Jammer. Al iets nieuws op het oog?quote:
nee, maar daar heb ik nu ook even geen zin inquote:
333 is de helft van 666quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:48 schreef Kuukske het volgende:
Half duivels? Sorry hoor. Maar ik ben erg duivels.
Scherp.quote:
quote:
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, maar daar heb ik nu ook even geen zin in
ik heb even een beetje veel aan mijn hoofd, en moet enorm veel regelen deze zomer voor ik ook maar aan mijn nieuwe scooljaar mag beginnen. Ergens vind ik het dus niet zo erg dat het voorbij is
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:48 schreef Kuukske het volgende:
Half duivels? Sorry hoor. Maar ik ben erg duivels.
Soms.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:50 schreef MPG het volgende:Jamaar... jamaar.... jij bent toch blond en lief??
http://www.kei.nl/index.htm?./KEI/linkskei.htm&./KEI/welkom.htmquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:47 schreef shifto het volgende:
hoe vinden jullie mijn TT, kei leuk of niet?
En het omgekeerde van 333...quote:
huh?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:59 schreef OA het volgende:
[..]
En het omgekeerde van 333... [afbeelding]
Palindroom dus!![]()
Joyquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:59 schreef OA het volgende:
[..]
En het omgekeerde van 333... [afbeelding]
Palindroom dus!![]()
Dat is een droom over een paling maar dan zonder de g. De g van googelen.quote:
Ik had het niet beter uit kunnen leggenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is een droom over een paling maar dan zonder de g. De g van googelen.
Waar?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:05 schreef Aarti het volgende:
heyhallohetwordtzomer!
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:05 schreef Aarti het volgende:
heyhallohetwordtzomer!
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gras, liggen, drankje, zwoele avonden, weinig kleren, zwemmen, lachende mensen, blote meisjes
![]()
!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:10 schreef Pheno het volgende:
.
quote:
okquote:
Waar is " jouw place" ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:14 schreef cablegunmaster het volgende:
Feest @ my place Parents arent here![]()
Veeehht. Mogen we de hele hut nu komen afbreken?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:14 schreef cablegunmaster het volgende:
over een paar dagen op mijn balkonquote:
Als je Aarti uitnodigt kom ik langs met drank en gitaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:14 schreef cablegunmaster het volgende:
@quote:
^quote:
Oehquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je wat leuke dames uitnodigt kom ik langs met drank en gitaar.
tofquote:
dat is niet duivels?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:20 schreef Jo0Lz het volgende:
Half duivels.
En kuukske opende niet eens!.
That was a nice surprise...
Ergens in een uithoek van groningen dusquote:
Ik heb nog een leuk ding voor op je balkon.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk ding voor op je balkon.![]()
Nou dan kom ik ook wel langs.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je Aarti uitnodigt kom ik langs met drank en gitaar.
Aah. jij zorgt voor de gitaar en het bespelen daarvan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mag ik alleen de gitaar bespelen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Aah. jij zorgt voor de gitaar en het bespelen daarvan?
Wat jij wilquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Aah. jij zorgt voor de gitaar en het bespelen daarvan?
wat voor ding?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil het wel proberen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mag ik alleen de gitaar bespelen?![]()
ikzelf!quote:
Dat was niet precies de intentie van mijn vraag. Het gaat mij er niet om of alleen IK de gitaar mag bespelen, maar of ik alleen de GITAAR mag bespelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik wil het wel proberen.
Heb het nog nooit gedaan, dus verwacht geen muziek. Eerder geluid. Of lawaai, hoe je het wil.
Jij wil gewoon Aarti bespelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat was niet precies de intentie van mijn vraag. Het gaat mij er niet om of alleen IK de gitaar mag bespelen, maar of ik alleen de GITAAR mag bespelen.
Ben ik geen lekker ding?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |