Ja, ik weet het... was sepo...quote:
Je bewust zijn van je plichten in het leven is een stap naar verlichting.quote:
Niet hier alsjeblieft...quote:
gezellig stel nichten bij elkaar, zo te zienquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:03 schreef Vlarp het volgende:
Nou, hardstikke leuk hoor die verjaardag: http://gallery.vlarp.nl/harry40
Maar als je me zou kennen dan zou je weten dat het nog minstens een uur kan duren voor ik ook daadwerkelijk ga. Vraag maar aan TMMquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je bewust zijn van je plichten in het leven is een stap naar verlichting.
Dat was een jongen? ...quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:23 schreef wonderer het volgende:
En die camerageile gozer met z'n zonnebril en onderhemd over zijn overhemd
Anders een zeer matig bedeeld vrouw.quote:
je gaat morgen avond pas beginnen met het uitdelen van flyersquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik was eigenlijk van plan om weer reclame te maken voor de meet in Oktober, maar ik heb het toch maar niet gedaan ivm de overkill
nee hoor,quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je gaat morgen avond pas beginnen met het uitdelen van flyers![]()
Had ik al afgezegd?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik was eigenlijk van plan om weer reclame te maken voor de meet in Oktober, maar ik heb het toch maar niet gedaan ivm de overkill
Nou, het verbaasde me wel, want ik haat winkelen (wat betreft kleding). Maar het scheelde denk ik dat het leuk van start ging, met een leuke verkoopster die bang was dat ze met spelden in m'n bil zou prikken.quote:
Zelfs ik kom (dat is het plan tenminstequote:
Weet je hoe koud het dan is hier?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:02 schreef error het volgende:
[..]
Ik vrees van niet.Pas rond kerst weer
![]()
vast tussen de 5 en de 10 graden en we zullen wel weer door storm en regenbuien geteisterd wordenquote:
Och, na 3 jaar in een hete oven kan ik wel een beetje koelte gebruikenquote:
Heb je nog wel truien?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:08 schreef error het volgende:
[..]
Och, na 3 jaar in een hete oven kan ik wel een beetje koelte gebruiken
Je zal het niet geloven, maar er zijn hier 2 plaatsen waar je truien, jassen en zelfs wanten en mutsen kunt kopenquote:
Voor als het kouder dan 20 graden wordt?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:15 schreef error het volgende:
[..]
Je zal het niet geloven, maar er zijn hier 2 plaatsen waar je truien, jassen en zelfs wanten en mutsen kunt kopen
maar ik denk dat ik ze gewoon in NL ga kopen
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voor als het kouder dan 20 graden wordt?
Voor als-ie bier uit de koelkast moet pakken.quote:
Dat doen we hier uiteraard niet zelfquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Voor als-ie bier uit de koelkast moet pakken.
Nee gewoon een barkeeper. En ze zijn niet van mijquote:
Leuke sokken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:44 schreef Ang3l het volgende:
Bijna af!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En zo was ie ooit (soortgelijk dan):
[afbeelding]
ach.. zolang spelden t enige is wat er in je bril prikt tijdens t shoppen.. :|quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou, het verbaasde me wel, want ik haat winkelen (wat betreft kleding). Maar het scheelde denk ik dat het leuk van start ging, met een leuke verkoopster die bang was dat ze met spelden in m'n bil zou prikken.
Een van de meiden die ook bij het congres in Sloveniė wasquote:
Ah, ik dacht een celeb die jij weer eens gespot hebtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Een van de meiden die ook bij het congres in Sloveniė was
Dat komt nog. CDP gaat nu met ze op de foto voor ze beroemd worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:28 schreef MisterO het volgende:
Ah, ik dacht een celeb die jij weer eens gespot hebt![]()
Maar tof![]()
Ik ben dan helaas verhinderd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
ER KOMT EEN GROTE HOMO EN LESBEAU MEETING IN OKTOBER
![]()
The First Fok!kers Anual Gay And Lesbian Pride Weekend Meet
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:42 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ben dan helaas verhinderd..
True. Gaat ook nog wel gebeuren denk ik, want tijdens een meet zijn diepe gesprekken met mensen die je graag ziet ook niet erg handigquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:50 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Niet-publieke minimeets zijn veel leuker..
Aristo ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:07 schreef Ang3l het volgende:
Cursusdat wil zeggen uitslapenb, aangezien de plaats 10 minuten lopen van m'n huis af is
Nee, Lighting.quote:
*mep*quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:04 schreef Vlarp het volgende:
'morge!
Pfff, wat is het leven toch slecht als je vrij bent..
Ik nietquote:
In bed ontbijten en TV kijken?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:23 schreef Vlarp het volgende:
*twijfel* in bed TV kijken, of gaan douchen en ontbijten enzo.. *zucht* moeilijk
Wat is dat toch altijd met je mawnin midden op de middag?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
Dat kan je gerust zeggen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mijn ritme is gewoon vreemd.
Alleen je ritme?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nee, morgen komt adrian T, ik ga waarschijnlijk weer in het nieuwe seizoen na de zomerstop.quote:
Ja, ben ik wel van plan. Leuker dan CruiseControlquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:09 schreef Jerruh het volgende:
nee, morgen komt adrian T, ik ga waarschijnlijk weer in het nieuwe seizoen na de zomerstop.
ik kom trouwens wel feesten!. jij bent er ook weer?
ik ben nog nooit op cruise control geweestquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, ben ik wel van plan. Leuker dan CruiseControl.
Och.. what's in a name?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat bestaat al heel lang niet meer toch?
www.lux-party.nl
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mooi concept, maar de uitwerking vond ik een stuk minder. Ik had er veel van verwacht, maar ik zou niet thuis blijven voor het programma.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:05 schreef Weemz het volgende:
Iemand The Phone gezien? Wat een mooi concept!
leg uit... wat is The Phone?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:20 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Mooi concept, maar de uitwerking vond ik een stuk minder. Ik had er veel van verwacht, maar ik zou niet thuis blijven voor het programma.
2 telefoons liggen ergens en gaan af. Als je opneemt hoor je: Kies 1 als je 25000 euro wilt winnen of hang anders op. Als je 1 kiest krijg je de opdracht de andere telefoon (en degene die die opgenomen heeft) te vinden. Samen moet je allemaal opdrachten uitvoeren om het geld te winnen. Falen is vermindering van het prijzengeld. [in een notendop]quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:25 schreef DR34M3R het volgende:
daarvoor heb ik nu dus al het perfecte cadeau in huisquote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
Stroekie, in September zit er waarschijnlijk een housewarming in waar je van harte uitgenodigd bent.
Wat ben jij laat onlinequote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarvoor heb ik nu dus al het perfecte cadeau in huis![]()
![]()
![]()
ik zal het tot die tijd koesteren![]()
verjaardagsfeestje, nu al, ook al ben ik pas 3 augustus jarig, maar ivm verhuizen en vakantie vervroegd gevierdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:57 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat voor feest was dat dan?
Gefeliciteerd dan maarquote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
verjaardagsfeestje, nu al, ook al ben ik pas 3 augustus jarig, maar ivm verhuizen en vakantie vervroegd gevierd
Ben ik nu de enige die zich afvraagt of die uitnodiging te maken heeft met dat overschot bier?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
...
Kortom een zeer geslaagd feest, hoewel ik met 30 liter bier ben blijven zitten...![]()
Stroekie, in September zit er waarschijnlijk een housewarming in waar je van harte uitgenodigd bent.
een klusbon, ivm de verhuizing, geld en een vvvbon, wijn en een fles port, heel praktisch allemaal, soms krijg je cadeau's waar je niets aan hebtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 05:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan maarwat heb je gekregen?
Je kunt me niet erger beledigen dan me van zoiets te betichten ik ben de perfecte gastheer.quote:Ben ik nu de enige die zich afvraagt of die uitnodiging te maken heeft met dat overschot bier?
Goedemorrgen allemaal
Ik sliep ook om half 1 alquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:18 schreef DR34M3R het volgende:
Oeh, vroeg wakker jullie!
Tja, werken, he...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:18 schreef DR34M3R het volgende:
Oeh, vroeg wakker jullie!
In dat geval mijn welgemeende excuses TMM!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Je kunt me niet erger beledigen dan me van zoiets te betichten ik ben de perfecte gastheer.![]()
...
quote:
jij moet wel uitgeslapen aan het werk gaan na het weekend... Ik doe het wel met een uurtje of 6 per nacht, net als normale mensenquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]Ik vind mijn nieuwe stropdas lief
en zo shopt Ang3l dus een complete outfit bij elkaar van passende afbeeldingenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:32 schreef Ang3l het volgende:
Er staan doodshoofden op.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:32 schreef Ang3l het volgende:
Johquote:
Ga je de Peusj eens goed uitlaten?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:36 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
*Rondreis door Normandiė & Loiredal plan*.
Hopelijk wordt het een beetje redelijk weer..
Als God je wilt straffen dan geeft 'ie je maar een pak voor de broek.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Omdat je vloekt. God straft meteen al op voorhand.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
oeh spanking...![]()
moet ik dus toch vaker ontdeugend zijn![]()
Wat ga je huren?quote:
Homofiel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:16 schreef Waxxer het volgende:
Een... een homofielenfeeksreeks??
Hey yoow man.
Ja maar want dus reeds omdat toch en jawel zowaar en alles...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:20 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wat ga je huren?.
[..]
Homofiel..
.
Homoseksueel..
.
Of homoman dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik ben een homosensueel
Nou, laat God dat maar ergens anders doen dan...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Omdat je vloekt. God straft meteen al op voorhand.
Jij voelt homo's (aan)?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik ben een homosensueel
Wat voor soort hoofdpijn is het dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, laat God dat maar ergens anders doen dan...
Weer niet stappen door de koppijn. En als ik nu nog aan de paracetamol ga dan komt de alcohol er te snel na en dan wordt het helemaal een bende...
Ik voel gewoon aan homo'squote:
Voorin m'n hoofd, links.. zo'n nare stekende pijn..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat voor soort hoofdpijn is het dan?
Ik heb ook koppijn maar met een beetje ontspanning en massage is dat zo weer weg...
Zeg... over God gesproken.... Hoe is het met jou??quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, laat God dat maar ergens anders doen dan...
Weer niet stappen door de koppijn. En als ik nu nog aan de paracetamol ga dan komt de alcohol er te snel na en dan wordt het helemaal een bende...
God heeft hoofdpijn, maar verder gaat het goed hoor..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg... over God gesproken.... Hoe is het met jou??![]()
Hou het maar op homo.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar want dus reeds omdat toch en jawel zowaar en alles...
En G_E gaat een Vel Satis hurenecht zo'n 3.5 huppeldepup Initiale edition du Jour-Valentin
en dan zo een armpje op de middensteun en dan zo'n G_E-bolletje in zo'n hele Grote Auto
Heb je daar die piercing nog?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voorin m'n hoofd, links.. zo'n nare stekende pijn..
Deze discipel voelt zich zo moe dat ik stoned overkom, heb gewerkt vandaag... Naja en verder goedquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
God heeft hoofdpijn, maar verder gaat het goed hoor..
Met jou dan?
Hm, da's geen spanningshoofdpijn dan denk ik... wat vervelend. Wel eens naar de dokter geweest?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voorin m'n hoofd, links.. zo'n nare stekende pijn..
Nee, nog niet.. maar ik zat nou eens te lezen op internet, het lijkt allemaal het meest op migraine. Maar echt heel heftig heb ik het dan niet, want met een ibu is het wel weer weg.. misschien toch maar eens langs de huisarts..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm, da's geen spanningshoofdpijn dan denk ik... wat vervelend. Wel eens naar de dokter geweest?![]()
Of of of of of of.... een Citroen C6quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:44 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hou het maar op homo..
Ik denk dat G_E meer geilt op een 607 dan op een Vel Satis.
Al is dat evengoed Grandes Esperances dans une Grande Voiture. ***zoef***
Deed jij 't maar eensquote:
Ik dacht er net aan!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deed jij 't maar eens
Hey, wanneer kom je je muntjes opmaken?
Ik denk het.. nou ja, de IBU helpt.. en Mooi weer de Leeuw helpt ook *dubbellig*quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:59 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Misschien is het een soort fantoompijn dan.
Niet te veel op internet lezen, dan ga je alleen nog maar meer dingen voelen en van alles. Gewoon lekker wat water drinken en straks een goeie nachtrust.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, nog niet.. maar ik zat nou eens te lezen op internet, het lijkt allemaal het meest op migraine. Maar echt heel heftig heb ik het dan niet, want met een ibu is het wel weer weg.. misschien toch maar eens langs de huisarts..
Check!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:09 schreef Waxxer het volgende:
Hoofdpijn:
- Gezond eten
- Voldoende rust
- Een voor jou als mens zijnde gezonde dagindeling (qua stressvorming enz)
- En een beetje bewust met pijnstillers omgaan he...Pijn=pil is niet echt gezond...
Waar zie jij Mooi weer de Leeuw?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk het.. nou ja, de IBU helpt.. en Mooi weer de Leeuw helpt ook *dubbellig*
"Tot volgende week. Dan is er weer een nieuwe aflevering van de TV-dokter."quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:09 schreef Waxxer het volgende:
Hoofdpijn:
- Gezond eten
- Voldoende rust
- Een voor jou als mens zijnde gezonde dagindeling (qua stressvorming enz)
- En een beetje bewust met pijnstillers omgaan he...Pijn=pil is niet echt gezond...
En hoeveel CO2 heeft dat gekost om die te maken? bla bla bla..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:22 schreef Weemz het volgende:
Hmmm... Ze hebben wel mooie animatiefilmpjes bij Live Earth...
CO2.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En hoeveel CO2 heeft dat gekost om die te maken? bla bla bla..
Uuuuhm. a volgens mij kan ik dan welquote:
Veel water drinken kan ook helpen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:12 schreef Vlarp het volgende:
Check!
Check!
Check! Nou ja, laatste dagen vrij, dus eigenlijk verstoring...
Als ik vlak voor het slapen gaan hoofdpijn krijg neem ik geen pijnstillers in. En echt alleen als het heftig is..
O MY GOD!! Dat is!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:47 schreef Cahir het volgende:
Kijk een nieuwe bannerDeze get-the-picture moet hier wel beantwoord kunne worde toch?
Het doet me deugd te ontdekken dat je nog te jong en onschuldigquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:11 schreef Cahir het volgende:
[..]
Als je der nou 1ntje zonder die ranzige smegma nam
Of gewoon onhygienisch..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Het doet me deugd te ontdekken dat je nog te jong en onschuldigbent om smegma te kunnen onderscheiden
Oh, die.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:37 schreef Fliepke het volgende:
Alleen dat in FB en dan krijg je de beste hints wel te pakken.
Je bent echt nog maar iets van dertien of zo hč.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:11 schreef Cahir het volgende:
[..]
Als je der nou 1ntje zonder die ranzige smegma nam
Je kunt alleen maar een bepaalde categorie auto's kiezen, niet een specifiek merk ofzo.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar want dus reeds omdat toch en jawel zowaar en alles...
En G_E gaat een Vel Satis hurenecht zo'n 3.5 huppeldepup Initiale edition du Jour-Valentin
en dan zo een armpje op de middensteun en dan zo'n G_E-bolletje in zo'n hele Grote Auto
hij is 15.. inmiddels bijna 16quote:Op zondag 8 juli 2007 00:41 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je bent echt nog maar iets van dertien of zo hč..
Nouja, hoe heet het dan?quote:Op zondag 8 juli 2007 00:41 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je bent echt nog maar iets van dertien of zo hč..
Penis? Ik heb geen idee wat je bedoelt.quote:
daarvoor is er blijkbaar geen ruimte meer in het rooster door het studiehuisquote:Op zondag 8 juli 2007 00:47 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Penis? Ik heb geen idee wat je bedoelt.. En zoek maar met google als je wilt weten wat smegma is.
.
Krijgen kinderen dat soort dingen niet meer bij Biologie, tegenwoordig?
Ben je blind ofzoquote:Op zondag 8 juli 2007 00:47 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Penis? Ik heb geen idee wat je bedoelt.. En zoek maar met google als je wilt weten wat smegma is.
.
ik zie het ook niet..quote:Op zondag 8 juli 2007 00:47 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
[..]
.
Wist ik veel, miss. in kleine mate ofzo. Er staat nergens NIET KLIKKEN IS VET RANZIG EN JE KRIJGT BRAAK NIJGINGEN ENZOquote:Op zondag 8 juli 2007 00:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Toch klikken heh.. je weet dat het een vies plaatje is..
Dat zijn talgbultjes!quote:Op zondag 8 juli 2007 00:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ik zie het ook niet..
Zou hij die kleine "pukkeltjes" bedoelen?
zit nog te twijfelen tussen augustus en november... geen idee waaromquote:
...quote:Op zondag 8 juli 2007 00:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zit nog te twijfelen tussen augustus en november... geen idee waarom![]()
8 november of 11 augustus?quote:
whehehe... augustus of november was een gevoel. Je puntjes stuurden me in deze richtingquote:Op zondag 8 juli 2007 00:58 schreef Cahir het volgende:
[..]
Waar haal je deze getallen vandaan alsk vrage mag
......quote:Op zondag 8 juli 2007 01:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe... augustus of november was een gevoel. Je puntjes stuurden me in deze richting
![]()
Mafkees. Ik zit je te stangen met een gevoel dat ik heb, heb niet eens een idee of ik in de goede richting zit daarmee. Ik heet geen Char of zoquote:
Kijk, dat is nog eens een goed idee, dat ga ik ook doen. Tot morgenvroegquote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 00:51 schreef Cahir het volgende:
Tagklieren, ben der uit
http://www.sexwoordenboek.nl/talgklieren.html
Waar ga je op het terras zitten dan?quote:Op zondag 8 juli 2007 11:59 schreef Vlarp het volgende:
Grrr.. kan echt bijna niemand vinden om mee te gaan terrassen.. mensen, dit is de enige lekkere zomerdag van deze maand! Kom op!
Ik kom niet in de buurt van V.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waar ga je op het terras zitten dan?
Ik iig in V, terug naar de kermis vanmiddag :-D. Mocht je me daar tegenkomen, kom je er gewoon gezellig bij zitten
Je vergeet de gokkramenquote:Op zondag 8 juli 2007 12:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kom niet in de buurt van V.. Is de kermis in V niet zo spectacu als de kermis in N.? Botsauto's, schiettent, draaimolen en een gebakkraam?
Nou ja, wij hebben er 2. 1 kleintje met koninginnedag en die is echt niet groter dan wat ik zeg.. en dan hebben we er nog één en daar staan wel gokkramen, een reuzenrad, kop van jut en euhm o ja! een zweefmolenquote:Op zondag 8 juli 2007 12:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je vergeet de gokkramen
En ja, het is heel kleinschalig, maar gezellig. We hebben er dan ook 5 in V, op verschillende tijdstippen. De gezellgiste moet nog komen, eerste weekend van augustus..![]()
niet eens de vrouw met de baard, de hagedisseman en de siamese tweeling,quote:Op zondag 8 juli 2007 12:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, wij hebben er 2. 1 kleintje met koninginnedag en die is echt niet groter dan wat ik zeg.. en dan hebben we er nog één en daar staan wel gokkramen, een reuzenrad, kop van jut en euhm o ja! een zweefmolenen nog zo'n suf spookhuis.
hele fijne vakantie toegewenst en tot over een tijd weerquote:Op zondag 8 juli 2007 14:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
* vanitasvanitatumetomniava is op vakantie
en dat jullie niet te woelige baren treffen onderwegquote:Op zondag 8 juli 2007 14:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
* vanitasvanitatumetomniava is op vakantie
Dat is gewoon de standaard bevolking van numansdorp hoorquote:Op zondag 8 juli 2007 14:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niet eens de vrouw met de baard, de hagedisseman en de siamese tweeling,
wat saai![]()
Gewaagd, noch dom, simpelweg het verdedigen van de eigen belangen van Sony.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:16 schreef Ang3l het volgende:
PS3... hmja. Erg mooi. Zeker wel. De trailers van FF XIII zijn echt adembenemend.
Maar ik vind hem echt zó enorm belachelijk duur! En dan blu ray erin stoppen terwijl het misschien wel HD DVD wordt. Erg gewaagd (of erg dom).
In that case: flink gebruik van maken!!quote:Op zondag 8 juli 2007 17:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hey het is m'n broertje's geld.
Ook lekkerquote:Van mijn vakantie-geld komt er een nieuwe PC als t goed is
quote:
Engeltjequote:Op zondag 8 juli 2007 19:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In that case: flink gebruik van maken!!
[..]
Ook lekkerDe mijne doet nu weer normaal gelukkig, dus voorlopig geen nieuwe nodig. Ik speel op de pc eigenlijk amper spellen, en WOW draait lekker, dus om te internetten heb ik ook niet zo'n briljante nodig.
Kei!quote:
Gister dacht een jongen trouwens dat ik echt Engel heette, omdat Francois en Dennis me altijd zo noemen en roepen. "Engel!! Bier?" of "Engel! Volgende kroeg!"quote:
ik zet hem vast op de kalenderquote:
En hij gelooft de bijnaam van Francois ook? Wat denkt hij dan dat er binnenkomt... *LOL*quote:Op zondag 8 juli 2007 20:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gister dacht een jongen trouwens dat ik echt Engel heette, omdat Francois en Dennis me altijd zo noemen en roepen. "Engel!! Bier?" of "Engel! Volgende kroeg!"
Ne toen ik zijn naam eenmaal noemde snapte ie wel dat het bijnamen waren en dat ik niet echt Engel heettequote:Op zondag 8 juli 2007 20:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En hij gelooft de bijnaam van Francois ook? Wat denkt hij dan dat er binnenkomt... *LOL*
Whehehe, anders had ie ook wel een IQ gehad ter grootte van zijn schoenmaat denk ik zo...quote:Op zondag 8 juli 2007 21:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ne toen ik zijn naam eenmaal noemde snapte ie wel dat het bijnamen waren en dat ik niet echt Engel heette
Hij was op zich best schattigquote:Op zondag 8 juli 2007 21:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe, anders had ie ook wel een IQ gehad ter grootte van zijn schoenmaat denk ik zo...
Heb je niet stiekem een foto gemaakt van hem...quote:Op zondag 8 juli 2007 21:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij was op zich best schattigEn daarna noemde hij me dus ook steeds Engel.
Ja die ja. Ben zijn naam vergeten maar het was een van die porceleinen poppen van Egbert (de ex van Dennis).quote:Op zondag 8 juli 2007 21:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
was dat een van die poppetjes?
Ja! René! Dat was 'm. Die vroeg nog of jij echt wel kon koken. Vals als ik had kunnen zijn ben ik toch maar niet over Chicken Tonight begonnen.quote:
dat was ook ee enkel op zichzelf staand incident.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja! René! Dat was 'm. Die vroeg nog of jij echt wel kon koken. Vals als ik had kunnen zijn ben ik toch maar niet over Chicken Tonight begonnen.
Ja, dan willen we details, he.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:48 schreef MisterO het volgende:
Heey allemaal!
Heftig weekend met ups en downs, maar ik ben alweer redelijk bijgekomen...
Leuke jongeman, daten al 2 week, zaterdag samen uit in multisexi, in de late uurtjes zoenend gespot met een andere heerquote:
Maar toen je hem in zijn kruis schopte luchtte het op?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:09 schreef MisterO het volgende:
Leuke jongeman, daten al 2 week, zaterdag samen uit in club, in de late uurtjes zoenend gespot met een andere heer![]()
Dat zou jouw benadering zijn?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:24 schreef NathaN het volgende:
Maar toen je hem in zijn kruis schopte luchtte het op?
Nee, ik ben weggelopenquote:Op maandag 9 juli 2007 11:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar toen je hem in zijn kruis schopte luchtte het op?
Nee, straks worden m'n schoenen nog vies.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:29 schreef DennisMoore het volgende:
Dat zou jouw benadering zijn?
Jaaaaquote:Op maandag 9 juli 2007 11:35 schreef DennisMoore het volgende:
Multisexi ofzo toch?
En terecht.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:30 schreef MisterO het volgende:
Nee, ik ben weggelopen![]()
Hij voelt zich behoorlijk schuldig nu.
Maar verder heb ik me die avond enorm vermaakt![]()
*checkt leeftijd...quote:Op maandag 9 juli 2007 11:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
Multisexi was verder wel een aanradertje, dus?
Wiens leeftijd check je nu?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:41 schreef MisterO het volgende:
*checkt leeftijd...
Hmmm, het zou nog net kunnen![]()
ja witte sneakers zijn ook zo besmettelijkquote:Op maandag 9 juli 2007 11:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, straks worden m'n schoenen nog vies.
De lui op de foto's zien er vrij wazig uit, rare kleding enzoquote:Op maandag 9 juli 2007 11:37 schreef MisterO het volgende:
Jaaaa![]()
![]()
Echt zo'n tof feest! Ik was er voor het eerst! Super lekkere muziek, leuke mensen, leuke club,![]()
Ja, dat viel ook wel mee. Ik denk dat de fotograaf de mensen met opvallende kleding uitzocht en daar een foto van heeft gemaakt. Gewoon een leuk, jong publiek van 18 tot 30 jaar met nog wat 30plussers erbijquote:Op maandag 9 juli 2007 11:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De lui op de foto's zien er vrij wazig uit, rare kleding enzo.
Ideale mix.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:49 schreef MisterO het volgende:
Ja, dat viel ook wel mee. Ik denk dat de fotograaf de mensen met opvallende kleding uitzocht en daar een foto van heeft gemaakt. Gewoon een leuk, jong publiek van 18 tot 30 jaar met nog wat 30plussers erbij
*op virtueel lijstje zet*quote:Op maandag 9 juli 2007 11:49 schreef MisterO het volgende:
Ja, dat viel ook wel mee. Ik denk dat de fotograaf de mensen met opvallende kleding uitzocht en daar een foto van heeft gemaakt. Gewoon een leuk, jong publiek van 18 tot 30 jaar met nog wat 30plussers erbij
Gewoon terugdreigen.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:12 schreef NathaN het volgende:
*grmbl*
Waarom nou weer dreigend onweer als ik de deur uit moet.
het heeft even geduurd maar die wolken hebben nu ook Eindhoven bereiktquote:Op maandag 9 juli 2007 12:12 schreef NathaN het volgende:
*grmbl*
Waarom nou weer dreigend onweer als ik de deur uit moet.
ohquote:Op maandag 9 juli 2007 16:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
hier ook, terwijl het vandaag wel lekker werken was in het groen
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Leuke jongeman, daten al 2 week, zaterdag samen uit in multisexi, in de late uurtjes zoenend gespot met een andere heer![]()
KUT VOOR JE! STERKTEquote:Op maandag 9 juli 2007 11:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Leuke jongeman, daten al 2 week, zaterdag samen uit in multisexi, in de late uurtjes zoenend gespot met een andere heer![]()
Nu heb je er een goed weer verzekering bij afgesloten ?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb het zo te doen met de mensen die nu op vakantie zijn, op de camping staan.
Vorig jaar heb ik van de 3 weken kamperen 19 dagen regen gehad.
Vreselijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |