Ja klopt! Thanks a lot... die andere was Superman Lovers met Starlight, was ik inmiddels achterquote:Op maandag 9 juli 2007 09:58 schreef bartrid het volgende:
die tweede zou blur - coffee & tv kunnen zijn.
van herzeleid.com:quote:Op maandag 9 juli 2007 02:41 schreef Kluupkluup het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mfHlA3fmJG0
Dit is Rammstein met Sonne.. Bij 2:36 begint een vrouw te zingen. Het is geen tekst maar een melodie.
Ik ken dat stukje ergens van. Komt deze uit een ander nummer? Of waar lijkt het op?
quote:Who sings on "Sonne"?
The woman singing in the song is a keyboard sample that Flake uses from Spectrasonic's Symphony of Voices.
Supermen Lovers - Starlightquote:Op maandag 9 juli 2007 09:50 schreef Vince22 het volgende:
Ik heb de hele dag al een nummer in mn hoofd en ik word er GEK van dat ik niet weet hoe het heet!!
Het is een dancenummer, best wel oud, met in de videoclip een onwijs rare, op een aardappel lijkend figuur, met als maatje een muisachtig iets met bril op... Op het laatst wordt de muis meegenomen door aliens.. In het nummer komt iets van "what you neeeeed" voor....
De hele clip is erg raar gemaakt, maar het nummer is perfect!
Als ik het teruglees klinkt het wel érg ziek, maar ja zo is de clip nou eenmaal
Trouwens nog een nummer wat ik zoek is het nummer met het weggelopen melkpakje... hulp?
quote:Op maandag 9 juli 2007 10:01 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Ja klopt! Thanks a lot... die andere was Superman Lovers met Starlight, was ik inmiddels achter
Ik weet precies welke je bedoelt maar ik kan NIET op de titel en artiest komenquote:Op maandag 9 juli 2007 17:58 schreef steviehouse het volgende:
Ik heb net een nummer gehoord maar weet niet wat het is. Ik had de lyrics niet good kunnen horen. De enige stukje van de nummer ik kan herinneren is dat he begint
Oooh Aaah Du Du Du Du, Oooh Aaah Du Du Du Du, Oooh Aaah Du Du Du Du.
Dan komt die stukje terug verder in de nummer met andere lyrics ertussen.
Help Iemand!?
Buising (o.i.d.) that isquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb m alMarcel Brood is de zanger. Onvindbaar
Iemand?quote:Op zondag 8 juli 2007 15:59 schreef NX het volgende:
Help
Zag vandaag een aantal trailers op apple.com/trailers, nummers die in de trailers draait komt me bekend voor, maar ik kan ze beide niet plaatsen, nummer is goed te horen:
1. http://www.apple.com/trailers/mgm/lionsforlambs/teaser1/
2. http://www.apple.com/trailers/wb/thebraveone/trailer1/ (ongeveer na de helft, lijkt op een nummer die wordt gespeeld in Miami Vice?) Mogwai - Auto Rock
Bedankt!
Royce Da 5'9" - Boomquote:Op maandag 9 juli 2007 22:40 schreef DRNKnHGH het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet?
http://www.metacafe.com/w(...)reethrow_line_dunks/
Dat hiphop nummer bedoel ik
Orbital - Pac-Man Theme.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:56 schreef ElmarNieser het volgende:
Hellow allemaal,
Kan iemand mij helpen aan een liedje dat de PAC-MAN tune gebruikt? Ik zoek eigenlijk gewoon een modernere versie van de orginele PAC-MAN tune.
Pet Shop Boys - Opportunities (Let's Make Lots of Money)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:49 schreef klausch het volgende:
Ik zoek 'n nummer met deze tekst:
(zoiets gaat het)
You have the looks, i got the brain..
Jullie enig idee (m'n engels is slecht)
I don't want to be - Gavin DeGraw??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:15 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik hoor een nummer bijna elke dag op de radio (3FM) tijdens m'n vakantiewerk. Helaas is dit het enige wat ik van de tekst heb verstaan (tijdens het refrein):
All i wanted to be ...
Het kan ook zijn dat het All we wanted to be was, maar in ieder geval All ... wanted to be. Verder hoorde ik volgens mij een trompet![]()
Als ik op Google zoek, krijg ik als resultaten Oh My God - Kaiser Chiefs of What I Believe - Sum 41. Dit zijn ze dus niet![]()
Wie o wie kan mij helpen?![]()
Nee, dat is em nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:29 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
I don't want to be - Gavin DeGraw??
*knip*
Love Stonedquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:55 schreef Ravii het volgende:
Justin Timberlake,
Die clip met die blauwe geluids golven enzo!
http://top2000.radio2.nl/2006/page/lijst/0quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:00 schreef Justah het volgende:
Help ik zoek : Muziek voor onderweg in de auto, lange ritten e.d. heeft iemand een mooie lijst met must have's?
Ik heb het gevonden maar het is misschien niet wat je had gedacht.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik weet precies welke je bedoelt maar ik kan NIET op de titel en artiest komen
Vrij oud liedje is het toch?
ik dacht aan Milk Inc. maar dat is het niet geloof ik, het is iets met een M en een I erin geloof ik
Daniel Powter - Bad Dayquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:09 schreef Cahir het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/19437/e17288d2/index.html
Iemand die het liejde weet van deze filmpje?
Ok go - Here it goes againquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:52 schreef Cahir het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje in het begin heet?
http://www.insidegamer.nl/hardware/xbox360/videos/3415
Priscilla - Waiting for the sunquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:21 schreef okcep het volgende:
Clipje 1: typische dance single voor de zomer gezongen door een meid welke wel wat weg heeft van Esmee Denters. Opgenomen in een warme plaats.
De 2e is Yves Larock - Rise Up.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:21 schreef okcep het volgende:
Ik zag afgelopen week 2 clips op TV waarvan ik nu denk...mwoah toch vrij aardig... maar totaal niet gelet op de titel/artiest:
Clipje 1: typische dance single voor de zomer gezongen door een meid welke wel wat weg heeft van Esmee Denters. Opgenomen in een warme plaats.
Clipje 2: dance single waarin een groep aan het touwtje springen is waarbij een vrouw staat mee te kijken en pas later mee durft te doen nadat ze heeft geoefend.
Het zijn volgens mij singles van dit jaar maar ik kan totaal niet op de artiest of titel komen. Iemand?
Thanks!
Geen dank hoorquote:
Heb je de OP gelezen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:24 schreef heaven7 het volgende:
Ik zoek het franse liedje Dominique, of iig zingen ze Dominique, het origineel is uit 1963 geloof ik, ik zoek die (titel en artiest) en de gepimpte versie met bead enzo.. (Niks nuttigs te vinden op Youtube behalve een oma met een gitaar en een engels iets).
De oude versie is van Soeur Sourire en de nieuwe van Soeur Plus!quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:24 schreef heaven7 het volgende:
Ik zoek het franse liedje Dominique, of iig zingen ze Dominique, het origineel is uit 1963 geloof ik, ik zoek die (titel en artiest) en de gepimpte versie met bead enzo.. (Niks nuttigs te vinden op Youtube behalve een oma met een gitaar en een engels iets).
Oh.. ik dacht dat je de mp3 zochtquote:
Ouwequote:Op woensdag 11 juli 2007 21:59 schreef heaven7 het volgende:
Nog altijd niks te vinden op YoutubeZeker die nieuwe was toch ook een hit? Waar nog wel een clip van te vinden moet zijn?
Ja.. beetje vaag van YouTube..quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:09 schreef heaven7 het volgende:
Die had ik idd gevonden, toch bedankt!Maar er staat disco version 1982?
Jaymen - Ooh La Lishiousquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:15 schreef tripherder het volgende:
wie helpt me met het volgende:
Say ooh la la, ...?.., come on come
Is iets brits maar kan er verdorie niet op komen en met dat stukje tekst vind ik um niet met google!
bij het vraagteken word iets gezegd wat ik niet weet...
The Wiseguys - Ooh la laquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:15 schreef tripherder het volgende:
wie helpt me met het volgende:
Say ooh la la, ...?.., come on come
Is iets brits maar kan er verdorie niet op komen en met dat stukje tekst vind ik um niet met google!
bij het vraagteken word iets gezegd wat ik niet weet...
Goed om te weten dat dat gewoon de oude is dan. Al klinkt ie niet heel erg begin jaren 60.. Enig idee waarom die nieuwe met bead niet te vinden is?quote:
WISEGUYS! yes thanx.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
The Wiseguys - Ooh la la
Jaymen - Ooh la Lihious is erop gebaseerd..
Paola & Chiara - Vamos A Bailar? Die ken ik ten minste....quote:Op donderdag 12 juli 2007 07:53 schreef female81 het volgende:
Ik ben op zoek naar het volgende nummer:
-In het refrein hoorde ik steeds iets van 'Vamos a bailar' of 'Vamos a baila' of iets dergelijks. Het hele nummer is trouwens Spaanstalig.
-Het is latin-achtige pop.
-Te oordelen aan de sound is de kans groot dat het ergens eind jaren 80/begin jaren 90 is uitgebracht.
-Het wordt gezongen door een vrouw.
Verder kwam het op een Belgische (en tamelijk mainstream) zender: Het zou zomaar kunnen dat het daar ooit een hit is geweest.
Heeft iemand een idee over welk nummer ik het heb?
Hé, die draaien ze altijd bij mij op het werk.. maar ik wist nooit van wie die was.. bedanktquote:
Ik weet het niet.. sorry..quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:42 schreef BlueCurl het volgende:
websites waar de muziek van deze series in overzichten staan hebben deze muziek niet omdat het een promo is en op forums waar er over muziek uit de serie gediscussierd word weet niemand het... kent iemand hier mss het nummer van de volgende csi promo?
http://media.putfile.com/Promo2-63
Oh dear Godquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:50 schreef Pietklaaso het volgende:
Kee ik zoek iets . Stom liedje stom deuntje alleen me broertje vind het leuk![]()
Een jaar of wat geleden was er zo'n liedje die de hele tijd chi wawa (stom deuntje) Chi wawa en dat werdt gezongen door 3 van die chicks meisjes
Elli Medeiros - À bailar calypso misschien ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 07:53 schreef female81 het volgende:
Ik ben op zoek naar het volgende nummer:
-In het refrein hoorde ik steeds iets van 'Vamos a bailar' of 'Vamos a baila' of iets dergelijks. Het hele nummer is trouwens Spaanstalig.
-Het is latin-achtige pop.
-Te oordelen aan de sound is de kans groot dat het ergens eind jaren 80/begin jaren 90 is uitgebracht.
-Het wordt gezongen door een vrouw.
Verder kwam het op een Belgische (en tamelijk mainstream) zender: Het zou zomaar kunnen dat het daar ooit een hit is geweest.
Heeft iemand een idee over welk nummer ik het heb?
Oow ik schreef het verkeerd :")quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:07 schreef Noodly het volgende:
[..]
Oh dear God![]()
![]()
Het nummer wat je zoekt heet gewoon 'Chihuahua' en is van de groep Dare.
Hé, dat is hem! Bedankt!quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Elli Medeiros - À bailar calypso misschien ?
Debonir Samir - Samir's theme dan misschien?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:34 schreef Cavia2Win het volgende:
Och god, gaan we weer. Ik zoek dus een nummer dat ik gisteren in een discotheek hoorde. Ik heb 'm geprobeerd na te nurien maar dan herkende ik het stukje zelf nieteens, dus daar kunnen jullie ook niks mee. Het is Dance/Electro achtig. En het is niet "Luke Howard - Hi Life", "Carlos - The Simarillia 2007", "Niels De Vries - Sueno", "Outwork ft. Mister Gee - Electro" of "Dada Life - The Great Fashionsista Swindle". Dus die kunnen jullie alvast uitsluiten. Ik hoop dat hier iets mee gedaan kan worden, alvast bedankt.
Benny Sings - Let me inquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:44 schreef toma het volgende:
wie zingt dit nummer ?
http://nl.youtube.com/watch?v=qGiwBgepYV0&mode=user&search=
Benny Sings. Het staat naast de clip...quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:44 schreef toma het volgende:
wie zingt dit nummer ?
http://nl.youtube.com/watch?v=qGiwBgepYV0&mode=user&search=
Ik was lekker snellerquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Benny Sings. Het staat naast de clip...
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Benny Sings. Het staat naast de clip...
Zoek eens op Yann Tiersen - Comptine d'un autre été L'après midiquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:11 schreef Tha_T het volgende:
We kennen allemaal wel zo'n beetje de animatie met de mooie muziek Nou zie ik daar iedereen wel spreken over de bladmuziek maar is er misschien ook ooit iets van CD uitgekomen want dat nummer zou ik heel graag willen hebben
Ik heb heel die aftiteling over het hoofd gezienquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:20 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Zoek eens op Yann Tiersen - Comptine d'un autre été L'après midi
Staat in de aftiteling.
"Dude looks like a lady" van Aerosmith.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:08 schreef stefan1187 het volgende:
ik ben op zoek naar het nummer wat je in de trailer van Mrs Doubtfire ziet....
´t begint ongeveer op de helft van ´t filmpje
http://www.videodetective.com/titledetails.aspx?publishedid=4799
Bij voorbaat dank
man of vrouw?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:51 schreef garreth82 het volgende:
ik ben opzoek naar de eindtune van studio sportzomer (??? Buenos notches mi amore...)
Klinkt als een variant van Gute Nacht Freundequote:Op donderdag 12 juli 2007 23:51 schreef garreth82 het volgende:
ik ben opzoek naar de eindtune van studio sportzomer (??? Buenos notches mi amore...)
Ida Corr - Let me think about it ( Fedde Le Grand remix ) ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:34 schreef Cavia2Win het volgende:
Och god, gaan we weer. Ik zoek dus een nummer dat ik gisteren in een discotheek hoorde. Ik heb 'm geprobeerd na te nurien maar dan herkende ik het stukje zelf nieteens, dus daar kunnen jullie ook niks mee. Het is Dance/Electro achtig. En het is niet "Luke Howard - Hi Life", "Carlos - The Simarillia 2007", "Niels De Vries - Sueno", "Outwork ft. Mister Gee - Electro" of "Dada Life - The Great Fashionsista Swindle". Dus die kunnen jullie alvast uitsluiten. Ik hoop dat hier iets mee gedaan kan worden, alvast bedankt.
Ik weet niet of je hem al hebt, maar Concerto pour une voix?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:33 schreef Brighteyes het volgende:
Help!
Ik ben op zoek naar de titel van een lied van Edith Piaf.
En ik heb vrijwel niets om jullie te bieden, behalve een getypte versie van de melodie.![]()
Het is een van haar bekenderen liederen en het is dat ene lied met dat refrein dat zo ongeveer iedereen wel mee kan hummen of fluiten.
Padadadadada Padadadadada PadadadadadadadadadadadaEhm... die dus.
Help!
Tracklist staat in de comments.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:46 schreef kingprise het volgende:
hoe heet het nummer dat hier http://nl.youtube.com/watch?v=ju3ZXVuHlGc in dit filmpje begint bij 2:30??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |