Hé, dat is hem! Bedankt!quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Elli Medeiros - À bailar calypso misschien ?
Debonir Samir - Samir's theme dan misschien?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:34 schreef Cavia2Win het volgende:
Och god, gaan we weer. Ik zoek dus een nummer dat ik gisteren in een discotheek hoorde. Ik heb 'm geprobeerd na te nurien maar dan herkende ik het stukje zelf nieteens, dus daar kunnen jullie ook niks mee. Het is Dance/Electro achtig. En het is niet "Luke Howard - Hi Life", "Carlos - The Simarillia 2007", "Niels De Vries - Sueno", "Outwork ft. Mister Gee - Electro" of "Dada Life - The Great Fashionsista Swindle". Dus die kunnen jullie alvast uitsluiten. Ik hoop dat hier iets mee gedaan kan worden, alvast bedankt.
Benny Sings - Let me inquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:44 schreef toma het volgende:
wie zingt dit nummer ?
http://nl.youtube.com/watch?v=qGiwBgepYV0&mode=user&search=
Benny Sings. Het staat naast de clip...quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:44 schreef toma het volgende:
wie zingt dit nummer ?
http://nl.youtube.com/watch?v=qGiwBgepYV0&mode=user&search=
Ik was lekker snellerquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Benny Sings. Het staat naast de clip...
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Benny Sings. Het staat naast de clip...
Zoek eens op Yann Tiersen - Comptine d'un autre été L'après midiquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:11 schreef Tha_T het volgende:
We kennen allemaal wel zo'n beetje de animatie met de mooie muziek Nou zie ik daar iedereen wel spreken over de bladmuziek maar is er misschien ook ooit iets van CD uitgekomen want dat nummer zou ik heel graag willen hebben
Ik heb heel die aftiteling over het hoofd gezienquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:20 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Zoek eens op Yann Tiersen - Comptine d'un autre été L'après midi
Staat in de aftiteling.
"Dude looks like a lady" van Aerosmith.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:08 schreef stefan1187 het volgende:
ik ben op zoek naar het nummer wat je in de trailer van Mrs Doubtfire ziet....
´t begint ongeveer op de helft van ´t filmpje
http://www.videodetective.com/titledetails.aspx?publishedid=4799
Bij voorbaat dank
man of vrouw?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:51 schreef garreth82 het volgende:
ik ben opzoek naar de eindtune van studio sportzomer (??? Buenos notches mi amore...)
Klinkt als een variant van Gute Nacht Freundequote:Op donderdag 12 juli 2007 23:51 schreef garreth82 het volgende:
ik ben opzoek naar de eindtune van studio sportzomer (??? Buenos notches mi amore...)
Ida Corr - Let me think about it ( Fedde Le Grand remix ) ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:34 schreef Cavia2Win het volgende:
Och god, gaan we weer. Ik zoek dus een nummer dat ik gisteren in een discotheek hoorde. Ik heb 'm geprobeerd na te nurien maar dan herkende ik het stukje zelf nieteens, dus daar kunnen jullie ook niks mee. Het is Dance/Electro achtig. En het is niet "Luke Howard - Hi Life", "Carlos - The Simarillia 2007", "Niels De Vries - Sueno", "Outwork ft. Mister Gee - Electro" of "Dada Life - The Great Fashionsista Swindle". Dus die kunnen jullie alvast uitsluiten. Ik hoop dat hier iets mee gedaan kan worden, alvast bedankt.
Ik weet niet of je hem al hebt, maar Concerto pour une voix?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:33 schreef Brighteyes het volgende:
Help!
Ik ben op zoek naar de titel van een lied van Edith Piaf.
En ik heb vrijwel niets om jullie te bieden, behalve een getypte versie van de melodie.![]()
Het is een van haar bekenderen liederen en het is dat ene lied met dat refrein dat zo ongeveer iedereen wel mee kan hummen of fluiten.
Padadadadada Padadadadada PadadadadadadadadadadadaEhm... die dus.
Help!
Tracklist staat in de comments.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:46 schreef kingprise het volgende:
hoe heet het nummer dat hier http://nl.youtube.com/watch?v=ju3ZXVuHlGc in dit filmpje begint bij 2:30??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |