Ben ik nu de enige die zich afvraagt of die uitnodiging te maken heeft met dat overschot bier?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
...
Kortom een zeer geslaagd feest, hoewel ik met 30 liter bier ben blijven zitten...![]()
Stroekie, in September zit er waarschijnlijk een housewarming in waar je van harte uitgenodigd bent.
een klusbon, ivm de verhuizing, geld en een vvvbon, wijn en een fles port, heel praktisch allemaal, soms krijg je cadeau's waar je niets aan hebtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 05:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan maarwat heb je gekregen?
Je kunt me niet erger beledigen dan me van zoiets te betichten ik ben de perfecte gastheer.quote:Ben ik nu de enige die zich afvraagt of die uitnodiging te maken heeft met dat overschot bier?
Goedemorrgen allemaal
Ik sliep ook om half 1 alquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:18 schreef DR34M3R het volgende:
Oeh, vroeg wakker jullie!
Tja, werken, he...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:18 schreef DR34M3R het volgende:
Oeh, vroeg wakker jullie!
In dat geval mijn welgemeende excuses TMM!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Je kunt me niet erger beledigen dan me van zoiets te betichten ik ben de perfecte gastheer.![]()
...
quote:
jij moet wel uitgeslapen aan het werk gaan na het weekend... Ik doe het wel met een uurtje of 6 per nacht, net als normale mensenquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]Ik vind mijn nieuwe stropdas lief
en zo shopt Ang3l dus een complete outfit bij elkaar van passende afbeeldingenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:32 schreef Ang3l het volgende:
Er staan doodshoofden op.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:32 schreef Ang3l het volgende:
Johquote:
Ga je de Peusj eens goed uitlaten?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:36 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
*Rondreis door Normandië & Loiredal plan*.
Hopelijk wordt het een beetje redelijk weer..
Als God je wilt straffen dan geeft 'ie je maar een pak voor de broek.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Omdat je vloekt. God straft meteen al op voorhand.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
oeh spanking...![]()
moet ik dus toch vaker ontdeugend zijn![]()
Wat ga je huren?quote:
Homofiel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:16 schreef Waxxer het volgende:
Een... een homofielenfeeksreeks??
Hey yoow man.
Ja maar want dus reeds omdat toch en jawel zowaar en alles...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:20 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wat ga je huren?.
[..]
Homofiel..
.
Homoseksueel..
.
Of homoman dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik ben een homosensueel
Nou, laat God dat maar ergens anders doen dan...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Omdat je vloekt. God straft meteen al op voorhand.
Jij voelt homo's (aan)?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik ben een homosensueel
Wat voor soort hoofdpijn is het dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, laat God dat maar ergens anders doen dan...
Weer niet stappen door de koppijn. En als ik nu nog aan de paracetamol ga dan komt de alcohol er te snel na en dan wordt het helemaal een bende...
Ik voel gewoon aan homo'squote:
Voorin m'n hoofd, links.. zo'n nare stekende pijn..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat voor soort hoofdpijn is het dan?
Ik heb ook koppijn maar met een beetje ontspanning en massage is dat zo weer weg...
Zeg... over God gesproken.... Hoe is het met jou??quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, laat God dat maar ergens anders doen dan...
Weer niet stappen door de koppijn. En als ik nu nog aan de paracetamol ga dan komt de alcohol er te snel na en dan wordt het helemaal een bende...
God heeft hoofdpijn, maar verder gaat het goed hoor..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg... over God gesproken.... Hoe is het met jou??![]()
Hou het maar op homo.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar want dus reeds omdat toch en jawel zowaar en alles...
En G_E gaat een Vel Satis hurenecht zo'n 3.5 huppeldepup Initiale edition du Jour-Valentin
en dan zo een armpje op de middensteun en dan zo'n G_E-bolletje in zo'n hele Grote Auto
Heb je daar die piercing nog?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voorin m'n hoofd, links.. zo'n nare stekende pijn..
Deze discipel voelt zich zo moe dat ik stoned overkom, heb gewerkt vandaag... Naja en verder goedquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
God heeft hoofdpijn, maar verder gaat het goed hoor..
Met jou dan?
Hm, da's geen spanningshoofdpijn dan denk ik... wat vervelend. Wel eens naar de dokter geweest?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voorin m'n hoofd, links.. zo'n nare stekende pijn..
Nee, nog niet.. maar ik zat nou eens te lezen op internet, het lijkt allemaal het meest op migraine. Maar echt heel heftig heb ik het dan niet, want met een ibu is het wel weer weg.. misschien toch maar eens langs de huisarts..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm, da's geen spanningshoofdpijn dan denk ik... wat vervelend. Wel eens naar de dokter geweest?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |