Sorry Thomas, ik kan geen titel vinden die overeenkomt met het sampeltje.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:12 schreef Th0maszz het volgende:
HELP! ik zoek dit nummer al heel lang, ik zoek de titel en de artiest! Ik heb ook al gekeken op Cant stop, want stop maar doet het niet. Het nummer heb ik nodig voor een feest! HELP ALSJEBLIEFT
Het nummer kan je hier luisteren:
http://media.putfile.com/wieweet
ALVAST BEDANKT!
Toppiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:12 schreef Berkery het volgende:
Sticky
Ik vond net alleen Dmx ft Chingy - Can't Stop...verder dan dat kan ik je niet helpen, vrees ik!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Sorry Thomas, ik kan geen titel vinden die overeenkomt met het sampeltje.
DMX is echt het enige wat ik je met zekerheid kan zeggen.
DESTINATION CALABRIAquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik zoek een soort trance-achtig nummer waarin een vrouw steeds zoiets zegt als 'destination unknown' met daarbij een echo van die stem.
Wie weet dit?
Bedankt!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:58 schreef Drenthe_FR het volgende:
[..]
DESTINATION CALABRIA
alex gaudino ft. crystal waters
Ida Corr - Let Me Think About It (Fedde Le Grand Remix)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:34 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik zoek het nummer dat bij Tien onder de filmpjes van de mooiste momenten zat (Ek -21)... Heeft iemand dat toevallig gezien?
Edit: het is een (volgens mij vrij nieuw) dance nummer, en zat onder het filmpje van de hoogtepunten van het EK.
Bovendien zat het vol van crapteksten als:
"you say you love me,
you say you need me
i don't believe it"
+
"Touch me feel me, etc"
Hoevaak is dit nummer wel niet genoemd nu?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:08 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ida Corr - Let Me Think About It (Fedde Le Grand Remix)
ik geloof 466456 keerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:31 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Hoevaak is dit nummer wel niet genoemd nu?![]()
Eminem - Bussinessquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:06 schreef nijnja het volgende:
Ik zoek nummer van Eminem, staat op the eminemshow, redelijk achteraan, en in de intro zegtie iets van
'Bitches and Gentlemen' ofzo, iemand?
Delano & Crockett - Missing (Johny Crockett's The Game Is Not Over Mix)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:28 schreef Drenthe_FR het volgende:
Ik hoorde vandaag op SlamFM een dance nummer dat een mix is op Discovery - Missing
Wie weet van welke DJ dit nummer is dat ik bedoel? Het is een nieuw nummer want je kon stemmen wat je er van vond.
quote:
Super bedanktquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:08 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ida Corr - Let Me Think About It (Fedde Le Grand Remix)
Misschien een van deze?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
vanmiddag, zo tussen 17:15 en 17:30 hoorde ik een echt megagoede remix van Rihanna - umbrella op SlamFM, jemig wat was dat mooi.
Weet ik niet, maar deze is wel het beluisteren waardquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:56 schreef TJansman het volgende:
[..]
Welke was het nu? Heel benieuwd hoe je van zo'n nummer een vette remix kan maken...
Danke danke, was dus heelmaal het begin van de cd, maargoed, dankquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:39 schreef Rumboon het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik zowel de titel, artiest als melodie niet meer kan herinneren. Het enige wat ik mij nog kan herinneren is snapshots van de videoclip en dat ik het een vaag, maar toch tof nummer vond. Ik heb een aantal aanwijzingen en hopelijk kan iemand mij op weg helpen:
- Clip/nummer is nooit een grote hit geweest. Ook al werd ie wel op MTV/TMF ge-aired, het zal mij verbazen als ie ooit de top 40 heeft gehaald.
- Clip was af en toe op TV ten tijde van Daft Punk's Da Funk. Dus dat zal zo'n 10 jaar geleden zijn. Het nummer kan ook in die zelfde categorie elektronische muziek ingedeeld worden als ik het mij goed kan herinneren.
- Nu de beschrijving van de snapshots van de clip die nog ergens in mijn hersenen ronddwalen:
Het is nacht in de stad. Je ziet een drukke weg met in het midden van die weg een kale vrouw. De camera zoomt op haar in zodat haar hoofd en torso van voren in beeld worden gebracht. Ondertussen racen de auto's langs haar heen zodat je dit effect krijgt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik het mij goed herinner speelde alles in de clip zich versneld af, terwijl de vrouw zich in normaal tempo voortbewoog. O ja, de vrouw bewoog zich voort op een soort van stop-motion manier. Erg schokkerig (doet me denken aan de klei poppetjes in Tool videoclips).
Verder herinner ik mij een appel waarvan het rottingsproces versneld werd weergegeven en een prullenbak :p
Wie doet een gok?![]()
Oke bedankt ! Bullet-toothquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Sorry Thomas, ik kan geen titel vinden die overeenkomt met het sampeltje.
DMX is echt het enige wat ik je met zekerheid kan zeggen.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:12 schreef Der_Rudi het volgende:
Oke, door de hulp van BlueCurl hier dus een tweetal sampletjes.
http://www.divshare.com/download/1006134-3b1
Het nummer is geknipt uit een set van Lisa Lashes, ergens in 2004 in club Eden op Ibiza. Ik geloof dat deze avond was met Lisa Lashes en A-Star. Het is uitgezonden op een radio station daar.
http://www.divshare.com/download/1006198-ae1
Dit nummer komt uit een set van the Tidy Boys. Ze spelen deze vaker aangezien ik hem in meerdere sets heb gehoord. Deze specifieke set was : Tidy Boys live @ tidy's 10th birthday Magna 10-09-05
Er zit een stukje gebrabbel bij van een mc maar jullie snappen vast wel welke tekst van het nummer is en welke de mc
Het is waarschijnlijk ook nog handig om een kleine vermelding te maken van de stijl.
Deze tracks worden bestempeld als Uk Hardhouse, de laatste tijd beter bekend als Harddance.
In Engeland is dit een van de grootste muziek stromen en in Nederland eigenlijk alleen bekend van HQ.
HQ stages vind je bijvoorbeeld op dancevalley en impulz.
Nou dit was zo'n beetje alle info die ik heb.
Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 05:01 schreef Rumboon het volgende:
Even als reactie op een op slot gezet topic van mij waarin ik een nummer zocht:
Bartrid bedankt! Het was inderdaad Orbital - The Box!
[..]
Guru Josh - Infinityquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:38 schreef WinnekeLeen het volgende:
Hey beste mensen!
Ik zoek nu al geruime tijd een zweverig dance nummer uit begin- midjaren negentig... Het refrein wordt gespeeld door een saxofoon (overbekende melodie), verder wordt er niet in gezongen... Er staat me nog wel vaag iets van de clip bij, in de clip zien we een discotheek waar het refrein ook daadwerkelijk door een saxofoonspeler gespeeld wordt en verder staat die zaal volgens mij vol met partyvolk wat flink staat te spacen op de muziek... Verder weet ik dat er van dit nummer diverse stampremixen zijn gemaakt maar die zoek ik niet! Deze is veel rustiger, melancholischer, trager...
Wie kent hem (nog)???![]()
![]()
Dave Stewart ft. Candy Dulfer - Lily was herequote:Op woensdag 27 juni 2007 20:38 schreef WinnekeLeen het volgende:
Hey beste mensen!
Ik zoek nu al geruime tijd een zweverig dance nummer uit begin- midjaren negentig... Het refrein wordt gespeeld door een saxofoon (overbekende melodie), verder wordt er niet in gezongen... Er staat me nog wel vaag iets van de clip bij, in de clip zien we een discotheek waar het refrein ook daadwerkelijk door een saxofoonspeler gespeeld wordt en verder staat die zaal volgens mij vol met partyvolk wat flink staat te spacen op de muziek... Verder weet ik dat er van dit nummer diverse stampremixen zijn gemaakt maar die zoek ik niet! Deze is veel rustiger, melancholischer, trager...
Wie kent hem (nog)???![]()
![]()
Zelf heeel toevallig gevonden:quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:42 schreef Gitanki het volgende:
Iemand die toevallig deze kent?
Jordi Lishious draaide 'm op Pinksterpar-t en laatst ook op XFM
lolquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:28 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Zelf heeel toevallig gevonden:
D. Ramirez & Mark Knight - Colombian Soul
bedankt![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:14 schreef Devrim_ het volgende:
Ik zoek goede gitaar muziek ala dit
http://devrim.xalo.nl/nice.mp3
Dus.quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Ha ja was ook eerste dat in me opkwam.. heb ik nog op 7" hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |