Of of of of of of.... een Citroen C6quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:44 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hou het maar op homo..
Ik denk dat G_E meer geilt op een 607 dan op een Vel Satis.
Al is dat evengoed Grandes Esperances dans une Grande Voiture. ***zoef***
Deed jij 't maar eensquote:
Ik dacht er net aan!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deed jij 't maar eens
Hey, wanneer kom je je muntjes opmaken?
Ik denk het.. nou ja, de IBU helpt.. en Mooi weer de Leeuw helpt ook *dubbellig*quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:59 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Misschien is het een soort fantoompijn dan.
Niet te veel op internet lezen, dan ga je alleen nog maar meer dingen voelen en van alles. Gewoon lekker wat water drinken en straks een goeie nachtrust.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, nog niet.. maar ik zat nou eens te lezen op internet, het lijkt allemaal het meest op migraine. Maar echt heel heftig heb ik het dan niet, want met een ibu is het wel weer weg.. misschien toch maar eens langs de huisarts..
Check!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:09 schreef Waxxer het volgende:
Hoofdpijn:
- Gezond eten
- Voldoende rust
- Een voor jou als mens zijnde gezonde dagindeling (qua stressvorming enz)
- En een beetje bewust met pijnstillers omgaan he...Pijn=pil is niet echt gezond...
Waar zie jij Mooi weer de Leeuw?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk het.. nou ja, de IBU helpt.. en Mooi weer de Leeuw helpt ook *dubbellig*
"Tot volgende week. Dan is er weer een nieuwe aflevering van de TV-dokter."quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:09 schreef Waxxer het volgende:
Hoofdpijn:
- Gezond eten
- Voldoende rust
- Een voor jou als mens zijnde gezonde dagindeling (qua stressvorming enz)
- En een beetje bewust met pijnstillers omgaan he...Pijn=pil is niet echt gezond...
En hoeveel CO2 heeft dat gekost om die te maken? bla bla bla..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:22 schreef Weemz het volgende:
Hmmm... Ze hebben wel mooie animatiefilmpjes bij Live Earth...
CO2.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En hoeveel CO2 heeft dat gekost om die te maken? bla bla bla..
Uuuuhm. a volgens mij kan ik dan welquote:
Veel water drinken kan ook helpen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:12 schreef Vlarp het volgende:
Check!
Check!
Check! Nou ja, laatste dagen vrij, dus eigenlijk verstoring...
Als ik vlak voor het slapen gaan hoofdpijn krijg neem ik geen pijnstillers in. En echt alleen als het heftig is..
O MY GOD!! Dat is!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:47 schreef Cahir het volgende:
Kijk een nieuwe bannerDeze get-the-picture moet hier wel beantwoord kunne worde toch?
Het doet me deugd te ontdekken dat je nog te jong en onschuldigquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:11 schreef Cahir het volgende:
[..]
Als je der nou 1ntje zonder die ranzige smegma nam
Of gewoon onhygienisch..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Het doet me deugd te ontdekken dat je nog te jong en onschuldigbent om smegma te kunnen onderscheiden
Oh, die.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:37 schreef Fliepke het volgende:
Alleen dat in FB en dan krijg je de beste hints wel te pakken.
Je bent echt nog maar iets van dertien of zo hè.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:11 schreef Cahir het volgende:
[..]
Als je der nou 1ntje zonder die ranzige smegma nam
Je kunt alleen maar een bepaalde categorie auto's kiezen, niet een specifiek merk ofzo.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar want dus reeds omdat toch en jawel zowaar en alles...
En G_E gaat een Vel Satis hurenecht zo'n 3.5 huppeldepup Initiale edition du Jour-Valentin
en dan zo een armpje op de middensteun en dan zo'n G_E-bolletje in zo'n hele Grote Auto
hij is 15.. inmiddels bijna 16quote:Op zondag 8 juli 2007 00:41 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je bent echt nog maar iets van dertien of zo hè..
Nouja, hoe heet het dan?quote:Op zondag 8 juli 2007 00:41 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je bent echt nog maar iets van dertien of zo hè..
Penis? Ik heb geen idee wat je bedoelt.quote:
daarvoor is er blijkbaar geen ruimte meer in het rooster door het studiehuisquote:Op zondag 8 juli 2007 00:47 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Penis? Ik heb geen idee wat je bedoelt.. En zoek maar met google als je wilt weten wat smegma is.
.
Krijgen kinderen dat soort dingen niet meer bij Biologie, tegenwoordig?
Ben je blind ofzoquote:Op zondag 8 juli 2007 00:47 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Penis? Ik heb geen idee wat je bedoelt.. En zoek maar met google als je wilt weten wat smegma is.
.
ik zie het ook niet..quote:Op zondag 8 juli 2007 00:47 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
[..]
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |