gaat die zo :: tingdiedielalala piew piewquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:11 schreef jnsnrbrt het volgende:
Weet iemand hoe dat muziekje heet dat ze bij RTL aan het einde van de Wimbledon uitzending draaien bij de sfeerbeelden van die dag?
ja ik vind het zelf ook max irritant, gebruik het ook zo min mogelijk..quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:06 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dit soort telefoons moeten ze echt verbieden
Maar goed, het is Veron & Praia del Sol - Sleazy
Bedoel je Juelz Santana - The Whistle Song (There it go)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:14 schreef Streetdancer het volgende:
Heeey:D weet iemand hoe dit nummer heet ik ben er al lang naar opzoek :| en ik kan het maar niet vinden het komt uit een videoclip wel slecht geluid maar je kan zowiezo teksten dr in horen. Hier onder de link:
Hier de link:
http://hiphopmichelle.vid(...)447-98a000bcc0f3.htm
Het is by 0:33 ! als hij het niet doet moet je effe links boven het schermpje staat switch to windows media player daar op klikken
dus de link staat hier boven en bij 0:33
Als je eht weet alvast bedankt
Wil ik ook graag wetenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:11 schreef donroyco het volgende:
Welk nummer is dit?
http://media.putfile.com/Welknummer-juli
en het doet me ook denken aan een origineel (de melodie dan...)
Als ik de tekst google, kom ik hier terecht.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:11 schreef donroyco het volgende:
Welk nummer is dit?
http://media.putfile.com/Welknummer-juli
en het doet me ook denken aan een origineel (de melodie dan...)
Nee, volgens mij zit dat padadada etc. niet in het refrein van Je ne regrette rien, toch?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:37 schreef dwerg het volgende:
Klinkt het als nooooon, je ne regrette rien?
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zit dat padadada etc. niet in het refrein van Je ne regrette rien, toch?
volgens mij issie dat wel.. mag ik je hartelijk dankenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:40 schreef dwerg het volgende:
[..]
Als ik de tekst google, kom ik hier terecht.
Thanksquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:40 schreef dwerg het volgende:
[..]
Als ik de tekst google, kom ik hier terecht.
klinkt inderdaad als een lekker nummertjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
volgens mij issie dat wel.. mag ik je hartelijk danken
beetjje lopen googlen:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:10 schreef pberends het volgende:
Ik zoek een Nederlands nummer, met de tekst: "Als je bij mij bent maak je me horendol" of iets in die richting. Was net op Nederland 1.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:21 schreef Ravii het volgende:
[..]
beetjje lopen googlen:
Starkoo XL - Omdat Jij Jij Bent
Ik dank u!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:31 schreef dwerg het volgende:
Thicke - When I get you alone.
Cat Stevens.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
Trouwens, zag een paar uur terug reclame voor een complete cd collectie van die gozert die zingt voor die greanpeace reclames.
"Morning has broken, like the first morning"
Ben z'n naam kwijt.![]()
Het origineel is in ieder geval 'Truly madly deeply' van Savage Garden. Dit is volgens mij de versie van Cascada, maar dan met één of andere foute beat eronder.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:23 schreef Wouser het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=VX0QRNxEkSM
het eerste liedje... heb hem al vaker gehoord maar zou bij god niet de titel weten
nog bedankt daarvoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:46 schreef Gitanki het volgende:
[..]
> 1: zany - be on your way
> 2: Duro & The Prophe - shizzle my dizzle
> 3: Deepack - here's johnny
> 4: Next Generation - United Force
> 5: Nitro Man - Techno Prime
> 6: Madstylerz - Madstyle
ff gegoogeld![]()
oftewel: Cascada - Truly Madly Deeply (Radio Edit)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:32 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het origineel is in ieder geval 'Truly madly deeply' van Savage Garden. Dit is volgens mij de versie van Cascada, maar dan met één of andere foute beat eronder.
Als je nou eens bij de beschrijving van de video keek, dan zie je toch staan welke nummers er in voor komen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:23 schreef Wouser het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=VX0QRNxEkSM
het eerste liedje... heb hem al vaker gehoord maar zou bij god niet de titel weten
[u]Nee het liedje ervoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bedoel je Juelz Santana - The Whistle Song (There it go)
Driftwood - Freeloaderquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:06 schreef Dennehy het volgende:
Dit nummer:
http://video.google.nl/videoplay?docid=1970745787625981006&q=Call+of+Duty+2+fragmovie&total=330&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0
thanks manquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
Carlos - The Silmarillia 2007
Bobby Burns - From Holland (Sidney Samson Xtra Remix)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:18 schreef Sebash het volgende:
Ik zoek een house/dance nummer wat je best vaak op feesten hoort.
Eigenlijk is het enige wat je in de text hoort:
Im comming from Mars, where the fuck (are) you from?
Ik dacht eerst dattie van Sidney Samson was, maar in die richting zit ie wel
Superbus - Lolaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:44 schreef Syb-rund. het volgende:
Hallo, ik zoek een nummer wat ik 4 a 5 weken geleden hoordde op de franse radio.
De enige echte woorden die in mijn gedachte zijn blijven hangen, waren ''boom boom boom *nog meer boom* in het refrein, en na al dat geboem, werd er garcoooon gezongen. ( dit is dus het refrein)
Door een vrouwtje btw.
Iemand een clue wie de mensen zijn achter dit hoogstaande refrein? .. =)
Dat is Luke Howard - Hi Lifequote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:44 schreef klausch het volgende:
Ik zoek dit nummer.. .
http://www.djschoolzuidholland.nl/vid008.html
Wordt in dit filmpje gedraaid vanaf 2:38 kan iemand mij AUB helpen.. oh geweldig nummer
1. Caramel Club - Mama say mama sayquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:44 schreef klausch het volgende:
Ik zoek dit nummer.. .
http://www.djschoolzuidholland.nl/vid008.html
Wordt in dit filmpje gedraaid vanaf 2:38 kan iemand mij AUB helpen.. oh geweldig nummer
Klinkt meer als Milordquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zit dat padadada etc. niet in het refrein van Je ne regrette rien, toch?
Meck feat Dino - Feels Like Homequote:Op zondag 8 juli 2007 11:43 schreef Charmian het volgende:
Gisteren een clip gezien op TMF. Gaat over een groepje jongens die op onzichtbare scateboarden scaten. Iemand die weet van wie en wat de titel is?
quote:Op zondag 8 juli 2007 13:04 schreef qww8 het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet ??
http://www.bvg-inside.nl/Hoe%20heet%20dit%20nummer.wav
quote:Op zondag 8 juli 2007 13:05 schreef ZwarteMagika het volgende:
Fatboy Slim- Right here right now
Slotje!
Gustavo Santaolla - Tazarine volgens de fokkersquote:Op zondag 8 juli 2007 13:01 schreef GFA het volgende:
Hallo, weet iemand hoe dat liedje uit de Vodafone reclame heet?
Hier kan je de commercial bekijken: http://www.vodafone.nl/Vo(...)odafone_Passport.wmv
yep, thanksquote:
Thanksquote:Op zondag 8 juli 2007 13:12 schreef kvd het volgende:
[..]
Gustavo Santaolla - Tazarine volgens de fokkers
Gustavo Santaolalla - Deportation/Iguazu volgens youtube
Komt iig van de Babel soundtrack
Die wou ik ook vragenquote:Op zondag 8 juli 2007 11:43 schreef Charmian het volgende:
Gisteren een clip gezien op TMF. Gaat over een groepje jongens die op onzichtbare scateboarden scaten. Iemand die weet van wie en wat de titel is?
Als je hem nog niet gevonden hebt, hier een link waar je een paar nummers van haar kunt zienquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
heb soundtrack CD binnen van Babel, dat liedje dat in die vodafone reclame zit heet Deportation/Iguazuquote:Op zondag 8 juli 2007 13:12 schreef kvd het volgende:
[..]
Gustavo Santaolla - Tazarine volgens de fokkers
Gustavo Santaolalla - Deportation/Iguazu volgens youtube
Komt iig van de Babel soundtrack
Still Got The Blues for You van Gary Moore?quote:Op zondag 8 juli 2007 19:38 schreef Kriebbel het volgende:
Gister weer een heel bekend nummer gehoord, alleen de titel niet meer wetende:
Komt een zin in voor met :
"I Used to say it was so easy"
Beetje een wat 'ouder' 'rustiger' nummer.
Wie helpt?
Gerry Raferty - Baker streetquote:Op zondag 8 juli 2007 19:38 schreef Kriebbel het volgende:
Gister weer een heel bekend nummer gehoord, alleen de titel niet meer wetende:
Komt een zin in voor met :
"I Used to say it was so easy"
Beetje een wat 'ouder' 'rustiger' nummer.
Wie helpt?
donconroy had hem goedquote:Op zondag 8 juli 2007 19:47 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Still Got The Blues for You van Gary Moore?
Het is donroyco hoorquote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 20:31 schreef El_Rolando het volgende:
De breakbeat op 0.57: http://youtube.com/watch?v=wWPJ4twerLQ
Iemand?
Misschien helpt dit bij je zoektochtquote:martijnbach (1 week ago)
breaks: funk Inc., Esther Williams, Kool And The Gang
Mogwai - Auto Rockquote:Op zondag 8 juli 2007 15:59 schreef NX het volgende:
Help
2. http://www.apple.com/trailers/wb/thebraveone/trailer1/ (ongeveer na de helft, lijkt op een nummer die wordt gespeeld in Miami Vice?)
Bedankt!
Van wikipedia:quote:Op zondag 8 juli 2007 21:44 schreef Mirri het volgende:
Ik wil graag weten op welke cd ik de "juiste" versie van het lied La Solitudine kan vinden. Op E Ritorno Da Te staat het lied, maar dan veel minder mooi gezongen, het lijkt wel live. Of heb ik het helemaal mis, en zijn er andere zangeressen die La Solitudine hebben gezongen? Toch heb ik de download onder naam van Pausini. I'm totally confused..![]()
quote:"La Solitudine" was released as a single in 1993 from her debut album Laura Pausini, and was re-recorded as a slower, more dramatic ballad with live instrumentation for her 2001 compilation album The Best Of Laura Pausini: E Ritorno Da Te.
wat voor soort muziek? Man of vrouw die het zingt?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:18 schreef zwareshag het volgende:
Clip rond '94/'95'/'96, mistig bos met een meer, man vond vrouw en die stierf in zijn armen. Iemand een idee? Alvast bedankt.
Ja klopt! Thanks a lot... die andere was Superman Lovers met Starlight, was ik inmiddels achterquote:Op maandag 9 juli 2007 09:58 schreef bartrid het volgende:
die tweede zou blur - coffee & tv kunnen zijn.
van herzeleid.com:quote:Op maandag 9 juli 2007 02:41 schreef Kluupkluup het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mfHlA3fmJG0
Dit is Rammstein met Sonne.. Bij 2:36 begint een vrouw te zingen. Het is geen tekst maar een melodie.
Ik ken dat stukje ergens van. Komt deze uit een ander nummer? Of waar lijkt het op?
quote:Who sings on "Sonne"?
The woman singing in the song is a keyboard sample that Flake uses from Spectrasonic's Symphony of Voices.
Supermen Lovers - Starlightquote:Op maandag 9 juli 2007 09:50 schreef Vince22 het volgende:
Ik heb de hele dag al een nummer in mn hoofd en ik word er GEK van dat ik niet weet hoe het heet!!
Het is een dancenummer, best wel oud, met in de videoclip een onwijs rare, op een aardappel lijkend figuur, met als maatje een muisachtig iets met bril op... Op het laatst wordt de muis meegenomen door aliens.. In het nummer komt iets van "what you neeeeed" voor....
De hele clip is erg raar gemaakt, maar het nummer is perfect!
Als ik het teruglees klinkt het wel érg ziek, maar ja zo is de clip nou eenmaal
Trouwens nog een nummer wat ik zoek is het nummer met het weggelopen melkpakje... hulp?
quote:Op maandag 9 juli 2007 10:01 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Ja klopt! Thanks a lot... die andere was Superman Lovers met Starlight, was ik inmiddels achter
Ik weet precies welke je bedoelt maar ik kan NIET op de titel en artiest komenquote:Op maandag 9 juli 2007 17:58 schreef steviehouse het volgende:
Ik heb net een nummer gehoord maar weet niet wat het is. Ik had de lyrics niet good kunnen horen. De enige stukje van de nummer ik kan herinneren is dat he begint
Oooh Aaah Du Du Du Du, Oooh Aaah Du Du Du Du, Oooh Aaah Du Du Du Du.
Dan komt die stukje terug verder in de nummer met andere lyrics ertussen.
Help Iemand!?
Buising (o.i.d.) that isquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb m alMarcel Brood is de zanger. Onvindbaar
Iemand?quote:Op zondag 8 juli 2007 15:59 schreef NX het volgende:
Help
Zag vandaag een aantal trailers op apple.com/trailers, nummers die in de trailers draait komt me bekend voor, maar ik kan ze beide niet plaatsen, nummer is goed te horen:
1. http://www.apple.com/trailers/mgm/lionsforlambs/teaser1/
2. http://www.apple.com/trailers/wb/thebraveone/trailer1/ (ongeveer na de helft, lijkt op een nummer die wordt gespeeld in Miami Vice?) Mogwai - Auto Rock
Bedankt!
Royce Da 5'9" - Boomquote:Op maandag 9 juli 2007 22:40 schreef DRNKnHGH het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet?
http://www.metacafe.com/w(...)reethrow_line_dunks/
Dat hiphop nummer bedoel ik
Orbital - Pac-Man Theme.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:56 schreef ElmarNieser het volgende:
Hellow allemaal,
Kan iemand mij helpen aan een liedje dat de PAC-MAN tune gebruikt? Ik zoek eigenlijk gewoon een modernere versie van de orginele PAC-MAN tune.
Pet Shop Boys - Opportunities (Let's Make Lots of Money)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:49 schreef klausch het volgende:
Ik zoek 'n nummer met deze tekst:
(zoiets gaat het)
You have the looks, i got the brain..
Jullie enig idee (m'n engels is slecht)
I don't want to be - Gavin DeGraw??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:15 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik hoor een nummer bijna elke dag op de radio (3FM) tijdens m'n vakantiewerk. Helaas is dit het enige wat ik van de tekst heb verstaan (tijdens het refrein):
All i wanted to be ...
Het kan ook zijn dat het All we wanted to be was, maar in ieder geval All ... wanted to be. Verder hoorde ik volgens mij een trompet![]()
Als ik op Google zoek, krijg ik als resultaten Oh My God - Kaiser Chiefs of What I Believe - Sum 41. Dit zijn ze dus niet![]()
Wie o wie kan mij helpen?![]()
Nee, dat is em nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:29 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
I don't want to be - Gavin DeGraw??
*knip*
Love Stonedquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:55 schreef Ravii het volgende:
Justin Timberlake,
Die clip met die blauwe geluids golven enzo!
http://top2000.radio2.nl/2006/page/lijst/0quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:00 schreef Justah het volgende:
Help ik zoek : Muziek voor onderweg in de auto, lange ritten e.d. heeft iemand een mooie lijst met must have's?
Ik heb het gevonden maar het is misschien niet wat je had gedacht.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik weet precies welke je bedoelt maar ik kan NIET op de titel en artiest komen
Vrij oud liedje is het toch?
ik dacht aan Milk Inc. maar dat is het niet geloof ik, het is iets met een M en een I erin geloof ik
Daniel Powter - Bad Dayquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:09 schreef Cahir het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/19437/e17288d2/index.html
Iemand die het liejde weet van deze filmpje?
Ok go - Here it goes againquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:52 schreef Cahir het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje in het begin heet?
http://www.insidegamer.nl/hardware/xbox360/videos/3415
Priscilla - Waiting for the sunquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:21 schreef okcep het volgende:
Clipje 1: typische dance single voor de zomer gezongen door een meid welke wel wat weg heeft van Esmee Denters. Opgenomen in een warme plaats.
De 2e is Yves Larock - Rise Up.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:21 schreef okcep het volgende:
Ik zag afgelopen week 2 clips op TV waarvan ik nu denk...mwoah toch vrij aardig... maar totaal niet gelet op de titel/artiest:
Clipje 1: typische dance single voor de zomer gezongen door een meid welke wel wat weg heeft van Esmee Denters. Opgenomen in een warme plaats.
Clipje 2: dance single waarin een groep aan het touwtje springen is waarbij een vrouw staat mee te kijken en pas later mee durft te doen nadat ze heeft geoefend.
Het zijn volgens mij singles van dit jaar maar ik kan totaal niet op de artiest of titel komen. Iemand?
Thanks!
Geen dank hoorquote:
Heb je de OP gelezen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:24 schreef heaven7 het volgende:
Ik zoek het franse liedje Dominique, of iig zingen ze Dominique, het origineel is uit 1963 geloof ik, ik zoek die (titel en artiest) en de gepimpte versie met bead enzo.. (Niks nuttigs te vinden op Youtube behalve een oma met een gitaar en een engels iets).
De oude versie is van Soeur Sourire en de nieuwe van Soeur Plus!quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:24 schreef heaven7 het volgende:
Ik zoek het franse liedje Dominique, of iig zingen ze Dominique, het origineel is uit 1963 geloof ik, ik zoek die (titel en artiest) en de gepimpte versie met bead enzo.. (Niks nuttigs te vinden op Youtube behalve een oma met een gitaar en een engels iets).
Oh.. ik dacht dat je de mp3 zochtquote:
Ouwequote:Op woensdag 11 juli 2007 21:59 schreef heaven7 het volgende:
Nog altijd niks te vinden op YoutubeZeker die nieuwe was toch ook een hit? Waar nog wel een clip van te vinden moet zijn?
Ja.. beetje vaag van YouTube..quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:09 schreef heaven7 het volgende:
Die had ik idd gevonden, toch bedankt!Maar er staat disco version 1982?
Jaymen - Ooh La Lishiousquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:15 schreef tripherder het volgende:
wie helpt me met het volgende:
Say ooh la la, ...?.., come on come
Is iets brits maar kan er verdorie niet op komen en met dat stukje tekst vind ik um niet met google!
bij het vraagteken word iets gezegd wat ik niet weet...
The Wiseguys - Ooh la laquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:15 schreef tripherder het volgende:
wie helpt me met het volgende:
Say ooh la la, ...?.., come on come
Is iets brits maar kan er verdorie niet op komen en met dat stukje tekst vind ik um niet met google!
bij het vraagteken word iets gezegd wat ik niet weet...
Goed om te weten dat dat gewoon de oude is dan. Al klinkt ie niet heel erg begin jaren 60.. Enig idee waarom die nieuwe met bead niet te vinden is?quote:
WISEGUYS! yes thanx.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
The Wiseguys - Ooh la la
Jaymen - Ooh la Lihious is erop gebaseerd..
Paola & Chiara - Vamos A Bailar? Die ken ik ten minste....quote:Op donderdag 12 juli 2007 07:53 schreef female81 het volgende:
Ik ben op zoek naar het volgende nummer:
-In het refrein hoorde ik steeds iets van 'Vamos a bailar' of 'Vamos a baila' of iets dergelijks. Het hele nummer is trouwens Spaanstalig.
-Het is latin-achtige pop.
-Te oordelen aan de sound is de kans groot dat het ergens eind jaren 80/begin jaren 90 is uitgebracht.
-Het wordt gezongen door een vrouw.
Verder kwam het op een Belgische (en tamelijk mainstream) zender: Het zou zomaar kunnen dat het daar ooit een hit is geweest.
Heeft iemand een idee over welk nummer ik het heb?
Hé, die draaien ze altijd bij mij op het werk.. maar ik wist nooit van wie die was.. bedanktquote:
Ik weet het niet.. sorry..quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:42 schreef BlueCurl het volgende:
websites waar de muziek van deze series in overzichten staan hebben deze muziek niet omdat het een promo is en op forums waar er over muziek uit de serie gediscussierd word weet niemand het... kent iemand hier mss het nummer van de volgende csi promo?
http://media.putfile.com/Promo2-63
Oh dear Godquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:50 schreef Pietklaaso het volgende:
Kee ik zoek iets . Stom liedje stom deuntje alleen me broertje vind het leuk![]()
Een jaar of wat geleden was er zo'n liedje die de hele tijd chi wawa (stom deuntje) Chi wawa en dat werdt gezongen door 3 van die chicks meisjes
Elli Medeiros - À bailar calypso misschien ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 07:53 schreef female81 het volgende:
Ik ben op zoek naar het volgende nummer:
-In het refrein hoorde ik steeds iets van 'Vamos a bailar' of 'Vamos a baila' of iets dergelijks. Het hele nummer is trouwens Spaanstalig.
-Het is latin-achtige pop.
-Te oordelen aan de sound is de kans groot dat het ergens eind jaren 80/begin jaren 90 is uitgebracht.
-Het wordt gezongen door een vrouw.
Verder kwam het op een Belgische (en tamelijk mainstream) zender: Het zou zomaar kunnen dat het daar ooit een hit is geweest.
Heeft iemand een idee over welk nummer ik het heb?
Oow ik schreef het verkeerd :")quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:07 schreef Noodly het volgende:
[..]
Oh dear God![]()
![]()
Het nummer wat je zoekt heet gewoon 'Chihuahua' en is van de groep Dare.
Hé, dat is hem! Bedankt!quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Elli Medeiros - À bailar calypso misschien ?
Debonir Samir - Samir's theme dan misschien?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:34 schreef Cavia2Win het volgende:
Och god, gaan we weer. Ik zoek dus een nummer dat ik gisteren in een discotheek hoorde. Ik heb 'm geprobeerd na te nurien maar dan herkende ik het stukje zelf nieteens, dus daar kunnen jullie ook niks mee. Het is Dance/Electro achtig. En het is niet "Luke Howard - Hi Life", "Carlos - The Simarillia 2007", "Niels De Vries - Sueno", "Outwork ft. Mister Gee - Electro" of "Dada Life - The Great Fashionsista Swindle". Dus die kunnen jullie alvast uitsluiten. Ik hoop dat hier iets mee gedaan kan worden, alvast bedankt.
Benny Sings - Let me inquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:44 schreef toma het volgende:
wie zingt dit nummer ?
http://nl.youtube.com/watch?v=qGiwBgepYV0&mode=user&search=
Benny Sings. Het staat naast de clip...quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:44 schreef toma het volgende:
wie zingt dit nummer ?
http://nl.youtube.com/watch?v=qGiwBgepYV0&mode=user&search=
Ik was lekker snellerquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Benny Sings. Het staat naast de clip...
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Benny Sings. Het staat naast de clip...
Zoek eens op Yann Tiersen - Comptine d'un autre été L'après midiquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:11 schreef Tha_T het volgende:
We kennen allemaal wel zo'n beetje de animatie met de mooie muziek Nou zie ik daar iedereen wel spreken over de bladmuziek maar is er misschien ook ooit iets van CD uitgekomen want dat nummer zou ik heel graag willen hebben
Ik heb heel die aftiteling over het hoofd gezienquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:20 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Zoek eens op Yann Tiersen - Comptine d'un autre été L'après midi
Staat in de aftiteling.
"Dude looks like a lady" van Aerosmith.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:08 schreef stefan1187 het volgende:
ik ben op zoek naar het nummer wat je in de trailer van Mrs Doubtfire ziet....
´t begint ongeveer op de helft van ´t filmpje
http://www.videodetective.com/titledetails.aspx?publishedid=4799
Bij voorbaat dank
man of vrouw?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:51 schreef garreth82 het volgende:
ik ben opzoek naar de eindtune van studio sportzomer (??? Buenos notches mi amore...)
Klinkt als een variant van Gute Nacht Freundequote:Op donderdag 12 juli 2007 23:51 schreef garreth82 het volgende:
ik ben opzoek naar de eindtune van studio sportzomer (??? Buenos notches mi amore...)
Ida Corr - Let me think about it ( Fedde Le Grand remix ) ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:34 schreef Cavia2Win het volgende:
Och god, gaan we weer. Ik zoek dus een nummer dat ik gisteren in een discotheek hoorde. Ik heb 'm geprobeerd na te nurien maar dan herkende ik het stukje zelf nieteens, dus daar kunnen jullie ook niks mee. Het is Dance/Electro achtig. En het is niet "Luke Howard - Hi Life", "Carlos - The Simarillia 2007", "Niels De Vries - Sueno", "Outwork ft. Mister Gee - Electro" of "Dada Life - The Great Fashionsista Swindle". Dus die kunnen jullie alvast uitsluiten. Ik hoop dat hier iets mee gedaan kan worden, alvast bedankt.
Ik weet niet of je hem al hebt, maar Concerto pour une voix?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:33 schreef Brighteyes het volgende:
Help!
Ik ben op zoek naar de titel van een lied van Edith Piaf.
En ik heb vrijwel niets om jullie te bieden, behalve een getypte versie van de melodie.![]()
Het is een van haar bekenderen liederen en het is dat ene lied met dat refrein dat zo ongeveer iedereen wel mee kan hummen of fluiten.
Padadadadada Padadadadada PadadadadadadadadadadadaEhm... die dus.
Help!
Tracklist staat in de comments.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:46 schreef kingprise het volgende:
hoe heet het nummer dat hier http://nl.youtube.com/watch?v=ju3ZXVuHlGc in dit filmpje begint bij 2:30??
T.I. - What You Knowquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:08 schreef mini-lellan het volgende:
Help! Ik zoek de titel van dit nummer: http://www.youtube.com/watch?v=Px7tumvfTK4
http://nl.wikipedia.org/wiki/Guus_Meeuwisquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:44 schreef toma het volgende:
hoe heet het nieuwste nummer van Guus Meeuwis en op welke cd staat dat nummer?
Soul Asylum - Runaway Train ???quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:01 schreef Pino_666 het volgende:
Ik zoek een nummer uit de 90's (volgens mij). Ik weet niet zoveel, behalve dat de clip me vroeger aansprak. In deze clip zag je namelijk allemaal foto's van vermiste kinderen. Wie weet wat ik bedoel ?
ja dat is hem ! Super ! thanxsquote:
Helaas kunnen we je niet verder helpen... Hier wordt er niet gelinkt naar mp3's of andere muziek bestanden!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:39 schreef BasOne het volgende:
HEEELP
Ik zoek een MP3 van het nummer 'Bugger Off You Bastards'
Heb ik geprobeert maar kon het niet vinden, om alle legaliteiten even te laten rusten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:03 schreef NX het volgende:
[..]
Helaas kunnen we je niet verder helpen... Hier wordt er niet gelinkt naar mp3's of andere muziek bestanden!
Dit topic is bedoeld voor mensen die een nummer zoeken waarvan ze de naam en of titel niet weten...
Ik verwijs je met alle plezier naar www.google.com (is your friend) en www.vinden.nl (check vooral vinden.nl)!
Veel plezier!
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
Weet niemand het?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:15 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik hoor een nummer bijna elke dag op de radio (3FM) tijdens m'n vakantiewerk. Helaas is dit het enige wat ik van de tekst heb verstaan (tijdens het refrein):
All i wanted to be ...
Het kan ook zijn dat het All we wanted to be was, maar in ieder geval All ... wanted to be. Verder hoorde ik volgens mij een trompet![]()
Als ik op Google zoek, krijg ik als resultaten Oh My God - Kaiser Chiefs of What I Believe - Sum 41. Dit zijn ze dus niet![]()
Wie o wie kan mij helpen?![]()
http://www.3fm.nl/page/3fm_gedraaidop3fmquote:Op zondag 15 juli 2007 11:30 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Weet niemand het?![]()
Ik heb nog wel een kleine toevoeging, volgens mij wordt er gezongen:
All I wanted to be was a part of ...
of iets dergelijks.
Aah thanksquote:Op zondag 15 juli 2007 12:13 schreef Tha_T het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/3fm_gedraaidop3fm
Moet je daar eens kijken als je weet wanneer het gedraaid is
Hehe...quote:Op zondag 15 juli 2007 03:26 schreef BasOne het volgende:
[..]
Heb ik geprobeert maar kon het niet vinden, om alle legaliteiten even te laten rusten.
Het nummer wat ik zoek is freeware als het ware, legaal te te DLen, ken het alleen niet vinden.
Zit geen copyright op oid, maar dat boeit uberhaupt niet, DLen van mp3's is legaal in NL.
Dus loop niet te mieuwen en pm me tha link
En dit topic heet 'Help ik zoek....', ik zoek de Mp3... help....
(en ik vraag ook niet wie de mp3 voor me heeft, alleen de link naar het legaal te downloaden nummer, die ik dus niet kan vinden... the google is weak in me)
Als je alleen al de titel van het nummer googled zijn er links naar 5 verschillende bands die em hebben gedaan, maar alleen referenties naar de albums of de lyrics......quote:Op zondag 15 juli 2007 13:19 schreef NX het volgende:
[..]
Hehe...
Ok ok, heb je vinden.nl al geprobeerd? Is het nr van The Toasters?
//EDIT
Volgens mij heb ik het gevonden, effe checken!
//EDIT 2
Hmmm, helaas, bleek een andere album te zijn...
Ik heb hem op me telefoon, maar daar staat ook gewoon: Mojito_Bacardi.mp3quote:Op zondag 15 juli 2007 21:25 schreef Houniet het volgende:
kwam net die bacardi reclame tegen van mojito. die beat in de reclame is lekker.. iemand een idee
http://www.ster.nl/ster?nav=eimmLsHCjENpCwC&pane=rlomLsHCjENzCOM&cmercial=rrcqLsHCjEfDqDnDGgT&popup=mediaspelerquote:Op zondag 15 juli 2007 21:25 schreef Houniet het volgende:
kwam net die bacardi reclame tegen van mojito. die beat in de reclame is lekker.. iemand een idee
deze dusquote:Op zondag 15 juli 2007 19:52 schreef ruud_fr het volgende:
ik ben op zoek naar de titelsong van de tv serie Spangen, als ik mij niet vergis was het een nummer met alleen saxofoon
http://www.nos.nl/nosstud(...)tem/tunes/index.htmlquote:Op maandag 16 juli 2007 14:26 schreef Stpan het volgende:
En ik wil nog altijd weten waar ik de Radio 1 Tour de France achtergrondmuziekjes kan downloaden (of kopen natuurlijk)!
Iemand enig idee waar je die tunes kunt vinden?
Billy the kid - Loserquote:Op zondag 15 juli 2007 23:14 schreef Rottdog het volgende:
Gezocht Artiest van het nummer Loser
.
Een beetje alternative nummer
"I want to love you, hate you, love you, hate you, love you" komt er vaak in voor.
Ik bedoel niet van Pearl Jam of Beck
Alvast thnx
Nee is hem niet, maar zo'n soort clip is het wel.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zal wel niet, maar jeweettutmaarnooit..
http://www.youtube.com/watch?v=ot6FFSb5SzY
Filterfunk - S.O.S.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:46 schreef wobbel het volgende:
De cover van The Police - Message In A Bottle...was enkele weken/maanden een grote Top 40 hit...en de titel ligt op het puntje van m'n tong
Ow, en ik zoek foute nummers zoals 2 brothers on the 4th floor - never alone en Dune - are you ready to fly
Klopte de rest ook?quote:
Young Folks van Peter, Bjorn and John.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:51 schreef wouswous het volgende:
Ben op zoek naar de titel van het nummer waarin ontzettend veel gefloten wordt.
In de clip zie je een tekenfilm: vrouw en man die als het ware zijn uitgeknipt uit karton, en heen en weer bewegen voor een kartonnen-achterwand.
Is een nummer van de laatste tijd..
Goed manquote:Op maandag 16 juli 2007 21:54 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Young Folks van Peter, Bjorn and John.
Marktplaats ?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:10 schreef TimoBasso het volgende:
Misschien weten jullie het wel..![]()
Waar kan ik in godsnaam nog de 10-cd box "Le Tour de France en chansons" krijgen.
[afbeelding]
Charles Aznavour, Edith Piaf, Georges Brassens, Patachou, Les frères Jacques. Nee, ze doen niet mee aan de Tour de France, maar spelen elk jaar wel een grote rol in de omlijsting van de grootste wielerronde ter wereld. Hun muziek uit de jaren 1947-1955, toen de wegen nog onverhard waren, de foto's in zwart-wit en de Tour alleen via de radio live te volgen was, is nu door Coast-to-Coast verzameld in een cd-box van tien exemplaren. Voor wie houdt van de typische Tour de France-sfeer is het een geweldige aankoop (¤ 34,95 inclusief een fraaie gele trui model jaren vijftig).
Ik kan hem nergens vinden meer,iemand tips?![]()
Ik bedoel de recente cd boxquote:
Google is ook niet nuttig aangezien er geen 'text' bij zitquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:00 schreef RacerDKB het volgende:
Bij het reclamespotje van TMF Jump, ik zoek een liedje daaruit.
Me broer zit de hele tijd te zeiken of ik hem kan zoeken
Ik vind het bagger maar ik heb nu al heel veel jumpstyle gehoord
Het is niet jeckyll_and_hyde_-_the_flipside, ook niet jeckyll_and_hyde_-_end_of_time. Freefall en ook niet frozen flame.
Welke zitten er nog meer in het reclamespotje van TMF Jump?
http://www.clipjes.nl/cli(...)_-_the_flipside.htmlquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:00 schreef RacerDKB het volgende:
Bij het reclamespotje van TMF Jump, ik zoek een liedje daaruit.
Me broer zit de hele tijd te zeiken of ik hem kan zoeken
Ik vind het bagger maar ik heb nu al heel veel jumpstyle gehoord
Het is niet jeckyll_and_hyde_-_the_flipside, ook niet jeckyll_and_hyde_-_end_of_time. Freefall en ook niet frozen flame.
Welke zitten er nog meer in het reclamespotje van TMF Jump?
Als ik zo 1,2,3 die clips kijk kan ik hem niet vinden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://www.clipjes.nl/cli(...)_-_the_flipside.html
misschien zit daar wat bij?
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_South_Park_episodesquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:10 schreef -Raoul- het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe dit liedje heet?
Het zit in South Park Seizoen 10 , aflevering 11, Hell On Earth 2006.
Dada Life - The Great Fashionista Swindle (Laidback Luke Remix)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:56 schreef Lucky-Luke het volgende:
Hey ik hoorde in de liveset van Erick E op dancevalley een erg vet nummer.
http://www.windos2k.com/wieisdit.wav
Zo mijn vraag wie en welke nummer is dit?
staat ie hier niet bij?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:10 schreef X-fi het volgende:
Ik zoek een nummer van Rednex die net zo bekend is als Cotten Eyed Joe. Dat nummer heette volgens mij Wild 'n Free. Maar kan die niet vinden, iemand?
Daar staat ie nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_South_Park_episodes
Cranberries - Zombies?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:25 schreef VaderJacob het volgende:
Ik hoorde laatsts een nummer op radio Veronica, Waarvan ik niks meer weet dan dat de intro begint met "Do do' do do' do do" (vocaal)
Een collega dacht dat het iets van de Cranberries was maar dat weet ik dus niet zeker. Mischien dat iemand hier het weet!
gokje: Stevie Wonder - Isn't she lovelyquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:13 schreef Schumi01 het volgende:
Een jaar of 15 geleden had ik een rock 'n roll cassettebandje met hierop rock 'n roll muziek waarop tussendoor een baby te horen was.
Een nummer begint iets met rrrr, rrrr, gagagigadaha, en dan tekst.
Ben op zoek naar de band en de titel(s) van dat cassettebandje.
Hopelijk wordt iemand wijs uit deze omschrijving en kan mij helpen..
Alvast bedankt.
FC/Kahuna - Haylingquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:38 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik zit Hotel Babylon te kijken en er zat een stukje onder een scene met een mooi muziekje. En ik ken het! Maar ik weet niet meer wat het is. Het klonk heel zero 7 achtig, maar dat is het volgens mij niet. En het gaat zo: Don't think about all those things you feel, just be glad to feel" ofzo.
Google, imdb, geen resultaat. Wat is het ook alweerrr?
Toch via google.quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:18 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
FC/Kahuna - Hayling
(via google...)
De tweede is Luke Howard - Hi lifequote:Op woensdag 18 juli 2007 12:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zoek dit nummer: http://www.youtube.com/watch?v=N2k0qdNJO-g
en deze:
http://www.youtube.com/watch?v=dDqdtQrFupk
alvast dank homies
Till West - Same Menquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zoek dit nummer: http://www.youtube.com/watch?v=N2k0qdNJO-g
Er is een CD met allemaal Radio 1 Tour muziekjes.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:26 schreef Stpan het volgende:
En ik wil nog altijd weten waar ik de Radio 1 Tour de France achtergrondmuziekjes kan downloaden (of kopen natuurlijk)!
Iemand enig idee waar je die tunes kunt vinden?
Of natuurlijk Starkooquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zoek een Nederlandstalig nummer met oa de volgende teksten erin.
"Ik wil naar je kijken"
"in het volle licht"
"masseren"
Het is een vrij bekend nummer met een bekende melodie die iedereen zo meezingt (laatst op de radio gehoord), maar weet de melodie niet meer. Vrij onbekende zanger volgens mij.
update
Marcel de Groot - Mag ik naar je kijken
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:45 schreef Thijsssss het volgende:
Uiteraard zitten hier ook wat sport/wielerliefhebbers tussen die de Avondetappe kijken. Daarin wordt gebruik gemaakt van een introotje van een liedje waar ik maar even niet op kan komen. Weet iemand welk nummer er op 34 minuten en 8 seconden begint bij de volgende link:
http://www.garnierstreami(...)/avondetappe1007.asf
Ik denk dat je dit het beste in het tour gedeelte kan vragen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:36 schreef Thijsssss het volgende:
Nu ik zie dat er meer Tour-liefhebbers zijn (die nu uiteraard hebben genoten van het spannende slot van de etappe van vandaag) stel ik mijn vraagje nog een keer:
[..]
Wij moeten jou vriend worden om dat te kunnen luisterenquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:19 schreef Ravii het volgende:
ik weet niet zeker of je ingelogd moet zijn oid.:[/b]
als jij weet hoe je het kan rippen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wij moeten jou vriend worden om dat te kunnen luisteren. Kan je het nummer niet ergens anders plaatsen
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |