo normaal was als collegas dat toch te doen, ging lopen hijgen en zeggen dat het hem neit boeid, toen moest ik me serieus als agressief persoon inhoudenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Maar wat heeft ie gezegt?![]()
Zal ik daar maar niet op ingaan?!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar je bent zelf dus blijkbaar geen haar beter
Doe het eens, voor de grapquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:40 schreef OA het volgende:
[..]
Zal ik daar maar niet op ingaan?! [afbeelding]
Ik ook!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:38 schreef OA het volgende:
[..]
Tussendoor ja!![]()
Goed dat jij je hebt ingehouden!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Nja, ik zei zo dat ie onbeleefd was omdat hij me niet liet uitpraten en me onderbrak, toen zei die van " ik luister niet naar jouw want ik vind jouw niet aardig" dus ikke zeggen dat eht wel zo normaal was als collegas dat toch te doen, ging lopen hijgen en zeggen dat het hem neit boeid, toen moest ik me serieus als agressief persoon inhouden
quote:
I know...quote:Met deze uitspraak bevestig je het alleen maar
Ah schoolplein-ruzie.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Nja, ik zei zo dat ie onbeleefd was omdat hij me niet liet uitpraten en me onderbrak, toen zei die van " ik luister niet naar jouw want ik vind jouw niet aardig" dus ikke zeggen dat eht wel zo normaal was als collegas dat toch te doen, ging lopen hijgen en zeggen dat het hem neit boeid, toen moest ik me serieus als agressief persoon inhouden
Foeiquote:
had leuk geweest als het niet rechtstreeks mijn ontslag had geweest.quote:
Dat maak jij er weer van!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Foei.... beetje op je 14e al rotzooien met de meiskes
Whehe... niet dan?quote:
Neequote:
Je p0wnd hem door je professioneel op te stellen en aardig en beleeft tegen hem te doen, hoe moeilijk hij het je ook maakt. Kan een paar maanden duren, maar hij maakt zichzelf onmogelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:44 schreef shifto het volgende:
[..]
had leuk geweest als het niet rechtstreeks mijn ontslag had geweest.
quote:
Maandag zit ik op me werk plekquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je p0wnd hem door je professioneel op te stellen en aardig en beleeft tegen hem te doen, hoe moeilijk hij het je ook maakt. Kan een paar maanden duren, maar hij maakt zichzelf onmogelijk.
Mag ik niet zeggen van m'n moeder...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |