Sorry Thomas, ik kan geen titel vinden die overeenkomt met het sampeltje.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:12 schreef Th0maszz het volgende:
HELP! ik zoek dit nummer al heel lang, ik zoek de titel en de artiest! Ik heb ook al gekeken op Cant stop, want stop maar doet het niet. Het nummer heb ik nodig voor een feest! HELP ALSJEBLIEFT
Het nummer kan je hier luisteren:
http://media.putfile.com/wieweet
ALVAST BEDANKT!
Toppiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:12 schreef Berkery het volgende:
Sticky
Ik vond net alleen Dmx ft Chingy - Can't Stop...verder dan dat kan ik je niet helpen, vrees ik!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Sorry Thomas, ik kan geen titel vinden die overeenkomt met het sampeltje.
DMX is echt het enige wat ik je met zekerheid kan zeggen.
DESTINATION CALABRIAquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik zoek een soort trance-achtig nummer waarin een vrouw steeds zoiets zegt als 'destination unknown' met daarbij een echo van die stem.
Wie weet dit?
Bedankt!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:58 schreef Drenthe_FR het volgende:
[..]
DESTINATION CALABRIA
alex gaudino ft. crystal waters
Ida Corr - Let Me Think About It (Fedde Le Grand Remix)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:34 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik zoek het nummer dat bij Tien onder de filmpjes van de mooiste momenten zat (Ek -21)... Heeft iemand dat toevallig gezien?
Edit: het is een (volgens mij vrij nieuw) dance nummer, en zat onder het filmpje van de hoogtepunten van het EK.
Bovendien zat het vol van crapteksten als:
"you say you love me,
you say you need me
i don't believe it"
+
"Touch me feel me, etc"
Hoevaak is dit nummer wel niet genoemd nu?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:08 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ida Corr - Let Me Think About It (Fedde Le Grand Remix)
ik geloof 466456 keerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:31 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Hoevaak is dit nummer wel niet genoemd nu?![]()
Eminem - Bussinessquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:06 schreef nijnja het volgende:
Ik zoek nummer van Eminem, staat op the eminemshow, redelijk achteraan, en in de intro zegtie iets van
'Bitches and Gentlemen' ofzo, iemand?
Delano & Crockett - Missing (Johny Crockett's The Game Is Not Over Mix)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:28 schreef Drenthe_FR het volgende:
Ik hoorde vandaag op SlamFM een dance nummer dat een mix is op Discovery - Missing
Wie weet van welke DJ dit nummer is dat ik bedoel? Het is een nieuw nummer want je kon stemmen wat je er van vond.
quote:
Super bedanktquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:08 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ida Corr - Let Me Think About It (Fedde Le Grand Remix)
Misschien een van deze?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
vanmiddag, zo tussen 17:15 en 17:30 hoorde ik een echt megagoede remix van Rihanna - umbrella op SlamFM, jemig wat was dat mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |